1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
zkus se podivat na naky grafy dyna jestli ma sestka radak vetsi kroutak na kole nez dvouval.....................sestka 07 ma s bidou 65 Nm na kole mt 01 ma v zakladu 110 na kole ale rozepsal jsi se dobre.
http://www.dkracing....l/xv-1700-road-star/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
SS124>[quote]natysmoto>Ja myslim, ze nejvic dulezite je pro normalniho cloveka to, jaky kroutak (nebo vykon, to je totiz uplne jedno, vykon je zavisly na kroutaku) je v jakych otackach. On totiz je nejdulezitejsi kroutak na zadnim kole. No a ten tam dostanes prevodama-prevodovka je v podstate nasobic momentu.GSXR 600 ma na zadnim kole klidne stejny kroutak (a vlastne i mnohem vetsi) jako treba prave ta MT01
zkus se podivat na naky grafy dyna jestli ma sestka radak vetsi kroutak na kole nez dvouval.....................sestka 07 ma s bidou 65 Nm na kole mt 01 ma v zakladu 110 na kole ale rozepsal jsi se dobre.
http://www.dkracing....0-road-star/ [/quote]
Napsal to dobre. Trosku si to tema prostuduj a treba to z nej pochopis. GSXR600 ma na kole vetsi spickovej kroutak nez MT01. Tak to je.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
SS124>pylot> kdyz to zmeris na brzde nikdy ne, nebo mi ten spickovej kroutak ukaz na dyno grafu co je na kole pocitam zbytek je radoby teorie a keci
Jenze na grafu je kroutak na motoru a ne na kole. Zjisti si jak jsou ty motorky sprevodovany a prepocitej si to na kolo. Uvidis ze gixero ma na kole vic.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Zdar tak mě napadla myšlenka, která mi nedala celý víkend spát.... co je vlastně využitelnější v běžným provozu velký výkon v koních nebo točivý moment...měl jsem Z1000 s 130k, mám s2r s cca 80k a zajímám se o Mt-01 cca 90k a 150Nm
.....to jsou hodnoty vyrobce zpravidla na klice,ubere 10-20% a je to na kole,zmerim na brzde(dynamometru) a mam, celej svet to tak dela aby se to dalo porovnat.Vypocty,ktery tu prezentujou nekteri odbornici jsou srovnatelny jen z vypocty nebo mas snad brzdu co to meri jinak ..................
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
dle servisního manuálu GSX 750 má 66Nm při 8500ot/s
primár = 1,744
sekundár = 2,8 (42/15 zubů)
1 převodový stupeň = 3,083
6 převodový stupeň = 1,095
poloměr kola = 0,317m (17" disk a pneu 170/60 > (0,43 + 0,170*0,6)/2 )
- takže na jedničku při 8500ot. motoru by na kolo mělo jít 993Nm při 564ot. kola, takže na vozovku bude proti směru jízdy působit síla přibližně 314kg a rychlost bude 67km/h
- na šestku při 8500ot. motoru by to pak mělo bejt 352Nm při 1588ot., síla proti směru jízdy 112kg při 189km/h.
je to jen hrubě pro představu, ale snad nikde není nějaká blbost, kdyžtak mě opravte. Tzn co psal SS124 se mi nezdá moc pravděpodobný.
Edit: menší chybka v textu
Naposledy editováno 02.02.2010 19:13:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
pylot>SS124> Ty jsi uplne marnej. Zeptej se kluku v DKcku kde maj tech 100Nm. Treba ti to vysvetlej.
Pokud vůbec věděj,jak to zařízení funguje
SS124> pylot> na mejch grafech( DK Racing) vzdy!!!!! mereno RWHP,zadnej prepocet) je to vzdy vystupni vykon nebo kroutak na kole prevody tam muzes dat jak chces dyno na kole bude vzdy stejny reknu to znova ukaz graf ze stolice s Tvoji teorii(sestka s kroutakem na kole 110 Nm), pokud mas stolici dynojet,vlhkost,nadm.vysku,teplotu jsou hodnoty srovnatelny proto to dynojet dela.Delam jenom z klukama z DK Racing(co je od nich na netu je na kole)jinak nevim o jakym kroutaku mluvis............
Ty ten přepočet ani nevidíš,dělá ho brzda automaticky.Je to výkon a točivý moment na kole,přepočítaný na motor,díky převodům.
Brzda Ti graf ukáže stejnej,ať už jí změříš na 3rs a nebo na 6rs,to je asi divý co,když je každej převod jinej(používej hlavu,už to tady padlo hodněkrát)
Naposledy editováno 02.02.2010 20:26:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
tedy:
F=993*0,317=315N apod. tak alespoň podle mne
edit. sorry ty to tam vlastně máš dopočítaný, tak to jo - máš to dobře
Naposledy editováno 02.02.2010 20:11:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
já zas že
993 N ... 1 m
x N ... 0,317 m
x/0,317=993/1 - teď je otázka toho šíleného g=9,81 - já na něj většinou z hluboka se*u, tudíž ve vodorovném směru to beru tak že na "g" nekoukám a rovnou to beru tak že N se bude rovnat kg
kdyby ale jela do kopce motka o váze 200kg - tak tam to g dám, tudíž cca 2000N (by ale musela jet o 90° ) proti 314N dle mně je pitomost, správně to máš ty spíš... ale jak píšu já to v tomhle vodorovným směru bral tak že N zároveň bude roven kg
edit.: jinak tvá představa/rovnice bude asi ta pravá přece jen jednotky N*m >>> 993*1=x*0,317 a z toho teprv vyjádřit kg vydělením "géčkem" - jo takhle je to dobře, omlouvám se (nemám bejt tak akční ) - jakmile jsem si představil houpačku vše se u tebe potvrdilo
Naposledy editováno 02.02.2010 21:36:31
1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
věřím, že GSX 600 má na zadním kole stejný Nm jako MT 01, ale v případě, že maximálka GSX je oproti MT01 tak poloviční
Je to curwa jasný jako facka...vychází se z údajů motoru a bere se v úvahu zařazený rychlostní stupeň (zpřevodování v motoru) a zpřevodování na řetězovce a vyjde co?? vyjde tah na jednotlivé kvalty, který je při jízdě přímo úměrný původnímu průběhu krouťáku na motoru a to je curwa to, co tahá za ruky při přidání plynu....hééééén, hééén a mě už hrabe asi taky
1 reakcí na tento příspěvek koně nebo Nm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) koně nebo Nm
Mi neříkej, že na vysoký nemáte vzorce ...