globalmoto_kveten





Téma: Zpátky do minulosti!!!
7.11.2009 v 11:32
Ahoj všem příznivcům dvou kol.Když jsem se v létě zastavil u našich doma,tak jsem přišel ve chvilce kdy se uklízelo.Chtěl jsem se otočit a jít pryč,protože to smrdělo prací,ale na štěstí jsem zůstal a do rukou se mi dostalo,díky tomu, velké bohatství v podobě starých negativů(cca100),které nafotil můj táta na některých podnicích tady u nás v Čechách v letech x až y.Chtěl jsem se s Vámi všemi o to podělit a proto jsem založil toto vlákno.Pokusím se vám tady naservírovat všechny zajímavé kousky a z táty vydolovat nějaké ty popisky i s rokem a místem pořízení snímku.Doufám,že se vám to bude líbit a někomu zaplesá srdce.Zpátky do minulosti na RAJČETI!!!!!


Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:24 | Nahoru | #3091
Jen tak mimo soutež, jak tady byla řeč o Kopčanec letos by se tam měli znovu obnovit závody.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:27 | Nahoru | #3092
Sukin> jj 25.7. pořádají Hanzalíci

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:29 | Nahoru | #3093
Tá Jawa na fotke určite nebude postavená vo fabrike. Valec je Jawa predok takisto, ale zvyšok stavebnica.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:31 | Nahoru | #3094
Retro>Tak hranaty motor byl jiz seriove v 1969 na motokrosu Montreal.
Cz 250 Junior mel taktez hranaty motor a to je rok 1967.
A zde
je motor CZ 360 v roce 1965..taktez hranaty motor

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:33 | Nahoru | #3095
Jasné, ale píšeš že s tým mal jazdiť Malina a ten sa zabil v r.1964...

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:35 | Nahoru | #3096
Retro> Taktez si myslim,ze to neni nic fabrickeho. Ale i tak by me zajimala hystorie teto motorky. Na jaky by jsi to odhadoval rok?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:36 | Nahoru | #3097
Retro>Košice 1969,tr.250, 2-Karel Bojer, 1-Bohumil Staša na dvojtaktoch ČZ, 5-František Boček

Nerad do toho kecám, ale je to asi trochu jinak !
32 Boček, 2 Staša, 1 Bíma, a Bojer je ta trojka vzadu

Ohledně ČZ 350 dvoutakt by mohl něco zjistiti Brzda123, protože v roce 1971 získal dva tituly přeborníka ČSR Jirka Král právě na Čízách 250 a 350! A nejenom to, tak body z GP v Brně na 350!!!

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:36 | Nahoru | #3098
Retro> To pisou na mnou evedenem odkazu

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:37 | Nahoru | #3099
To Brzda 123: Jo hanzalici nas tam zvali, tvrdej ze startovny bude hodne rozumny. Tak uvidime, ja bych se tam docela rad podival.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:41 | Nahoru | #3100
JV> No to by me urcite pomohlo

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:44 | Nahoru | #3101
Sukin>Kopčany můžu vřele doporučit-to je chrám rychlosti

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:51 | Nahoru | #3102
JV>je to možné, nemám to z programu ale od pamatníkov.
Nie je to Boček?

[img]

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 20:59 | Nahoru | #3103
Retro> Heh spletl jsem...brzda ze ctyrvalcove Jawy

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:05 | Nahoru | #3104
Retro>JV>je to možné, nemám to z programu ale od pamatníkov.
Nie je to Boček?

Je, ale na 350 !

2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:10 | Nahoru | #3105
Ty Kopčany by se měli jet na úplně schodný trati jako dřív. Snad se jim to podaří. Už jsem viděl i nákres trati.

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:11 | Nahoru | #3106
Správne!!! A tu je dôkaz. Po...l som to, odpustite mi...
Tu je štart 350 z toho istého dňa 2-Bojer, 1-Staša, 34-srna, 5-Boček.
Prečo Bojer štartoval takýmto spôsobom?[img]

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:25 | Nahoru | #3107
Retro> Můj odhad je ten,že potřeboval zatížit zadní kolo.To se dělalo tak,že bud na to skočil,tím riskoval,že když to nechytne,tak hodně ztratí,když zase bude muset seskočit.Nebo takhle nalehl na nádrž a dosáhl téhož efektu.Byli od toho trochu modřiny,zažil jsem to.Ale netvrdím,že je to tento případ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:26 | Nahoru | #3108

Schejby>Ty Kopčany by se měli jet na úplně schodný trati jako dřív. Snad se jim to podaří. Už jsem viděl i nákres trati.


Tam to snad ani jinak nejde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:37 | Nahoru | #3109

Schejby>Ty Kopčany by se měli jet na úplně schodný trati jako dřív. Snad se jim to podaří. Už jsem viděl i nákres trati.


čus, kde ty Kopčany jsou a co by se tam mělo jet za kategorie? Dik

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:40 | Nahoru | #3110
brzda123> Jarku, nezapomeň se poptat ohledně tý ČZ 350 o který se povídá o pár pater výš (nebo dle čísla níž )!!! Samotného mě to taky zajímá !

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:43 | Nahoru | #3111

Kuba350>čus, kde ty Kopčany jsou a co by se tam mělo jet za kategorie? Dik


Kopčany jsou na Slováčí, kousek od Hodonína. Jezdívalo se to jako Záhorácký okruh. Bylo to i součástí Mistráku a carský formule. Luxusní byla hlavně ta esíčkovitá pasáž přes náměstí.

2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:44 | Nahoru | #3112
brzda123>k tomu roztláčaniu som počul takýto príbeh: Zetka 350 OHC údajne mala takú kompresiu, že sa to skoro nedalo roztlačiť. Mala mokrú spojku a preto ju pred každým štartom rozobrali, vytreli do sucha a tak naliali olej. Nikto na to potom nemohol siahnúť aby sa medzi lamely nedostal olej. Tým zaistili že spojka bude kĺzať a bude sa to dať natočiť. Len sa nesmelo roztláčať cez spojku so zaradenou rýchlosťou ale ju tam zakopnúť a keď to zabublalo až tak vymačknúť spojku /na fotke vidno že Bojer spojku nedrží/. Preto sa údajne Bojer vešal cez motorku a rukou tam sekol rýchlosť. Staša s tým že vraj mal problém, lebo roztláčal motorku z pravej strany tam kde je radička. Nikdy som to nevidel v akcii takže to potvrdiť nemôžem...ale je to zaujímavé.

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:45 | Nahoru | #3113

spalovac>Prusa #94> Bohuzel CZ 350 junior jsem nikdy nevidel.Nemas foto


tu 350 má Rosťa Půda ne??? Nahoď nějaký foto, podle toho by možná o tý motorce šlo vydedukovat víc.....

Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:46 | Nahoru | #3114
Tá esíčkovitá pasáš v Kopčanoch bol jediný kus špeciálnej závodnej trate na Slovensku. Celý rok tam bol obojstranný zákaz vjazdu

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:49 | Nahoru | #3115
Retro> Ohledně tý spojky, to je pravda - Bohouš s tím měl problémy, protože tehdy vážil asi cca 57 kilo!!! Chtěl, aby se to překopalo na sucho, ale ...jezdec byl tehdy jen jezdec!!! Moh bejt rád, že to jede a hlavně, že může jezdit, proto měl Boďa se zetkou starty nic moc!!

Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:55 | Nahoru | #3116
Brzda 123: Co myslis chramem rychlosti? Jako ze je ta trat hodne rychla?

Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 21:59 | Nahoru | #3117
to tam ty esíčka kdysi někdo vybudoval jenom kvůli závodům???

Naposledy editováno 27.01.2010 22:00:29

2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 22:03 | Nahoru | #3118
Mne sa zdá že áno.
A ten chrám rýchlosti je myslený asi tak, že je to najkrajší slovenský okruh. Rýchly aj technický, treba to skúsiť. V r.1981 sa tam zabil Karel Navrátil z Brna. O tom asi povie niečo brzda...

(reakce na) Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 22:05 | Nahoru | #3119
Retro> já tam byl jako malej a pamatuju si jak jsem se v depu na hřišti učil jezdit na Simsonovi. Tenkrát jsme ta blbli s mladým Tofelem.
Můj rekord byl 50km po hřišti dokola za den

Naposledy editováno 27.01.2010 22:06:08

1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!

27.1.2010 v 22:09 | Nahoru | #3120
No, pamatám že tam stále nejakí zasrani žrali nervy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist