Naposledy editováno 19.11.2009 12:40:34
PRETORIAN88>kdyby ses podíval blíže na filtr tak je v něm takovej jemnej slepenej maz, kterej se usazuje na dnu nádrže protože je těžší než benzín, to znamená že pokud necháš málo benzínu a na jaře nastartuješ( i když promícháš benzín) tak to ucpe filtr protože ta sračka v tak malém množství benzínu bude ve velké koncentraci, zatímco pokud natankuješ plnou tak se ta sračka na jaře po promíchání rozředí v tom velkym množství benzínu a máš mnohem větší šanci že to nic neucpe než když ti do filtru vlítne najednou dávka týhle sračičky která může projít filtrem, ucpat cesty v karbu, trysky, což je práce na piču. tato sračka je složena jak z nečistot v benzínu tak z toho co se oloupe z nádrže, prach a špína která se tam během používání dostane. UFF, doufám že to bylo dostatečně i pro tebe pochopitelné, TAK PROTO!
Dovolíš mi rozbít tvoji teorii???
Abys to lépe pochopil, budu používat tvoje odborné výrazy jako "sračka" a "jemnej slepenej maz".(skutečně totiž nevím, co tím myslíš)
1.Jak sám píšeš jemnej a slepenej maz se vytváří z benzinu - už tady je teda jasné, že čím víc benzinu, tím víc té sračky.
2.Pokud si četl téma, mluví se tu o plastové nádrži, z té se toho moc neoloupe.
3.Prach a špína, které se dostanou do zavřené nádrže dle mě nehraje roli, ale i tak, co se tam během sezony dostane, tak během sezony taky vyletí výfukem.
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě
a i v plastové nádrži se budou splavovat otřepky,notabene v nový, to taky nemůžeš popřít!
PRETORIAN88>ta sračka se tam ale kupí za celou dobu provozu motorky, né jenom za jedno natankování, proto ta plná nádrž(samozřejmě i v tom co natankuješ budou nečistoty) ale to množství které už tam je se naředí, to nemůžeš popřít! a na jaře se co? na jaře se neucpe karburátor.....
a i v plastové nádrži se budou splavovat otřepky,notabene v nový, to taky nemůžeš popřít!
V nádrži se za dobu provozu žádná sračka nekupí, věř mi. A i kdyby, palivový kohout nesaje palivo přímo ze dna nádrže.
A ta nádrž o které tu je řeč(pokud je původní) je z roku 2002. I kdyby byla nová, je úplně jedno, kolik v ní bude přes zimu benzinu.
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě
PRETORIAN88>já nevim teda, můj otec jezdil dost na východ a byl i v africe kde řikal že v benzínu plavaly teda velký sračky, samozřejmě že pro Evropu asi kvalita benzínu je kvalitní všude přibližně stejně, ale i tak si myslim že je pořád rozumější přez zimu mít plnou nádrž byť je plastová....
No hlavně žes to podložil hromadou argumentů
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě
když už nechávám prázdnou tak před vyjetím doleju benzín
Naposledy editováno 20.11.2009 16:19:58
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě
já myslim že tady neřikám žádný bludy tak nechápu Davea81.... :\
FILODENDRON> Nechci vidět, co tady bude zase přes zimu.
no přece ještě stejně závažnej problém esli vyměnit volej začátkem prosince, nebo koncem února, protože v našem podnebném pásu hrozí všude ukrutný mrazy kolem mínus padesátky a moh by se zkurvit.
1 reakcí na tento příspěvek Nádrž v zimě
Naposledy editováno 22.11.2009 15:26:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě
plisken>Zdravim mel bych dotaz jesli nekdo nevi jakou nadrz ma CBR 1000 09.Ma plastovej kryt ale pod nej nevidim takze netusim jestli je nadrz plastova ci plechova.Diky
co takhle golu? .. ach ti silničáři1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nádrž v zimě
HeXedito>co takhle golu? .. ach ti silničáři
Pokud vim tak od toho tohle forum je aby se clovek zeptal na neco co nevi a nemusel hned do fungl nove masiny hrabat naradim.