PS: Je to jen názor nic víc, tak mě hned nekamenujte Čas ukáže
2 reakcí na tento příspěvek Tak tady máte ofiko novou VFR
VeFeRák>tak na nádrž o objemu 18 l i u tohohle motoru podle mě klidně dojedeš, s tím kardamen s tebou nesouhlasím, myslím, že je to správný krok...ale ta hmotnost? hrůzor....alespoň 20 - 30 kg dolů
dan za kardan a dalsi vyfikundace? Ta nova spojka taky neco vazi... A fujtajksl vejfuk... Snad to bude bez VTECU..
1 reakcí na tento příspěvek Tak tady máte ofiko novou VFR
Naposledy editováno 08.10.2009 16:48:05
VeFeRák>no a to mě zajímá nejvíc- jestli to má rozvoďák, V tec a nebo nedejbože vypínaní válců, jak vyhrožovali....IMHO kardan 30 kg neudělá a to je jediná věc, co bych bral i u 800 Fi....ještě by mě zajímalo, jak to bude pohodlné pro spolujezdce
Spojka + kardan + abs + dalsich 10 km dratu... 30kg to neni lae ma na tom asi lvi podil...
Ale ona odlehcit pujde jeden spatnej prujezd zatackou se skockem do skarpy a je to
1 reakcí na tento příspěvek Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek Tak tady máte ofiko novou VFR
Nevim co by ste chtěli, nová VFR má 267 kilo, stará i s ABS 249. To je 18 kilo rozdíl. Navíc to nejsou suché hmotnosti, jak všichni ostatní výrobci udávají a lžou o skutečné váze stroje, ale provozní, takže včetně všech náplní a plné nádrže benzínu. Troufám si tvrdit, že můžete směle odečíst nejmíň 25 kilo do suché hmotnosti motorky. Nová má 172 koní, stará 110. Rozdíl ty kráso činí, jestli dobře počítám, pěkných 62 kobyl. Krouťák je taky úplně někde jinde - 129 Nm proti směšným 80 Nm. Takže vzato kolem a kolem, bude to raketa.
Pro zajímavost - BMW K 1300 S má výkon 129 kW, to je jen o TŘI koně víc než nová VFR a všichni se rozplývají, jak to jede. Nádrž má jen o půl litru větší, což taky nikomu moc nevadí. A pochybuju, že Honda bude dražší nebo stejně drahá jako BMW.
1 reakcí na tento příspěvek Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
C.J.>Já vůbec neříkám že je špatná.. Poměr výkon hmotnost je moc pěkný.. Ono to asi pojede i moooc pěkně, hlavně že to je Véčko.. A nikde nepíšou o tom vypínání válců, nebo narazili jste už někde na ofiko informaci, že by to měla? (snad ne..)
ee
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
Nejdřív se svezme a pak teprve hodnoťme a kritizujme .
1 reakcí na tento příspěvek Tak tady máte ofiko novou VFR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak tady máte ofiko novou VFR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrolky Honda VFR 1200F | kokoto | 17 | 27.5.2024 v 15:16 kuzmič |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Zadřený motor VFR 1200 [1, 2, 3] Honda VFR 1200F | kuzmič | 72 | 16.1.2024 v 21:38 motodiag |
Přední vidle VFR 1200F Honda VFR 1200F | Piwell | 27 | 12.10.2023 v 15:06 Piwell |
Dynojet Power Commander Honda VFR 1200F | ohlin | 7 | 27.5.2022 v 23:24 Richardpa |