globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První 125
 
18.11.2009 v 20:37
Ahoj motorkáři.Před 3 tejdny jsem úspěšně udělal papíry na 125.Ated k problému.Hraju profesionálně basketbal,mám 202 cm a 115 Kg.A co ted...Nechci enduro,nechci chopera,chci neco jako Yamaha YZF-R125.Do motorky plánuju investovat cca 90 000 Kč.Oblečení a všechno mám,jen motorku ne.Pokud mi napíšete nějaké rady,budu moc vděčný,mám to na jezdění po měste,krátké výlety,dojíždění na tréninky.Přeju všem mnoho štastně najetých kilometrů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 12:32 | Nahoru | #61

get-hype>Tak na čtyřtakt rovnou zapomeň, ten s tvojí vahou budeš muset do kopce tlačit

NSR? RS? MITO?

Všechny tyhle motorky maj (narozdíl od CBR a podobně) velikost normální velký mašiny takže se na ně v pohodě vejdeš a krom toho jedou jak drak (borci si na Mitu dávaj 200km/h)



ctyrtakt tlacit muset rozhodne nebude a takova YZF je velikostne bezproblemovy konkurent kterekoliv z tech co jsi jmenoval (a spis na mne pusobi daleko dospelejs nez treba RSko, alespon posezem rozhodne, vzhledove je to tak nastejno)... a Mito ze jede 200?? dyt by tomu proletel pist hlavou a pleskl jezdce pres kule 200 moozna tak kdyz das 175ccm kit, vetsi karbec, komplet ladak a zprevodujes do rychla.. pak to tam mozna na tachometru dostanes... jinak je to naivni utopie ze ty budes jeden z tech co maj doma dvoutakta, a vsechno ostatni je shit nejvetsi?

(reakce na) První 125

19.11.2009 v 12:36 | Nahoru | #62

get-hype>Jen objektivně radím, takže klidni. Není snad něco z toho, co jsem napsal, pravda?

Já sice chápu, že tu tvojí čtyřtaktní Blatu miluješ a rozhodně Ti jí neberu, ale pochop že ne každej má stejnej názor jako Ty.

Kdyby jsi radši místo nadávání zapojil do diskuze nějakou objektivní radu nebo zkušenost



kdyz pises o zkusenost, treba RS mu bude podle mne rozhodne maly... ja mam 174 a je mi tak akorat.. kdezto treba na ctyrtaktni YZFce bych este par centaku narust potreboval, aby mi byla akorat... a kdyz tak YZFka jede zatizena nejakyma 140kg (jezdec + spolujezdec) okolo 130kmh, tak co vic chtet, pro sestnactiletyho kluka??? navic se na tom da zazit i dobra prdel (ano, rikam to ja ktery ma motorku o 4,5 x vetsim objemu a 7x takovym vykonu, ze i na ty ctyrtaktni dvacce se da zazit spousta zabavy)

btw, nic nemam ani proti dvoutaktum, myslim ze je to na kazdym co si koupy... a ty tu cpes hlody typu "kazdy ma svuj nazor" a pritom to tu prezentujes jako hotovou vec ze NSR, RS, Mito jsou nejlepsi dvacky na svete, a vsechno co je 4T jsou nejvetsi srace

Naposledy editováno 19.11.2009 12:38:05

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 12:41 | Nahoru | #63

Cosmogagy>ctyrtakt tlacit muset rozhodne nebude a takova YZF je velikostne bezproblemovy konkurent kterekoliv z tech co jsi jmenoval (a spis na mne pusobi daleko dospelejs nez treba RSko, alespon posezem rozhodne, vzhledove je to tak nastejno)... a Mito ze jede 200?? dyt by tomu proletel pist hlavou a pleskl jezdce pres kule 200 moozna tak kdyz das 175ccm kit, vetsi karbec, komplet ladak a zprevodujes do rychla.. pak to tam mozna na tachometru dostanes... jinak je to naivni utopie ze ty budes jeden z tech co maj doma dvoutakta, a vsechno ostatni je shit nejvetsi?



YZF je možná velký ale někde tu psal že chce silnici, ne? A krom toho, při jeho váze z toho nedostane víc jak 90 km/h a cestovat na něčem takovym to je utrpení

Neříkám že je to normální cestovní rychlost, říkám že to jde, a dokonce v sérii


A podívej, jak ochotně to až do těch 180 km/h jde

Ne, jsem z těch co rok jezdil na 4T, pak si koupil 2T a vidí ten neskutečně propastnej rozdíl mezi těma motorama

(reakce na) První 125

19.11.2009 v 12:52 | Nahoru | #64
get-hype> a ty veris nejakymu videu na youtube kde nejaky mladas machruje jak mu to jede, a pritom ma treba posunutou raficku na tachaci?? a nevis ze tachometry silene premerujou, kor u takovych stroju?? realna maximalka (a rekne ti to vetsina uvedomelych a na nic si nehrajicich RSaru a Mitaru je tak okolo 170kmh....

a myslis ze pri 115kg s nim YZF (ktera je mimochodem silnicni zjisti si aspon o cem se mluvi ) nepojede pres 90???? kluci co znam (a btw taky sem na te motorce neco najel, i kdyz jen na pucene) normalne vozi pritulky (to mas nejakych 80kg ridic a dejme tomu 60kg pritulka - pocitano s komplet vystroji = 140kg) a co myslis?? jede to az na maximalku - elektronicky omezena na 136 - nerikam ze furt, ale da se to, a rychlost pres 100 se da bez problemu drzet vsude krome velkych a delsich stoupani... ano, 2T jede vic, to je jeho velka prednost .. ale 4T je bezudrzbovejsi, ma vetsi zivotnost, na provoz je daleko levnejsi .... vsechno ma svoje vyhody.. ale ty si podle tvych prispevku jenom honic maximalky, takze tomu nemuzes rozumet

btw, bavime se tu o tomhle: ty jeden "ale někde tu psal že chce silnici, ne?"

1 reakcí na tento příspěvek První 125

19.11.2009 v 12:58 | Nahoru | #65
Sorry omlouvám se furt si pletu YZF a YBR Moje chyba

No YZF je určitě super motorka, když už 4T tak YZF... Ale teda velikostně mi připadala mnohem menší než CBR, ale jel jsem na ní jen chvilku. Kámoš má YBR a furt si ho vychvaluje jak je velký, proto jsem měl pocit že mluvíš o tomhle:



Ani by mě nenapadlo že v souvislosti s velikostí budeš zmiňovat YZF

1 reakcí na tento příspěvek První 125

19.11.2009 v 13:05 | Nahoru | #66
Jo a k těm výhodám... Já teda kromě spotřeby jinou výhodu 4T nevidim. To že je to míň náročný na údržbu nebo míň poruchový jsou kecy. Jediný, co musíš dělat navíc je že musíš dolejvat olej. Zase ho ale nemusíš měnit, měníš jen jednou za hooodně dlouhej čas převodovej.

Podívej se na mojí motorku. Má najeto nejmíň 80 000 (i když na tacho je 25 000 ) a jak pořád krásně a spolehlivě jede. Už jsem najel skoro stejně jako jsem najel na CBR a ani jediná sebemenší porucha.

Naposledy editováno 19.11.2009 13:06:02

(reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:06 | Nahoru | #67

get-hype>Jen objektivně radím, takže klidni. Není snad něco z toho, co jsem napsal, pravda?

Já sice chápu, že tu tvojí čtyřtaktní Blatu miluješ a rozhodně Ti jí neberu, ale pochop že ne každej má stejnej názor jako Ty.

Kdyby jsi radši místo nadávání zapojil do diskuze nějakou objektivní radu nebo zkušenost

za varan.... snad nechces abych ti rikal co na to ze 4t do kopce tlacis je pravda.. meles sracky a sam to moc dobre vis ty strelce s 45taktem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:06 | Nahoru | #68

get-hype>Sorry omlouvám se furt si pletu YZF a YBR Moje chyba

No YZF je určitě super motorka, když už 4T tak YZF... Ale teda velikostně mi připadala mnohem menší než CBR, ale jel jsem na ní jen chvilku. Kámoš má YBR a furt si ho vychvaluje jak je velký, proto jsem měl pocit že mluvíš o tomhle:



Ani by mě nenapadlo že v souvislosti s velikostí budeš zmiňovat YZF



tak zminovat CBR a YBR asi nema moc cenu, ne? to sou takovi mali komarci (ale pozor, nerikam ze to sou spatne masiny)... YZFka je fakt velka a pri posezu pusobi daleko vetsi nez treba RS a Mito... sedel jsem na vsech, tak vim o cem mluvim

2 reakcí na tento příspěvek První 125

19.11.2009 v 13:11 | Nahoru | #69
Ale kluci, nehádejte se. Oboje má něco do sebe, ale pokud psal, že to chce spíš do města, na trénink a na nějaký kratší vyjíždky, tak mi příde lepší 4T už jen kvůli nákladům na provoz... a spolehlivost, myslim, že nechce trhat silniční rekordy...

(reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:13 | Nahoru | #70

get-hype>Jo a k těm výhodám... Já teda kromě spotřeby jinou výhodu 4T nevidim. To že je to míň náročný na údržbu nebo míň poruchový jsou kecy. Jediný, co musíš dělat navíc je že musíš dolejvat olej. Zase ho ale nemusíš měnit, měníš jen jednou za hooodně dlouhej čas převodovej.

Podívej se na mojí motorku. Má najeto nejmíň 80 000 (i když na tacho je 25 000 ) a jak pořád krásně a spolehlivě jede. Už jsem najel skoro stejně jako jsem najel na CBR a ani jediná sebemenší porucha.



ja sem ale nepsal ze je poruchovejsi psal sem ze 4T ma vetsi zivotnost, a to nevyvratis u ostryho dvoutaktu typu RS nebo Mito musis delat vybrus/nikasil dejme tomu jednou za 30tkm.. a kdyz se o to nekdo hur stara nebo nevi jak s tim jezdit, tak i driv (treba takovy brzdeni motorem tomu moc neprospiva, pokud mas oilmaster).. takovy min ostry, treba NSR, DT apod vydrzi o neco malo vic bez vybrusu.. je to podminene jen tim jak se o to clovek stara a jak s tim jezdi... ctyrtak je na to min nachylny a aspon pri zakladni udrzbe (vymena oleje alespon zhruba v servisnich intervalech a jednou za 20tkm seridit ventily) tak ten motor najede pres 100000km a nemusis na nej ani sahnout... samozrejme pokud na to sedne idiot co to bude vytacet do omezovace studeny a nezajety, tak to znici klidne behem prvnich 2tkm... mluvil jsem o tom kdyby se to to staral jeden clovek, prumerne technicky zrucny a prumerne liny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:14 | Nahoru | #71

Cosmogagy>tak zminovat CBR a YBR asi nema moc cenu, ne? to sou takovi mali komarci (ale pozor, nerikam ze to sou spatne masiny)... YZFka je fakt velka a pri posezu pusobi daleko vetsi nez treba RS a Mito... sedel jsem na vsech, tak vim o cem mluvim



No ona je otázka jakej rok výroby RS jsi zkoušel, ty novější se nějak zmenšily :\ Nevím hele, mezi tím co jsem seděl na YZF a RS byla nějaká doba takže jsem si RSku možná v paměti ovlivněnej svojí láskou k dvoutaktům trochu zvětšil, ale rozhodně mi teda připadala pohodlnější RS. To YZF mi fakt připadalo skoro stejný jako CBR.

A YBR teda neni žádnej komárek (velikostí)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:14 | Nahoru | #72

Gagle>Ale kluci, nehádejte se. Oboje má něco do sebe, ale pokud psal, že to chce spíš do města, na trénink a na nějaký kratší vyjíždky, tak mi příde lepší 4T už jen kvůli nákladům na provoz... a spolehlivost, myslim, že nechce trhat silniční rekordy...



ja bych se s nim ani nehadal, ale mne to fascinuje jak nekdo muze byt tak presvedceny ze at uz jedno nebo druhy muze byt to nejlepsi na svete, a to druhy je nejvetsi a zbytecna plecka
mno az si kluci koupi vetsi obsahy, tak zjisti ze je to uplna picovina a ze je uplne jedno esli predtim jezdil na 2T nebo 4T

2 reakcí na tento příspěvek První 125

19.11.2009 v 13:18 | Nahoru | #73
ja zase beru vyhodu v to ze v lese muzu jet od volnobehu az po 11 000 otacek... krasne plynule.... bez spojceni ... a hlavne 4t ti da trakci co 2t nema... mluvim o enduru tot muj nazor

(reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:24 | Nahoru | #74

get-hype>No ona je otázka jakej rok výroby RS jsi zkoušel, ty novější se nějak zmenšily :\ Nevím hele, mezi tím co jsem seděl na YZF a RS byla nějaká doba takže jsem si RSku možná v paměti ovlivněnej svojí láskou k dvoutaktům trochu zvětšil, ale rozhodně mi teda připadala pohodlnější RS. To YZF mi fakt připadalo skoro stejný jako CBR.

A YBR teda neni žádnej komárek (velikostí)



RS je pohodlnejsi nez YZF, o tom zadna.. ale YZF je vetsi

jinak teda srovnani CBR nebo YZF - stejny?? rozdil v posezu je jak prase - papirove sice jen 4cm, nazivo ja na CBR dosahnu obema nohama na paty a este mam nohy pokrceny, a pro pohodlnou jizdu nekdy vyuzivam i sedacku spolujezdce, protoze je to proste maly (a to mam 174cm).. na YZF dosahnu na zem spickama a jsem rad, a dat prdel na sedlo spolujezdce, tak nedosahnu na riditka a rozdil vidis uz od pohledu, vzdyt je to o 10cm v kazdym rozmeru delsi/sirsi/vyssi/ a ma to o 2, respektice o 3 cm sirsi gumy.. YZF je co se tyce posazu vhodnejsi pro vyssi lidi nez moje sestkovy Cebro YBR je tak na pul cesty mezi Cebrem a YZF, a spis bliz k CBR... asi by sis to mel znova vsechno omrknout a na vsechno si sednout, nez budes hodnotit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:32 | Nahoru | #75

Cosmogagy>ja bych se s nim ani nehadal, ale mne to fascinuje jak nekdo muze byt tak presvedceny ze at uz jedno nebo druhy muze byt to nejlepsi na svete, a to druhy je nejvetsi a zbytecna plecka
mno az si kluci koupi vetsi obsahy, tak zjisti ze je to uplna picovina a ze je uplne jedno esli predtim jezdil na 2T nebo 4T



Víš, jak? Celou tu dobu, co jsem měl CBR, už od prvních dnů, jsem si říkal že je to hrozně líný, a celou dobu jsem myslel jen na to jak přelezu na něco silnějšího. Pak už mě prostě ani nelákalo jít ven jezdit protože to na tom byla nuda.

Pak jsem si koupil NSR a byl to skok jak kdybych přesedlal na šestistovku. Pořád jsem nemohl uvěřit tomu, že když třeba v 100 km/h vezmu za plyn, pořád se to ochotně vytáčí a zrychluje. Nemohl jsem uvěřit tomu, že se i s batůžkem za sebou do kopce dostanu nad kilo. A do dneška mě to baví a fascinuje, a absolutně necítim potřebu přesedat na něco silnějšího protože ten výkon mi na 100% i s nějakou rezervou stačí. Už se mi pomalu blíží osmnáctiny ale stejně si NSRko ještě nějakou dobu nechám. A to nemluvim o tom krrrásnym zvuku a vůni. A vzhledu velký motorky. Pořád tu motorku strašně moc miluju a to už to mám skoro stejně dlouho jako jsem měl CBR.

To ale člověk, kterej se na obou jednou svezl nepochopí. Je potřeba se vžít do situace člověka pro kterýho je to jedinej dopravní prostředek. Když jsem přesedlával na 2T bylo to jak vysvobození. Proto říkám, že 2T jsou mnohem lepší a u takhle malejch obsahů je to skoro nutnost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:33 | Nahoru | #76

roberto.cz>ja zase beru vyhodu v to ze v lese muzu jet od volnobehu az po 11 000 otacek... krasne plynule.... bez spojceni ... a hlavne 4t ti da trakci co 2t nema... mluvim o enduru tot muj nazor



V enduru je 4T rozhodně lepší protože tam ani nemáš šanci využít potenciál 2T motoru protože v nějakym lese asi těžko povalíš 160 km/h. V tom máš naprostou pravdu. Ten kluk ale enduro do lesa očividně nechce

Ale mimochodem... Znám osobně partu motorkářů který jezdí enduro už hroooozně moc let, sedí na tom pomalu každej den a rochní se někde v bahně, na svoje dvoutaktní šestistovky by ale nedali dopustit :\

Naposledy editováno 19.11.2009 13:38:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:45 | Nahoru | #77

get-hype>V enduru je 4T rozhodně lepší protože tam ani nemáš šanci využít potenciál 2T motoru protože v nějakym lese asi těžko povalíš 160 km/h. V tom máš naprostou pravdu. Ten kluk ale enduro do lesa očividně nechce

Ale mimochodem... Znám osobně partu motorkářů který jezdí enduro už hroooozně moc let, sedí na tom pomalu každej den a rochní se někde v bahně, na svoje dvoutaktní šestistovky by ale nedali dopustit :\



dvoutaktni sestikilo??? ty vole co je to za rakety???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:49 | Nahoru | #78

Cosmogagy>dvoutaktni sestikilo??? ty vole co je to za rakety???



Nějaký Suzuki... Nevím... Zas takový rakety to ale nejsou, na tacho to má maximálku tušim 80 km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:51 | Nahoru | #79

get-hype>Víš, jak? Celou tu dobu, co jsem měl CBR, už od prvních dnů, jsem si říkal že je to hrozně líný, a celou dobu jsem myslel jen na to jak přelezu na něco silnějšího. Pak už mě prostě ani nelákalo jít ven jezdit protože to na tom byla nuda.

Pak jsem si koupil NSR a byl to skok jak kdybych přesedlal na šestistovku. Pořád jsem nemohl uvěřit tomu, že když třeba v 100 km/h vezmu za plyn, pořád se to ochotně vytáčí a zrychluje. Nemohl jsem uvěřit tomu, že se i s batůžkem za sebou do kopce dostanu nad kilo. A do dneška mě to baví a fascinuje, a absolutně necítim potřebu přesedat na něco silnějšího protože ten výkon mi na 100% i s nějakou rezervou stačí. Už se mi pomalu blíží osmnáctiny ale stejně si NSRko ještě nějakou dobu nechám. A to nemluvim o tom krrrásnym zvuku a vůni. A vzhledu velký motorky. Pořád tu motorku strašně moc miluju a to už to mám skoro stejně dlouho jako jsem měl CBR.

To ale člověk, kterej se na obou jednou svezl nepochopí. Je potřeba se vžít do situace člověka pro kterýho je to jedinej dopravní prostředek. Když jsem přesedlával na 2T bylo to jak vysvobození. Proto říkám, že 2T jsou mnohem lepší a u takhle malejch obsahů je to skoro nutnost.



rozhodne neni pravda ze sem se na obou jednou svezl ... ja to beru tak ze pro vetsinu lidi je 125tka prvni motorka, stroj ktery jde za dva roky z baraku...

pokud bys to bral jako dopravni prostredek, tak ti musi 4T stacit, protoze dopravni prostredek je od toho aby te dopravil, ne?? nekdo se chce u ty cesty bavit, coz je podle mne i tvuj pripad, ne?? ale bavit se jizdou se da bez problemu i na 4T dvacce, a to mi nevyvratis , samozrejme ze ta zabava neprijde na rovinkach zas je fakt ze pri beznym provozu je dvoutakt rychlejsi nez ctyrtakt a dopravi te rychleji a asi i zabavneji, ale fakt i na tom ctyrtaktu se da zabavit, jen to chce vedet jak a taky kam zajet u spousty lidi (a kor v sestnacti letech) je treba i problem ze nemaji na to zivit dvoutakt ktery zere to co ctyrtaktni pullitr ktery navic daleko vic jede, kdezto ctyrtak sezere mezi 2,5 a 3,5 litru a jednou, maximalne dvakrat do roka do nej nalejes litr oleje za 200...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 13:52 | Nahoru | #80

get-hype>Nějaký Suzuki... Nevím... Zas takový rakety to ale nejsou, na tacho to má maximálku tušim 80 km/h



tak to rozhodne neni dvoutakt, pokud je to sestikilo.. tipuju to spis na DR600... co vim tak jeden z nejvetsich offroad dvoutaktu byla HondaCR500, a to je tak zla a zakerna mrcha, ze mit to este o 100ccm vic, tak se to neda drzet na ceste

nemaj neco takovyho? :

Naposledy editováno 19.11.2009 13:53:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 14:02 | Nahoru | #81
Cosmogagy> Takže narážíš na oblíbený tvrzení majitelů 4T motorek že v zatáčkách se na 2T i 4T zabavíš úplně stejně? Tak to jsou kecy, protože neznám krásnější zakončení povedenýho průjezdu zatáčkou, než když vezmeš za plyn a motorka přesně podle tvých pokynů začne zrychlovat takovym způsobem že tě div nevyhodí ze sedla a nezpřetrhá ti šlachy v ramenou Tohle čtyřtaktní dváca ve vyšších rychlostech prostě neumí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 14:04 | Nahoru | #82
Cosmogagy> Fakt nevím co to je, vypadá to spíš jako RM-Z, ale stoprocentně to má vzádu na podsedlovce napsaný 600 a stoprocentně je to dvoutakt protože to má na svodu takovou tu baňku

(reakce na) První 125

19.11.2009 v 14:12 | Nahoru | #83

get-hype>Cosmogagy> Takže narážíš na oblíbený tvrzení majitelů 4T motorek že v zatáčkách se na 2T i 4T zabavíš úplně stejně? Tak to jsou kecy, protože neznám krásnější zakončení povedenýho průjezdu zatáčkou, než když vezmeš za plyn a motorka přesně podle tvých pokynů začne zrychlovat takovym způsobem že tě div nevyhodí ze sedla a nezpřetrhá ti šlachy v ramenou Tohle čtyřtaktní dváca ve vyšších rychlostech prostě neumí



nenarazim ale pises "Tohle čtyřtaktní dváca ve vyšších rychlostech" a to je prave to, musis vedet ja se na ty motorce zabavit chce to utazenejsi zatacky, preklapecky, sikany, tam kde jde hlavne o stopu a prujezd a ne o to jak to jede ve vyjezdu, protoze na techto tratich vyjezd=dalsi zatacka...

edit: a navic jsem uz psal ze je jasny ze 2T jede vic, a je i zabavnejsi .. nicmene i 4T muze byt zabavny

a promin, ale tohle je nejvetsi blud dnesniho dne: než když vezmeš za plyn a motorka přesně podle tvých pokynů začne zrychlovat takovym způsobem že tě div nevyhodí ze sedla a nezpřetrhá ti šlachy v ramenou takhle se nechova ani moje stokonova sestka a tu snad jako nejedouci ludru neoznacis

Naposledy editováno 19.11.2009 14:15:08

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 14:13 | Nahoru | #84

get-hype>Cosmogagy> Fakt nevím co to je, vypadá to spíš jako RM-Z, ale stoprocentně to má vzádu na podsedlovce napsaný 600 a stoprocentně je to dvoutakt protože to má na svodu takovou tu baňku



tak mi prosimte od nich zjisti o co se jedna, a napis mi to do PM, rad bych vedel co je to za stroje, vzdycky se rad priucim

(reakce na) První 125

19.11.2009 v 14:23 | Nahoru | #85
Cosmogagy> No jo, ale každej nemá to štěstí že má za barákem takovou cestu...

Ale jo, když srovám pocit při zrychlování 4T dvacky a 2T dvacky opravdu 2T proti 4T trhá šlachy

Ok, mrknu se co je to zač

(reakce na) První 125

19.11.2009 v 14:42 | Nahoru | #86

Cosmogagy>tak mi prosimte od nich zjisti o co se jedna, a napis mi to do PM, rad bych vedel co je to za stroje, vzdycky se rad priucim



taky bych rád viděl 600ccm 2T .. jak říká cosmogagy tak dělali cr 500 a ještě kx 500
jestli neviděl trabanta 600 nebo 601, to je 2T a má to vzádu nápsano 600/601

1 reakcí na tento příspěvek První 125

19.11.2009 v 14:44 | Nahoru | #87
Já mám 2T zdaleka nevyužívám jeho potenciál ani se o to nesnažím. Žádný že hned jak vyjedu z města tak hned plnej plyn to já nedělám já si tu motorku prostě užívám ale prostě mě baví 2T ten pocit jízdy nad přívěrou je úžasnej....a jinak já nevim proč to pořád musíte řešit to je snad každýho volba a názor co si koupí. Já třeba jezdím s Robertem máme na sebe narážky a děláme si ze sebe prdel, ale nikdy jsem se mu nesmál že on má 4T a on se mě nikdy nesmál že já mám 2T aspoň si to nepamatuju. Prostě respektujem svoje názory na motorku a hotovo to je zbytečná věc toto pořád řešit.....fuj to je snad nejdelší věc co sem kdy v životě napsal

(reakce na) První 125

19.11.2009 v 14:52 | Nahoru | #88
zabijakmedvedu> Žejo, viď, mám přesně stejnej pocit, ani nemusim jet extrakudlu a stejně z toho mám úžasnej pocit, ta přívěra je prostě magická věc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První 125

19.11.2009 v 15:14 | Nahoru | #89

roberto.cz>ja zase beru vyhodu v to ze v lese muzu jet od volnobehu az po 11 000 otacek... krasne plynule.... bez spojceni ... a hlavne 4t ti da trakci co 2t nema... mluvim o enduru tot muj nazor


to jsou zase bludy... ze 4T jede od volnobehu do 11tis. stejne je mrdka a ze nespojcis to je jenom tim, ze to neumis nebo si linej. normalni lidi pri enduru na 4T spojcej - je to nutnost. a kdyz mluvis o trakci, tak si prvne zjisti co to je a pak rikej, ze ji 2T nema...

První 125

19.11.2009 v 15:55 | Nahoru | #90
osobně myslím že hyosung je dost velká motorka no.. ikdyž sem na tom neseděl.. pak jsem seděl na Sachsu XTC 125... vzdálenost stupačky-sedlo je sice velmi krátká.. ale má to poměně dlouhou nádrž.. takže to není zas taková tragédie..a má to poměrně pěkný klidný zvuk... YBR 125 máme s bráchou doma.. od jara na tom budu jezdit.. není to zlá motorka.. ale řídítka jsou vzhledově strašně vysoké.. ale nádrž je moc krátká na to aby si člověk moh dovolit dát tam nízké řídítka.. neboť by na tom byl fakt jak vosa na bonbónu.. nádrž YBR je fakt hodně krátká... Celkově to není moc velká motorka.. A NSR 125.. porblém je v tom že většina motorek má X krát dělaný motor.. jsou naplno otevřené a totálně vyzávoděné.. občas možná natrefíš na něco solidního.. ale když vidím nsr jednoho bráchového kámoše.. kde upadává blinkr, originál lak to není a vůbec ty kapotáže vydávají prapodivné zvuky.. tak nevím
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist