1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
DaliboRR>Fajn...přesvědčili jste mě...Ducati 900SS je superspot :\ (Až se tohle dozví u Triumphu...tak Daytonu budou muset celou předělat) No dobře...už mlčím
Nebo myslíš, že by to měli přejmenovat, protože vývoj Supersportů šel někam uplně jinam? Doufám, že napíše nějakej Ducatista, co je víc v oboru než já.
Říkám že to není supersport jak jej známe teď. Ale sportovní je.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
RomanSS>Nebo myslíš, že by to měli přejmenovat, protože vývoj Supersportů šel někam uplně jinam? Doufám, že napíše nějakej Ducatista, co je víc v oboru než já.
Říkám že to není supersport jak jej známe teď. Ale sportovní je.
Vždyť jsem napsal,že už mlčíííííííííím Aby to nevypadalo,že jen reju tak musím přiznat,že mít v 19 letech motorku jako máš ty tak jsem King (v dobrém) Já se musel spokojit s Jawou 350,ale co už -doba si žádala oběti
DaliboRR>Vždyť jsem napsal,že už mlčíííííííííím Aby to nevypadalo,že jen reju tak musím přiznat,že mít v 19 letech motorku jako máš ty tak jsem King (v dobrém) Já se musel spokojit s Jawou 350,ale co už -doba si žádala oběti
Já myslel, že je to sarkasmus. Dobrá.
Jo v devatenácti dobrá volba. A to už jí mám dva roky a asi dva týdny.
DaliboRR>Co je teda 748/749? Superbike? Mezi námi...musí být každému jasné,že 900SS není supersport v pravém slova smyslu.Z neznámého důvodu to tak taloši označili.
Ono opravdu továrna v katalogách celou modelovou řadu SS600,750,900, později 800 a 1000 označuje jako SS čili supersport. Tak jako ST sport touring. A 748/996/998, později 749,999 atd označuje jako Superbike. Samozřejmě to nepasuje k dnešnímu rozdělení motorek v SBK nebo SSP které jsou v kategoriích podle objemu motoru, ale tak to prostě je, Ducati si to rozdělila po svém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
illMedvědGuzzin>ale jo, klidně mohla, jenže pak sedneš na něco jiného, nemusí to být ani to SS900 a zjistíš že to sice umí to samé ale s podstatně menší námahou
Cili je to valstne ve vysledku hlavne o jezdci a o tom jak umi se svym naradim zachazet. Samozrejme nebudeme zachazet do extremu a srovnavat to napr se sestkovym CBR ktery SVcko roznese temer ve vsech smerech a kde uz jen dobrej jezdec nestaci.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
RomanSS>Škoda ho. Doufám, že jsi dostal rozum a japonec to nebude. Žádnej neudělá takovej kravál.
Asi japonec,ale k Ducně se vrátím až bude 1198,za nějaký norm. prachy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
pylot>DucatiSSJirka> Kam jsi ji prodal? Treba se mi to svezeni jednou postesti.
To psát nebudu, vím že o ní bude královsky postaráno,tj.tak jediný co mě na tom těší budu na ni vzpomínat,jenom v dobrým.
miura>tak předně, 749 už není starší čtyřventil ale testastretta, čili na bolístku starších motorů desmoquatrro, tedy vahadla až tak netrpí. což neznamená, že se může servis zanedbat, je to sofistikovaná technika a chce svou péči. jestli ti vadí 10000 ročně za sevis tak na čtyřventil zapomeň. a vůbec možná bude lepší když zůstaneš u suzuki nebo jiný asijský chrchly.
Chrchla máš tady hlavně ty joudo.
A ze zkušenosti vím, že ti co hazí slovně 10 tisícema na počkání jsou ve skutečnosti nejvě
tší nuzáci.
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
No 999S, kterou jsi tak opěvoval seženeš za slušný peníze. Oproti cenám na jaře.
Škoda SS no.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Zkusím něco takovýho,to je Kawasaki,to asi nebudeš znát!
DucatiSSJirka>http://www.tipmoto.com/motorky/kawasaki/143603-zx-10-r.html RomanSS>
Zkusím něco takovýho,to je Kawasaki,to asi nebudeš znát!
Jojo, už jsi mi říkal. Tak ať ti to výjde. To budeš v Hořicích nejrychlejší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
pylot>To ja zase strach nemam ze bych se s tou motorkou neszil. Naopak si myslim ze by to bylo to pravy orechovy. Ja vim vy se podivate na cem jezdim a reknete si asfaltomrdal jenomze jaky mam asi moznosti ve svejch 19 letech pri studiu? Navic na nic vetsihno stejne nemam papiry. Prave takovou motorku jak ty pises bych chtel. Uz na zacatku vlakana sem psal ze prisla zima a tak vymejslim picoviny a tim sem rozhodne nemyslel ze ji budu kupovat. Jen mi proste vrtalo hlavou jak je to s tema nakladama na servis ktery se tady porad omilaj ale nikdo nikdy nerekne nic urcityho. Treba jednou takova motorka dopadne ale ted vidim ze jednou az budu makat a ne ted kdyz studuju. Ted to proste financne neni pro me. Zustanu u SVcka protoze sem se na nem naucil jezdit a mam ho v ruce. Je to jednoducha, nenarocna motorka na kterou je vsude tri rite dilu a to si myslim ze je pro studenta to pravy.
jasne.. na me bylo svyho casu drahy i SV... a jak bych za nej byl rad.. dnes uz bych ho nechtel, ani litrovy... a pak byly doby kdy litrovy SV bylo totalne ve hledacku ale nakonec jsem poridil starou kawu... a po dvou letech jsem zjistil, ze SV litrovy nebude dostatecnej pokrok.. stejnej vykon, byt lehci a mladsi...
Jinak ja se kocham tak 5x tydne na netu tim, co mi jeste v garazi chybi... bohjuzel mojhe babovka motorky nema rada, tak nejak nema pochopeni pro to, ze jeste potrebujeme enduro na cesty na vychod a do prirody...
Ale az dostudujes, tak uz treba budes mit prachy hned na 848... a tam uz servis nemusis resit, myslim ze ma lepsi intervaly, nepotrebuje tak casto do servisu a ac to nevim urcite, tak jsem mel pocit, ze by mohla vyjit hodne podobne jako normalni japonec ne-li levneji..
A nemaluj si ze s japoncem usetris.. Kdyz mu budes davat, potrebuje servis uplne stejne jako dukna... a za levno to taky neni...
Priznavam, ze s italama nemam zadny zkusenosti, ale vice mene to bude hodne podobny... a castka kterou preplatis, kdyz porovnas kvalitne a vcas delany servis na R1 a jine 4V litry nebo 749/999/848/1198 bude proste temer totozna... Kazdopadne jakmile das kolem 10.000 km rocne tak se do desitky nevejdes ani nahodou, protoze vsechno budes muset delat 2x (gumy, retez, oleje filtr, svicky uz taky jednou) a pokud bude jezdit vic na okruh, coz te stejne drive nebo pozdeji prinuti, pokud si to budes moct trochu dovolit... tak to klidne vydel 5 ty kilometry...
Proste kdyz budes jezdit kudlu a hodne najedes... m priprtřav se spis na 20.000 za servis (zhruba) a nesmi se nic rozbit a nesmis nic rozbit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
ale tim ze ji sebrali letmaka tak je to pro me hůjda... ale jak rikam, bejt to honda nebo kawa nebo cokoliv jinyho vic normalniho tak je super samozrejme... Nadruhou stranu, je to takovbej krok vedle.. ve kterym se nepokracovalo, nebo mozna nebude pokracovat... a tak treba jednou budou vzacny.. a dnes jsou levnejsi nez 996/998
jj.. tak preju... hlavne at je na cem a za co jezdit a at jsme vsichni zdravi.. zbytek uz si koupime
Naposledy editováno 24.12.2009 17:43:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
ale jinak jsou 999 zajimavy motorky.. kdyby tenkrat neopustili letmak, tak bych ji zboznoval... Ale jako rarita rozhodne zajimava...
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek Duc duc 749
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Duc duc 749
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |