1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
pylot>Ermolenko> A pucis me to na projeti kdyz prijedu?
a nějakej důvod proč bych ti jí neměl půjčit?
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
Olej Castrol Power 1 Racing: 850kč/4l (1l ještě zbyl pro příště)
Olejový filtr Hiflo Filtro: 200kč
Brzdové destičky (předek) AP Racing: 1500kč
Brzdová kapalina Motul RBF 600: 280kč
Mazání na řetěz Castrol Chain Lube OR: 300kč
Tohle jsem letošní sezónu (cca 7500km) kupoval, výsledek: 3130kč A nemyslím si, že bych kupoval nejaký co nejlevnější sr.čky
Pneumatiky ty co mám se prodávají kolem 6tis. kč + přezutí a vyvážení 550kč.
Měly se teda měnit svíčky, ale motorka nemá žádný problém jak při jízdě, tak při startech, tak jsem je jen vyndal, zkontroloval, očistil, nastavil mezeru a vrátil zpět.
Pak se měl ještě měnit vzduchový filtr, ten jsem také jen očistil, ale přemýšlím o pořízení K&N filtru, tak řekněme + dalších 1500kč.
Servis ve 12tis. km kde je jen nějaká kontrola těsností, poutahování šroubků, kontrola hadiček atd. jsem zvládl sám s pomocí manuálu.
Takže s pneumatikama a se vším, co motorka měla dostat, bych na 10tis. kč byl, bez pneumatik jsem na půlce
Jestli kvůli každý blbosti dává někdo motorku do servisu, tak tý ceně i věřím. Já po zkušenostech a potom co jsem viděl v některých servisech, bych jim tam motorku nedal ani náhodou. Až bude třeba seřídit ventily a jiný věci, kterým nerozumím a nevím jak to udělat, tak ji do servisu dám, ale do prověřeného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Zdeny88>10tis ročně za servis bez pneumatik? Kde se taková cifra bere?
Olej Castrol Power 1 Racing: 850kč/4l (1l ještě zbyl pro příště)
Olejový filtr Hiflo Filtro: 200kč
Brzdové destičky (předek) AP Racing: 1500kč
Brzdová kapalina Motul RBF 600: 280kč
Mazání na řetěz Castrol Chain Lube OR: 300kč
Tohle jsem letošní sezónu (cca 7500km) kupoval, výsledek: 3130kč A nemyslím si, že bych kupoval nejaký co nejlevnější sr.čky
Pneumatiky ty co mám se prodávají kolem 6tis. kč + přezutí a vyvážení 550kč.
Měly se teda měnit svíčky, ale motorka nemá žádný problém jak při jízdě, tak při startech, tak jsem je jen vyndal, zkontroloval, očistil, nastavil mezeru a vrátil zpět.
Pak se měl ještě měnit vzduchový filtr, ten jsem také jen očistil, ale přemýšlím o pořízení K&N filtru, tak řekněme + dalších 1500kč.
Servis ve 12tis. km kde je jen nějaká kontrola těsností, poutahování šroubků, kontrola hadiček atd. jsem zvládl sám s pomocí manuálu.
Takže s pneumatikama a se vším, co motorka měla dostat, bych na 10tis. kč byl, bez pneumatik jsem na půlce
Jestli kvůli každý blbosti dává někdo motorku do servisu, tak tý ceně i věřím. Já po zkušenostech a potom co jsem viděl v některých servisech, bych jim tam motorku nedal ani náhodou. Až bude třeba seřídit ventily a jiný věci, kterým nerozumím a nevím jak to udělat, tak ji do servisu dám, ale do prověřeného.
+ ventily, podtlaky, rozvody a práce.
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
DMC.motobiker>pylot> Tak na 749 se podtlaky nedělaj , tak vidíš, ještě bys ušetřil...
JE ZIMA CO... je to mor... vzal jsem si na hory lyze a nic.. silnice jsou namrzly.. a vcera kdyz nebyli tak jsem byl na jorach.. :(
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
pylot>Ty delas kazdej rok vetily podtlaky a rozvody? No nevim kluci.
Psal jsem pár stránek před, že desítka padla letos.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Spijker>JE ZIMA CO... je to mor... vzal jsem si na hory lyze a nic.. silnice jsou namrzly.. a vcera kdyz nebyli tak jsem byl na jorach.. :(
Ještě že nejezdím na hory , i když na motorku to už taky není, už je posoleno , a v soly já nejezdím , taky už jsem vyndal baterky, a 916 mám celou rozebranou , takže co se dá dělat, snad ta zima brzo přejde a bude se zase jezdit , jen nechápu co to má společného s tématem...
DMC.motobiker>Ještě že nejezdím na hory , i když na motorku to už taky není, už je posoleno , a v soly já nejezdím , taky už jsem vyndal baterky, a 916 mám celou rozebranou , takže co se dá dělat, snad ta zima brzo přejde a bude se zase jezdit , jen nechápu co to má společného s tématem...
ja jen koukam kolik je hodin a jak zurive diskutujes na nekolika frontach... a nudim se uplne stejne... V praze uz zadna sul nebude... a dalnice je sucha... nebo teda bude... takjze az zse bude takova obleva jako úpred dvema dny tak se povozim.. ma v obou baterky a tak je pekne projedu po dalnici, aby se prohral motor, dobila baterka... a hotovo... prijde mi to lepsi nez baterku vyndavat atd... neni to sice uplne super zabava.. ale litat nekde v mrazu na bordylku a zbytcich soli je jeste horsi...
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
honda je Hujda
Naposledy editováno 28.12.2009 01:02:30
3 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
Jinak Ducati vs Japonec si nemyslím, že by byly náklady nějak moc vyšší, ale je fakt, že Ducati si žádá asi více, než tuctová rýže. Je to o tom, co od motorky očekáváš, já si teda za ten pocit připlatím.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |