globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VTR vs VFR
28.1.2010 v 20:44
Dostal jsem zajímavej dotaz-co je "lepší" VTR nebo VFR? Nebavím se ted o cestováni atd, ale spíše o sportovnější ježdění a použitelnost... Kolik to vlastně jede?
Anketa: VTR vs VFR
VTR
72%
64
VFR
28%
25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 09:03 | Nahoru | #121

C.J.>Vzhledem k převodům a maximálce (cca 250) je to více než dost Jde s tím jet úplně všechno, v běžném provozu je jedno jestli jedeš na VFR nebo litrovém supersportu, je to jen a jen o jezdci. Ale když se najdou dva fakt dobří jezdci, tak VFR je prostě vzadu...

Ale má zase spoustu jiných předností, třeba spotřebu cca 6litrů i při ostré jízdě O tom si někteří rádoby závodníci mohou nechat jen zdát (samozřejmě budou tvrdit, že jim o spotřebu nejde, i když budou na pumpách stát 2x častěji )

A vo tom je!, člověk chce jezdit hodně a často. Né každej je ve vatě, takže nevím proč by se spotřeba neměla u motorek řešit, je pravda, že když to budete řešit moc, skončíte u skůtra a nebo jako já - stane se z vás houbař. Takže já bych spotřebu trochu řešil, ovšem pokud jste se narodili v Té správné rodině a nebo trefili těch správných šest čísel ,v tom případě bych to taky neřešil.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 09:23 | Nahoru | #122

šamann>A vo tom je!, člověk chce jezdit hodně a často. Né každej je ve vatě, takže nevím proč by se spotřeba neměla u motorek řešit, je pravda, že když to budete řešit moc, skončíte u skůtra a nebo jako já - stane se z vás houbař. Takže já bych spotřebu trochu řešil, ovšem pokud jste se narodili v Té správné rodině a nebo trefili těch správných šest čísel ,v tom případě bych to taky neřešil.



spotřeba je hezká věc, ale pokud člověk nenajezdí extra kilometry za sezonu moc zajímat ho to nemusí. Když si vezmu příklad, spotřeba 6 nebo 8 litrů na sto, benzín za 30, nájezd 5000 km, tak celkovej rozdíl je 3000 kč, což se mi zdá jako zanedbatelná položka při celkovym provozu motorky.

(reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 09:37 | Nahoru | #123
Stev> no a pri najezdu 10000 uz je to teda 6000 rozdil a za to ma sadu pneu Ale kazdej at si koupi co chce,co se mu libi a na co ma

VTR vs VFR

3.2.2010 v 09:41 | Nahoru | #124
na spotřebu nehledí buď zavodista a nebo někdo, kdo vytáhne mášu o víkendu....při nájezdu 15000 km za rok je rozdíl 9000,-, to je důvod, proč už nemám Triumpha Trophy, ačkoliv jsem nad ním uvažoval a zkoušel ho...

1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR

3.2.2010 v 09:44 | Nahoru | #125
jo, mě osobně VTR bere kvůli zvuku, to je paráda, ikdyž já si u VFR na zvuk rozhodně nestěžuju, jinak mě od VTR odrazuje, že neumí nic lépe než VFR a ve dvou se na něm moc cestovat nedá...někdo píše, že větší spotřeba u VTR je blbost, nicméně podle slov majitele to prostě žere kapku víc...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 09:52 | Nahoru | #126
VeFeRák> já bych řekl že na sportovnější svezení bude vtr o něco lepší, přeci jen má o 20 nebo 30 kilo míň a větší sílu, ale jestli je ten rozdíl důvod pro koupi je otázka Jinak VFR má parádní zvuk, tam myslím že jsou si minimálně rovny.

edit: ještě k tý spotřebě, při normální jízdě má vtr určitě vyšší, ale při sportovním svezením to bude už nastejno, možná lepší, protože ten rozptyl má vtr malej. Neumí jezdit za málo, ale ani za moc. Maximum jsem z toho dostal 11, běžná jízda 8 na sto. Takže záleží jak chce člověk motorku používat, a samozřejmě na nájezdu.

Naposledy editováno 03.02.2010 09:55:58

VTR vs VFR

3.2.2010 v 09:56 | Nahoru | #127
to je otázka, co je sportovnější svezení, myslím tím, jestli v běžném provozu bude s VFR problém, že už prostě nebude zvládat kvůli hmotnosti...

(reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 12:45 | Nahoru | #128

Stev>VeFeRák> já bych řekl že na sportovnější svezení bude vtr o něco lepší, přeci jen má o 20 nebo 30 kilo míň a větší sílu, ale jestli je ten rozdíl důvod pro koupi je otázka Jinak VFR má parádní zvuk, tam myslím že jsou si minimálně rovny.

edit: ještě k tý spotřebě, při normální jízdě má vtr určitě vyšší, ale při sportovním svezením to bude už nastejno, možná lepší, protože ten rozptyl má vtr malej. Neumí jezdit za málo, ale ani za moc. Maximum jsem z toho dostal 11, běžná jízda 8 na sto. Takže záleží jak chce člověk motorku používat, a samozřejmě na nájezdu.



Tohle má i Spčko..Dostat se z 8litrů (svížná jízda) na 7 (pohodová jízda) je skoro nemožný..Prostě minimum co jsem kdy zajel a to jsem jel jak dědoušek bylo 7,3 ,ale když jsem mu dával kapky a to o hodně víc než (svižnou jízdou) šel jsem na (9,5)..Zase takovej fanatik nejsem abych vydržel tahat furt jako magor 100kiláků, ale nad 10 to jde podle mě horko težko stejně tak, jako dostat se na 7..Na litr a dvou hrnek spotřeba v pohodě..Tyhle podčtvercový točivý véčka prostě na vyloženou kochačku a minimální spotřebu nejsou..

2 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR

3.2.2010 v 13:21 | Nahoru | #129
já si myslím, že s VFR e nedostaneš přes 8 l/100km, ať děláš cokoliv, přitom min. při ne úplně pomalé jízdě je kolem 4,7 l/100km

(reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 13:28 | Nahoru | #130
VeFeRák> těch 11 je z okruhu, možná 12 už si to přesně nepamatuju, je fakt že zkušenost s vfr nemám, ale řekl bych že na takovou spotřebu by se dostalo taky.

2 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR

3.2.2010 v 13:30 | Nahoru | #131
copak tohle jde, někomu vycházela na Blekovi s karbcem spotřeba 9 při šourání, 13 při tahání a na okruhu 22

VTR vs VFR

3.2.2010 v 13:33 | Nahoru | #132
ja mel kdysi vfr 750 a byl jsem se podivat na vtr f, ze bych to vymenil. nevymenil.

(reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 13:35 | Nahoru | #133
VeFeRák> vždyť o tom píšu, je tam malej rozptyl max a min spotřeby

(reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 16:13 | Nahoru | #134

VeFeRák>copak tohle jde, někomu vycházela na Blekovi s karbcem spotřeba 9 při šourání, 13 při tahání a na okruhu 22


Mně bral stříkačkový blek při 170-190kmh na dálnici 6,3 l. Ve stejných rychlostech brala VTR 8,5. Celkem slušný rozdíl...

VTR vs VFR

3.2.2010 v 16:16 | Nahoru | #135
jen tak pro srovnání.. VTR F mi bralo +-8, tolik si bere i RSV, rozdíl je jen v tom, že aprilia už prostě jede hold ty 2 půllitrové válce se musí něčím naplnit..

(reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 16:26 | Nahoru | #136

VeFeRák>já si myslím, že s VFR e nedostaneš přes 8 l/100km, ať děláš cokoliv, přitom min. při ne úplně pomalé jízdě je kolem 4,7 l/100km


jj, dokonce jsem se loni v prumeru na dotankovani nadrze do plne nedostal ani nad 7 l/100km. Na okruhu jsem vyrobil spotrebu 10-13 l/100km...

VTR vs VFR

3.2.2010 v 16:29 | Nahoru | #137
VFR vs VTR... Na jare se mi sand diky klukum tady odsad podari test - primy srovnani v jednom dni VTR SP, TLR a RSV Factory a porovnam je s VFR 800Fi. Chci totiz prestoupit z VFR na 2V litra... Pokud to nevyhraje ZX7R

1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR

3.2.2010 v 20:46 | Nahoru | #138
Zdílel jsem s kámošem néjakou dobu garáž,měl VTR 97 takže první model a na spotřebu si hodné stěžoval Ve spojení s malou nádrží jeto oprus,ještě že je dnes na každým rohu pumpa Jezdil v průměru za 9 litrů a to měl origo výfuky i vzducháč!Nevím přesně,odkdy se dělali VTR stříkačky,Varadero od 03,tak možná to ten rok dali i do VTR,když je to stejnej motor,u těch je spotřeba snad menší.Já jezdím na SV svižně tj.130-150km/h věřte nebo né za 6,5l,mám origo výfuky i filter a hlavně je čistej!Zasranej vzduch.filtr hóóóódně ovlivní spotřebu,to vím z vlastní zkušenosti.

VTR vs VFR

3.2.2010 v 20:54 | Nahoru | #139
kdyz je tu rec o ty hustote pump... delal jsem pred 2 roky semestralku ze statistiky na tema rozdeleni vzdalenosti k nejblizsi benzince po silnici (z nahodne zvolenyho bodu v CR) a vyslo mi, ze neni logaritmickonormalni, coz asi neni tak zajimave , ale vedlejsim produktem toho zkoumani bylo zjisteni, ze v CR je to prumerne 14 km k benzince (byvaji cca 30 km od sebe)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 20:59 | Nahoru | #140

kury72>Zdílel jsem s kámošem néjakou dobu garáž,měl VTR 97 takže první model a na spotřebu si hodné stěžoval Ve spojení s malou nádrží jeto oprus,ještě že je dnes na každým rohu pumpa Jezdil v průměru za 9 litrů a to měl origo výfuky i vzducháč!Nevím přesně,odkdy se dělali VTR stříkačky,Varadero od 03,tak možná to ten rok dali i do VTR,když je to stejnej motor,u těch je spotřeba snad menší.Já jezdím na SV svižně tj.130-150km/h věřte nebo né za 6,5l,mám origo výfuky i filter a hlavně je čistej!Zasranej vzduch.filtr hóóóódně ovlivní spotřebu,to vím z vlastní zkušenosti.



U VTR-F kuurevsky ovlivní zasranej vzducháč spotřebu. Do VTR-F se nikd stříkačka nedávala, byť do obdobného motoru ve Varaderu se soubežně s výrobou VTR dávala.

Jinak porovnám-li karbenátek a střiknu Varadera, tak spořivě se dá se střiknou jezdit za mín, ale když s obojím držíš vyšší průměr, stříkačka si vezme paradoxně víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 21:20 | Nahoru | #141
Raisidlo77> Opravdu se VTR nedělala stříkačka?Mám katalog Supermota 2007 a vzadu v tabulce tech.údajů mají u VTR napsáno plnění motoru vstřikováním.Možná je to tiskařská chyba.Ten rok 07 asi VTR končilo ne?Katalog 08 nemám,takže nevím.

(reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 22:15 | Nahoru | #142

kury72>Raisidlo77> Opravdu se VTR nedělala stříkačka?Mám katalog Supermota 2007 a vzadu v tabulce tech.údajů mají u VTR napsáno plnění motoru vstřikováním.Možná je to tiskařská chyba.Ten rok 07 asi VTR končilo ne?Katalog 08 nemám,takže nevím.



Jj na 1000% se u VTR F nikdy nedávala stříkačka.

VTR vs VFR

3.2.2010 v 22:26 | Nahoru | #143
Ano, opravdu se nedělala stříkačka. Sice už byla vyvinutá a fungovala ve Varaderu, ale do VTRFka se nedávala.

Ale někoho možná potěší že (alespon ve své době) měla VTR 1000 F karburátory s největším průměrem difuzoru, jaké kdy údajně Honda seriově na moto montovala .

E: Překlepy

Naposledy editováno 03.02.2010 22:27:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR

3.2.2010 v 22:45 | Nahoru | #144

Stev>spotřeba je hezká věc, ale pokud člověk nenajezdí extra kilometry za sezonu moc zajímat ho to nemusí.



Víceméně stejný názor byl v jiném vlákně, kde jsem nereagoval, teď mám čas, tak budu

Já najedu na VFR cca 6-8tis km za sezónu, na Jawě dalších 8, nějaký tisíc na skůtru a enduru. Spotřebu neřeším, protože jawka jezdí za 5l, VFR v průměru za 6.5l. Kdyby ale VFR jezdila za 9l, tak bych to asi "řešil", teď nemusím

A tohle nechápu

Stev> Když si vezmu příklad, spotřeba 6 nebo 8 litrů na sto, benzín za 30, nájezd 5000 km, tak celkovej rozdíl je 3000 kč, což se mi zdá jako zanedbatelná položka při celkovym provozu motorky.



Jaké máte náklady na provoz motorky?! Když najedu 6tis km, tak veškeré náklady na provoz motorky za rok jsou pojistka (900), zadní guma mi teď vydržela 8500km, přední vydrží 12-15tis km, za rok tedy jednu zadní 2500 a polovinu přední, takže 1250, olej s filtrem 800Kč, vzduchový filtr stačí vyprat. Brzdové desky vydrží cca 3 sezony, takže i ikdyž používám sintrované, tak to je cca 600 na rok, řetězovku mám pět sezon, najeto 35tis km a je pořád bez vůle, bez zkosených zubů, ještě 2-3 roky určitě vydrží.. Ventily se seřizují u VFR co 36tis, takže jednou za 6 let

Takže roční náklady (včetně pojistky) mi vycházejí na 6tis ? No další 3tis bych asi poznal

ps. náklady na provoz jawy nula celá nula nic

Naposledy editováno 03.02.2010 22:48:07

1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR

3.2.2010 v 22:54 | Nahoru | #145
Jestli 3-6-9 nebo 12tisíc peněz jsem nikdy u MOTORKY neřešil... naštěstí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR

4.2.2010 v 10:06 | Nahoru | #146

Raisidlo77>Jestli 3-6-9 nebo 12tisíc peněz jsem nikdy u MOTORKY neřešil... naštěstí.



Přesně tak..Stačí nejít párkrát za rok do hospody a ty 3litry máš hned z5 . Mě hodně mrzí ,že se Honda takhle na Firestorma vykašlala..V době vzniku 97(resp.96) platilo VTR za sportovní motorku (samozřejmě ,že uplnej supersport to nebyl, ale..) hlavní důvod byl ten, aby si odzkoušeli V2litr..SPčko má sice motor úplně jinej, ale z Firestorma už věděli co a jak..A tím pádem Stromík skončil službu (a to doslova)..Ta jeho modernizace po 5letech a v takovém rozsahu je spíš k smíchu..Je to nedoceněnej stroj a bez rodílu roku výroby je to dnes už 13let stará koncepce na kterou se šáhlo jen jednou a to ještě minimalisticky..Minimáně si zasloužil poladit motor a dostat vstřikování a co se desingu týče to je prostě nádhera a ta nádrž

(reakce na) VTR vs VFR

4.2.2010 v 10:06 | Nahoru | #147
C.J.> každou sezonu gumy za 5-7 tisíc, většinou do toho přijde nějaká údržba v průměru kolem 5 tisíc (destičky, řetěz, olej, kapalina), to už je 10-12. Velmi zhruba, upřímně já to moc nepočítám, asi jsem měl dodat že to platí v případě vyjížděk pro radost a nájezdu kolem 4-7 tis ročně, nebo to možná platí jenom pro mě

edit: ono je to i stylem používání, gumy mám na 5 tisíc km sadu a destičky taky víc jak 2 sezony nedaj.

Naposledy editováno 04.02.2010 10:08:39

(reakce na) VTR vs VFR

4.2.2010 v 12:10 | Nahoru | #148

..Roko..>Přesně tak..Stačí nejít párkrát za rok do hospody a ty 3litry máš hned z5 . Mě hodně mrzí ,že se Honda takhle na Firestorma vykašlala..V době vzniku 97(resp.96) platilo VTR za sportovní motorku (samozřejmě ,že uplnej supersport to nebyl, ale..) hlavní důvod byl ten, aby si odzkoušeli V2litr..SPčko má sice motor úplně jinej, ale z Firestorma už věděli co a jak..A tím pádem Stromík skončil službu (a to doslova)..Ta jeho modernizace po 5letech a v takovém rozsahu je spíš k smíchu..Je to nedoceněnej stroj a bez rodílu roku výroby je to dnes už 13let stará koncepce na kterou se šáhlo jen jednou a to ještě minimalisticky..Minimáně si zasloužil poladit motor a dostat vstřikování a co se desingu týče to je prostě nádhera a ta nádrž



Mluvíš mě zduše. Je pravda a fakt, že když jsem viděl a slyšel VTR poprvé naživo, úplně mě běhal mráz pozádech a husina, jak smirkovej papír. Bylo to něco novýho, co se mě u mašin zas tolik nestávalo. Vem to čert, že nemá 15O kobyl, na co? Má krouťák odspodu a to je důležitý. Zaplať pánbůh, že nemá vstřiky, postrádal bych u něj tu duši. Ať si kydá kdo chce, co chce, to že se Firestorm prodával 10 let v takřka nezměněným stavu a pořád se prodával a našel si místo po celou dobu mezi bikery a po celou doby byl a je uznávaným strojem, o něčem svědčí, ukaž mě silniční sportovní stroj,který se takto dlouho dělal beze změn? Prostě tady se ukázalo to, že je to jedna z nejpovedenější koncepce a motoru všech dob. A proto má ten stroj pro mě takový charizma a duši a mám k němu pořádnou úctu a zaplať pánbůh, že jsem tenkrát nekoupil to Mille.

VTR vs VFR

5.2.2010 v 20:09 | Nahoru | #149
Mna tez sere ze v Honda pochovala hodne dobrych motorek.Trebars Firestorma nez by prekopali renovovali dali nove kapoty vstrekovani poladili motor novsy podvozek a brzdy urcite by sa dobre predaval.Tak isto pochovali Blekbirda.VFR bola super moto nez do nej dali slavny VTEC.Co je iba zlozity a drahy servis stelovana ventilov.Nijake plus to podla mna nema.Myslim ze tim odradili kvantum zakaznikov co milovali VFR.Aj taka CBR 600 F bol skvely univerzal sporttourer ale nez by ho renovovali tak ho Honda pochovala.CBR 600 RR je uz moc radikalna.Pre toto moc Hondu nemam rad ze ukoncili eru skvelych moto ale VTR a VFR bez VTECu milujem.

VTR vs VFR

6.2.2010 v 11:04 | Nahoru | #150
Majk k těm vstřikům..jak karburace, tak vtřiky mají svoje..V projevu až takový rozdíl není a je to hlavně o zvyku..Já jsem spíš zastáncem ,že moderní doba musí mít moderní řešení..Nemusí to bejt Hi-tech ale vtřiky (PGM-FI bo jak se to píše) měla Honda už v roce 1992 u NR750 a rozšířil se v roce 2000..Takže model Fka po modernizaci v.r. 2001 by si je zasloužil..A to hlavně kvůli takřka 0-lové udržbě minimálně..Dvouvál je náchylnej na podtlaky a když jsem viděl servisní manuál Stroma a tam, že podtlaky dělat každejch 6tis km, dost mě to odradilo..VFR a Vtec nevím jestli je to krok z5, každopádně nahradit rozvod ozubeným soukolím řemenem/řetězem mě jako barbarství přijde a to i nehledně na vyšší cenu soukolí..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist