paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki SV 1000?
27.6.2007 v 17:34
Mate nekdo zkusenost s timhle moto a cestovanim ve dvou??Myslim ze rok 03+ se da koupit za podobny penize jako treba fz 6..A rekl bych ze v tomto pripade bude SV asi o chlup jinde.FZS 1000 je krasnej,ale porad vychazi ve stejnym rocniku draz nez SV...Chci cestovne sportovni moto....Diky..
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?

27.6.2007 v 17:49 | Nahoru | #1
nevim já bych řekl že na cestování je fakt lepší 4 válec....já sám mam V2 ale nevim moc jak bych se někde pohyboval cestovní rychlostí, navíc ve 2 se to při přidávání plynu staví pořád na zadní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

27.6.2007 v 22:26 | Nahoru | #2
Sefo>jeslti chceš srovnávat fz6 a sv1000 tak to na plný čáře sv vyhraje. zvlášť s ohledama na cestování protože na sv neni problém jet brblačku (i na 650 z vlastní zkušenost) třeba na 5ku a jen kroutit plynem. u fz6 budeš řadit jako ďas, točit motor do červena a stejně budeš pomalejší. nejde totiž o špičkovej výkon ale o průběh a hlavně o newtonmetry *yes*

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

28.6.2007 v 00:27 | Nahoru | #3
karf>Kecáš dobrý kraviny :lol: se na mě nezlob, točit fazera do červena a stejně budeš pomalejší než sv 650 :lol:, by ho fakt asi nikdo nekupoval :thmubup: To bude asi to jak "Lojza ze vsi povídal" *no*
Když jedu na fazeru ve 2 na 6. rychl stupeň v 90 km/h (4000-5000 otacek/min) přidám a předjedu úplně normálně auta, ještě o něco rychleji než kdybych jel v autě..
sprg> Vhodnost na cesty? Netusim teda jestli myslis SV1000S nebo N, ale dá se cestovat na hodně motorkách, litrový véčko celkem něco spapá, počítam že má zhruba 17 l nádrž tak ujedeš asi 220 km, kroutáček je krásná věc, ale je to trošku na úkor tý spotřeby, ale záleží na tobě.. s pohodlím je na tom o něco líp než supersporty i když má stejně dělené sedlo, polokapota má trošku níže řídítka..
No a na fazeru je klasické koňské sedlo :) které je celkem luxusní, nádž mám 22l a když pojedu cestovně (tzn. zhruba podle předpisů) tak tipuju dojezd tak 360km uplně sklidem, vzadu se taky lépe posedí, ale neni to tam moc pro veliký baťůžky chce odzkoušet. Velký véčko snad bude někdy v budoucnu, ale chtěl bych ho spíš na vyblbnutí. Tak ať vybereš dobře, zdar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

28.6.2007 v 11:25 | Nahoru | #4
Leon.yzf>psal jsem, že brblačku se dá jet na <strong>i</strong> 650 a sprg se ptal na <strong>litra</strong> takže jsem to myslel tak, že ten litr bude v každým případě rychlejší než šestka fazer.

//a s tím papáním litrovýho véčka zase kecáš kraviny ty. asi lojza ze vsi povídal. podle suzuki si sv vezme něco málo přes 5litrů a v reálu při klidný jízdě klidně taky. 7 a výš při střelbě je samozřejmostí u každý motorky.

(reakce na) Suzuki SV 1000?

28.6.2007 v 12:38 | Nahoru | #5
karf>Tak to soráč asi nedoruzěmí, no ale nevim jak ty ale já na ní jezdil a žádnýho lojzu neznam :P spotřebu sem mel okolo 9 pri stejnym stylu jako na fazeru 6,2, cestovně by to asi slo o něco dolu.. ale zase tak rapidně na 5 si nemyslim, u 4 vála litra fazera klidne.. jezdi se mnou kamos a ma stejnou spotrebu jak ja na 6tce, fakt sem zíral :D

Suzuki SV 1000?

28.6.2007 v 13:03 | Nahoru | #6
řekl bych - někde zkus - protože tuhle motorku bud miluješ nebo nenávidíš ;)

(reakce na) Suzuki SV 1000?

28.6.2007 v 13:45 | Nahoru | #7
sprg>SV 1000 S 03 jsem poridil na letosni sezonu po ZX-6R. Je to uplne jiny nez ctyrval, ale o tom uz tady toho bylo napsano moc a moc. Kupoval jsem to s tim, ze na tom chci cestovat a ne hrotit rovniky 250km/h+ na to jsou jiny motorky a jiny mozci
Mam v planu cca tyden po Cechach a pak 10-12 dni Alpy 3000km mozna vic. Zatim na ni mam najeto 5tisic, prijde mi ze je pohodlnejsi nez Ninja, o neco lepsi posez. Co se tyce pohodly pro jizde, resp. razeni, rizeni, chodu motoru a tak, je to lepsi nez na NInje, nemusis tolik radit, tolik tocit a tolik brzdit, protoze brzdna sila motoru po nejake dobe zvykani ti plne postaci pred zatackou, max podradit, na brzdy skoro nemusis sahat :thmubup: kroutak je paradni. Jizda ve dvou taky v pohode. POdle vyjadreni batuzku o neco pohodlnejsi nez ninja, takze asi tak, ja tam nahore nesedel a ani nebudu
Jinak sem si na to samo domo udelal ram na brasny, aby nebyly opreny primo o plasty podsedlovky a k tomu drzak na plotnu pro kufr.
Jedno minus, pokud sundas ten otresnej drzak SPZ a das tam nakej homemade, tak po nejake dobe, az chytnes dest a pojedes s batuzkem, zjistis ze Japoncici nejsou takovy hlupaci, jak by se zdalo, ono totiz ten drzak zaroven slouzi jako solidni blatnik na zachytavani odstrikujici vody od zadniho kola. Vysledek tohoto vodniho testu ani nechtej znat

Suzuki SV 1000?

28.6.2007 v 17:02 | Nahoru | #8
Já mám právě prvních tisíc kiláků a jsem příjemně překvapen,jak mi motorka sedla.Tlumiče polykají zničený český asfalt s daleko větší pohodou než můj Ex-litr gsxr K2.Posez je sice sportovní,ale taky daleko pohodlnější.V sobotu jedeme projet Slovensko,tak jsem zvědav jaké bude mít cestovatelské kvality.Zatím jsem ujel 350 km za den a bez nejmenších potíží.Na gsxr jsem byl zlámaný už po 200km.
Jinak v záběhu jsem měl spotřebu 6,3 litru,takže určitě to není žádná hrůza.

Suzuki SV 1000?

28.6.2007 v 18:29 | Nahoru | #9
s SV6 se dá opravdu jet za 5l v klidu a na max kolem 7-7,5...víc jsem z toho nedostal...
fazer6 má vyžší spotřebu pokud ho honíš,jinak ani ne...
šel bych do SV1sprostě mi V2 sedí... :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 17:06 | Nahoru | #10
Nějak jsem to tu nepročítal ale potřeuju se zeptat. U SV je bohužel spojka řešená pomocí kapaliny potřebuju se zeptat jestli se tam dává normální brzodvá kapalina nebo jestli je to nějaká spešl kapalina do spojky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 19:49 | Nahoru | #11
Vodny>nevím proč píšeš, že "bohužel je spojka kapalinová", asi máš nějaký problém.....kapalinu tam máš jistě na bázi glykolu, já tam dávám DOT3 (tuším 205°C), ale když ti zbývá DOT4, která je předepsaná do brzd, klidně jí tam dej, já si myslím, že jsem jí tam v originále měl taky, ale jednou mi vinou netěsnosti unikla, tak jsem tam dal tu DOT3, kterou jsem ještě měl, ono u spojky na tom nezáleží, teplotní námaha tam prakticky není.Jinak kapalinová spojka je aspoň pro mě super věc, bo tam je opravdu malý odpor a hladký chod.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 21:07 | Nahoru | #12
dayx> Jo to jo je to komfortní ale bohužel s tim pořád bojuju nejdřív nahoře u páčky začala unikat a teď mi začal vytejkat dole v tom pístku takže budu muset sehnat nový těsnění tak jsem si vpoměl na svýho Horneta 600 kde byli bezproblemový lanka

Zítra jedu do suzuki se na to těsnění optat doufám že tam bude a že nebude stát 500,-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 21:55 | Nahoru | #13
Vodny>pro jistotu se přeptej na demontáž, myslím, že při tom musí být zmáčknutá páka spojky, aby ti nevyskočil pístek a opatrně ho zachytit.Někde jsem to viděl v servisním manuálu jako výstrahu, ale nejsem si úplně jistý.Taky se koukni na povrch pístku, aby neměl vady, případně přeleštit nejjemnější pastou.Ten kroužek by měla být záležitost snad v desetikorunách.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 22:32 | Nahoru | #14
dayx> Mno já už to demontoval celej ten píst jsem rozebral vyčistil páč jsem tam měl bordel(ujel jsem 800km v silnom dešti) jako bahno kamínky atp. Na tom těsněníčku neni právě nic znát. Pověz jakej máš manuál k SVčku? já mám cca 10 kusů v PDFku a tam jsem si našel na demontáži motoru jak to sundat ale nic jako výstraha při demontáži tam nebyla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 22:41 | Nahoru | #15
Vodny>mám taky pár stránek okopírovanejch ještě s dírkama ze sešitu v PDF a ještě english, je velkej problém to sehnat, ale mám něco z elektriky, bo jsem to přelaďoval na K+N a nižší spotřenu bez PowerComanderu, kterej se mi jeví jako svinsky drahej, ale v servisech s tím dělaj jako se zlatem a když slyší že máš motorku ne od nich, ale třeba z Německa, tak se moc nebaví.....už jsem mnohoX slyšel, že dílenskej manuál těžko seženeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 22:58 | Nahoru | #16
dayx> Můžeš mi tedy nějak doručit ten kousíček toho manuálu jak to mám rozebrat nebo složit nepřijde mi to důležitý. Vyndal jsem píst pružinku a těsnění a až to budu vracet tak to tam dám stejně a vzduch prostě vytlačim kapalinou a bude myslim si že s páčkou dělat nic nemusim ale chtěl bych si bejt jistej.

No taky bych tam rád někdy dal ladáky a KNko s PC ale ty peníze první jdou na řadu Škorpíky pak KN a jestli se sežene někdy nejakej ten PC tak i ten.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 23:02 | Nahoru | #17
Vodny>ten jsem někde četl, jak jsem psal, sám ho nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 23:05 | Nahoru | #18
Vodny>jen si pamatuju, že páčka spojky byla přitažená gumovým kroužkem ke gripu při demontáži

(reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 23:05 | Nahoru | #19
dayx> Aha a ještě se zeptám psal jsi že máš KNko poznal si nějakej rozdíl ? Výkon? spotřeba? co?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 23:06 | Nahoru | #20
dayx>>
joo tak to možná proto že to z toho nejde sundat já to sundal šroubovákem za pomoci jemnýho páčení. Když zmáčkneš páčku vyleze to samo ale to jsem zjistil až potom.
Takže asi proto.

(reakce na) Suzuki SV 1000?

31.8.2007 v 23:07 | Nahoru | #21
Vodny>jo, to by mělo logiku

(reakce na) Suzuki SV 1000?

2.9.2007 v 20:56 | Nahoru | #22
Vodny>nejnovější stav u mojí motorky je: K+N filtr, vyndaný ten gumový šnorchl, co bere do airboxu vzduch - čili když odklopím nádrž, vidím na filtr, dále přeladěný snímač polohy dolní klapky karburátoru 2 - to je zadní, a teď bomba největší, kterou jsem ani nečekal: ověřená spotřeba je 4.54 litru........na 100(pro šťouraly: ne na 50km)při jízdě přes obce i do 150km/mimo obec.A nakonec slyším ty hlasy:ale hovno to jede, že???Tak nikoli, pánové a dámy, na výkonu to opravdu moc nepoznám, snad jednou na maximálce, ale jezdím do 200.Zlepšil se podstatně režim nízkých otáček- v obci už můžu na něco málo přes 2000 ot., před úpravou tak kolem 3000 na nižší stupínek.Jo a bez toho šnorchlu i ve větší rychlosti slyším motor a to mi dělá docela dobře :) :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

2.9.2007 v 20:59 | Nahoru | #23
sprg>sprg jako 30-06 sprg??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

2.9.2007 v 21:28 | Nahoru | #24
dayx> Sakra tý spotřebě se mi ani nechce věřit ale když to řikáš tak asi jo no. Já jezdim okolo těh 6-7l. zítra by mi měl člověk objednat to těsnění tak doufám že to už ve středu budu mít v richtiku a že to budu moct už protáhnout. Jinak ty čachry s tim výkonem se mi taky moc nezdaj 2OOOot je fakt jen když jedu z kopce nebo tak něco ale abych tak přidával plyn to ne. To jsou slyšet potom ošlivý zvuky z motoru který mi nedělaj dobře

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki SV 1000?

2.9.2007 v 21:56 | Nahoru | #25
Vodny>dlouho jsem s tím laboroval, je to hodně složitý, bo je všechno provázaný, ale ta spotřeba je skutečně tak, taky jsem byl před tím na 7 a dost mi to kouřilo z koncovek, teď je mám vyleštěný zevnitř a kontroluju je.....papírovej kapesníček dnes po 200km jen lehce začerněnej, ale ještě nebudu moc vyskakovat radostí, snad se uchladí ventily i s to chudší směsí

(reakce na) Suzuki SV 1000?

2.9.2007 v 22:27 | Nahoru | #26
dayx> No to mě taky napadlo jestli nebude problém s chudou směsí.

Suzuki SV 1000?

2.9.2007 v 22:54 | Nahoru | #27
proc by nebyl dvouválec lepsi na cestovani? Cestujete a jizdu si uzivate...stejne tu motorku nemuzete nikde nechat...nebo myslite cestovani jako jizda do italie treba?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?

5.11.2007 v 23:48 | Nahoru | #28
:D POČKEJ,TO JSI SUNDAL VRCHNÍ KRYT AIRBOXU?MOŽNÁ DOBRÝ,ALE ZKOUŠET TO NEBUDU...MYSLIM,ŽE TY JAPONSKÝ MOZKY TO MAJI VŠECHNO DOBŘE SPOČÍTANÝ KOLIK ČEHO MÁ KAM PROUDIT,PŘESVĚDČILO MNE TO NAPŘ.,KDYŽ JSEM VYMĚNIL NA FAZERU 600 ORIGO VÝFUK ZA LAĎÁK(SHARK)+FILTR BMC+SEŘÍZENÍ NA BRZDĚ,ŽE SE NĚCO ZVLÁŠTNÍHO STANE,TAK NIC,JEN ZVUK LEPŠÍ,NAOPAK S ORIGO VÝFUKEM TO JELO LÍP OD SPODA.. :/

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?

6.11.2007 v 08:56 | Nahoru | #29
vodny a spol: a co prndat tam lanko z Skoveho TL? na Rkach ktery maj kapalinovou se to tak dela celkem bezne.

hryzec: s aitboxem se daj delat pokusy.... u TL to melo celkem vyraznej vliv...ale zalezi kus od kusu, u nekterejch stroju urcita uprava na airboxu byla znat celkem vyrazne a na dalsim zadna zmena.... kdyz mas pristup na brzdu a muzes si s tim hrat a mit motorku stale prikurtovanou na valcich tak se da vymyslet kde co.... videl jsem ruzny TL s vetsima airboxama, bez airboxu jen s natrubkama na hrdlech, hribkama filtru na hrdlech.....


dayx: kdyz uz si takovej stoura..... umim ochudit smes primo zmenou mapy v ridici jednotce..... ma schema namerene a nakreslene podle klonu origo yoshimura boxu.... tak dyztak ti to muzu poslat a muzes delat dalsi pokusy s bohatosti.... to tvoje reseni se mi moc nelibi.... uhrat par litru na spotrebe a ztratit spicku vykonu treba...... Ram air dela celkem dost......

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki SV 1000?

6.11.2007 v 08:59 | Nahoru | #30
vodny: a manual mam taky ten jak je v 10ti kusech pdf .....jestli je 1 general_information....2 Periodic_Maintenance....... tak je to rozkouskovanej origo servisni manual..... nic lepsiho myslim neni.....
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist