globalmoto_kveten





Téma: Prudke zchlazeni vs spojka
 
29.10.2009 v 22:38
jaky je nazor obecenstva - jedu potokem, na chvilku tam zahucim po sedlo, pak zacne strasne tahnout spojka - i kdyz je zmackla co to jde tak je stejne zaber.
Divne je to, ze jinak i za studena mi dekupluje dokonale. Nedovedu si to nijak logicky vysvetlit, cim to muze byt, napadaji me snad jen nejake mikrodeformace vlivem prudkeho zchlazeni...
Behem te vyjizdky to udelalo nejednou, takrka pokazde kdyz jsem projel hodne hlubokou vodou (priznam se, ze takhle hluboko jsem snad ani v zivote nebrodil)
Setkal se s tim uz nekdo ?

Prudke zchlazeni vs spojka

29.10.2009 v 22:51 | Nahoru | #1
mě napadá akorát křeč v ruce :)

Prudke zchlazeni vs spojka

29.10.2009 v 22:52 | Nahoru | #2
já vodu nejezdím

Prudke zchlazeni vs spojka

29.10.2009 v 22:57 | Nahoru | #3
Mě napadá se zeptat Tráwy,co dělá jeho spojka,když má vodu po krk

1 reakcí na tento příspěvek Prudke zchlazeni vs spojka

29.10.2009 v 23:02 | Nahoru | #4
Nebo možná jak se ochladí olej mezi lamelama tak to ztuhne. Ale taky v týhle teorii vidím díry

(reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

29.10.2009 v 23:07 | Nahoru | #5

Vespa>Nebo možná jak se ochladí olej mezi lamelama tak to ztuhne. Ale taky v týhle teorii vidím díry

hm tak rychle by olej nezchladnul a navíc by spojka byla dávno rozlepená :\

2 reakcí na tento příspěvek Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 01:17 | Nahoru | #6
no vim ze kdyz j emotor tepolej a hodis na neho studenou vodu nebo zacnes umejvat.. muze se stat ze praskne blok motoru... urco se ti asik neco stalo v motoru.. pac prudke zchlazeni jak jsi popisoval vyvola caste problemy s funkci urcitych soucastek coo lezi tesne za blokem motoru taky e ja kdyz umejvam motku vzdy tak 30-45min vyyckam az motor zchladne a pote umejvam... urco bych doporucil navstevu servisu aby se ti na to mrkli.. ale v poradku to nebude

Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 06:37 | Nahoru | #7
spise si zkontroluje ten baznecht co ti spojku ovlada jestli ho nemas nejak zatuhlej .-)

(reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 07:21 | Nahoru | #8

roberto.cz> no vim ze kdyz j emotor tepolej a hodis na neho studenou vodu nebo zacnes umejvat.. muze se stat ze praskne blok motoru... urco se ti asik neco stalo v motoru.. pac prudke zchlazeni jak jsi popisoval vyvola caste problemy s funkci urcitych soucastek coo lezi tesne za blokem motoru taky e ja kdyz umejvam motku vzdy tak 30-45min vyyckam az motor zchladne a pote umejvam... urco bych doporucil navstevu servisu aby se ti na to mrkli.. ale v poradku to nebude



u dnešních ostrých endur je to co píšeš nesmysl

(reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 08:47 | Nahoru | #9

roberto.cz> no vim ze kdyz j emotor tepolej a hodis na neho studenou vodu nebo zacnes umejvat.. muze se stat ze praskne blok motoru... urco se ti asik neco stalo v motoru.. pac prudke zchlazeni jak jsi popisoval vyvola caste problemy s funkci urcitych soucastek coo lezi tesne za blokem motoru taky e ja kdyz umejvam motku vzdy tak 30-45min vyyckam az motor zchladne a pote umejvam... urco bych doporucil navstevu servisu aby se ti na to mrkli.. ale v poradku to nebude

bloky praskaj mozna tak na Blate v zivote sem nevidel, ze by nekomu na soutezaku puknul blok po tom co projel vodou, nebo to postrikal wapkou ja sem brodil nekolikrat, ze byl motor celej ve vode a mam ho porad celej

Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 09:53 | Nahoru | #10
toz to ja s mym DRkem taky jednou nechtene brodil vic nez jsem chtel.. bylo to pravdepodobne nekam k hlave motoru a motorka se zacala dusit a ja sem byl rad, ze jsem to pod plnou jednickou projel ... brodim standartne a brodim casto... a tomu motoru za 35 tisic nic neni.. nikde olej nekape, zadnej naznak poruchy bloku motoru, nebo i jen zkriveni hlavy..

Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 09:57 | Nahoru | #11
jo to je blbost mě to taky nepraská jen se z toho zakouří a pak můžu vesele plavat skontroloval bych všechny věci co souvisí se spojkou

2 reakcí na tento příspěvek Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 10:22 | Nahoru | #12
hehe, volny uchyceni konce lanka - tudiz kdyz se do toho oprela voda pri nejake rychlosti, tak se to drobet hnulo aneb ufouni odleteli dopici...

Naposledy editováno 30.10.2009 10:23:07

(reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 11:01 | Nahoru | #13

AndrejKv>hehe, volny uchyceni konce lanka - tudiz kdyz se do toho oprela voda pri nejake rychlosti, tak se to drobet hnulo aneb ufouni odleteli dopici...



takže vomrdaná příprava motorky.. sednou a jezdit ..

(reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 11:19 | Nahoru | #14

AndrejKv>hehe, volny uchyceni konce lanka - tudiz kdyz se do toho oprela voda pri nejake rychlosti, tak se to drobet hnulo aneb ufouni odleteli dopici...



Prudke zchlazeni vs spojka

30.10.2009 v 11:59 | Nahoru | #15
Nj zase jsem tu záhadu vyresil

Prudke zchlazeni vs spojka

31.10.2009 v 01:05 | Nahoru | #16
jestli praskaj bloky po projetí kaluží, tak nevim co by mělo prasknou tomuhle

1 reakcí na tento příspěvek Prudke zchlazeni vs spojka

31.10.2009 v 01:46 | Nahoru | #17
hmmmmmmmmm tk to vsechna cest by me zajimalo kde to ma sani pro motor.

1 reakcí na tento příspěvek Prudke zchlazeni vs spojka

31.10.2009 v 02:52 | Nahoru | #18
Praskání bloků atd nesmysl Možná na fichtlu u ČZ apod.. běžně meju okamžitě po tavení.. Jakej je to rozdíl proti ježdění sračkama a kalužema?

Pořád nějaký přežitky atd

(reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

31.10.2009 v 07:15 | Nahoru | #19
Joraell> vzadu za sedačkama...ale moc teda nechybělo a cuclo by si to Každopádně ke koncu jak přidá plym a z výfuku jde ta vodní forsáž...

Prudke zchlazeni vs spojka

31.10.2009 v 08:21 | Nahoru | #20

Tráwa brodil furt a XRko si jen chrochtalo

(reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 15:59 | Nahoru | #21

Hujer>Praskání bloků atd nesmysl Možná na fichtlu u ČZ apod.. běžně meju okamžitě po tavení.. Jakej je to rozdíl proti ježdění sračkama a kalužema?

Pořád nějaký přežitky atd

Rikavalo se to prave u Jaw a Cezet.

2 reakcí na tento příspěvek Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 16:39 | Nahoru | #22
andrej: napadlo mě snad že se plechové lamely po obvodu olejem rychle zchladí, v ostatní ploše jsou horké a tak se mírně zkroutí do tvaru talířové pružiny a tím pádem furt tlačí
(u studeného motoru jsou studené v celé ploše takže jsou rovné, zkroutí je právě až ten rozdíl teplot na venkovním a vnitřním průměru)

ovšem v praxi jsem se s tím nikdy nesetkal tak mi to přijde stejně jako hrozná kravina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 16:45 | Nahoru | #23
Vana666> Problem už vyřešil bylo to v tom lanku a jeho valecku predpokladam dole na tom tahlu co ovlada spojku

(reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 16:54 | Nahoru | #24
Joraell> to se mu ale musela změnit vůle na spojce a poznal by to hned
nic o vůli nepsal tak mě to zmátlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 17:00 | Nahoru | #25
Vana666> tak hrozna kravina to neni, protoze me se podaril obracenej efekt a to takovy,ze jsem plechove lamely vyhral jen po obvodu. Vznikla z nich dokonala talirova pruzina
Jak se me to povedlo to netusim, ale mam pocit ze jsem zetku dloohou dobu drzel na spojce na startu.

Mam je schovane na pamatku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 17:04 | Nahoru | #26
spalovac> já to stejné kdysi udělal na KTM520, když mi v jakémsi prudkém výjezdu nestačil výkon

(reakce na) Prudke zchlazeni vs spojka

2.11.2009 v 17:43 | Nahoru | #27
Vana666> Nebo ze bych v tom zavode spojcil jako bejk??? To mi v mem pripade pripada jako velmi nepravdepodobne.

Pravdou ale je, ze jsem zajel nejlepsi vysledek v sezone.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist