globalmoto_kveten





Téma: kx-yz-sx
 
1.12.2009 v 08:58
čuz je velkej rozdíl jízdove kx07,08 o proti sx 07,08 a jak je natom yz 07? obsah 125!!! 2T diky za odpovedi

Naposledy editováno 01.12.2009 08:59:20
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx

1.12.2009 v 10:35 | Nahoru | #1
......rozdíl je takový,jak na tom jedeš a kde a kudy!.......je ti doufám jasné,že se na to nedá prakticky a uspokojivě odpovědět!

kx-yz-sx

1.12.2009 v 16:20 | Nahoru | #2
je to o riderovi,ten ti zajede stejnej čas na všech jmenovaných...ale nejvýkonější bude nejspíš SX

kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:17 | Nahoru | #3
je to skoro stejný , u KTM říkali podvozek nic moc a chce ladit , osobně bych šel do YZ 125 od 05 asi nejlepší 125ka

kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:24 | Nahoru | #4
KX asi nejlepší spodek výkon slušný lepší než YZ, SX spodek nic moc ale spiče stojí za to

kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:34 | Nahoru | #5
liborrider> nesouhlasim, asi si na tehlech motorkach nejel co?

kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:36 | Nahoru | #6
Jel jsem na KX 125 01 a na YZ 125 90, ale o SX je známo že to je zabiják...

kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:40 | Nahoru | #7
Jednoznačne SX, je to masakr

kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:41 | Nahoru | #8
nemuzes srovnavat motorky ktery sou od sebe 11 let :D kx jede nejvic ve spici aspon podle me, yz je takovej stred, a sx ma naopak dobrej spodek, to sou mi pocity, nevim jak tvoje

kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:44 | Nahoru | #9
u 125 záleží jak je naladěná jestli je tam laďák atd prostě ty motorky jsou stejný

(reakce na) kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:52 | Nahoru | #10
2LEKO> nechci ti nic řikal ale věř tomu ze jo chci to na trate;)

kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:54 | Nahoru | #11
díky za odpovedi vim ze je to skoro na stejný urovni a jak je to KX poruchový od yz nebo sx ?

kx-yz-sx

1.12.2009 v 18:56 | Nahoru | #12
vysrat seti muze na kazdy neco, ale kdyz se oto budes dobre starat tak snad vpohode by to melo bejt

kx-yz-sx

1.12.2009 v 19:01 | Nahoru | #13
125 moc neřeším jezdím 250 2T, Jel jsem na CR 250 96,02,03,06 a jednou sem sedl na SX 250 04 a docela masakr proti hondě, každy kvalt na záda, ještě sem jezdil na KX 250 07 a to byla slabota asi s tím něco bylo...

kx-yz-sx

1.12.2009 v 19:02 | Nahoru | #14
ve 250 2t v zakladu jede nejvic YZ :)

kx-yz-sx

1.12.2009 v 19:20 | Nahoru | #15
mxdavid- a jel jsi na KTMce?

kx-yz-sx

1.12.2009 v 19:39 | Nahoru | #16
na 250sx sem nejel, ale co sem se takhle bavil, tak vsichni rikaj ze yz jede nejvic z 250 2t, nekdy si ji pucim a porovnam :)

kx-yz-sx

1.12.2009 v 19:46 | Nahoru | #17
no tak nejvíc jede Tm 125 už v základu hgs výfuk podvozek super

kx-yz-sx

1.12.2009 v 19:50 | Nahoru | #18
jojo tmka 125 a ktm sxs 125 or tyla rattray jedou nejvic ze 125.

kx-yz-sx

1.12.2009 v 19:54 | Nahoru | #19
Jako hobík nepoznáš rozdíl(výkonově možná asi ta SX bude mít opravdu navrch).. Takže při dorbým výběru zdravýho kousku budeš spokojenej ve všech případech...

Jinak je na tom znát každej rok, sedlal jsem starší YZ,CR, Husky CR(jsem měl), RM, KX... A jako největší raketa mě přišla teď proti nim i endurová Huska WR125 2010, takže buhví jak jede třebas SX125 '10 , nevim, ta musí letět strašně když i WR mi přišlo dost..
Musíš zkoušet sám...

Naposledy editováno 01.12.2009 19:54:53

kx-yz-sx

3.12.2009 v 17:43 | Nahoru | #20
Chlapi, a jak je to podvozkově - geometríí? Myslím hlavně úhel řízení. Já nemůžu objektivně srovnávat - jen že KX250 ´99 je oproti SX125 ´03 v ostrých zatáčkách neuvěřitelnej autobus. Ale to asi 250 obecně, proti dvackám..
A pak mě ještě zajímají obecně krosky rozměrově - jestli je nějaká rozeznatelně větší (prostornější), a tím pádem pohodlnější pro postavu 185+cm. Odněkud z "prověřeného" zdroje se ke mně dostalo, že "nějvětší" z japonských 125 2T je YZ-ko, tak jestli je tohle někdo schopen použitelně komentovat? Díky

1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx

3.12.2009 v 20:05 | Nahoru | #21
Milous> jo máš pravdu merim 187 a yzeto je tak akorat, nejvetsi ze 125 cross je opravdu yz, ale myslim ze je jedno jak je motorka velka, jednou nohou dosahnes na zem vzdy :)

(reakce na) kx-yz-sx

3.12.2009 v 20:59 | Nahoru | #22
mxdavid> pochopil jsi můj příspěvek přesně opačně - já nemám problém, že bych nedošáhl na zem. Vždycky si musim výrazně pootočit řídítka "dopředu", abych byl schpen jet vstoje. Tzn., že mě zajímá motorka s nejdelší vzdáleností "stupačky-řídítka"(respektive klemy řídítek).

kx-yz-sx

3.12.2009 v 21:13 | Nahoru | #23
milous> aha tak to sry, kazdopadne se tam vejdes krasne celej :)

1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx

3.12.2009 v 21:29 | Nahoru | #24
co pozoruju tak se to všechno zmenšuje nebo co.. Nejmenší mi připadnou KTM.. Taková 250 2t vypadá jak nějaká malá 125 a 125 zas vypadaj jak 80 . Asi to má svuj účel ale když má někdo kolem 190...

(reakce na) kx-yz-sx

3.12.2009 v 21:39 | Nahoru | #25
Pulec491> Když jsem viděl novou TC250 tak jsem si taky říkal že vypadá jak pitbike, ale jelo se mi na ní krásně.. :\ (mam 190cm)

1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx

3.12.2009 v 21:50 | Nahoru | #26
No, tak s tou zdánlivou a "skutečnou" velikostí to bude v současný době pěkně zapeklitý.. Dík za komentáře, nejspíš to ale prakticky nemá cenu vůbec řešit, podobně jako "která jede víc". Kdyby měl někdo poznatek např. k tomu sklonu řízení, budu rád.

(reakce na) kx-yz-sx

3.12.2009 v 22:57 | Nahoru | #27
Milous> no tak s tou drobností KTM bych souhlasil. Já mám tak 170cm a je mi to akorát . Kámošova rmz na mě půsopbí mohutnějšim dojem při jízdě. Jinak KTM je podvozkově pocitově docela odlišná od Japonců, ten úhel řízení bude od oka strmější.

kx-yz-sx

4.12.2009 v 06:23 | Nahoru | #28
No nejostrejsi motor v 2t 250 ma jednoznacne RM. Je to takovej peklo stroj.

Z tech 125 jak uz tu nekdo psal YZ je velka koza se slusnym motorem, ale je takova nezazivna. KX je zubni vrtacka ktere kdyz uberes otacky tak je to jak fichtl. SX ma peknej spodek ale vrch neni zadna strela modely SX do roku 06 podle me jely o dost lip.

A jeste k te drobnosti. Je pravda ze motorky se delaji hlavne kratsi a u KTM to vypada ze je fakt jak pitbike. Dokonce i ten novej husaberg vypada malickej kdyz na nej sedne nekdo se 180+.

Naposledy editováno 04.12.2009 06:24:48

1 reakcí na tento příspěvek kx-yz-sx

4.12.2009 v 09:14 | Nahoru | #29
Kua mať problémy, že mi je moto malá. Mne je všetko vysoké pri mojich 175 cm . HSB bol strašne vysoký, teraz WR sa mi zdá trochu nižšia, ale tiež poriadne nedočiahnem. Na trati mi to nevadí, ale v lese v technických úsekoch padám ako hruška .

Naposledy editováno 04.12.2009 09:14:44

(reakce na) kx-yz-sx

4.12.2009 v 09:47 | Nahoru | #30

volodaj>Kua mať problémy, že mi je moto malá. Mne je všetko vysoké pri mojich 175 cm . HSB bol strašne vysoký, teraz WR sa mi zdá trochu nižšia, ale tiež poriadne nedočiahnem. Na trati mi to nevadí, ale v lese v technických úsekoch padám ako hruška .

Můj případ :)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist