1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
C.J.>Vzhledem k převodům a maximálce (cca 250) je to více než dost Jde s tím jet úplně všechno, v běžném provozu je jedno jestli jedeš na VFR nebo litrovém supersportu, je to jen a jen o jezdci. Ale když se najdou dva fakt dobří jezdci, tak VFR je prostě vzadu...
Ale má zase spoustu jiných předností, třeba spotřebu cca 6litrů i při ostré jízdě O tom si někteří rádoby závodníci mohou nechat jen zdát (samozřejmě budou tvrdit, že jim o spotřebu nejde, i když budou na pumpách stát 2x častěji )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
šamann>A vo tom je!, člověk chce jezdit hodně a často. Né každej je ve vatě, takže nevím proč by se spotřeba neměla u motorek řešit, je pravda, že když to budete řešit moc, skončíte u skůtra a nebo jako já - stane se z vás houbař. Takže já bych spotřebu trochu řešil, ovšem pokud jste se narodili v Té správné rodině a nebo trefili těch správných šest čísel ,v tom případě bych to taky neřešil.
spotřeba je hezká věc, ale pokud člověk nenajezdí extra kilometry za sezonu moc zajímat ho to nemusí. Když si vezmu příklad, spotřeba 6 nebo 8 litrů na sto, benzín za 30, nájezd 5000 km, tak celkovej rozdíl je 3000 kč, což se mi zdá jako zanedbatelná položka při celkovym provozu motorky.
1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
edit: ještě k tý spotřebě, při normální jízdě má vtr určitě vyšší, ale při sportovním svezením to bude už nastejno, možná lepší, protože ten rozptyl má vtr malej. Neumí jezdit za málo, ale ani za moc. Maximum jsem z toho dostal 11, běžná jízda 8 na sto. Takže záleží jak chce člověk motorku používat, a samozřejmě na nájezdu.
Naposledy editováno 03.02.2010 09:55:58
Stev>VeFeRák> já bych řekl že na sportovnější svezení bude vtr o něco lepší, přeci jen má o 20 nebo 30 kilo míň a větší sílu, ale jestli je ten rozdíl důvod pro koupi je otázka Jinak VFR má parádní zvuk, tam myslím že jsou si minimálně rovny.
edit: ještě k tý spotřebě, při normální jízdě má vtr určitě vyšší, ale při sportovním svezením to bude už nastejno, možná lepší, protože ten rozptyl má vtr malej. Neumí jezdit za málo, ale ani za moc. Maximum jsem z toho dostal 11, běžná jízda 8 na sto. Takže záleží jak chce člověk motorku používat, a samozřejmě na nájezdu.
Tohle má i Spčko..Dostat se z 8litrů (svížná jízda) na 7 (pohodová jízda) je skoro nemožný..Prostě minimum co jsem kdy zajel a to jsem jel jak dědoušek bylo 7,3 ,ale když jsem mu dával kapky a to o hodně víc než (svižnou jízdou) šel jsem na (9,5)..Zase takovej fanatik nejsem abych vydržel tahat furt jako magor 100kiláků, ale nad 10 to jde podle mě horko težko stejně tak, jako dostat se na 7..Na litr a dvou hrnek spotřeba v pohodě..Tyhle podčtvercový točivý véčka prostě na vyloženou kochačku a minimální spotřebu nejsou..
2 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
2 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
VeFeRák>já si myslím, že s VFR e nedostaneš přes 8 l/100km, ať děláš cokoliv, přitom min. při ne úplně pomalé jízdě je kolem 4,7 l/100km
jj, dokonce jsem se loni v prumeru na dotankovani nadrze do plne nedostal ani nad 7 l/100km. Na okruhu jsem vyrobil spotrebu 10-13 l/100km...
1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
kury72>Zdílel jsem s kámošem néjakou dobu garáž,měl VTR 97 takže první model a na spotřebu si hodné stěžoval Ve spojení s malou nádrží jeto oprus,ještě že je dnes na každým rohu pumpa Jezdil v průměru za 9 litrů a to měl origo výfuky i vzducháč!Nevím přesně,odkdy se dělali VTR stříkačky,Varadero od 03,tak možná to ten rok dali i do VTR,když je to stejnej motor,u těch je spotřeba snad menší.Já jezdím na SV svižně tj.130-150km/h věřte nebo né za 6,5l,mám origo výfuky i filter a hlavně je čistej!Zasranej vzduch.filtr hóóóódně ovlivní spotřebu,to vím z vlastní zkušenosti.
U VTR-F kuurevsky ovlivní zasranej vzducháč spotřebu. Do VTR-F se nikd stříkačka nedávala, byť do obdobného motoru ve Varaderu se soubežně s výrobou VTR dávala.
Jinak porovnám-li karbenátek a střiknu Varadera, tak spořivě se dá se střiknou jezdit za mín, ale když s obojím držíš vyšší průměr, stříkačka si vezme paradoxně víc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
kury72>Raisidlo77> Opravdu se VTR nedělala stříkačka?Mám katalog Supermota 2007 a vzadu v tabulce tech.údajů mají u VTR napsáno plnění motoru vstřikováním.Možná je to tiskařská chyba.Ten rok 07 asi VTR končilo ne?Katalog 08 nemám,takže nevím.
Jj na 1000% se u VTR F nikdy nedávala stříkačka.
Ale někoho možná potěší že (alespon ve své době) měla VTR 1000 F karburátory s největším průměrem difuzoru, jaké kdy údajně Honda seriově na moto montovala .
E: Překlepy
Naposledy editováno 03.02.2010 22:27:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Stev>spotřeba je hezká věc, ale pokud člověk nenajezdí extra kilometry za sezonu moc zajímat ho to nemusí.
Víceméně stejný názor byl v jiném vlákně, kde jsem nereagoval, teď mám čas, tak budu
Já najedu na VFR cca 6-8tis km za sezónu, na Jawě dalších 8, nějaký tisíc na skůtru a enduru. Spotřebu neřeším, protože jawka jezdí za 5l, VFR v průměru za 6.5l. Kdyby ale VFR jezdila za 9l, tak bych to asi "řešil", teď nemusím
A tohle nechápu
Stev> Když si vezmu příklad, spotřeba 6 nebo 8 litrů na sto, benzín za 30, nájezd 5000 km, tak celkovej rozdíl je 3000 kč, což se mi zdá jako zanedbatelná položka při celkovym provozu motorky.
Jaké máte náklady na provoz motorky?! Když najedu 6tis km, tak veškeré náklady na provoz motorky za rok jsou pojistka (900), zadní guma mi teď vydržela 8500km, přední vydrží 12-15tis km, za rok tedy jednu zadní 2500 a polovinu přední, takže 1250, olej s filtrem 800Kč, vzduchový filtr stačí vyprat. Brzdové desky vydrží cca 3 sezony, takže i ikdyž používám sintrované, tak to je cca 600 na rok, řetězovku mám pět sezon, najeto 35tis km a je pořád bez vůle, bez zkosených zubů, ještě 2-3 roky určitě vydrží.. Ventily se seřizují u VFR co 36tis, takže jednou za 6 let
Takže roční náklady (včetně pojistky) mi vycházejí na 6tis ? No další 3tis bych asi poznal
ps. náklady na provoz jawy nula celá nula nic
Naposledy editováno 03.02.2010 22:48:07
1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Raisidlo77>Jestli 3-6-9 nebo 12tisíc peněz jsem nikdy u MOTORKY neřešil... naštěstí.
Přesně tak..Stačí nejít párkrát za rok do hospody a ty 3litry máš hned z5 . Mě hodně mrzí ,že se Honda takhle na Firestorma vykašlala..V době vzniku 97(resp.96) platilo VTR za sportovní motorku (samozřejmě ,že uplnej supersport to nebyl, ale..) hlavní důvod byl ten, aby si odzkoušeli V2litr..SPčko má sice motor úplně jinej, ale z Firestorma už věděli co a jak..A tím pádem Stromík skončil službu (a to doslova)..Ta jeho modernizace po 5letech a v takovém rozsahu je spíš k smíchu..Je to nedoceněnej stroj a bez rodílu roku výroby je to dnes už 13let stará koncepce na kterou se šáhlo jen jednou a to ještě minimalisticky..Minimáně si zasloužil poladit motor a dostat vstřikování a co se desingu týče to je prostě nádhera a ta nádrž
edit: ono je to i stylem používání, gumy mám na 5 tisíc km sadu a destičky taky víc jak 2 sezony nedaj.
Naposledy editováno 04.02.2010 10:08:39
..Roko..>Přesně tak..Stačí nejít párkrát za rok do hospody a ty 3litry máš hned z5 . Mě hodně mrzí ,že se Honda takhle na Firestorma vykašlala..V době vzniku 97(resp.96) platilo VTR za sportovní motorku (samozřejmě ,že uplnej supersport to nebyl, ale..) hlavní důvod byl ten, aby si odzkoušeli V2litr..SPčko má sice motor úplně jinej, ale z Firestorma už věděli co a jak..A tím pádem Stromík skončil službu (a to doslova)..Ta jeho modernizace po 5letech a v takovém rozsahu je spíš k smíchu..Je to nedoceněnej stroj a bez rodílu roku výroby je to dnes už 13let stará koncepce na kterou se šáhlo jen jednou a to ještě minimalisticky..Minimáně si zasloužil poladit motor a dostat vstřikování a co se desingu týče to je prostě nádhera a ta nádrž
Mluvíš mě zduše. Je pravda a fakt, že když jsem viděl a slyšel VTR poprvé naživo, úplně mě běhal mráz pozádech a husina, jak smirkovej papír. Bylo to něco novýho, co se mě u mašin zas tolik nestávalo. Vem to čert, že nemá 15O kobyl, na co? Má krouťák odspodu a to je důležitý. Zaplať pánbůh, že nemá vstřiky, postrádal bych u něj tu duši. Ať si kydá kdo chce, co chce, to že se Firestorm prodával 10 let v takřka nezměněným stavu a pořád se prodával a našel si místo po celou dobu mezi bikery a po celou doby byl a je uznávaným strojem, o něčem svědčí, ukaž mě silniční sportovní stroj,který se takto dlouho dělal beze změn? Prostě tady se ukázalo to, že je to jedna z nejpovedenější koncepce a motoru všech dob. A proto má ten stroj pro mě takový charizma a duši a mám k němu pořádnou úctu a zaplať pánbůh, že jsem tenkrát nekoupil to Mille.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |