globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dotaz na Honda CBR 125 R
20.10.2009 v 19:25
Všechny Vás zdravím! Prosím odpovězte mi! Udělal sem si řidičák A1 a chtěl bych si pořídit moto. Velmi přemýšlím o Hondě CBR 125 R. Poraďte mi prosím jestli si ji mám vybrat. Mám 187 cm a nevím jestli na mě nebude malá. Dál bych chtěl od Vás zhodnotit celkovou motorku + a - a. Poslední dotaz: od kterého roku střídá vstřikování karburátor?

Všem díky za odpovědi!

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 06:00 | Nahoru | #31

matrixbiker>radim.v> Druhé svítí dálkově

Debil v kravete
Motorka je od ježdění, ale to někdo kdo jí má na zvětšování péra nepochopí.



Jasně. A za tejden ho tu máme s tím, jak se dá cebro otevřít.

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 07:56 | Nahoru | #32
CBR 125 je opravdu hodně malá motorka, vím, o čem mluvím, mám 190 cm, seděl jsem na ní a je to opravdu prcek! A hlavně, podívej se na ní - to zadní kolo - hrůza! A hlavně ten 4T motor, zvuk je sice krásná věc, ale až zjistíš, že ti na šestku jede CBR 120, a NSR a ostatní konkurenti si to dají na trojku, budeš litovat, že sis nekoupil 2T!!! Vím, o čem mluvím! Dobře vyber a mysli na budoucnost! PS: 4T ti bude po víkendu slabá!

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 15:27 | Nahoru | #33

WhiteS>CBR 125 je opravdu hodně malá motorka, vím, o čem mluvím, mám 190 cm, seděl jsem na ní a je to opravdu prcek! A hlavně, podívej se na ní - to zadní kolo - hrůza! A hlavně ten 4T motor, zvuk je sice krásná věc, ale až zjistíš, že ti na šestku jede CBR 120, a NSR a ostatní konkurenti si to dají na trojku, budeš litovat, že sis nekoupil 2T!!! Vím, o čem mluvím! Dobře vyber a mysli na budoucnost! PS: 4T ti bude po víkendu slabá!



Tak tohle je opravdu kvalitní názor. Přesně tak!! Taky vím o čem mluvím, zažil jsem přechod z CBR na NSR a je to opravdu rozdíl jako kráva, a nejen ve výkonu.

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 15:47 | Nahoru | #34
Toto nepatří Vám, ale na předchozí stránku tak se omlouvám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 15:48 | Nahoru | #35
Tak sorry, že sem se zeptal. Nemám zkušenost s novějšími motorkami a myslel sem si, že mě poradíte a když něco nevím tak mi to řeknete, ale jak vidím je i zde i pár blbců, kteří dělají machra, že ví o něco ví.!!!

Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 15:49 | Nahoru | #36
tento text patří uživateli s jménem matrixbiker

Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 16:38 | Nahoru | #37
Však sem ti taky odpověděl v čem je problem ?

3 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 19:44 | Nahoru | #38
No v tom cos potom dopsal! Jestli si myslíš že o moto nevím nic tak se pleteš! Jak to tedy je s těmi světli a kolik dá CEBRO v maximu? Doufám, že mi odepíšeš pravdu a bez trapných připomínek! Za inteligentní odpovědi díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 20:35 | Nahoru | #39

radim.v>Tak sorry, že sem se zeptal. Nemám zkušenost s novějšími motorkami a myslel sem si, že mě poradíte a když něco nevím tak mi to řeknete, ale jak vidím je i zde i pár blbců, kteří dělají machra, že ví o něco ví.!!!



Bohužel, takových lidí je tu většina. Ať otevřeš jakýkoliv téma, na jeden hodnotnej příspěvek připadá 5-10 debilních příspěvků ve stylu "máš to asi rozbitý", "je to hujda, hoď to ze skály", "prodej tu Kawasaki a kup si motorku" nebo "To snad ani nemá cenu přihlašovat, stejně to za chvíli prodáš"

Ale když se tím nějak prokoušeš a nebudeš si toho všímat, dá se tu najít spousta užitečnejch informací.

Abych nebyl úplně OT...

Kdysi jsem psal podrobný srovnání NSR a CBR do motodatabáze ale pak jsem to v návalu vzteku smazal. Hodim ti to sem ať máš večer co číst:

CBR 125R
+ Spotřeba - verze se stříkačkou si vezme neuvěřitelných 2l na 100 km!!
+ Nemusí se dělat výbrus a GO - ale to u 2T za určitých okolností taky ne, pokud dobře koupíš
+ Není tak citlivá na zahřívání a přetáčení
+ Docela slušná akcelerace
+ Jednoduchoučký ovládání - minimum ovládacích prvků
+ "Blbuvzdornost" - vše je řešený tak, aby se při údržbě dalo zmrvit co nejmíň věcí
+ Výborný brzdy
+ Nízká váha - když jsem s sebou seknul, dokázal jsem jí i já sám zvednout
+ Má ukazatel stavu benzínu v nádrži - nesmírně užitečná věc
+ S laděnou koncovkou moc pěknej, hlubokej a dunivej zvuk
+ Když se rozbije, neni toho škoda

- V sérii maximálka jen 110 km/h (techničák nekecá) a celkově je strašně líná
- Nepohodlný sezení pro jezdce i spolujezdce, obzvlášť pokud je většího vzrůstu
- Je malá a úzká, takovej větší Simson
- Naprosto imbecilní způsob výměny žárovky v čelním světlometu
- Zvláštní patice žárovky v čelním světlometu - na trhu je teď snad jediná žárovka pro tuhle patici, která ještě ke všemu svítí asi tak jako petrolejka. To už jsem ale vyřešil a po drobný úpravě světel si tam dávám normální H4
- Neumí blikat oběma směrovkama najednou (jak bez toho, sakra, mohla vůbec dostat homologaci?!?)
- Blbě se shání přední guma
- Chybí jí styl a má jí úplně každej

NSR 125R
+ Na 125ccm velkej výkon, když se otevře přívěra jede jak drak
+ Vypadá skoro jako velká motorka, kdybych jí neznal řekl bych že je to šestikilo
+ Krásnej a efektivní design
+ Pohodlný sezení pro jezdce i batůžka. Třeba s cebrem nesrovnatelnej komfort.
+ Mě se docela líbí i její zvuk, ve vyšších otáčkách je lepší než zvuk cebra s laďákem. Je takovej sportovnější, agresivnější.
+ Suprový zpětný zrcátka, konečně zrcátka ve kterejch je hezky vidět i když se zalehne

- Dost se klepe, ale to se mi možná jenom zdá protože jsem rozmazlenej ze 4T, nicméně okolo 10k rpm má člověk pocit, že mu upadnou ruce
- Spotřeba neni úplně podle mejch představ, ale za ten výkon to stojí
- Chybí palivoměr - už vidim, jak mi dojde béňo někde uprostřed lesa daleko od civilizace
- Jednou za čas se musí udělat GO motoru, což není vůbec levná záležitost
- Strašně malej prostor pod sedadlem - vejde se tam tak lékárnička, dvě žárovky a konec
- Trošku debilní přístup k oilmasteru
- Ventil u nádrže - hrozně často ho zapomenu otevřít a pak se vztekám proč to nejede
- Zvláštní patice žárovky v čelním světlometu - na trhu je teď snad jediná žárovka pro tuhle patici, která ještě ke všemu svítí asi tak jako petrolejka. To už jsem ale vyřešil a po drobný úpravě světel si tam dávám normální H4
- Neumí blikat oběma směrovkama najednou

Po první projížďce na NSR jsem hned viděl, jak velkej byla koupě 4T motorky omyl. To fakt neni motorka pro mě. Hrozně se mi líbí, jak 2T voní, jakej má zvuk (ve vyšších otáčkách zní líp jak 4T s laďákem), jak parádně táhne, jak je divoká a jak má nelineární průběh výkonu. Prostě celkově je 2T neskutečně zábavnej.

Ta přívěra je taky úžasná věc. Vezmu za plyn, rozjedu se, zařadim za dva, zase vezmu za plyn, rychlost taknějak pomalu nenápadně stoupá, nic moc se neděje a člověk zvyklej na 4T sekačku nečeká žádnej výraznej skok v průběhu výkonu, pak se dostanu na 8000 RPM, otevře se přívěra a vžžžum!!!

Co se týče spolehlivosti, je na tom CBR a NSR úplně stejně!!!!

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 20:40 | Nahoru | #40

radim.v>No v tom cos potom dopsal! Jestli si myslíš že o moto nevím nic tak se pleteš! Jak to tedy je s těmi světli a kolik dá CEBRO v maximu? Doufám, že mi odepíšeš pravdu a bez trapných připomínek! Za inteligentní odpovědi díky



ad světla: Verze 2006 a níž svítí obě najednou, jsou v nich dvouvláknový žárovky. Verze 2007 a vejš jedno potkávací a jedno dálkový, ale dá se celkem jednoduše zařídit aby svítily obě najednou stejně jako u 2006.

ad maximum: Verze 2006 a níž v sérii z mírnýho kopce, s hubenym jezdcem zalehnutym až k nádrži možná i 115 tachometrových, ale dost záleží na počasí. Do mírnýho kopce s batůžkem 70-80!!! Verze 2007 a vejš 130 tachometrových na rovině s hubenym jezdcem zalehnutym až k nádrži. Když se k tomu přidá KNko a laďák možná že ta maximálka o 5-7 km/h stoupne.

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 20:43 | Nahoru | #41
ahoj moc prosim o radu....mam cbr 125 a zacal mi tyct fridex z hadicky vyvedene pod motorem...vubec nechapu proc nikdy to nedelelo a musim dolevat chladic pomalu kazdy treti den..nevi nekdo cim to je a co s tim? diky moc..

1 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 21:15 | Nahoru | #42
CBR125 mám, parádní motorka... Nesere se a celkem i jede... Samozřejmě každý chválí svoji...
Jasné, nejede tolik jako 2T, ale na naučení paráda a z kopečka mi to dá 145...
A v zatáčkách no problem udržet se silnějších strojů...

EDIT : Většina je o řidiči... I na CBR 125 se dá solidně vyklepat kde kdo

Naposledy editováno 23.10.2009 21:16:07

Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 21:18 | Nahoru | #43
podle mě je nejlepší dváca na světě malý Varadero a to nemám rád Hondu.A máte to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 21:34 | Nahoru | #44

Scuber>CBR125 mám, parádní motorka... Nesere se a celkem i jede... Samozřejmě každý chválí svoji...
Jasné, nejede tolik jako 2T, ale na naučení paráda a z kopečka mi to dá 145...
A v zatáčkách no problem udržet se silnějších strojů...

EDIT : Většina je o řidiči... I na CBR 125 se dá solidně vyklepat kde kdo



Jojo, Jimmi by mohl vyprávět, jak ho na Sosnový nestíhal ten borec s GSX 750

Nevim jak je to možný, ale obecně bych řekl, že mladý kluci na 4T jezděj mnohem líp než ti co mají 2T. Respektive znám mnohem víc střelců co fakt obdivuju s 4T dvácou než 2T dvácou.

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 21:35 | Nahoru | #45

tuningparty>ahoj moc prosim o radu....mam cbr 125 a zacal mi tyct fridex z hadicky vyvedene pod motorem...vubec nechapu proc nikdy to nedelelo a musim dolevat chladic pomalu kazdy treti den..nevi nekdo cim to je a co s tim? diky moc..



Zjisti si vnitřní a vnější průměr prasklý hadičky a kup v nejbližší mototechně novou.

...koneckonců, na tom chladiči by mohla i celkem dlouho a spolehlivě držet vulkanizační páska

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 22:36 | Nahoru | #46

get-hype>Jojo, Jimmi by mohl vyprávět, jak ho na Sosnový nestíhal ten borec s GSX 750

Nevim jak je to možný, ale obecně bych řekl, že mladý kluci na 4T jezděj mnohem líp než ti co mají 2T. Respektive znám mnohem víc střelců co fakt obdivuju s 4T dvácou než 2T dvácou.


JJ a o tom to je, naučit se využívat potenciál stroje
To, že kluci na 4T jezdí lépe než 2T...myslím si, že je to tím, že 4taktáři se MUSÍ naučit držet motor v otáčkách aby to jelo a neztrácet moc rychlost v zatáčkách atd aby pak hodinu nezrychlovali takže se postupně tak nějak víc naučí něž 2taktáři, kteří to doženou na rovinkách... Samozřejmě nic proti 2taktářům...i ti umí jezdit dobře
Toť můj názor na ježdění a vyklepávání

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 23:07 | Nahoru | #47

radim.v>No v tom cos potom dopsal! Jestli si myslíš že o moto nevím nic tak se pleteš! Jak to tedy je s těmi světli a kolik dá CEBRO v maximu? Doufám, že mi odepíšeš pravdu a bez trapných připomínek! Za inteligentní odpovědi díky



Jako já si s tebe prdel nedělám. Jedna strana svítí pořád a druhá když zapneš dálkové. A nejsem si vědom že bych něco dopsal. Asi trpíš stihomamem.

Naposledy editováno 23.10.2009 23:10:24

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

23.10.2009 v 23:22 | Nahoru | #48

get-hype>Bohužel, takových lidí je tu většina. Ať otevřeš jakýkoliv téma, na jeden hodnotnej příspěvek připadá 5-10 debilních příspěvků ve stylu "máš to asi rozbitý", "je to hujda, hoď to ze skály", "prodej tu Kawasaki a kup si motorku" nebo "To snad ani nemá cenu přihlašovat, stejně to za chvíli prodáš"

Ale když se tím nějak prokoušeš a nebudeš si toho všímat, dá se tu najít spousta užitečnejch informací.

Abych nebyl úplně OT...

Kdysi jsem psal podrobný srovnání NSR a CBR do motodatabáze ale pak jsem to v návalu vzteku smazal. Hodim ti to sem ať máš večer co číst:

CBR 125R
+ Spotřeba - verze se stříkačkou si vezme neuvěřitelných 2l na 100 km!!
+ Nemusí se dělat výbrus a GO - ale to u 2T za určitých okolností taky ne, pokud dobře koupíš
+ Není tak citlivá na zahřívání a přetáčení
+ Docela slušná akcelerace
+ Jednoduchoučký ovládání - minimum ovládacích prvků
+ "Blbuvzdornost" - vše je řešený tak, aby se při údržbě dalo zmrvit co nejmíň věcí
+ Výborný brzdy
+ Nízká váha - když jsem s sebou seknul, dokázal jsem jí i já sám zvednout
+ Má ukazatel stavu benzínu v nádrži - nesmírně užitečná věc
+ S laděnou koncovkou moc pěknej, hlubokej a dunivej zvuk
+ Když se rozbije, neni toho škoda

- V sérii maximálka jen 110 km/h (techničák nekecá) a celkově je strašně líná
- Nepohodlný sezení pro jezdce i spolujezdce, obzvlášť pokud je většího vzrůstu
- Je malá a úzká, takovej větší Simson
- Naprosto imbecilní způsob výměny žárovky v čelním světlometu
- Zvláštní patice žárovky v čelním světlometu - na trhu je teď snad jediná žárovka pro tuhle patici, která ještě ke všemu svítí asi tak jako petrolejka. To už jsem ale vyřešil a po drobný úpravě světel si tam dávám normální H4
- Neumí blikat oběma směrovkama najednou (jak bez toho, sakra, mohla vůbec dostat homologaci?!?)
- Blbě se shání přední guma
- Chybí jí styl a má jí úplně každej

NSR 125R
+ Na 125ccm velkej výkon, když se otevře přívěra jede jak drak
+ Vypadá skoro jako velká motorka, kdybych jí neznal řekl bych že je to šestikilo
+ Krásnej a efektivní design
+ Pohodlný sezení pro jezdce i batůžka. Třeba s cebrem nesrovnatelnej komfort.
+ Mě se docela líbí i její zvuk, ve vyšších otáčkách je lepší než zvuk cebra s laďákem. Je takovej sportovnější, agresivnější.
+ Suprový zpětný zrcátka, konečně zrcátka ve kterejch je hezky vidět i když se zalehne

- Dost se klepe, ale to se mi možná jenom zdá protože jsem rozmazlenej ze 4T, nicméně okolo 10k rpm má člověk pocit, že mu upadnou ruce
- Spotřeba neni úplně podle mejch představ, ale za ten výkon to stojí
- Chybí palivoměr - už vidim, jak mi dojde béňo někde uprostřed lesa daleko od civilizace
- Jednou za čas se musí udělat GO motoru, což není vůbec levná záležitost
- Strašně malej prostor pod sedadlem - vejde se tam tak lékárnička, dvě žárovky a konec
- Trošku debilní přístup k oilmasteru
- Ventil u nádrže - hrozně často ho zapomenu otevřít a pak se vztekám proč to nejede
- Zvláštní patice žárovky v čelním světlometu - na trhu je teď snad jediná žárovka pro tuhle patici, která ještě ke všemu svítí asi tak jako petrolejka. To už jsem ale vyřešil a po drobný úpravě světel si tam dávám normální H4
- Neumí blikat oběma směrovkama najednou

Po první projížďce na NSR jsem hned viděl, jak velkej byla koupě 4T motorky omyl. To fakt neni motorka pro mě. Hrozně se mi líbí, jak 2T voní, jakej má zvuk (ve vyšších otáčkách zní líp jak 4T s laďákem), jak parádně táhne, jak je divoká a jak má nelineární průběh výkonu. Prostě celkově je 2T neskutečně zábavnej.

Ta přívěra je taky úžasná věc. Vezmu za plyn, rozjedu se, zařadim za dva, zase vezmu za plyn, rychlost taknějak pomalu nenápadně stoupá, nic moc se neděje a člověk zvyklej na 4T sekačku nečeká žádnej výraznej skok v průběhu výkonu, pak se dostanu na 8000 RPM, otevře se přívěra a vžžžum!!!

Co se týče spolehlivosti, je na tom CBR a NSR úplně stejně!!!!



Tohle je takovej blábol. :D Všechny mínus u cbr jsou kraviny. :D Mám 190 a nepohodlně se na ní necejtim. Výstražné blinkry nemá Hafo motorek a je to stejně k hovnu. Gumu seženeš kdekoliv. Je to otázka 5 min na internetu a za 2 dny je guma doma. A co se týče stylu to je jak jsem říkal,že ty máš motorku na zvětšování péra viď. Buď si úplně blbej nebo si tady z něj děláš prdel. Mimochodem chválíš na CBR brzdy. Ty jsou na tom možná to nejhorší. A karburátorová verze jede bezproblému 130 (Tachometrovích) i s mojí vahou 80 kq a to nepočítám kombinézu.

Naposledy editováno 23.10.2009 23:26:36

2 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 14:31 | Nahoru | #49
Děkuji uživateli s jménem get-hype za zhodnocení těchto dvou motorek. A eště kdybys mi napsal něco o Honda Varadero jezdi sem na ní v Autoškole a taky o ní trochu uvažuji. Škoda že není levněší .

A jak vidím někteří uživatelé typu matrixbiker jsou nepoučitelní a stále je baví se někomu vysmívat a nebo kritizovat jeho názory.

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 15:10 | Nahoru | #50
[quote]radim.v>Děkuji uživateli s jménem get-hype za zhodnocení těchto dvou motorek. A eště kdybys mi napsal něco o Honda Varadero jezdi sem na ní v Autoškole a taky o ní trochu uvažuji. Škoda že není levněší . get-hype Jinak Varadero je o několik tříd jinde,dá se na tom cestovat,je to pohodlný,jede to,na dvácu docela dost,nežere,spolehlivost nevídaná máme jedno jako služební vozidlo,jezdí na tom kde kdo,nikdo se o to nijak moc nestará a furt to jezdí bez problému

Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 20:02 | Nahoru | #51
to radim.v : nevim co máš proti matrixbiker... dyž vetšina jeho odpovědí a připomínek sou pravda! jako srovnávák get-hypeho je pěknej, vo tom žádná! ale ne všechny postřehy sou pravdivý... spotřeba je fakt supr!! nemusíš řešit problémy jestli ti peněženka dovolí eště pár kiláčků, často když jezdíme s klukama co maj 2T motky tak slíchávám ,,hele nemám volej" a nebo prachy na benzin... jestli máš dobrou grigádu nebo zazobaný rodiče tak to vůbec neřeš a kup si ňákýho nabušenýho 2takta kerej ma maximálku někde na 190km/h...(i ta přívěra dělá svý!! dyž tomu dáš kládu tak ti zvlhnou trenky.. zase je potřeba brát v potaz kolik těch ,,klád" moto vydrží), jestli seš ze ,,střední vrstvy" a nebo slabej podprůměr, kterej nemá kapesný že by zněj uživil rodinu a nebo brigošku kde dělá nad kilo za hoďku a nebo jedinej koníček a zálibu motorky... (jasný že motorka není dopravní prostředek ale koníček.. a to kurwa dobrej!!! ) tak bych přemejšlel fakt o 4Taktu... jako bomba je teď rozhodně yzf 125 a tydle podobný 4ventilový mašinky s plnym povolenym výkonem, ale samo že se to vobrátí na ceně... jestli přemejšlíš mezi CBR a YBR, tak na YBR je rozhodně lepší posaz! ale zase ta ,,lenost" voproti CBR je znát.. samo že záleží na zajetí, šířce pneu, řidiči nebo řidiči praseti.. dál na počtu zubů na rozetě a sekundáru a na dalších asi milionu věcí!!! ale já se svýma 186cm dávám na CBR vejlety o 250kilácích jen s pár zastávkama a bez problému.. jestli máš do těhle cm a nemáš problémy se zádama tak není problém... o šířce pneu:... zadní širší pneu než originál mě příde že trochu brzdí, ale to je asi věc názoru.. já rozhodně měnil za origo rozměr a dyž ty pneu vohřeješ tak stupky prostě vobrousíš... je malá, tím pádem ovladatelnost = luxus!! voproti třeba endurům a pod.. kontrolka benoše je taky paradní.. ikdyž s rezervou dojedeš snad až na konec světa (dost daleko) prostor pod sedlem je velikej! nechápu ty co si stěžujou že je malej.. můžem bejt že tam vůbec ňákej je! ale mam tam lékárnu, vercajk, zámek na kotouč, malý védéčko, síťku na sedačku, hadřik, žárovky, peněženku a klíče.. a paráda .. k těm žárovkám: seženeš je bez problému.. mam takovej dojem že patice je stejná jako u fichtla.. možna i celá žárovka... a vyndaná a nandaná je poslepu za 6 minut...gumy seženeš jak řikal maxibiker.. za 5min.. k typě od roku 007.. svítí fakt jedno jako potkávačka a jedno jako dálkový.. pěkná je! ale někomu se víc líbí ty předchozí... co sem zaslech i postřeh maximalka je věčí u karbeců.. ale spotřeba a lineárnost lepší u stříkačky... (spotřeba se liší asi do tří decek na 100) znám borce kterej točí 2007 do 11 000tis., volej mění po 3 tisících km.. a moto je supr! šlape krásně a zvuk motoru bezchybnej.. a co se týče get-hypeho slov : ,, když se rozbije není ji škoda" je mě blbě dyž to čtu! motorky sou snad naše lásky ne??? takže je škoda i pionýra dyž se na něm něco posere!! to je snad vše co bych ti teď napsal.. dyžtak se zeptej dál.. (omlouvám se za případný chyby v textu a za názory, který přídou ostatním debilní.. komu se to nelíbí ať to napíše ne? od toho je fórum.. ) jawu nekupuj! dělaj to číňani a nic moc teda.. (já svoji CBRku prodávám.. tak se třeba mrkni na profil na fotky atd ) jentak mimochodem teda!

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 20:04 | Nahoru | #52

radim.v>Děkuji uživateli s jménem get-hype za zhodnocení těchto dvou motorek. A eště kdybys mi napsal něco o Honda Varadero jezdi sem na ní v Autoškole a taky o ní trochu uvažuji. Škoda že není levněší .



Mile rád bych Ti poradil, ale na Varaderu jsem jednou kousek popojel, žádný zkušenosti s ním nemám. CBR i NSR jsem já osobně vlastnil. Takže Ti můžu říct jen že posez na něm je mnohem pohodlnější než na CBR i pro dvoumetrový lidi, když jsem to poprvý viděl naživo myslel jsem že je to nějaká šestistovka, je to fakt obří moto. CBR je tak poloviční. Ale to víš určitě mnohem líp než já.

Každopádně ceny Varana a CBR (pokud se bavíme o stříkačkovym CBR, 07 a vejš) jsou víceméně stejný.

2 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 20:04 | Nahoru | #53
eště k tý spolehlivosti.. fakt věřim že NSR a CBR sou na tom podobně.. dyť je to HONDA ne???

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 20:09 | Nahoru | #54
příbor> V žádnym případě neni karbec rychlejší než stříkačka. Jel jsem na CBR rv06 a rv09, ten rozdíl je obrovskej, a to ve prospěch 09!!! Když jsme dávali sprinty (Já tu 06, kámoš 09), rozdrtil mě jak nic!!! Stříkačková verze jede mnohem líp a k tomu ještě mnohem míň žere (karbec občas i 4,5 na 100, stříkačka pořád 2)

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 20:12 | Nahoru | #55

příbor>eště k tý spolehlivosti.. fakt věřim že NSR a CBR sou na tom podobně.. dyť je to HONDA ne???



Kecy o nespolehlivosti si vymysleli majitelé 4T dvacek. NSR je úplně stejně spolehlivý jako CBR, za tu dobu co jsem obě motorky měl ani jedinej problém. Žádná mě nikdy nikde nenechala a známí co maj dvoutakta maj úplně stejný zkušenosti.

Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 20:14 | Nahoru | #56
to get-hype:jako jasně.. proč ti nevěřit.. svez sem se jen kousek na stříkačce... a přišlo mě že mu moc nejede.. u dvacek je asi těžký debatovat o takovejdlech věcech.. fakt záleží na zajetí na voleji atd atd.. a co se týče spotřeby i při točení až do mrtě i v kopcích mě nikdy karbec nevzala vic než 3 litry.. jezdim teda na v-power..

2 reakcí na tento příspěvek Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 20:26 | Nahoru | #57
to get-hype : věřim že spolehlivost se může úplně rovnat.. taky záleží kdo se jak k motce chová!!!¨a hlavně na počtu najetých km.. jináč jak řikám honda je honda.. dalo by se debatovat o spolehlivosti nezi hondou a čínama.. vono se taky nesmí plíst spolehlivost a provozní náklady... tam je teprve rozdíl...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 22:07 | Nahoru | #58
Uživateli s jménem příbor: vim že matrixbiker o moto asi hodně ví a respektuju to, ale štvě mě že má debilní připomínky, něco o inženýrovi v kravatě! To teda já rozhodně nejsem! Mám první a zatím jedinám motorka byla fichtl. Nechci se vychloubat, ale jakoukoliv poruchu na něm spravím. A jestli nemá rád lidi kteří to dostanou od zazobanéch rodičů jako dárek a nechnou prstem, tak mezi ty já taky nepratřím: budu muset jít na brigádu a dělat abych něco měl! Mimochodem ty lidi taky nemám rád

(reakce na) Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 22:14 | Nahoru | #59
A ještě k těm odpovědím: Chci slyšet názor od co nejvíce lidí. Čím víc lidí mi ho řekne tím více je celkové hodnocení objektivní!

Dotaz na Honda CBR 125 R

24.10.2009 v 22:39 | Nahoru | #60
to radim.v : tak to s tebou souhlasim sevšim cos napsal.. sehnat brigádu a vydělávat... si myslim že to znamená 4T ne? přeju hodně štěstí!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R MrLuckyoff 14 17.5.2024 v 07:35 rg250
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R Honda23 49 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R Dominik07 11 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 Giant13 17 22.4.2024 v 20:57 MP3KV
Blinkry Honda CBR 125R ProFicK 1 24.3.2024 v 02:08 tompok76


TOPlist