Naposledy editováno 26.10.2009 15:10:33
1 reakcí na tento příspěvek Drzi na volnobeh 3tis otacek
Share>No ono to dela jen nikdy, drzi to treba 3tis ot. 10vterin a potom to spadne, poresim to az vymenim zadreny pist :D
...tak teď jsem tě nepochopil,....ty máš zadřenej píst a divíš se, že hapruje volnoběh? Kdo ví, co se v tom motoru děje, jestli to máš přidřený. Jinak by to vypadalo na nedovírání šoupěte či klapky,...nevím jakej tam máš karbec. :\ Sytič při volnoběhu při zahřátém motoru to spíš zahltí a chcípne.
Naposledy editováno 26.10.2009 15:56:03
1 reakcí na tento příspěvek Drzi na volnobeh 3tis otacek
Nedokázal jsem dlouho přijít na to proč se mi furt mění volnoběžný otáčky, nemoh jsem je srovnat. Vyladil jsem to, a stejně časem začala chcípat, nebo naopak držela zase moc, třeba i 4 tisíce.
No a nakonec jsem to našel - v rozdělovači, kde se plynový lanko rozděluje na karbec a oilmaster, to bylo povolený u primárního vstupního lanka (toho od rukojeti) a jeho boven se někdy vysadil, někdy zapadnul, a tak měl furt jinou délku. Utáhnul jsem to a hotovo - ale taková pí**ina mě vždycky sere tejden, než ji objevim - to je fakt na palici
1 reakcí na tento příspěvek Drzi na volnobeh 3tis otacek
1 reakcí na tento příspěvek Drzi na volnobeh 3tis otacek
1 reakcí na tento příspěvek Drzi na volnobeh 3tis otacek
Share>Slysel jsem ze to muze prisavat od kliky tak nwm, uvidim jestli to bude porad delat az vymenim pist
Nevim kde to je u tvé motorky - ale u mě pod pravým víkem, tak to napíšu takhle:
Sundej pravé víko, a při nastartované motorce foukni nějakým hořlavým sprejem pod altík (rotor) - jesti to fouknutí zvýší otáčky, tak jo - přisává. Je třeba vyměnit gufero
(text si uprav aby pasoval na tvoji motorku )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drzi na volnobeh 3tis otacek
Share>...jo a seru na oilmaster, budu mazat do nadrze, jak to tak vypada tak nemazal
Na oilmaster srát nemusíš - ale je třeba ho nejdřív zkontrolovat a naladit. Projdi jestli nemáš v nádržce bordel a jsou průchozí hadičky, pak natankuj i s olejem, výstupní hadičku oilmasteru odpoj a nasaď na ni nějakou lahvičku. Pak jezdi, a spočítej si poměr kolik si vyjel litrů benzínu a kolik ti na to nakapal do lahvičky oilmaster. Podle potřeby si pak polaď oilmaster abys nastavil víc nebo míň, a až bude dávat správnej poměr, teprve pak ho můžeš beze strachu používat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Drzi na volnobeh 3tis otacek
Share>rraol> tjn, ale tim ze udelam uzavreny kolobeh a budu mazat do nadrze nic neskazim, a nebo jo?
Nezkazíš. Můžeš jenom zkurvit oilmaster, když ho mechanicky nevyřadíš z provozu a jen do něj přestaneš lít olej - škoda ho. Pokud mu uděláš uzavřenej koloběh tak OK.
Nevadí to, ale je to podle mě škoda. Oilmastera mám rád, je to pohodlný, a přitom bezpečný a na olej celkem šetrný - nehulíš pak tolik jako když mícháš rovnou.
Drtivá většina těch, kdo na oilmastera nadávaj že kvůli němu zadřeli, jsou jen sklerotici co ho nedolili, a aby nevypadali v hospodě jako trubky tak to svedli na oila.
Ale jak chceš, pokud ho nenecháš točit nasucho tak nemůžeš vůbec nic zkazit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2890 | Včera v 23:20 tomasNJ |
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 | Tesin | 1 | 23.5.2023 v 20:19 kokoška. |
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 | Jawák81 | 19 | 6.5.2023 v 14:27 Jawák81 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |