Kdyz to shrnu tak Honda me prijde silnicne sportovnejsi, lehci, divocejsi a dostupnejsi. BMW zase ma valce na ohrev nohou, tichy kardan a je asi preciznejsi. Temer bezporuchove jsou obe, spotreba asi srovnatelna stejne jako posaz a pohodli. Puvodne jsem chtel GSX1000R, ale to je asi litacka nepohodlna. Tak me poradte...
1 reakcí na tento příspěvek 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
na teren uz mam XR
Miligen>
93 je rok vyroby a takoveho nazoru GS-aka si fakt vazim. Jak to ale myslis s tim ze me nohy neohrejou? Myslel jsem si ze kdyz je dam pod nebo na valce tak ze pocitim rozdil nez kdyz je dam na karter nejakeho radoveho motoru
Veferak>
Preciznosti myslim ze ma sitku pod sedlem, lepsi sedlo, ochranej ram a tak. Ale to se samozrejme u cestovniho endura da cekat, VFR ma tez tusim teplomer okolniho vzduchu.
Vim ze je tezka, puvodne jsem chtel GSX750R ci GSX1000R, ale nechci celou dobu pololezet, mit otlacene dlane a zapesti. A v CR bych je asi stejne moc nevyuzil
Romaneto>
Nevim, jel jsem na Hyabuse a vzdycky pred zatackou me tam chybela ta desetinka vteriny nez jsem tam tu hmotnost prevazil. Myslim ze zzx 1400 na tom bude podobne
1 reakcí na tento příspěvek 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
1 reakcí na tento příspěvek 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
Tak to rad slysim a uz se tesim az ji naklonim a zatahnu jemne za plyn. Jak jednou Bubrak psal tak litry funguji lip az tak mezi 150-300km/hod a to uz je moc pro ridicak i zdravi. Jen tak mimochodem, jede VFR opravdu 230km/hod? A staci litrum za nimiz zdrovna nesedi nejaky silenec jedoucim na sraz? Samozrejme mimo dalnice a okruhy. Jinak myslim ze jsem dobre vybral a diky vsem nazor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
lukelibor>VeFeRák>
Tak to rad slysim a uz se tesim az ji naklonim a zatahnu jemne za plyn. Jak jednou Bubrak psal tak litry funguji lip az tak mezi 150-300km/hod a to uz je moc pro ridicak i zdravi. Jen tak mimochodem, jede VFR opravdu 230km/hod? A staci litrum za nimiz zdrovna nesedi nejaky silenec jedoucim na sraz? Samozrejme mimo dalnice a okruhy. Jinak myslim ze jsem dobre vybral a diky vsem nazor.
VFRka jede i pres 250 A na normalni silnici jim stacit budes, ale musis jet trosku vic hranu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
250 hrana me nevadi,slysel jsem ze VFR odpousti vic nez treba blade
zkuseni>
Malem bych zapomnel, na co dat pozor pri koupi? Jde zjistit nejaka skryta draha zavada? Treba pridrenej motor, bouchlej ram?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
lukelibor>Mrzout>
250 hrana me nevadi,slysel jsem ze VFR odpousti vic nez treba blade
zkuseni>
Malem bych zapomnel, na co dat pozor pri koupi? Jde zjistit nejaka skryta draha zavada? Treba pridrenej motor, bouchlej ram?
VFR a Blade, to srovnavas hrusky s jabkama. VFR ti dovoli spatny odrazenim podtoceni i v zatacce ti dovoli lehkou korekci na brzde...
Jinak typicka bolest VFR - regulator - uz bude vymenenej takze nou stress, jinak davat bacha jako pri koupi jakykoliv jiny moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
OK, zapomen na Blade. Myslel jsem jestli se me nezavlni kdyz tuknu v naklonu do brzdy a kdyz prejedu (ne preskocim) horizont, ze me nevytlaci ze zatacky kdyz se tam zmeni sklon silnice (cekam rezervu v naklonu)a ze diky vidlicovymu motoru nebudu mit diru v kroutaku. Tedy ze nedostanu kopanec v naklonu pri vyjezdu ze zatacky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
lukelibor>Mrzout>
OK, zapomen na Blade. Myslel jsem jestli se me nezavlni kdyz tuknu v naklonu do brzdy a kdyz prejedu (ne preskocim) horizont, ze me nevytlaci ze zatacky kdyz se tam zmeni sklon silnice (cekam rezervu v naklonu)a ze diky vidlicovymu motoru nebudu mit diru v kroutaku. Tedy ze nedostanu kopanec v naklonu pri vyjezdu ze zatacky.
Jelikoz brzdy maj CBS tak se ti masina (pocitove podle mne) postavi o trosku vic nez s klasickyma brzdama. A rezerva v naklonu? Na koleno jdeKluk s CBR600F mi neujel. zalezi na jezdci a gumach
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
Krasna motorka, stejnej model co chci, hezkej zvuk. Mohl jsi na tom videu jeste trosku zagumovat, nebo ji hodit na zadni...
lukelibor>Mrzout>
Krasna motorka, stejnej model co chci, hezkej zvuk. Mohl jsi na tom videu jeste trosku zagumovat, nebo ji hodit na zadni...
To neni moje video, je to youtubu na zadni jde taky ale s gumovackama je to horsi, a proc gumovat s VFR, zbytecny...
1 reakcí na tento příspěvek 99 VFR 800 RC 46-2 Evo6 nebo 93 BMW R100GS.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |