1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
Tvým představám se meze nekladou a lze vyrobit cokoliv. Samozřejmě s ohleem na ponechání možnosti na přehození originální koncovky pro cesty do ciziny. Případně ti dodáme tlumící vložku, která bude vyndavatelná a s tou můžeš také za hranice.
Pokud budeš mít otázky, tak se ptej
2 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
2 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
Motorka je pak jako polita zivou vodou. Odspodu jede mnooohem lepe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
Seikos>Ja mel 650GS Dakar. Staci vzit 12mm vrtak, dlouhej alespon 15cm, obrnit se tpelivosti a vrtat a vrtat zezadu do laufu. Provrtas diry do tech prepazek, ktere jsou v original vyfuku a vytahas od tamtud tu vatu co tam je. Staci tak 3 diry na kazdou stranu, tedy hlavne do leve koncovky.
Motorka je pak jako polita zivou vodou. Odspodu jede mnooohem lepe
Super nápad, ale jako kupec bych od takto poladěnýho stroje utíkal nejvyšší rychlostí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
Vespa>Super nápad, ale jako kupec bych od takto poladěnýho stroje utíkal nejvyšší rychlostí.
Delas to kvuli sobe, ze tobe ta motorka pojede lepe. A ne kvuli kupcovi.
Navic usetris 8-10k za ladak, o ktery tu motorku muzes nasledne klidne slevnit.
A kupcovi jeste muzes rict ze ta motorka jede o dost lepe (kdyz jsem BMW prodaval tak kupec byl z toho uplne vyplaclej a to prijel taky na GSu) a jeste mu muzes rict takovej ten čoprackej kec ze sis zvysenim hluku zvysil svou bezpecnost, protoze okoli o tobe vic vi
1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
Jeste mi tu chybi treti co jezdi bez a jsem v cesku u kurvicu.
Nicolka podivej se po nejake znacce treba leovince a nedelej TUZING
Seikos>Delas to kvuli sobe, ze tobe ta motorka pojede lepe. A ne kvuli kupcovi.
Navic usetris 8-10k za ladak, o ktery tu motorku muzes nasledne klidne slevnit.
A kupcovi jeste muzes rict ze ta motorka jede o dost lepe (kdyz jsem BMW prodaval tak kupec byl z toho uplne vyplaclej a to prijel taky na GSu) a jeste mu muzes rict takovej ten čoprackej kec ze sis zvysenim hluku zvysil svou bezpecnost, protoze okoli o tobe vic vi
To není čopráckej kec, to je fakt. Je to pasivní bezpečnost a ta se cení.
2 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
1 reakcí na tento příspěvek Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Máte někdo zkušenost s "laďákem" na BMW GS 650 F ?
Nicolka>mateSAS> prosím tě můžeš mi vysvětlit jak jsi to myslel? ... dík
Nicolka> saly.pce> proc? protoze jsem uz videl FMX 650 (puvodne dva vyfuky), zakaznik si vymyslel ze chce jen jednu koncovku, tu mu vyrobce dodal a motorka pak i po naladeni nemela ani hodnoty seriovy motorky ...
Edit: vyrobce tam z nejakyho duvodu dve koncovky dava ... a ty blbci v tovarne se tim zabyvaji nejakej patek ...
Kdyz uz ladaky na bawo, tak nech oba dva!
Naposledy editováno 29.01.2010 17:07:02