tak sem svihnu i to Whistlerovo tema tady
Naposledy editováno 05.08.2009 22:57:21
1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
[img] přesně tohle mi leží v hlavě už dlouho akorát z těch zalehávacích řidítek bolí ruce jako sviň, holt v šedesátce to prostě není ono, ale zalehnutej jezdec na fíkovi značně zvyšuje výkon zvlášť při protivětru
Naposledy editováno 05.08.2009 08:50:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
Whistler> přesně tohle mi leží v hlavě už dlouho akorát z těch zalehávacích řidítek bolí ruce jako sviň, holt v šedesátce to prostě není ono, ale zalehnutej jezdec na fíkovi značně zvyšuje výkon zvlášť při protivětru
jo nad tim kouma asi kazdej, me to taky napadlo, ale ted premyslim neco vy stylu scamblera
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
[img]
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra
1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra
jak na ty klapky?
Naposledy editováno 08.11.2009 19:28:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra
Whistler>sání do kliky bych bejt tebou nedělal, chrakteristika motoru je pak moc ostrá pro tříkvaltovou převodovku, když klapku, tak normálně pro rozvod směsi pístem(uděláš si domeček na klapku na válci přímo na sacím kanálu)
presne takhle to cici, jenom nevim jakou klapku a jestli nemusim nejak upravit kanal
2 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra
ale když už budeš dávat klapku, chtělo by to stočenou kliku, nebo aspoň podkovu mezi setrváky kvůli zvýšení spodní komprese motoru, jinak by klapka byla k ničemu by to nemělo dostatečnej tlak aby motor protlačil nasávanou směs skrz klapku
bejt tebou tak si nechám u stejskyho udělat jeho cestovní úpravu za dvojku, prej to opravdu stojí za to já kdybych na fíkovi pořád nejezdil tak už mu dávno válec s hlavou posílám
Whistler>úprava kanáů je základ, ale metodou pokus-omyl je to naprd, takovýhle úpravy stojej na hromadě výpočtů, nestačí to jen vyhrabat frézkou a doufat že to pojede líp
ale když už budeš dávat klapku, chtělo by to stočenou kliku, nebo aspoň podkovu mezi setrváky kvůli zvýšení spodní komprese motoru, jinak by klapka byla k ničemu by to nemělo dostatečnej tlak aby motor protlačil nasávanou směs skrz klapku
bejt tebou tak si nechám u stejskyho udělat jeho cestovní úpravu za dvojku, prej to opravdu stojí za to já kdybych na fíkovi pořád nejezdil tak už mu dávno válec s hlavou posílám
nafd tim furt uvažuju že mu to pošlu, jak seš na tom s tema vidlama?
1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra
líp jsem to zatim nikde nenasel, kdo to má tak neprozradí jak přesně na to, kvuli konkurenci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
Poggy>DRN> Díky
nemas zac, to mas na toho tvojeho? to by bylo celkem skoda s nim neco delat, vypada fakt pekne
1 reakcí na tento příspěvek Tuning pionýra
ohledně 4Q převodovky, dělalo se hodně pokusů, ale nic z toho doopravdy nefungovalo, bylo to drahé a nespolehlivé. V dnešní době nějakej chlapík na Moravě leje kartery pro 4Q za cca 17000,- co jsem se bavil s chlapíkem co jezdí silniční závody na nejvyšší úrovni, tak prej ten poslední kvalt je "divnej", jezdí s 3Q a vyhrává Petr Adamec prý na příští rok chystá 4Q, tak jsem zvědavej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuning pionýra
Whistler>úprava kanáů je základ, ale metodou pokus-omyl je to naprd, takovýhle úpravy stojej na hromadě výpočtů, nestačí to jen vyhrabat frézkou a doufat že to pojede líp
ale když už budeš dávat klapku, chtělo by to stočenou kliku, nebo aspoň podkovu mezi setrváky kvůli zvýšení spodní komprese motoru, jinak by klapka byla k ničemu by to nemělo dostatečnej tlak aby motor protlačil nasávanou směs skrz klapku
bejt tebou tak si nechám u stejskyho udělat jeho cestovní úpravu za dvojku, prej to opravdu stojí za to já kdybych na fíkovi pořád nejezdil tak už mu dávno válec s hlavou posílám
spodní komprese má vliv na rychlost směsy v přepouštákách, skrz klapku se nic tlačit nemusí, a podkova taky neni tak nutná, pojede to i bez ní, a celkem dobře