globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Upravy,Tuning atd ...
 
12.1.2010 v 20:40
Tak copak Bikeři provadíte přez zimu v garažích ???!
Nějaké pořádné přestavby ?
Pochlubte se,ukažte a napište ... !

Uzavřeno 15.08.2013 v 12:39 uživatelem Srbík
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 17:27 | Nahoru | #151
nezda... funguje to dobre, stejne jako v aute

1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 18:14 | Nahoru | #152
Pořídil jsem tohle, ale tak nějak teď uvažuju, jestli do toho fakt půjdu...

[img]

Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 18:25 | Nahoru | #153
blbost, no

Naposledy editováno 27.01.2010 18:08:12

1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 18:35 | Nahoru | #154
sharkis> nebude, je to kravina, kyslik v kontaktu s olejem je dost nestabilni a vybusnej...

(reakce na) Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 18:46 | Nahoru | #155
Lobo> tak ale na stejnym principu fachá NOS, tak tomu nerozumim Ono právě o tu výbušnost jde, tím vzniká to zvýšení výkonu - je bohatší směs ve válcích, kdylík s enikde neuskladňuje, ale jde přímo na spalování

1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 21:04 | Nahoru | #156
sharkis> ne NOS na stejnym principu skutecne nefunguje a o zadnou vybusnost nejde, mas dost zkresleny predstavy...

(reakce na) Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 21:41 | Nahoru | #157
Lobo> Asi máme oba jiné zdroje informací Dosud jsem žil v domění, že ve vzduchu je 21% kyslíku a v oxidu dusnym asi 37%, což výrazně zvyšuje jeho spalnou energii Dusík je sám o sobě plynem inertním, takže ten na zvýšení hořivosti nebude mít žádný vliv Podle mě tedy bude zvýšení výkonu spočívat v obohacení spalné směsi o kyslík, ještě zkusim najít nějaké info

P.S. Nakonec jsme našel informace týkající se teorie ohledně NOS měl jsme pravdu až na to, že dusík ten motor chladí a reguluje spalnej proces, jinou funkci ale nemá

Oxid dusný je složen z dvou dílů dusíků a jednoho dílu kyslíku (36 váhových procent kyslíku). V průběhu spalovacího procesu v motoru, asi tak při 300° C, oxid dusný se rozloží a uvolňuje kyslík. Tento přidaný kyslík zvyšuje sílu protože umožňuje hoření většímu množství paliva. Zatímco dusík funguje jako ochrana, tlumením zvýšeného tlaku ve válci pomáhá regulovat spalovací proces. Oxid dusný má také úžasný "mezichladící" účinek snížení teploty nasávaného vzduchu o 60 až 75°.


zdroj:NOS

Naposledy editováno 26.01.2010 21:43:59

1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 22:34 | Nahoru | #158
sharkis> ne, informace mame evidentne stejny, jen ty sis to blbe vylozil...
jednak neco jinyho je cistej kyslik a druhak system NOS skutecne nefunguje na principu vybusnosti..

ale na principu toho ze dusik ochladi vnitrek motoru/sani/vzduchu a jak znamo studenejsi vzduch obsahuje vice kysliku ktery podporuje spalovani
coz je ostatne popsano i nahore co si postnul...

pokud mi neveris, kup si linde cistej (lekarskej) kyslik a pust si ho do motoru

1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 22:52 | Nahoru | #159
to maciik

pěkně jsi se rozvášnil, jen ty redukce stály vatu na americkým ebay...hmm, a ty třmeny asi taky co. kdy to osadíš?

(reakce na) Upravy,Tuning atd ...

26.1.2010 v 23:30 | Nahoru | #160

WARP>to maciik

pěkně jsi se rozvášnil, jen ty redukce stály vatu na americkým ebay...hmm, a ty třmeny asi taky co. kdy to osadíš?


To zatím přesně nevím, ale určitě až po technické. Chtěl jsem začít pumpou a pancéřkama, ale narazil jsem na ty třmeny, tak jsem rovnou pořídil i nástavce a pumpa holt bude muset počkat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 07:22 | Nahoru | #161
radši zkoušet nebudu

Naposledy editováno 27.01.2010 18:07:58

Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 07:59 | Nahoru | #162
sharkis: mas zakladni nedostatky v teorii... coz je podle me zaklad pro to aby si uspesne zvysil vykon jiz v serii dost vysponovaneho motoru ... obohaceni smesi kyslikem? chuda/bohata smes se tyka paliva ne kysliku, vybusnost, spalna energie kysliku... opet blbosti... uz jen to ze cistej kyslik je nebezpecna vec, s ostatnima plynam tvori vybusnou smes, stejne tak hrozi nebezpeci vybuchu pri kontaktu s mastnotou (jestli mas autogen tak vis ze se redukcak na kyslikove lahvy nesmi mazat mastnym atd) a navic pokud je vyzkousenej system s rajskym plynem kterej naplnis do lahve, proc vymejslet zarizeni ktere nejaky podobny plyn bude primo vyvijet? tezky, velky.. i kdyz bych pripustil ten nesmysl s tim kyslikem tak neni lepsi ho "vyrobit" nekde vedle a na motorku uz ho pridelat "hotovej" treba v nejake tlakove nadobe? vis kolik motor spali vzduchu? spocitej si to a i to kolik kysliku vyrobis v tom zarizeni co si navrhnul...

muzu ti garantovat ze timhle uz se dlouha leta zabyvaj vetsi odbrnici nez ses ty a pravdepodobnost ze vymyslis neco co uz nekdo nezkousel je mala.. tzn bych se byt tebou vydal spis cestou fungujicich vynalezu ... preplnovani - mechanickej kompresor/turbo, vstrikovani neceho "navic" - NOS, voda...

(reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 08:00 | Nahoru | #163

sharkis>Lobo> kupovat nemusim, na chalupě máme autogen Zkusim



nezkousej, zakladni vec kdyz bys delal svarecske zkousky na autogen, kyslik se nesmi dostat do styku s mastnotou..

1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 08:20 | Nahoru | #164
A co zkusit něco takovýho než vymejšlet píčoviny.

(reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 16:59 | Nahoru | #165
Sojky> Joo to by šlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 20:16 | Nahoru | #166
maciiik> pěkný jsou ale nějak si němůžu pomoct když vidím radiály na těhle starším mašinách..nějak mi to nejde k sobě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 20:29 | Nahoru | #167
YOSH_BOY> To je asi věc vkusu, líbí se mi obojí. Někde jsem tu už psal, že bych nejraději ještě jednu Ninju, a pak bych si držel jednu v originále a druhou upravoval. Holt mám ale jednu, tak aspoň dělám změny tak, aby to šlo dát zase do původního stavu.

Edit:
A ty radiály jsou v dlouhodobém plánování "stage 1"; "stage 2" jsou vidle ze ZZ-R 1400 - nechtěl jsem kupovat nejdřív jedny třmeny a pak druhé...

Naposledy editováno 27.01.2010 20:42:14

(reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 20:44 | Nahoru | #168
maciiik> Jako je to pěkný, ale když vidím ty redukce na radiály tak už ty radiály postrádaj smysl v uložení, ne?

e: aha, ony pak budou i vidle

Naposledy editováno 27.01.2010 20:45:29

1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 20:48 | Nahoru | #169
Jinak já z tuningu letos pouze karbonovej blatník, racing plexi a sklápěcí řadičku, jinak hafo peněz mi sežral crash, tak jsem rád že letos aspoň vyjedu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 22:24 | Nahoru | #170

dewwil>Jinak já z tuningu letos pouze karbonovej blatník, racing plexi a sklápěcí řadičku, jinak hafo peněz mi sežral crash, tak jsem rád že letos aspoň vyjedu...


jaký to plexi budeš kupovat? Petr (jim bim) má na tom svym myslim od mra a je moc pěkný, od zerogravity taky moc pěkný ale štvou mě tam ty jejich nápisy a ta řadičku taky pověz kde jí vemeš, nikde jsem na to nenarazil...



Maciiik:ajsně je to každho věc vkusu, kladně se hodnotí každá úprava co vybočuje z nudné serie

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 22:33 | Nahoru | #171
YOSH_BOY> Ahoj tak řadičku jsem koupil tady a plexi jseem koupil i s kapotama černý a značku fakt nevím není tam ani čárka od jakýho to je výrobce....

e: jinak ta řadička má lepší zpracování než origo, žádná stopy po odlejvání, žádný hrany, výrobce je ze Španělska a tady je foto toho pleskliskla [img]

Naposledy editováno 27.01.2010 22:45:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 22:59 | Nahoru | #172
Já jsem nahodil customizované TwoBrothers výfuky, PazzoRacing páčky a přehodil blinkry z klasických vláknových žárovek na LEDky. Ještě možná přijde na řadu nějaký lokální Airbrush, pokud si manželka dostatečně rychle neuvědomí že letos chce v baráku měnit kuchyň

[img]

(reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 23:04 | Nahoru | #173
jo, ještě Pazzo levers
[img]

(reakce na) Upravy,Tuning atd ...

27.1.2010 v 23:19 | Nahoru | #174
dewwil> jo takový má myslim jindrs podobný
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist