Nějaké pořádné přestavby ?
Pochlubte se,ukažte a napište ... !
Uzavřeno 15.08.2013 v 12:39 uživatelem Srbík
1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...
1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...
P.S. Nakonec jsme našel informace týkající se teorie ohledně NOS měl jsme pravdu až na to, že dusík ten motor chladí a reguluje spalnej proces, jinou funkci ale nemá
Oxid dusný je složen z dvou dílů dusíků a jednoho dílu kyslíku (36 váhových procent kyslíku). V průběhu spalovacího procesu v motoru, asi tak při 300° C, oxid dusný se rozloží a uvolňuje kyslík. Tento přidaný kyslík zvyšuje sílu protože umožňuje hoření většímu množství paliva. Zatímco dusík funguje jako ochrana, tlumením zvýšeného tlaku ve válci pomáhá regulovat spalovací proces. Oxid dusný má také úžasný "mezichladící" účinek snížení teploty nasávaného vzduchu o 60 až 75°.
zdroj:NOS
Naposledy editováno 26.01.2010 21:43:59
1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...
jednak neco jinyho je cistej kyslik a druhak system NOS skutecne nefunguje na principu vybusnosti..
ale na principu toho ze dusik ochladi vnitrek motoru/sani/vzduchu a jak znamo studenejsi vzduch obsahuje vice kysliku ktery podporuje spalovani
coz je ostatne popsano i nahore co si postnul...
pokud mi neveris, kup si linde cistej (lekarskej) kyslik a pust si ho do motoru
1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...
pěkně jsi se rozvášnil, jen ty redukce stály vatu na americkým ebay...hmm, a ty třmeny asi taky co. kdy to osadíš?
WARP>to maciik
pěkně jsi se rozvášnil, jen ty redukce stály vatu na americkým ebay...hmm, a ty třmeny asi taky co. kdy to osadíš?
To zatím přesně nevím, ale určitě až po technické. Chtěl jsem začít pumpou a pancéřkama, ale narazil jsem na ty třmeny, tak jsem rovnou pořídil i nástavce a pumpa holt bude muset počkat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...
Naposledy editováno 27.01.2010 18:07:58
muzu ti garantovat ze timhle uz se dlouha leta zabyvaj vetsi odbrnici nez ses ty a pravdepodobnost ze vymyslis neco co uz nekdo nezkousel je mala.. tzn bych se byt tebou vydal spis cestou fungujicich vynalezu ... preplnovani - mechanickej kompresor/turbo, vstrikovani neceho "navic" - NOS, voda...
1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...
Edit:
A ty radiály jsou v dlouhodobém plánování "stage 1"; "stage 2" jsou vidle ze ZZ-R 1400 - nechtěl jsem kupovat nejdřív jedny třmeny a pak druhé...
Naposledy editováno 27.01.2010 20:42:14
1 reakcí na tento příspěvek Upravy,Tuning atd ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...
dewwil>Jinak já z tuningu letos pouze karbonovej blatník, racing plexi a sklápěcí řadičku, jinak hafo peněz mi sežral crash, tak jsem rád že letos aspoň vyjedu...
jaký to plexi budeš kupovat? Petr (jim bim) má na tom svym myslim od mra a je moc pěkný, od zerogravity taky moc pěkný ale štvou mě tam ty jejich nápisy a ta řadičku taky pověz kde jí vemeš, nikde jsem na to nenarazil...
Maciiik:ajsně je to každho věc vkusu, kladně se hodnotí každá úprava co vybočuje z nudné serie
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...
e: jinak ta řadička má lepší zpracování než origo, žádná stopy po odlejvání, žádný hrany, výrobce je ze Španělska a tady je foto toho pleskliskla [img]
Naposledy editováno 27.01.2010 22:45:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Upravy,Tuning atd ...
[img]