Téma: Přihlášení MX
 
27.3.2008 v 19:56
Nemáte někdo zkušenosti s přihlášenim motocrossu na silnici? Chtěl bych Hondu CRE 125 nebo Kawasaki KXE 125 ale nemužu sehnat a když tak za moc tak to chci vyřešit přihlášenim motocrossu. Hlavně mi jde o to aby to mělo v TP 11kW. Zajímá mě jak to probíhá a kolik to stojí. Že tam musej bejt světla to je jasný. Kámoš to takhle má ale už to tak koupil. Předem moc dík za rady.
Předchozí
1 2
Následující

Přihlášení MX

7.5.2008 v 11:38 | Nahoru | #31
Na veterána to dáš od roku 83 a níž takže

Přihlášení MX

15.1.2010 v 22:42 | Nahoru | #32
Určite sa to dá. U nas som takisto videl parkrat motocrosy na značkách. Neviem ako to dosiahli, ale jak písal BagoBorec, bez známostí a uplatku to asi nepujde...

jeden Kamoš má na motocrose značku z uplne inýho typu motorky, a pri bežnej kontrole dopravnou hliadkou s tím prošel. Bežní policajti sa do motoriek a do typov nevyznajú, rozoznajú akurát tak babetu od 1000-ky
Akurát neviem ako rieši STK, ale pri známosti určite aj to de

Přihlášení MX

15.1.2010 v 23:34 | Nahoru | #33
Hoši, ono je to asi tak, k rosku dát na papíry je absolutně nereálné!!! To co někteří viděli, krosky na papírech, jsou všechno motorky, které jsou dané na papíry v zahraničí a sem dovezené. Za určitých podmínek to tam totiž venku jde. Ale ty motorky jsou minimálně o třetinu dražší.

Přihlášení MX

16.1.2010 v 02:36 | Nahoru | #34
v ČR cross na papíry nijak nejde přihlásit !! (alespon ne legálně) . Ani třeba když vyšlo KLX450 jako novinka tak to nešlo u nás příhlásit a to je už z fabriky enduro se světlama.zkrátka nemá to homologaci - NELZE LEGÁLNÍ SPZ

Ikdyž je pravda že za poslední 2roky jsem viděl ma motoinzerci prodávat 3x YZ250 a YZ 125 s SPZ ale to už bylo předělané(světla a držák spz) a přihlášené v cizině

2 reakcí na tento příspěvek Přihlášení MX

16.1.2010 v 10:26 | Nahoru | #35
Nechápu k čemu někomu je kroska na papírech dyž si muže koupit ostrý ednuro s dokladama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení MX

16.1.2010 v 10:35 | Nahoru | #36
Kobris> Ne každý ostrý enduro splňuje požadavky

(reakce na) Přihlášení MX

16.1.2010 v 10:54 | Nahoru | #37
Jezi> jaké požadavky?jestli chceš jezdit enduro,občas i někam přejet po silnici,a zároveň si i zajed na MX trať tak ostré enduro je přece ideální!!!copak se nedá na ostrém enduru jezdit MX?nebo enduro pro tebe neni dost ostrý?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přihlášení MX

16.1.2010 v 13:59 | Nahoru | #38
Kobris> Přesně tak..Pokud jsi opravdu střelec, abys využil i ten potenciál co je v rozdílu mezi ostrým endurem a krosem, tak tohle neřešís a jezdíš republiku a nějaký papíry jsou ti u řiti... Jedinej problém proč bych se zajimal touhle tématikou je to že pro mě je Japan The best, a ti ostrý enduro ve 2T nemaj. Ale i tak si myslím, že to není potřeba řešit a že KTM, GG, Tm jsou na tom úplně stejně...

(reakce na) Přihlášení MX

16.1.2010 v 15:08 | Nahoru | #39
dst> Není to tak úplně pravda, ale asi se shodnem, že než cpát Mx na papíry je snažší si koupit enduro

Přihlášení MX

17.1.2010 v 09:48 | Nahoru | #40
sxRider>

Což voto ty papíry se asi vošvindlovat daj,ale to motokrosová motorka,není dělaná na silnici tzn.že to na silnici stejně za chvilku utavíš a nebude to trvat dlouho,motor je ůplně jinej než na enduro



Neviem prečo by som crosku na silnici zachvilku utavil??. Napr YZ250 má maximálku cca 150km/h, a ked idem po silnici 80 km/h tak idem zhruba na poloviční otáčky... V dobrom teréne dostane crosa značne viac zabrať (pri vytáčaní na max.) ako pri jazde po silnici 80-90 km/h..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist