1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
Když jedu na fazeru ve 2 na 6. rychl stupeň v 90 km/h (4000-5000 otacek/min) přidám a předjedu úplně normálně auta, ještě o něco rychleji než kdybych jel v autě..
sprg> Vhodnost na cesty? Netusim teda jestli myslis SV1000S nebo N, ale dá se cestovat na hodně motorkách, litrový véčko celkem něco spapá, počítam že má zhruba 17 l nádrž tak ujedeš asi 220 km, kroutáček je krásná věc, ale je to trošku na úkor tý spotřeby, ale záleží na tobě.. s pohodlím je na tom o něco líp než supersporty i když má stejně dělené sedlo, polokapota má trošku níže řídítka..
No a na fazeru je klasické koňské sedlo :) které je celkem luxusní, nádž mám 22l a když pojedu cestovně (tzn. zhruba podle předpisů) tak tipuju dojezd tak 360km uplně sklidem, vzadu se taky lépe posedí, ale neni to tam moc pro veliký baťůžky chce odzkoušet. Velký véčko snad bude někdy v budoucnu, ale chtěl bych ho spíš na vyblbnutí. Tak ať vybereš dobře, zdar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
//a s tím papáním litrovýho véčka zase kecáš kraviny ty. asi lojza ze vsi povídal. podle suzuki si sv vezme něco málo přes 5litrů a v reálu při klidný jízdě klidně taky. 7 a výš při střelbě je samozřejmostí u každý motorky.
Mam v planu cca tyden po Cechach a pak 10-12 dni Alpy 3000km mozna vic. Zatim na ni mam najeto 5tisic, prijde mi ze je pohodlnejsi nez Ninja, o neco lepsi posez. Co se tyce pohodly pro jizde, resp. razeni, rizeni, chodu motoru a tak, je to lepsi nez na NInje, nemusis tolik radit, tolik tocit a tolik brzdit, protoze brzdna sila motoru po nejake dobe zvykani ti plne postaci pred zatackou, max podradit, na brzdy skoro nemusis sahat :thmubup: kroutak je paradni. Jizda ve dvou taky v pohode. POdle vyjadreni batuzku o neco pohodlnejsi nez ninja, takze asi tak, ja tam nahore nesedel a ani nebudu
Jinak sem si na to samo domo udelal ram na brasny, aby nebyly opreny primo o plasty podsedlovky a k tomu drzak na plotnu pro kufr.
Jedno minus, pokud sundas ten otresnej drzak SPZ a das tam nakej homemade, tak po nejake dobe, az chytnes dest a pojedes s batuzkem, zjistis ze Japoncici nejsou takovy hlupaci, jak by se zdalo, ono totiz ten drzak zaroven slouzi jako solidni blatnik na zachytavani odstrikujici vody od zadniho kola. Vysledek tohoto vodniho testu ani nechtej znat
Jinak v záběhu jsem měl spotřebu 6,3 litru,takže určitě to není žádná hrůza.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
Zítra jedu do suzuki se na to těsnění optat doufám že tam bude a že nebude stát 500,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
No taky bych tam rád někdy dal ladáky a KNko s PC ale ty peníze první jdou na řadu Škorpíky pak KN a jestli se sežene někdy nejakej ten PC tak i ten.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
joo tak to možná proto že to z toho nejde sundat já to sundal šroubovákem za pomoci jemnýho páčení. Když zmáčkneš páčku vyleze to samo ale to jsem zjistil až potom.
Takže asi proto.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?
hryzec: s aitboxem se daj delat pokusy.... u TL to melo celkem vyraznej vliv...ale zalezi kus od kusu, u nekterejch stroju urcita uprava na airboxu byla znat celkem vyrazne a na dalsim zadna zmena.... kdyz mas pristup na brzdu a muzes si s tim hrat a mit motorku stale prikurtovanou na valcich tak se da vymyslet kde co.... videl jsem ruzny TL s vetsima airboxama, bez airboxu jen s natrubkama na hrdlech, hribkama filtru na hrdlech.....
dayx: kdyz uz si takovej stoura..... umim ochudit smes primo zmenou mapy v ridici jednotce..... ma schema namerene a nakreslene podle klonu origo yoshimura boxu.... tak dyztak ti to muzu poslat a muzes delat dalsi pokusy s bohatosti.... to tvoje reseni se mi moc nelibi.... uhrat par litru na spotrebe a ztratit spicku vykonu treba...... Ram air dela celkem dost......
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |