paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tuono 03 a řetězové kolečko
21.10.2009 v 18:02
Nevím jak to napsat, ale chystám se na Tuňáka pořídit menší řetězový kolečko a rozhoduji
se mezi 15ti a 16ti zubem. Originál tam je 17ti zub a ten je fakt zbytečně móóóc do rychla,
šestej kval tam je se seriovým převodem (17/42) úplně nanic. Když jsem měl GSX-R tak ten jeden zub byl o hodně změna k lepšímu, ale jak to tady čtu, tak všichni dávaj na RSV nebo Tuono 15ti zub. Mám strach aby to nebylo jen řazení (1,2,3,4,5,6) a zátah nikde

Naposledy editováno 21.10.2009 19:11:26
Předchozí
1 2 3
Následující

Tuono 03 a řetězové kolečko

21.10.2009 v 20:40 | Nahoru | #1
tak to mě zajímá, řešim ten samej problem...

1 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko

21.10.2009 v 21:21 | Nahoru | #2
Zdravím , sice nemám vyzkoušeno , ale plejba na modrem tuonu jezdí 15-43 a říká na šestý rychl. stupeň od 80km/h se dá v pohodě jezdit. Prý bomba do provozu... Max má necelích 250km/h
Již už dřív tady někdo psal nevím ten poměr , že to bylo jak na krosce pač se to hrozně ryhle vytáčelo - každýmu sedí něco jiného....

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

21.10.2009 v 21:55 | Nahoru | #3
srsen600> Zdar, mam Tunaka 2008. Original prevod je 16/40. Nechal jsem to zmenit na 15/40 a musim rict, ze je to od te doby uplne jina, mnohem lepsi motorka.
Je agilnejsi, divocejsi, pruznejsi, zabavnejsi.......
Sestka to v pohode pobira od cca 100 km/h (cca 4 tis otacek).
Na 6 tis otacek to drive jelo 170 km/h, ted je to cca 164 km/h
Jinak pokud si chces hrat, zde je zajimavy link

Gearing commander

Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 06:59 | Nahoru | #4
Furt nevím Asi si hodím mincí

2 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 09:18 | Nahoru | #5
no, gearing commander je fajn věc, ale kecá :\ změnil jsem z 17/42 na 15/42 a vůbec to neodpovídá hodnotám v commanderu (a to jsem si nastavil všecko - redlajnu, gumy, převody...) jen co si pamatuju, tak když mám na budíku 230, měl bych podle gearingcommanderu ject 250. Se sériovým převodem to plus mínus sedělo...někde bude asi error.

Jinak postřehy k samotnýmu převodu:
je to fajn do města, pokud člověk jezdí jakž takž přijatelně - páč to dvojka a s trochou citu i trojka bez odporu skousne a člověk nemusí jezdit furt na jedničku

nicméně: 1, 2, 3 se vytáčej zbytečně rychle a tah nic moc, je to jak na krosce... nejlíp mi přijde že to zrychluje na vyšší (=delší) kvalty. (viz video, tam je to docela vidět...) krom toho je to nepříjemný při předjíždění pomalejch aut, když to skopu až na jedničku :\

topspeed klesne, to je jasný. ale: čekal jsem, že když zkrátím sekundár, že tam maximálka bude hned. a ono ne od dvou kil je každý číslíčko na budíku doslova vymodlený, naprosto stejně jako předtim

nádherně se zvedá jenom plynem (bez výplachu) na jedničku i dvojku jednou jsem to hodně okouřil a šla i na trojku, ale to už bylo jen takový to pusinkování asfaltu

další faktor je životnost řetězu... někteří tvrdí, že větším "zalomením" řetězu na malým kolečku jde rychle do háje... mám na řetězovce 15 tis a opotřebená mi nepřijde akorát to s malým kolečkem na nízký kvalty trošku vibruje do stupaček, ale nic děsnýho.

suma sumárum, pro příští sezónu se rozhoduju, zda zase zub nepřidat (16/42) nebo zda se rovnou nevrátit k továrnímu převodu... oni ty dlouhý kvalty mají něco do sebe, tahle motorka "nejede výkonem, ale krouťákem" jak jsem tudle slyšel

1 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 09:30 | Nahoru | #6
Nevíte jestli sériový převody u RSV do 2000 a tom novějším modelu byly stejný?

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 09:32 | Nahoru | #7

Zasky>Nevíte jestli sériový převody u RSV do 2000 a tom novějším modelu byly stejný?



98-03 (ME, RP) měla 17/42, akorát US verze měly 16/42 (nebo 16/40? abych nekecal)

jo, ale 03 (RP-NG) měla už převodovku jako ten novej model (04+)

Naposledy editováno 22.10.2009 09:33:54

1 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 09:42 | Nahoru | #8
Taky bych zkusil alespoň jeden zoubek ubrat, ovšem řetězovku mám ještě dobrou, jaké máte zkušenosti s přikoupení nového kolečka do "zajeté" řetězovky? Není v něčem problém? Slyšel sem něco o tom, že potom jde životnost rapidně dolů.

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 09:46 | Nahoru | #9
Zasky> pokud je řetězovka jen "zajetá", tak by to mělo být v poho (mám 5 tis se sériovým převodem a 10 s 15/42, jak říkám - není vidět opotřebení).

Nemá se dávat novej řetěz na opotřebený kola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 11:02 | Nahoru | #10
FiZzeR> a proč je to špatný na přejdíždění pomalejch aut? Já myslel že právě na předjíždění to bude good, když se to dobře zvedá na zadní, tak to bude i dobře akcelerovat ne??

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 11:04 | Nahoru | #11
FiZzeR> Pro model Tuono 2006 a vys mi ten Gearing Comander jakz takz funguje.......

Jinak si myslim, ze zmensenim retezoveho kolecka o jeden zub se neda nic zkazit, spis naopak. Tolik moje zkusenost.
Jezdim nejradsi zatacky v kopcovitem terenu uzivam si tu silu, ktrerou ma motorka na vyjezdech ze zatacek.

Cus

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 11:22 | Nahoru | #12

Sefo>FiZzeR> a proč je to špatný na přejdíždění pomalejch aut? Já myslel že právě na předjíždění to bude good, když se to dobře zvedá na zadní, tak to bude i dobře akcelerovat ne??



můj subjektivní pocit... když přidám plynule, tak mi přijde jak kdyby se ten motor roztáčel naprázdno, prostě takovej pocit jak když to netáhne (a když tam kopnu vyšší kvalt tak z malejch toček se roztáčí pomalu), a když přidám prudce tak se zvedá předek, hlavně v kopci je to blbý a když je to v zatáčce tak to taky neni ideální. resp. bojim se toho a mám z toho blbej pocit.

Naposledy editováno 22.10.2009 11:22:52

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 11:25 | Nahoru | #13

FiZzeR>můj subjektivní pocit... když přidám plynule, tak mi přijde jak kdyby se ten motor roztáčel naprázdno, prostě takovej pocit jak když to netáhne (a když tam kopnu vyšší kvalt tak z malejch toček se roztáčí pomalu), a když přidám prudce tak se zvedá předek, hlavně v kopci je to blbý a když je to v zatáčce tak to taky neni ideální. resp. bojim se toho a mám z toho blbej pocit.



jeee on se boji toho co vsichni u tehle motorky hledaj... jestli mas KO tlumic rizeni kup lepsi a hura na predjizdeni.. neni nic lepsiho nez predjizdet auta s kolem v luftu:)

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 11:29 | Nahoru | #14
FiZzeR> tak teda nevim, taky jsem o tom uvažoval, ale možná to necham nakonec tak jak to mam)

Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 12:17 | Nahoru | #15
Na okruhu jedu 15-46, ale to je do provozu už moc krátký, tam považuji za optimum pro Tuono 15-43. U Mille bych volil možná ještě o chlup delší, tam vobčas rychle jedeš dýl, páč se máš za co schovat.

Gearingcommander mi odpovídá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 12:54 | Nahoru | #16
FiZzeR> já měl u Tvojí motorky stejnej pocit, na nižší kvalty mi připadlo že běhá jakoby naprázdno, a krouťák co tam je neni využitej a ztrácíš rychlost řazením.

2 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:09 | Nahoru | #17
A nevíte jak to má Falco seriově?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:11 | Nahoru | #18
Sefo> na píču

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:14 | Nahoru | #19
Sefo> 16 41, jestli v DK nekecaj

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:25 | Nahoru | #20

Stev>FiZzeR> já měl u Tvojí motorky stejnej pocit, na nižší kvalty mi připadlo že běhá jakoby naprázdno, a krouťák co tam je neni využitej a ztrácíš rychlost řazením.



Přesně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:26 | Nahoru | #21
GRASSEL> DRŽ ....!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:35 | Nahoru | #22
Sefo> NE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:41 | Nahoru | #23

GRASSEL>Sefo> NE



NESER

Falco je číčoidní mašinka


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:42 | Nahoru | #24
Sefo> Když o tom tak přemejšlim, tak tě "znám"... Párkrát když jsem byl u našich na barranďáku, tak okolo prolítlo modrý falco náramně podobný tomu ve tvym profilu...

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:43 | Nahoru | #25
FiZzeR> co se vo mě vopičíš ty hňupe, tohle jsem říkal o falcu vždycky já kdy už pochopíš že nebudeš nikdy jako já

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 13:53 | Nahoru | #26
FiZzeR> Tak to je možný, vic modrejch Falconů myslim na barrandově neni, a dělalo to bordel?To je poznávací znamení . Do jaký ulice si jezdil? Mylsim že jsem tam viděl občas postávat RSVéčko...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 14:03 | Nahoru | #27
Sefo> na kruháči Pražskýho x Lamačova. To je možný žes mě tam zahlíd, občas tam bejvám motmo

Bordel to dělalo hustopekelnej to jsem se tě právě chtěl zeptat, kdes schrastil ty laufy, bo je nemůžu nikde najít

(reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 14:21 | Nahoru | #28
FiZzeR> No jo kruháč projíždim každej den stokrát,až už mě to nebaví:)

Hele ty laufy taky nechápu, značka Thunder...na netu ani zmínka, nikde jsem nenašel. Koupil jsem je tenkrát od typa co měl nějaký díly od dalšího typa, kterej svoje falco někam poslal pod kamion, jenom vejfuky a zadní kolo zůstaly, tak jsem je koupil, nahodil, co se ozvalo za zvuk se nechápal, ale když už jsem je měl, tak sem si je nechal a jezdim:) nevim jesli jsou dělaný doma nebo co, ale zase kvalita zpracování mi přijde jako hodně dobrá, tak nevim.

1 reakcí na tento příspěvek Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 14:23 | Nahoru | #29
HoRnSzVa má laďák po mě a to byl zvouček takovej kulomet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tuono 03 a řetězové kolečko

22.10.2009 v 14:25 | Nahoru | #30

GRASSEL>HoRnSzVa má laďák po mě a to byl zvouček takovej kulomet



Nevtírej se

to ti v životě nevodpustim žes ho střelil někomu jinýmu
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R JeyJey80 4 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R honzaVTR 9 21.6.2022 v 10:11 Danis
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R Paul-ch 5 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... Michal.R6 19 27.3.2022 v 00:38 nazram
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R Modra_Vafle 13 3.3.2022 v 18:19 pies


TOPlist