globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výběr pneu Honda Hornet 600
 
11.1.2010 v 15:58
Zdravím,
vybírám nové pneu na Horneta. Na výběr jsem si dal:
Michelin Pilot Road 2
nebo
Continental Road Attack 2
Nemám zkušenost ani s jednema. Ty Micheliny budou asi dobrý co lidi psali, ale jsou dražší než Continentaly. Attack 2 je sice novinka, ale tak asi budou lepší než Attack.
Tak jestli k tomu máte třeba nějaký postřehy, budu rád.
Díky

1 reakcí na tento příspěvek výběr pneu Honda Hornet 600

11.1.2010 v 16:08 | Nahoru | #1
značkuju... taky máš ten starej ročník s tou úchylnou 16" přední gumou? to můžou vymyslet fakt jen v hondě

(reakce na) výběr pneu Honda Hornet 600

11.1.2010 v 16:20 | Nahoru | #2
FiZzeR> nene, mam předek i zadek 17"

výběr pneu Honda Hornet 600

11.1.2010 v 16:24 | Nahoru | #3
...šťastná to žena

...tak nic

výběr pneu Honda Hornet 600

11.1.2010 v 16:46 | Nahoru | #4
contiroadky...

výběr pneu Honda Hornet 600

11.1.2010 v 16:58 | Nahoru | #5
Dunlop Sportmax Roadsmart

1 reakcí na tento příspěvek výběr pneu Honda Hornet 600

11.1.2010 v 17:22 | Nahoru | #6
Road Attacky mám.Slušný nájezd km,nemáš-li to na nějakou divočinu,určitě budeš spokojen.Těť chci větší lepidlo,vybírám z Bridge 016,Conti Sport Attack a Miche.Power Plot 2CT a taky se meumím rozhodnout.

výběr pneu Honda Hornet 600

11.1.2010 v 18:07 | Nahoru | #7
no tak mám to na běžný ježdění, nejsem žadný střelec ... spíše nechi koupit žádný shit ..

výběr pneu Honda Hornet 600

11.1.2010 v 19:43 | Nahoru | #8
Za mě PR2, na PR1 jsem dal v klidu 9tis km ...

výběr pneu Honda Hornet 600

11.1.2010 v 21:03 | Nahoru | #9
Continentaly jsem neměl, tak nemohu hodnotit, ale na pilot road 2 jsem jezdil minulou sezonu a spokojenost (ještě je tam teda mám). Předtím jsem měl Dunlop Sportmax - držely dobře, ale děsně rychle mizely! Po nich jsem dal Michelin pilot sport a nějak jsem nebyl spokojen... Přišlo mi, že moc nedržely a pocit jistoty byl v čudu.. Ted mám zmiňované PR2 a spokojenost...

BTW jak jste na tom s pneu v dešti?! Zatím co jsem měl tyhle pneu tak jsem si připadal jak když jedu na ledu... V dešti nebo na mokru asi nejvíc seděly ty dunlopy..

1 reakcí na tento příspěvek výběr pneu Honda Hornet 600

12.1.2010 v 10:38 | Nahoru | #10
No nic jsem se rozhodl, že koupim Conti Road Attack 2. Jsou za zaváděcí ceny a snad budou dobrý
Dáky za příspěvky

(reakce na) výběr pneu Honda Hornet 600

12.1.2010 v 19:25 | Nahoru | #11

JiříII.>Road Attacky mám.Slušný nájezd km,nemáš-li to na nějakou divočinu,určitě budeš spokojen.Těť chci větší lepidlo,vybírám z Bridge 016,Conti Sport Attack a Miche.Power Plot 2CT a taky se meumím rozhodnout.

Co treba jeste pridat Dunlop Sportmax Qualifier II Dost si to lidi chvali. Tento rok se skoro neprodavaji zadne BT 016.

(reakce na) výběr pneu Honda Hornet 600

12.1.2010 v 19:29 | Nahoru | #12

vacek>No nic jsem se rozhodl, že koupim Conti Road Attack 2. Jsou za zaváděcí ceny a snad budou dobrý
Dáky za příspěvky

Je pravda ze jsou za zavadeci ceny a ty jsou velice slusne. Posilam nake info .

CONTI ROAD ATTACK 2

Je nová špičková sportovně cestovní pneumatika, která vzorkem zapadá do rodiny Conti Attack, ale zároveň vylepšuje jízdní vlastnosti staršího modelu ve všech směrech, tj. ve výdrži, v záběru, přilnavosti za sucha i mokra a v komfortu. Conti Road Attack 2 je vlajkovou lodí firmy Continental ve sport-touringu a okamžitě se zařazuje na špici tohoto segmentu mezi konkurencí.

Technologie:
1. Continuous Compound- za použití jedné směsi speciální technologií ohřevu ve výrobě dociluje homogenního odstupňování přilnavosti ( kraje pneu jsou měkčí než prostředek). Naprosto srovnatelná s pneu s vícesměnovou technologií, plusem je pozvolný přechod na jinou tvrdost. Tuto technologii využívají pneumatiky Sport Attack, Road Attack 2, Race Attack, Trail Attack Radial .
2. ASC, Activated Silica Compound Technology- speciální směs, která zaručuje velmi dobrou přilnavost za každého počasí a v každé jízdní situaci.
3. Traction Skin- revoluční povrchová úprava pneu. Díky technologii výroby, za použití minimálního množství separátorů pro nástřik formy, je pneumatika připravena přenášet maximální výkon za rekordně krátký čas potřebný k zajetí pneumatiky.
4. Geometrie drážek- nová proměnná geometrie drážek vylepšuje jízdní vlastnosti v extrémních situacích kde dochází k výrazně menší deformaci drážek. Vylepšuje zrychlení a zkracuje brzdnou dráhu při zachování optimálního opotřebení.
5. DRT, Dynamic Ride Technology – sportovnější profil pneu vylepšuje ovládání motocyklu ve všech režimech jízdy.
6. Design – do detailu dotažený vzhled pneu napomáhá při prodeji ( název na pneu, sportovní vzorek, propracované boky ). Vzorkově patří do rodiny Conti Attack, proto není problém při kombinaci pneu mezi sebou( Sport, Road, Road2 ).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist