globalmoto_kveten





Téma: Matika
 
28.12.2009 v 20:33
Zdar potřebuju poradit s třema příkladama

Určete diferenciál 1.řádu následující funkce
f(x)=2x^3cos5x

Určete diferenciál 2. a 3. řádu následující funkce
f(x)=3x^4+cos6x

Zrčete úplný diferenciál následující funkce
f(x1,x2,x3)=(x1+x3)^2+x1sin(2x1,x2,x3)

A ještě bych potřeboval co to vlastně ty diferenciály jsou nějaký skripta jestli někdo nemáte
Učitel nám naložil na prázdniny a já se teď můžu posrat.
Jo a aby v těch skriptech byli ještě nějaký příklady.
Dík
Předchozí
1 2
Následující

Matika

28.12.2009 v 20:41 | Nahoru | #1
jen jsem se kouknul a je mi z těch příkladů zle...brr

Matika

28.12.2009 v 20:43 | Nahoru | #2
To víš je tak když máš za učitele kterej si myslí že skrze nás spasí svět.Jo a ještě kterej si dává limity ke snídaní a derivace k večeři

1 reakcí na tento příspěvek Matika

28.12.2009 v 21:05 | Nahoru | #3
toto se dá nějak vypočítat?

Matika

28.12.2009 v 21:06 | Nahoru | #4
Hlavní je,že tohle potřebuju téměř denně k životu.
Bez toho bych se ani nenasnídal

1 reakcí na tento příspěvek Matika

28.12.2009 v 21:07 | Nahoru | #5
Kurfa za týden z toho mám zkoušku a ešče jsem to neviděl. Po skriptech se podívej v knihovně.

1 reakcí na tento příspěvek Matika

28.12.2009 v 21:08 | Nahoru | #6
diferenciál je v autě! nedělej si z nás prdel :\ :\

(reakce na) Matika

28.12.2009 v 21:09 | Nahoru | #7

FALC0N>diferenciál je v autě! nedělej si z nás prdel :\ :\


Jen sem čekal kdo to tady vybalí

(reakce na) Matika

28.12.2009 v 21:10 | Nahoru | #8

RomanSS>Kurfa za týden z toho mám zkoušku a ešče jsem to neviděl. Po skriptech se podívej v knihovně.



No právě že u nás to nemáme tam jsou pouze věci pro střední školy ale pro VOŠ a VŠ tam nejni nic

1 reakcí na tento příspěvek Matika

28.12.2009 v 21:11 | Nahoru | #9
Nicméně koukni se sem, je to tam jednoduše popsaný.

snad tě to tam poustí

(reakce na) Matika

28.12.2009 v 21:12 | Nahoru | #10

messersmit>toto se dá nějak vypočítat?



A to je ještě hovno potřebuju akorád nakopnout u těch lehčích příkladů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matika

28.12.2009 v 21:13 | Nahoru | #11

RomanSS>Nicméně koukni se sem, je to tam jednoduše popsaný.

snad tě to tam poustí



Ty vole dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matika

28.12.2009 v 21:23 | Nahoru | #12
jsme na to stejně

Integrál přes křivku C z funkce f(z) podle dz spočteme jako vlastní integrál od "a" do "b" z funkce f(fí(t))*derivace fí(t) podle dt. Kde fí(t) nazýváme parametrizací křivky C. Tedy fí(t) je zobrazením intervalu (a,b) na křivku C, tak že se jedná o zobrazení proste a zároveň derivace fí(t) je funkce spojitá. Rozumíme si,řekl pan učitel ...???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matika

28.12.2009 v 21:30 | Nahoru | #13

Carlos_FZR>jsme na to stejně

Integrál přes křivku C z funkce f(z) podle dz spočteme jako vlastní integrál od "a" do "b" z funkce f(fí(t))*derivace fí(t) podle dt. Kde fí(t) nazýváme parametrizací křivky C. Tedy fí(t) je zobrazením intervalu (a,b) na křivku C, tak že se jedná o zobrazení proste a zároveň derivace fí(t) je funkce spojitá. Rozumíme si,řekl pan učitel ...???



Tak po tomhle bych si asi slušně pustil do textilu

Matika

28.12.2009 v 21:32 | Nahoru | #14
Není to náhodou- DIFERENC?A ne diferenciál?

Matika

28.12.2009 v 21:33 | Nahoru | #15
To bylo někde u kvadratických rovnic v druháku,pokud si dobře vzpomínám,šak v druháku sem byl před téměr 13lety

Matika

28.12.2009 v 21:49 | Nahoru | #16
Dobře vám tak, jen se v tom máchejte, jako já před třemi lety

(reakce na) Matika

28.12.2009 v 22:12 | Nahoru | #17

Boss429>Tak po tomhle bych si asi slušně pustil do textilu



Však já před 6 lety taky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matika

28.12.2009 v 22:56 | Nahoru | #18
Boss429> jen pro zajimavost,co to studujes nebo co z tebe bude???

(reakce na) Matika

28.12.2009 v 22:59 | Nahoru | #19

sherm14>Boss429> jen pro zajimavost,co to studujes nebo co z tebe bude???


Tělocvikář! Možná časem hlídač parkovišť.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matika

29.12.2009 v 10:55 | Nahoru | #20

sherm14>Boss429> jen pro zajimavost,co to studujes nebo co z tebe bude???



VOŠ Mechatronika. To je něco mezi elektrikou a strojařinou.A co ze mě bude teda jestli to vystuduju tak třeba navrhovat vzduchotechniku, kotelny atd. pro tohle je spousta využití.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matika

29.12.2009 v 12:07 | Nahoru | #21

Boss429>VOŠ Mechatronika. To je něco mezi elektrikou a strojařinou....



To je hodne zjednoduseny vyklad
Kde studujes?

Matika

29.12.2009 v 12:30 | Nahoru | #22
Zkus tohle: http://math.feld.cvut.cz/mt/index.htm

Naposledy editováno 29.12.2009 12:31:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matika

29.12.2009 v 14:49 | Nahoru | #23

Dawe02>To je hodne zjednoduseny vyklad
Kde studujes?


Sezimovo Ústí u Tábora

(reakce na) Matika

29.12.2009 v 15:07 | Nahoru | #24
Boss429> Pred par lety jsem delal osvetu po strednich a vyssich skolach pro propagaci mechatroniky, ale Sezimovo Usti neznam.
Jake mate osnovy?

Kdyz se te priste nekdo zepta co mechatronika je, zkus mu predhodit podobny vyklad:

Matika

29.12.2009 v 15:37 | Nahoru | #26
Zdar potřebuju poradit s třema příkladama

Určete diferenciál 1.řádu následující funkce
f(x)=2x^3cos5x

Určete diferenciál 2. a 3. řádu následující funkce
f(x)=3x^4+cos6x

Zrčete úplný diferenciál následující funkce
f(x1,x2,x3)=(x1+x3)^2+x1sin(2x1,x2,x3)

A ještě bych potřeboval co to vlastně ty diferenciály jsou nějaký skripta jestli někdo nemáte
Učitel nám naložil na prázdniny a já se teď můžu posrat.
Jo a aby v těch skriptech byli ještě nějaký příklady.
Dík

neříkej mi že ti neni na tom něco nejasnýho....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matika

29.12.2009 v 15:38 | Nahoru | #27
Boss429> to je velmi mlada instituce. Jak jsi spokojen s vyukou? POdilis se jako student na reseni nejakeho grantu, projektu?

(reakce na) Matika

29.12.2009 v 16:05 | Nahoru | #28
[quote]Dawe02>Boss429> to je velmi mlada instituce. Jak jsi spokojen s vyukou? POdilis se jako student na reseni nejakeho grantu, projektu?[/quote

Co se týče toho obsahu vyuky jak v čem máme třeba hodiny kde se dozvíme plno zajmavejch věcí ale jsou třeba hodiny naprosto zbytečný co se týče obsahu vyuky dám příklad Měření a diagostika- jsme na VOŠ a učíme se tam měřit odpory a kondenzátory který jsme měřili na střední je to jedno a to samí takže suma sumárum pro nás naprosto zbytečná věc ale srát se tim prostě musíš.Další věc loni nám dali novýho učitele chlapa s 50ti letou praxí ale nikdy neučil takže výsledek on to neumí vyložit a tim pádem my víme hovno ale s těma učitelama je to sporný záleží kus od kusu.

Přímo grand bych to nenazval jsme zatim v druháku ale plno lidí už má svoje diplomky zadaný.Já třeba dělám ještě s kámošem návrh kotelny cca pro 50 domácností ale tenhle projekt jde přes učitele kterej má svoji firmu která se s timhle živý přímo přes školu to nejni.Ale sem tam se objeví nějakej ten školskej projekt myslim že naposled to byla autodráha snímání rychlosti autíček průměrnou rychlost atd.

1 reakcí na tento příspěvek Matika

29.12.2009 v 16:33 | Nahoru | #29
Jéé tyhle kraviny jsem se taky kdysi učil a dodneška jsem je nikde nepotřeboval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Matika

29.12.2009 v 16:53 | Nahoru | #30

david.gsf>Jéé tyhle kraviny jsem se taky kdysi učil a dodneška jsem je nikde nepotřeboval



No a nejhorší je na tom že jsme na to dostali učitele z ČVUT kterej nedokáže pochopit rozdíl mezi VŠ a VOŠ.Tak ať se nediví když nám vysvětluje látku stejně jako na VŠ že to nikdo nechápe a poslední test mělo 85% lidí za 4.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist