paolo_novy Přidat reklamu

Téma: 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
16.11.2009 v 03:15
Uz se me zuzil vyber, rozhoduji se mezi 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 a 93 BMW R100GS. Uz mam XR 650R vhodnou na lesnacky, polnacky, okrsky i mesto, ale ne rychle silnice a jsem s ni spokojen, zustava. Jinak nerad tocim motor do cervena, ale rad to polozim do zatacky, obcas bych rad kolinko. A rad to hazim na zadni kdyz to jde a nikdo neni kolem, tak alespon 2x za jizdu. Jizda je u me tak 30-150km, nikdy jen tak pro radost, vzdy to ma ucel. Tak 1-2x rocne nejaka dalka s bagazi a batuzkem, okruhy spis vyjimecne. Dulezite bude teziste, chci aby se dobre pokladala, zkousel jsem treba Hyabusu a tu jsem musel premlouvat.
Kdyz to shrnu tak Honda me prijde silnicne sportovnejsi, lehci, divocejsi a dostupnejsi. BMW zase ma valce na ohrev nohou, tichy kardan a je asi preciznejsi. Temer bezporuchove jsou obe, spotreba asi srovnatelna stejne jako posaz a pohodli. Puvodne jsem chtel GSX1000R, ale to je asi litacka nepohodlna. Tak me poradte...

99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 09:16 | Nahoru | #1
Čooveče to sou ale dvě uplně rozdílný kategorie.Na bawora nebudeš muset sáhnout jak je rok dlouhej a odveze tě téměř zadarmo a se všim pohodlim i v lehčím terénu. VFR nemůžu posoudit.

99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 09:51 | Nahoru | #2
Jsou to uplne jine kategorie. Na to co pises by byla vhodnejsi VFR, ale neznam ji. Pokud chapu cislo pred typem motorky tak je to rok vyroby. BMW neni spatne,ale temer 17 let stara motorka Jinak valce ti nohy neohrejou a jestli pujde na kolinko? To uz bude na tobe, ale aby jsi pak nesel na hubu

1 reakcí na tento příspěvek 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 10:21 | Nahoru | #3
jestli si budeš XRo nechávat, jdi do VFR, nevím, co myslíš precizností? jinak s VFR se blbnout dá, ale nezapomeň, že je poměrně těžká a pár koníků navíc by taky snesla...nicméně ti to vynahradí při cestování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 14:55 | Nahoru | #4
VeFeRák> kup zzr1400 pohodová motka do zatáček de sama a výkon ji nechybí a tet ji koupíš za solidní peníz

99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 15:13 | Nahoru | #5
jednoznačně VFR...BMW dvouventil ne e e

99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 15:15 | Nahoru | #6
ZA mne neuzajate VFR

(reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 15:40 | Nahoru | #7

ROMANETO>VeFeRák> kup zzr1400 pohodová motka do zatáček de sama a výkon ji nechybí a tet ji koupíš za solidní peníz


to´s slyšel, nebo vlastní zkušenost?

99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 17:08 | Nahoru | #8
Toli>
na teren uz mam XR
Miligen>
93 je rok vyroby a takoveho nazoru GS-aka si fakt vazim. Jak to ale myslis s tim ze me nohy neohrejou? Myslel jsem si ze kdyz je dam pod nebo na valce tak ze pocitim rozdil nez kdyz je dam na karter nejakeho radoveho motoru
Veferak>
Preciznosti myslim ze ma sitku pod sedlem, lepsi sedlo, ochranej ram a tak. Ale to se samozrejme u cestovniho endura da cekat, VFR ma tez tusim teplomer okolniho vzduchu.
Vim ze je tezka, puvodne jsem chtel GSX750R ci GSX1000R, ale nechci celou dobu pololezet, mit otlacene dlane a zapesti. A v CR bych je asi stejne moc nevyuzil
Romaneto>
Nevim, jel jsem na Hyabuse a vzdycky pred zatackou me tam chybela ta desetinka vteriny nez jsem tam tu hmotnost prevazil. Myslim ze zzx 1400 na tom bude podobne

1 reakcí na tento příspěvek 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 17:26 | Nahoru | #9
myslím, že VFR je dobrá volba...teď jsem jel na půjčené motorce za tou svou a byl to krásnej pohled...a ten zvuk...

(reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 18:13 | Nahoru | #10
VeFeRák>
Souhlas, jdu do ni. Zvuk ma skvelej, vypada hezky, tak doufam ze se na ni budu i dobre bavit.

99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 18:39 | Nahoru | #11
S terénem jsem to myslel tak že když pojedeš na nějakej delší výlet tak se nemusíš omezovat jen na asfaltovou západní evropu.

1 reakcí na tento příspěvek 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 18:59 | Nahoru | #12
no já naposledy jel 130 km s sobotu a jo, prostě jsem se vyblbnul....zatáčky jí jdou, cesty taky, nežere, vydrží....s Metzelerem Z6 najedeš kolem 12 000km, podrží tě na suchu i na mokru, řetězovka vydrží minimálně 25 000 km, dáš na to 3 kufry....a prostě ten letmák je krásnej....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 19:31 | Nahoru | #13
VeFeRák>
Tak to rad slysim a uz se tesim az ji naklonim a zatahnu jemne za plyn. Jak jednou Bubrak psal tak litry funguji lip az tak mezi 150-300km/hod a to uz je moc pro ridicak i zdravi. Jen tak mimochodem, jede VFR opravdu 230km/hod? A staci litrum za nimiz zdrovna nesedi nejaky silenec jedoucim na sraz? Samozrejme mimo dalnice a okruhy. Jinak myslim ze jsem dobre vybral a diky vsem nazor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 19:38 | Nahoru | #14

lukelibor>VeFeRák>
Tak to rad slysim a uz se tesim az ji naklonim a zatahnu jemne za plyn. Jak jednou Bubrak psal tak litry funguji lip az tak mezi 150-300km/hod a to uz je moc pro ridicak i zdravi. Jen tak mimochodem, jede VFR opravdu 230km/hod? A staci litrum za nimiz zdrovna nesedi nejaky silenec jedoucim na sraz? Samozrejme mimo dalnice a okruhy. Jinak myslim ze jsem dobre vybral a diky vsem nazor.


VFRka jede i pres 250 A na normalni silnici jim stacit budes, ale musis jet trosku vic hranu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 19:50 | Nahoru | #15
Mrzout>
250 hrana me nevadi,slysel jsem ze VFR odpousti vic nez treba blade
zkuseni>
Malem bych zapomnel, na co dat pozor pri koupi? Jde zjistit nejaka skryta draha zavada? Treba pridrenej motor, bouchlej ram?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 19:53 | Nahoru | #16

lukelibor>Mrzout>
250 hrana me nevadi,slysel jsem ze VFR odpousti vic nez treba blade
zkuseni>
Malem bych zapomnel, na co dat pozor pri koupi? Jde zjistit nejaka skryta draha zavada? Treba pridrenej motor, bouchlej ram?


VFR a Blade, to srovnavas hrusky s jabkama. VFR ti dovoli spatny odrazenim podtoceni i v zatacce ti dovoli lehkou korekci na brzde...
Jinak typicka bolest VFR - regulator - uz bude vymenenej takze nou stress, jinak davat bacha jako pri koupi jakykoliv jiny moto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 20:15 | Nahoru | #17
Mrzout>
OK, zapomen na Blade. Myslel jsem jestli se me nezavlni kdyz tuknu v naklonu do brzdy a kdyz prejedu (ne preskocim) horizont, ze me nevytlaci ze zatacky kdyz se tam zmeni sklon silnice (cekam rezervu v naklonu)a ze diky vidlicovymu motoru nebudu mit diru v kroutaku. Tedy ze nedostanu kopanec v naklonu pri vyjezdu ze zatacky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 20:23 | Nahoru | #18

lukelibor>Mrzout>
OK, zapomen na Blade. Myslel jsem jestli se me nezavlni kdyz tuknu v naklonu do brzdy a kdyz prejedu (ne preskocim) horizont, ze me nevytlaci ze zatacky kdyz se tam zmeni sklon silnice (cekam rezervu v naklonu)a ze diky vidlicovymu motoru nebudu mit diru v kroutaku. Tedy ze nedostanu kopanec v naklonu pri vyjezdu ze zatacky.


Jelikoz brzdy maj CBS tak se ti masina (pocitove podle mne) postavi o trosku vic nez s klasickyma brzdama. A rezerva v naklonu? Na koleno jdeKluk s CBR600F mi neujel. zalezi na jezdci a gumach

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 20:39 | Nahoru | #19
Mrzout>
Krasna motorka, stejnej model co chci, hezkej zvuk. Mohl jsi na tom videu jeste trosku zagumovat, nebo ji hodit na zadni...

(reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 20:40 | Nahoru | #20

lukelibor>Mrzout>
Krasna motorka, stejnej model co chci, hezkej zvuk. Mohl jsi na tom videu jeste trosku zagumovat, nebo ji hodit na zadni...


To neni moje video, je to youtubu na zadni jde taky ale s gumovackama je to horsi, a proc gumovat s VFR, zbytecny...

99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 20:42 | Nahoru | #21
vfr hodně odpustí, motor ti ze zatáčky pomůže, imho se není problém udržet sportovnějším motorkám, ale je to o jezdci...nedám dopustit na CBS....a regulátor- mám 53000km a regulátor je původní.....no a max řekněme 250

1 reakcí na tento příspěvek 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 20:43 | Nahoru | #22
jo, gumovačka s CBS, no nevím....naposledy někdo na Blekovi uvařil spojku

(reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 21:01 | Nahoru | #23
VeFeRák>
Pravda, s CBS gumovacka nedava smysl. V podstate konstrukce vychazi ze zavodniho stroje a vzhledem k tomu ze tu nic nenapad zadnej zelenej ci modrej strelec, tak to asi bude skvelej stroj

99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.

16.11.2009 v 21:27 | Nahoru | #24
ano, vpodstatě si myslím, že k němu ani příznici jiných značek nemůžou říct ani popel....a byly doby (a možná ještě jsou) , že narozdíl od Ceber nejsou vidět všude...ale rozhodně nic proti CBR....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 Corlis 37 14.3.2024 v 11:17 Gahan37
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 JARYN82 27 23.11.2023 v 22:54 JARYN82
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 Ferda22 2 4.10.2023 v 15:18 ja1


TOPlist