Téma: TE 450 karbec nebo stříkačka ?
 
22.1.2010 v 10:50
dost uvažuji o koupi Husqvarny Te 450 a podle všeho jsem vyčetl, že od roku 2008 se dělaj se vstřikováním, tak by mě zajímalo jak se to projevilo na vlastnostech motoru a hlavně jak je to s se servisem ? jestli to umí někdo napíchnout na diagnostiku atd. přeci jenom husqvarny nejsou tak rozšířený ? Čemu byste případně dali přednost a proč ? díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek TE 450 karbec nebo stříkačka ?

22.1.2010 v 11:03 | Nahoru | #1
Jestli chceš ten starší model tak určitě karbec - víc jede, míň žere, bezproblémovej, dá se ladit doma..
Novej model je zase lehčí a hezčí..

2 reakcí na tento příspěvek TE 450 karbec nebo stříkačka ?

22.1.2010 v 12:57 | Nahoru | #2
Stříkačka je "hodnější",příjemnější,nevysiluje tolik. A o dost míň to žere (tady nesouhlasím s Vespou). Karbec je víc ucukanej,agresívnější.
Husqvarny bych se vůbec nebál a to ani se stříkačkou.

TE 450 karbec nebo stříkačka ?

22.1.2010 v 13:05 | Nahoru | #3
mam srovnani u SM510R model 06 karbec a model 08 strikacka, obe motorky od novoty, obe jete zavodne po dva roky v OPENech... ta karbcova ma mnohem silnejsi spodek, ta strikacka dole jede opravdu bidne... a to si s tim Kvasnicka hral s nastavenim .. lepsi nez to bylo.. ale zadny terno... otazka jak se to chova u te TE450 .. majitel tehle SMR rikal ze Kvasnickova TE450 se vstrikovanim jela jako blazen.. ale byla tam naka "racing" elektronika a kupa dalsich dilu...

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

22.1.2010 v 13:25 | Nahoru | #4
Kopec> aha, tak tu spotřebu jsem popletl, pardon

1 reakcí na tento příspěvek TE 450 karbec nebo stříkačka ?

22.1.2010 v 17:39 | Nahoru | #5
dobře o tom průběhu motoru atd. sem četl v novinách v testech, mě hlavně zajímá jak je to s tim servisem ? jestli s tim někdo něco udělá, když to přestane jit tak jak ma ta elektronika

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

22.1.2010 v 19:05 | Nahoru | #6
Vespa> Každý rok, se vyrábí nový model motorek, které mají být lepší než předchozí model... Tak mi řekni proč by vyráběli nové motorky se vstřikováním které by neměli takový výkon jako starší motorky s karburátorama? Kamarád má KXF 450, 08 stříkačku.. osobně jsem na tom nejel ale jede mu to brutálně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

22.1.2010 v 22:49 | Nahoru | #7
Kopec> To máš z vlastní zkušenosti? Mě říkal malej Ota Kotrba, že mu stříkačka žere podstatně víc než karbec!

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

23.1.2010 v 07:28 | Nahoru | #8

Fanda.Šáňa>Kopec> To máš z vlastní zkušenosti? Mě říkal malej Ota Kotrba, že mu stříkačka žere podstatně víc než karbec!



Ano ,z vlastní zkušenosti. Ta stříkačka je série 09. Pokud se motorka přemapuje pak víc jede ale i více žere.
Oproti 08 karbeci (taky osobní zkušenost),žere podstatně méně.

edit: Píšu vždy jen osobní zkušenosti. S řečmi "jedna bába povídala" sem nechodím.

Naposledy editováno 23.01.2010 07:32:53

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

23.1.2010 v 07:31 | Nahoru | #9

venca610>dobře o tom průběhu motoru atd. sem četl v novinách v testech, mě hlavně zajímá jak je to s tim servisem ? jestli s tim někdo něco udělá, když to přestane jit tak jak ma ta elektronika



Všechno se může někdy posrat. A proč by to nemělo jít opravit? Autorizovaní prodejci budou mít stoprocentně diagnostiku. Tu mají i prodejci čínských čtyřkolek se vstřikováním.

Naposledy editováno 23.01.2010 07:33:35

1 reakcí na tento příspěvek TE 450 karbec nebo stříkačka ?

24.1.2010 v 12:38 | Nahoru | #10
no právě mě jde o to aby tu diagnostiku měl i někdo jinej než autorizovaní prodejci protože o žádném v okruhu tak 50 km nevím

TE 450 karbec nebo stříkačka ?

24.1.2010 v 17:13 | Nahoru | #11
nejsem velkej znalec husky, ale byl jsem na několika závodech mistrovství světa v enduru a všechny fabrický husky měly loni karburátory i když seriovky maj stříkačku.. asi v tom nějakej důvod bude..

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

24.1.2010 v 18:06 | Nahoru | #12

venca610>no právě mě jde o to aby tu diagnostiku měl i někdo jinej než autorizovaní prodejci protože o žádném v okruhu tak 50 km nevím



S nástupem stříkaček se diagnostice "lepší" opraváři nevyhnou. Vždyť stříkačku nedělá je Husqvarna.

TE 450 karbec nebo stříkačka ?

24.1.2010 v 23:14 | Nahoru | #13
no tak na japonce to budou mít určitě ti "lepší" ale aby to měli i na Hq, protože to až tak prodávaná značka neni a zvlášť když je to vstřikování jen krátce, tak stejně pořád nevim jestli jo nebo ne

1 reakcí na tento příspěvek TE 450 karbec nebo stříkačka ?

25.1.2010 v 10:21 | Nahoru | #14
mel sem 4 husqvarny TE400-450 s karbecem a ted mam TE450 strikacku 2008. Na posledni 06 sem mel takovy ty kokotiny jako Rasse, akceleracni pumpicku atd... (prvni sem stejne nikdy nebyl ) a ta jela brutalne - mozna az moc,

+ strikacka je takova kultivovanejsi a jede se mi nani super. Neni tam zadny skubani, nestava se ze chcipne rychlim pridanim plynu, chyta super ikdyz ji mam ted v nevytapeny garazi, kdyz moto padne netece beno z prepadu, chyta v poho i na slapnuti, pri myti a brodeni sem nemel nikdy problem ze se nekam dostala voda, atd.... mam od Otase upraveny mapy, Arrow koncovku a zere podstatne min nez ta 06ka a to ma este mensi objem nadrze, dvouhodinovku v CC odkrouzim na nadrz a velky + sem videl v Rumunsku ve vyssich nadm.vyskach - klukum s karbecem mota nejeli a strikacka slapala na 1* !

- vidim v moc elektronice (odeslo mi cerpadlo) jinak zatim nic.

ale za par let budou vsechny endura injection - vlastne mozna sou uz ted letos chci resit nakup TC450 nebo TC250 mozna TXC ale to sou zase s karbecem - tak nevim, strikacka mi vyhovuje

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

25.1.2010 v 10:44 | Nahoru | #15
lubhrc> o tom kultivovanějším chodu motoru a ostatních věcechc který to přineslo jsem čatl v recenzích, tys mi to akorát potrvdil, můžu se zeptat kdo a kde ti tam ty mapy nahrál jestli to byl autorizovanej servis nebo tak něco ? prostě mě zajímá kolik servisů se v tom dovede pohrabat

2 reakcí na tento příspěvek TE 450 karbec nebo stříkačka ?

25.1.2010 v 11:37 | Nahoru | #16
ad stříkačka/karbec - stříkačka bude brzo nutnost kvůli plnění emisních norem - u závoďáku to neřešíš, ale u modelů podléhajících homologaci musíš...

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

25.1.2010 v 11:40 | Nahoru | #17

maRRek>ad stříkačka/karbec - stříkačka bude brzo nutnost kvůli plnění emisních norem - u závoďáku to neřešíš, ale u modelů podléhajících homologaci musíš...


a s tím souvisí i slabší spodek a kultivovanější chod... :\

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

25.1.2010 v 12:16 | Nahoru | #18
maRRek> pravda, to je to samý jako hlukový limity, jen po těch emisích se tedka jde čím dál víc

TE 450 karbec nebo stříkačka ?

26.10.2010 v 19:08 | Nahoru | #19
s odstupem času se opět poohlížím po něčem novějšim konkrétně Husku te 450 2008, tak se chci zeptat jak jste na tom se spolehlivostí vstřikování a jeho servisem je to totiž jediná věc která mě od této motorky odrazuje, nevím jak velkej problém je třeba přemapování nebo tak něco dík za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek TE 450 karbec nebo stříkačka ?

26.10.2010 v 20:06 | Nahoru | #20
jak jsem psal v lednu, TE450 2008 (strikacku) jsem prodal a mam TXC450 2009 (karbec), je to super stroj, zadna velka elektronika a jede fakt brutalne (az si rikam ze moc), jen jedno - nema TP ....

TE 450 karbec nebo stříkačka ?

26.10.2010 v 20:15 | Nahoru | #21
to věřim a jak si psal že si to měl přemapovaný tak to ti dělal kdo ?

1 reakcí na tento příspěvek TE 450 karbec nebo stříkačka ?

26.10.2010 v 20:58 | Nahoru | #22
Tak panstvo, nabízím luxusní kus, Husqvarnu TXC 450 r.v. 2009 najeto 30 mth po hobíkovy, je to znamej potřebuje peníze a tak je ochotnej prodat za 85 000 motorka je jako nová. V případě zájmu dodám další info ale je třeba jednat rychle. Je fakt moc pekná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

26.10.2010 v 22:00 | Nahoru | #23
Tom_TE450> dík za nabídku, ale chtěl bych aby to bylo na papírech

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

27.10.2010 v 17:24 | Nahoru | #24
venca_Hq> Co Te250?

Edit: zajímavé čtení

Naposledy editováno 27.10.2010 17:25:19

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

25.4.2012 v 15:52 | Nahoru | #25

lubospol píše: jak jsem psal v lednu, TE450 2008 (strikacku) jsem prodal a mam TXC450 2009 (karbec), je to super stroj, zadna velka elektronika a jede fakt brutalne (az si rikam ze moc), jen jedno - nema TP ....



Zdravim, muzes se prosim rozepsat? Premyslim, ze prodam svou TE 450 2006 a pujdu do TXC 450 (09) a nebo pri nejhorsim TC 450(09)...
O papiry mi prave nejde, jen me zajima rozdil oproti 06tce TE 450- vykon, vaha, ovladatelnost, narocnost servisu.. ? Diky za odpoved

TE 450 karbec nebo stříkačka ?

26.4.2012 v 08:52 | Nahoru | #26
Taky se připojím do diskuze.Mám od podzimu TE 511-samozřejmě stříkačka.Proti WR 450 je motor o poznání hodnější (tím nemyslím, že by neměl výkon jen je tak nějak limeárnější průběh), líp snese nějaký to podtočení a taky ho tak snadno nezašlápnu.Na enduro mi přijde lepší , než ten z WR .Musím podotknout, že tam mám nastavenou racingovou mapu.Spotřeba je jednoznačně menší než u WR, odhaduju že na nádrž dám 100 -130 km, u WR to bylo 80 -100km. Tím nechci říct , že je všechno zalitý sluncem- na pikaču je odvětrání klikovky do airboxu, čidlo od chladiče je strašně na ráně, stříkačka je sakra citlivá na dobrej beneli atd...celkově se mi ale na husce jezdí líp než na WR

2 reakcí na tento příspěvek TE 450 karbec nebo stříkačka ?

26.4.2012 v 15:17 | Nahoru | #27
4 Drake89 : tak ikdyz je to stejnej motor jak v 06 tak celkove pokrok je urcite znat. Motorka asi neni vyrazne lehci ale pocitove urcite a i ovladatelnejsi (uzzsi, mensi plasty). Vykonove uz neumim srovnavat ale TXC jede dost (na me nyni bez jakyhokoli treninku az moc), oproti strikacce (TE450 2008) jede TXC brutalne uz od spodu. Naprosto dokonale mi na ni fuguje podvozek. Vzdycky jsem byl nasranej vjet s TEckem na mx trat a cejtit kazdej doraz. Tady ty dvoukomory od Marzocchi (a doladeni od mladyho Otika) fungujou super na mx trati tak s prekvapenim i v lese na mokrejch korenech a kameni. Velky plus vidim proti strikacce v ale i proti TE 2006 v minimalni kabelazi a elektronice. Proste je tam zaklad co to potrebuje s baterkou (na svetlo jsem si natahnul dvojlinku :)) a 1 tlacitko starter / 1 chcipak. Zase oproti TCcku je vyhoda 6tikvaltu a pomaly jednicky. Oproti karbecu mela strikacka vyhodu treba ve vode nebo pri myti, at si tam pral wapem vsude nikam se mi voda nedostala. Myslim ze pokud koupis ve slusnym stavu TXC nejakou 2009 tak si odost polepsis proti 2006. Servis je standard u kazdy krosovy nebo enduro motorky. Zatim mam 90mth a bez problemu - cekam okolik driv se ozve ojnice pro TEcku (tam jsem ji delal kolem 160-190mth). Olej delam 8-10mth a filtr 1x za dve vymeny oleje.

Jinak, pokud bych sel do novy tak TXC 310 :) ale nejsou prachy ani cas na jezdeni tak to nema cenu menit :(

4 Šemík : odvetrani klikovky pod filtr maji i starsi Husky, nemuze to prece uz z prodejny chcat do prirody :) staci vytahnout hadici ven a zadelat airbox zatkou. Kdyz jsem mel 2008 strikacku tak sem problem s benzinem nemel at jsem bral kdekoli - fungovala.

Naposledy editováno 26.04.2012 15:20:45

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

27.4.2012 v 08:46 | Nahoru | #28
lubospol> to je mně jasný, takhle to má skoro každá motorka , ale u TE449 a TE 511 je problém v tom, že se při normální hladině oleje během pár km naplní airbox olejem .Jednak začne týct po z airboxu po motoru a jednak se dostane do sání kde zajebe kde co.To mně žádná z předchozích motorek nedělala.A citlivost na dobrej´beneli fakt je, když natankuju sračku-stává se, že motor na pár sekund vynechává.Pokud tankuju osvědčenej benzin, tak tyhle problémy nejsou

(reakce na) TE 450 karbec nebo stříkačka ?

27.4.2012 v 09:55 | Nahoru | #29
lubospol> Parada, diky moc za vycerpavajici odpoved
Ale jeste bych se zeptal pokud muzu..
Jsem rad, ze na TXC bude jednoduzsi elektrika A vykon ze je vetsi, to bych snad ani nepotreboval, vlaju i za TE
A hodne me potesilo, ze rikas, ze je TXC ovladatelnejsi a uzsi, je i nizsi sedlo?
Mas treba srovnani TXC 450 a TC 450 rocniky 09? Moc bych totiz chtel TXC, ale kdyby se nahodou nezadarilo ji sehnat, tak jestli mam jit do TC 450? I kdyz z toho TC 450 mam strach jak se bude chovat v lese, jezdim totiz 80% enduro vyjizdky a 20% CC hobby zavody a mensi trenovani na MX tratich.
Jaky jsou v nich rozdily? Jen starter a jina prevodovka?
A podvozek mas teda naladenej od Kotrby a jezdis se stejnym nastavenim MX i enduro? Nebo si to podle potreby preklikavas?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist