1 reakcí na tento příspěvek Volba motorky
GPZ 600 jsem měl dvě, celkově 4 roky, furt se něco sra.o.. Je to už moc staré, i když to bylo srdcovka a měl jsem ji vymazlenou, ale to je už past..
VFR je naprosto bezproblémová, motor ze 100tis km je v nejlepších letech a mohl by i těch 200tis zvládnout..
ZZR 600 není špatná, jen je třeba najít nějakou málo jetou.
XJ600 je jednoduchá, bezproblémová motorka, velice pohodlný posed, minimální spotřeba, se svou výškou se na ní vejdeš nejlépe, za ty peníze bude novější a vymazlená.
Na FJ1200 jsem neseděl, ale jinak jsou motory držáky.
KAWA zzr 600má pokud teda vym uškrcené motor z zx6-r a pokud vym tak je o trochu větší (cestovnější)
zx-6r ninja(95)-zábavnější než zzr technikou skoro stejná je o dost menší dá se na ní bez problému cestovat (v otovřené verzi točí 15000ot. a má 110koní)tu sem měl a doporučuju
gpz500-je silnější jawa 350 dost malá
Xj-600 na svezení v porovnání s ostatníma nic moc dost malá
Fj-1200 v tom nebudu galovi odporovat (mimochodem čau gale)
cbr 600f -mě oproti ninje nijak nenadchla ale je to bezproblémová motka a motory sou nezmar
VFR 750 - je to V4 promě velky plus mě se víc líbí vfr800 98-2000 jak už bylo napsany 100.000km uplně v poho jediné nedostatek regulátor dobíjení dá se vyřešit montáží ventilátorku nebo jinýho typu reguátoru,dá se s nou jezdit dost svižně taky doporučuju až budu začít chtít cestovat koupím si tu 800 je to skoro stejné stroj
Naposledy editováno 13.10.2009 22:16:24