globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout
1.10.2009 v 01:10
Ahoj všem,

zápasím s dvěmi věcmi, napíši současně ať nezakládám zbytečně dvě vlákna. Mám GS 500 z roku 1997, najeto asi 47000 km.

1) Je hodnota 13,3V na baterii přijatelná nebo příliš nízká? Na volnoběh mám kolem 13,7V po zvýšení otáček nad asi 3000 se napětí ustálí na 13,3V. Můžu mít rozsvícena všechna světla a blinkry, ale napětí pod 13,3V dále neklesne. Stejně tak i při otáčkách kolem 6, 7 tisíc je stále 13,3V. Sdružené napětí medzi fázemi naprázdno s odpojeným regulátorem je na volnoběh ~50V, při vyšších otáčkách 60, 70 i více. Alternátor je tedy vpořádku, rovněž měření odporu cívek ani proti kostře neodhalilo žádnou zradu. Stejně tak diody v regulátoru jsou dobré. Na první pohled je tedy vše OK - jak alternátor - napětí na cívkách je, tak regulátor - reguluje, jen reguluje příliš striktně bez hystereze a na nížší napětí. Je to málo a může to vadit při dobíjení? V manuálu píší, že napětí na prázdno má být 13,3V a při 5000 14,5V, to tam nemám ani omylem. Vzhledem k tomu, že nabíjecí napětí 12V aku má být kolem 2,4V na článek a k tomu, že moje aku má sice kapacitní zkouškou kolem 6Ah, ale v nejnevhodnější okamžik se mi stane, že startérem nenastartuji a musím potupně připojovat startovací kabely, tak se mi zdá, že s dobíjením není něco uplně vpořádku a proto se v tom hrabu :(

Jeslti už jste řešil někdo podobný problém, je regulátor rozumně rozebíratelný? Že bych mu posunul pracovní bod zenerkou nebo diodou navíc, abych zvýšil napětí (pokud je uvedené chování opravdu choré.) Ceny regulátorů jak originálních tak neoriginálních jsou značně mimo, to si raději opravím nebo postavím za max. par stokorun komplet sám, to zapojení je navíc triviální. Ale nevím, jestli se do originálního můžu rozumně dostat, nebo je zalité v asfaltu a mám smůlu.

2) Jak moc je rozebiratelný a opravitelný trojcestný palivový kohout (ON - RES - PRI)? Robí mi to nějakou divočinu, na ON motka nejede, různě se dusí a netáhne, na RES a PRI se chová sice lépe, ale při vyšších otáčkách vadne. Konkrétně kolem 4 tisíc při záběru (např. na zařazenou 4, 5, 6 nebo v tahu do kopce, ale pozoruji i při nižších stupních, jen to není tak markantní) znatelně propadne, ztratí tah a "prdí", po nějaké době pomalu a líně začne táhnout. Na neutrál na stojanu to nedělá. Nad 6 tisíc si již mohu být jist, že se sice perfektně rozjedu, ale po pár set metrech (tim dřív, čim jsou vyšší otáčky;) chcípnu, bo dojde směs. Po pár minutách jak nateče do karburátoru a nastartuji vše funguje jak má. Máme podezření právě na ten kohout, jakoby tam nestíhal dotékat benzín, protože právě byly seřízeny karburátory. Napadlo mě sice ještě zapalování (zdály se mi černější, ale ne vyloženě mokré, svíčky, navíc to že projev jen když je motor v záběru a ne na volnoběh a pak protože ta zvláštní změna zvuku) ale to by nevysvětlovalo proč dojde benzín. Nebo může být problém i v zapalování, případně nižším napětím pač regulátor? To se mi ale nezdá, zapalování je elektronické. Poslední co mě napadlo by byl karburátor, příliš bohatá směs nebo tak něco? Pak by se asi dalo pochopit, proč benzín nestíhá dotéct.

Opět podobný problém, nevím jak moc se dá rozebrat kohout a co případně na něm kutit. Tak jeslti to má cenu nebo mám raději objednat z anglie kohout nový (na jakémsi 123bikers nebo tak nějak shopu to i s librama vyjde na třetinu co by stál v republice:/ ) Přijde mi, že rozplétám klubko hadů, kde všechno souvisí se vším a nechci jen tak bezhlavě všechno naráz vyměnit a doufat, že pak to bude fungovat.

Ještě mě napadlo, ona má jiný zvuk i když běží na sytič - se sytičem má chrčivý a přerušovaný zvuk podobný tomu, jako když v otáčkách přestává vadnout, když ho uplně stáhnu tak běží krásně plynule a zvuk je příjemný a pravidelný. Může to být normální (vzhledem ke stáří a tak dále) nebo je přecijen ještě nějaká zrada v karburátoru? Tady plavu uplně, vyznám se spíš v elektrice...

Předem díky za postřehy a nápady jak na ni :)
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

1.10.2009 v 07:55 | Nahoru | #1
s elektrikou ti neporadim, tam se dej vůle boží.

ten druhej problem je zajimavejsi.
podobne to u me vypadalo kdyz jsem pouzil nove NGK svicky. sice se to projevilo az po nekolika minutach dalnicniho provozu (temer konstantni plyn nad 7 tisic), ale chovalo se to jako kdyby dosel benzin.

jinak zkus rozebrat vse mezi nadrzi a karburatorem a profouknout stlacenym vzduchem, pripadne rovnou zkontrolovat jestli ty hadicky nekde netecou. palivovej filtr je v nádrzi.

pak se podivej jestli ti nekde neprisava vzduch - na stojanku se zaplym motorem ucpi rukou sani - mela by za par vterin chcipnout

a nez koupis novej kohout, tak ho zkus prohodit z nejakyho jinyho GSka, urcite jich mate i v Brne dost ;)

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

1.10.2009 v 09:12 | Nahoru | #2
Díky za odpověď, zajímavé že se ti to projevilo též. Přesně, mám právě také nové NGK svíčky, jaks to nakonec vyřešil?

Ten vzduch je dobrý nápad, večer jak dojedu dom hned vyzkouším. Sání je předpokládám pouze ta jedna trubka ze vzduchového filtru pod nádrží.

Jinak nějaký ochotník ze štatlu na rozebrání GSka? ;)

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

1.10.2009 v 09:39 | Nahoru | #3
dj_hroch: K tomu regulátoru...
Než budeš měřit, baterii nabij naplno. Pokud je vyšťávená, představuje zátěž a táhne napětí dolů. Měření tím pádem není úplně objektivní.
Zkus taky změřit rozdíl napětí hned na výstupu regulátoru (na prvním konektoru, přímo na vodiči z regulátoru) proti plusovému pólu baterie. Rozdíl by neměl přesáhnout 0,2 voltu. Háček je v tom, že konektory časem korodují, objeví se na nich přechodový odpor a ten způsobuje "měknutí" zdroje a pokles napětí. Za prvním konektorem bude ještě hlavní pojistka, takže další dva kontakty v cestě a dost často tam bývá ještě další konektor. Na tom už se nastřádá slušný úbytek napětí.
Pokud bude rozdíl větší než těch 0,2, tak konektory mezi regulátorem a akumulátorem rozpoj, očisti pilníčkem nebo smirkem, případně i nastříkej Kontoxem naebo podobným přípravkem a spoj a znovu změř.
Pokud rozdíl vyhoví a napětí bude pořád nízké, zkus si půjčit regulátor od někoho jiného, nebo strč svůj do jiné motorky a znovu proměř. Ať máš jistotu, že je problém v něm a nevyhazuješ peníze za nový zbytečně.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

1.10.2009 v 10:36 | Nahoru | #4
Pravda, baterii jsem před měřením plně nedobil, mohla tedy být v nějakém polonabitém stavu, ještě zkusím znovu. Případně prohodím baterii třeba za novou gelovku nebo plně nabitou automobilovou, kdyby byla už špatná ať to zjistím. Díky za tip! Úbytek napětí na přechodových odporech jsem měřil, od výstupního konektoru regulátoru kam se dalo dostat až po svorku na baterii a méně než 0,2V. Postupoval jsem podle postupu na motoride.sk, který tohle neopomíná. Ale očistím je určitě také, není nikdy nikdy na škodu.

Pojistku jsem zatím objevil jednu, někde u relé (?) startéru, druhá se mi zatím někde skrývá :)

Kolik by mělo být správné napětí, skutečně přes 14V?

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

1.10.2009 v 12:00 | Nahoru | #5
Optimální by bylo, kdyby to drželo tak 14,3V za všech okolností, ale to u alternátoru s permanentnímí magnety nejde, chybí zpětná vazba. Takže se světly a na volnoběh to bude míň a v otáčkách zase víc. Mělo by to lítat tak mezi 13,5-14,5 volty, ale když je to trochu víc, je to běžné. Staré CBX chodívaly až přes 15 voltů a nebyla to závada. Jen se musela kontrolovat a dolívat baterie.

Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

1.10.2009 v 14:53 | Nahoru | #6
Ten palivovej kohout jsem měl rozebranej, je v něm membrána kterou podtlak z karburátoru přitáhne při startování nebo chodu motoru. Problém může být v podtlaku ke kohoutu, prasklá, nebo netěsnící hadička. Jinak poloha PRI je volnej průtok benzínu, takže když ti to blbne i při téhle poloze, tak je problém jinde, ne v kohoutu.

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

1.10.2009 v 16:09 | Nahoru | #7
Vilem>
Čau,koukám,že s tímhle má problé asi dost lidí-já dával nový NGK na počátku jara a jak říkáš ty-po delší dobu v konstantní rychlesti "došel benzín"
Když jsem zvolnil,zase jela!
I původní tam byly NGK a jela úplně vpoho,takže jak to??!!
Nechal jsem je tam-teď to SKORO nedělá-víte někdo proč se to děje?
Vyřeší to Brisky?

Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

1.10.2009 v 18:53 | Nahoru | #8
svíčky - dal jsem Denso a šlape jak hodinky.

kompatibilni model je X24EPR-U9

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

1.10.2009 v 22:45 | Nahoru | #9
Parádní vidět, že nemám takový problém sám; abych pravdu řekl, původně jsem ani nedoufal, že se někdo ozve, natož že poradí :)

Na svíčkách jste se shodli, shodou okolností jsem náhodou dnes mluvil se známým, který také jezdil a hned identifikoval (v otáčkách netáhne? A prdí co? No za nás to dělávaly svíčky, oddálili jsme od sebe elektrody a bylo po problému) Mám na to pracovní teorii, že výrobce se u nové svíčky pohybuje spíše na nejnižší hranici tolerance, jediné rozumné opotřebení provozem je právě zvětšení mezery (pak už je jediná změna zasrání bordelem a to předpokládám pomáhat spíše nebude:D Tož o víkendu sbalím měrky a manuál a vrhnu se experimentovat, je to nejjednodušší. Kdyby tím byla záhada rozuzlena, bylo by to bezva. Furt jsem si myslel že to musí být něco s benzínem, navíc když se to projevovalo tím víc, čím méně jsem měl v nádrži...

Každopádně mi ale ještě vrtá hlavou, jestli to není místo skutečné příčiny pouze důsledek něčeho jiného. Že by se takto projevovalo třeba opotřebení cívky nebo přerušování? Nic jiného už to být nemůže, prostě něco zlého v zapalování - oddálení pouze zvětší jiskru čímž dohání slabé zapalování? Výrobce snad není debil a zná parametry doporučované svíčky, které by měly postačovat s rezervou. Navíc moc nevěřím, že by to dělaly nové stroje s novýma svíčkama.

Miras-GS500: právě NGK je doporučovaná výrobcem, možná fakt není "špatná" jen chce jinak seřídit a náhodou druhý výrobce má o fous jinou toleranci a tovární nastavení?

Dám vědět jestli ještě na něco narazím nebo přijdu.

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

2.10.2009 v 08:42 | Nahoru | #10
dj_hroch>
Asi to tak nějak bude-jak říkám,měnil jsem kus za kus-přesná značka i označení a začalo to dělat tohle...
Fakt tedy je,že ty svíce tam možná byly od samého začátku (pěkně jetý)-to znamená asi 18tis km,pokud je to tedy reálný a někdo nestočil tacho...

Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

2.10.2009 v 22:01 | Nahoru | #11
s tím dobíjením, zkus zapojit regulátor přímo na baterii a pak to proměř. Mně tohle pomohlo a místo 13,3 mi to dává 14,5

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

3.10.2009 v 00:40 | Nahoru | #12
Hm, tož podle manuálu 0,8 - 0,9mm versus realita dle měrky asi 0.85mm :/ Krásně čisté jiskřiště, ale černý závit. Tak pak nevím, asi zkusím také ty Densa nebo teplejší typ (7 místo 8).

Aku mám na provizorní nabíječce, zdroj konstantního napětí s proudovým omezovačem, už jsem při nabíjení přes 14,2V. Tak ráno vyzkouším s uplně čerstvou baterkou.

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

3.10.2009 v 19:54 | Nahoru | #13

dj_hroch>Hm, tož podle manuálu 0,8 - 0,9mm versus realita dle měrky asi 0.85mm :/ Krásně čisté jiskřiště, ale černý závit. Tak pak nevím, asi zkusím také ty Densa nebo teplejší typ (7 místo 8).

Aku mám na provizorní nabíječce, zdroj konstantního napětí s proudovým omezovačem, už jsem při nabíjení přes 14,2V. Tak ráno vyzkouším s uplně čerstvou baterkou.



U klasický dolejvačky by napětí na konci dobíjení mělo vyšplhat na 16V až 16,5V

14,2V to nabiješ aku na maximálně zhruba 90% kapacity, což by v tvém případě mělo stačit.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

3.10.2009 v 22:29 | Nahoru | #14
Tak s plně dobitou baterií jsem v mašine pořád pod 14V, s otáčkami napětí klesá. A to měla 13++ naprázdno bez dobíjení. Takže jdu něco provést s regulátorem, tohle je fakt málo.

Každopádně s plně nabitou baterií jsem byl schopen projet Brno aniž by přestávala táhnout, časem se ale celá situace vrátila do normálu. Buď jak zapalováním slábla baterka nebo jak se mašina zahřála. Udělali jsme si s kamarády perfektní výlet kolem Blanska kochačku, cestou zpět jsem ji trošku popustil páru nad 6 tisíc a už jsem opět stál. Takže hledám, kde sehnat v Brně Densa nebo ještě lépe nějakou s 3 bodovýma elektrodama. Jestli to pomůže nebo bude problém stále, pak by to bylo nějaké přehřívání jinak už fakt nevím.

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

3.10.2009 v 22:39 | Nahoru | #15

dj_hroch>Tak s plně dobitou baterií jsem v mašine pořád pod 14V, s otáčkami napětí klesá. A to měla 13++ naprázdno bez dobíjení. Takže jdu něco provést s regulátorem, tohle je fakt málo.

Každopádně s plně nabitou baterií jsem byl schopen projet Brno aniž by přestávala táhnout, časem se ale celá situace vrátila do normálu. Buď jak zapalováním slábla baterka nebo jak se mašina zahřála. Udělali jsme si s kamarády perfektní výlet kolem Blanska kochačku, cestou zpět jsem ji trošku popustil páru nad 6 tisíc a už jsem opět stál. Takže hledám, kde sehnat v Brně Densa nebo ještě lépe nějakou s 3 bodovýma elektrodama. Jestli to pomůže nebo bude problém stále, pak by to bylo nějaké přehřívání jinak už fakt nevím.



Do GS500 chceš spešl svíčku naivko.
I tříbodová svíčka háže jen jednu jiskru

Měl bys tam mít od Densa X24EPR-U9 a musí ti to fungovat nebo kup od NGK nebo Brisku obdobnou a musí to fungovat stejně

A to že když to vytočíš a motorka vychlastá benál a začně chcípat je někde ucpaný kohout nebo hadice a svíčka s tím nemá co do činění.
A vzduchový filtr máš OK?

Naposledy editováno 03.10.2009 22:40:55

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

3.10.2009 v 23:02 | Nahoru | #16
Dingo: Právě před seřízením karurátorů a se starými svíčkami to nedělala. Až s novými NGK svíčkami. Filtr je OK, prakticky nový a uplně čistý.

Právě nevím jestli vychlastá - jednoduše ztratí tah a slábne, až chcípne uplně. Pokud přitom jedu setrvačností nebo po rovině, kdy nemusí táhnout a hodně vytáčím plyn, tak se po nějaké době úděsné krypljízdy postupně zase rozblafá. Jinak chcípne a po pár minutách opět chytne a jede jako by se nic nestalo.

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

3.10.2009 v 23:06 | Nahoru | #17

dj_hroch>Dingo: Právě před seřízením karurátorů a se starými svíčkami to nedělala. Až s novými NGK svíčkami. Filtr je OK, prakticky nový a uplně čistý.

Právě nevím jestli vychlastá - jednoduše ztratí tah a slábne, až chcípne uplně. Pokud přitom jedu setrvačností nebo po rovině, kdy nemusí táhnout a hodně vytáčím plyn, tak se po nějaké době úděsné krypljízdy postupně zase rozblafá. Jinak chcípne a po pár minutách opět chytne a jede jako by se nic nestalo.



že bys ji plným plynem uchlastal? Jestli jsou černý, tak to evidentně bohatá směs je a co udělá sytič s horkým motorem???

Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

3.10.2009 v 23:12 | Nahoru | #18
Zdaleka ne plným plynem, stačí lehounce nad 6 tisíc. To se teprv začíná probouzet, měla by točit mnohem víc :-/ Plynulé zvyšování otáček pořád prdí. Zato prudčí přidání a hned puštění plynu ji udělá hodně dobře, rozjede se a má i lepší zvuk.

4erné jsou jen lehce a kolem závitu. Na elektrodách je hezky čistá. Sytič jsem nezkoušel přidat nikdy za jízdy, ale třeba i při rozjezdu s ním občas chcípne a má blbý zvuk, po uplném vypnutí sytiče motor jede hned plynuleji.

Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

4.10.2009 v 23:05 | Nahoru | #19
Tak vymýšlím nesmysly, s oddálením elektrod o 2 desetiny je to spíše horší, ačkoliv zase líp startuje. Asi náhoda. Jinak ztratí tah dřív, tohle tedy bude svíčkama. Někde jsem četl že jak se NGK ulijí tak už jsou pak špatné, což je možná ono. Jinak zvadla v otáčkách po chvíli také.S plnou nádrží jela i v otáčkách lépe, takže asi fakt nestíhá něco někde dotékat. Ty hadice jsou také trochu zakroucené se mi zdá, nevím jak mají být v originále. Karburátor si sám neseřídím ani omylem, navíc byla na seřízení:/

Co se kohoutu a regulátoru týče, upravil bych tedy otázku: nějaký ochotník či ochotnice třeba za tekutou úplatu ;) z Brna nebo přilehlého okolí na odzkoušení a porovnání? Díky.

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

7.10.2009 v 17:41 | Nahoru | #20
Chlapi muze se taky zeptat? Kdyz s motorkou jedu chvili po dalnici: cca 10 min, tak mi pak spadne na 6000 a je lina jak veš. Zastavím, počkám chvíli a pak zase na pár minut jde do otáček jak ďas načež se problém opakuje. Ucpanou palivovou cestu nemám, svíčky mam NGK a jsou nové, když jsem je měnil, tak se problém u nových projevil až po cca 150km a od té doby se to jen zhoršuje. Napadlo mě zda se nemůže přidírat motor?

Prosím reagujte, díky..

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

7.10.2009 v 17:51 | Nahoru | #21
JAman> Zní to jako uplně stejný problém, také ti vibruje a jakoby vynechává (prdící zvuk?) Zítra mi přijdou Densa tak dám vědět jestli nějaká změna. Přidírání jsem osobně vyloučil pač nežere prakticky vůbec olej, za 1000+ km se nepozná ani na měrce, myslím že kdyby se přidíral tak by to bylo poznat. Ale jist si též nejsem. Ještě jsem si všiml že na volnoběh jakoby nasával z výfuku, nevím jestli je to ventilama nebo laďákem že je moc otevřený. Další co mě napadlo je ucpaný odvzdušňovák v nádrži (pak by nestíhal dotékat benzín), ale neměl jsem tu odvahu odzkoušet po dálnici na plný plyn s otevřeným víčkem. Jinak je to hadička co vede shora přes celou nádrž. Až budu vědět víc napíšu.

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

7.10.2009 v 19:03 | Nahoru | #22
JAman> Vítej mezi námi-s tímhle tu má "problém" dost lidí-na nový NGK to prostě nejede-jen tedy pořádně nevím proč...
Počkej na Hrocha,jak mu to pojede na ty Densa...

Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

7.10.2009 v 19:23 | Nahoru | #23
na dalnici jsem s vickem na plny kotel jel,tim to nebylo..posledni dobou se mi ztraci olej,ted budu dokupovat,doleju aspon a premyslel jsem o tech svickach,kde je budes kupovat?hledal jsem eshop zaroven na olej a svicky Denso a nenasel nic,chtelo by to poradnej eshop..

Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

7.10.2009 v 19:27 | Nahoru | #24
byl jsem v lete na motorce v madarsku, stale jsem jezdil na starych svickach,najednou se zaclo dit tohleto zverstvo,tak jsem je hned vymenil za nove,ty drzeli onech cca 150km,načež se situace opakovala..nenapadlo nas s kamosem nic jineho nez zkontrolovat palivovou cestu: nikde zadny bordel, motorka stojici na miste jde krasne do otacek a nadherne buraci,pri jizde po onech cca 10 minutach nastava ono peklo..tot definice problemu..

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

7.10.2009 v 19:37 | Nahoru | #25
jeste me napada ze jsem menil vzduchovy filtr a stejne to zlobi..taky je takova pozoruhodna vec, kdyz se to jakoby pridira a na ani nepul minutky pustim plyn kdyz jedu treba z kopce, a potom za nej zase vezmu tak na par chvil motorka slape jakoby nic..u me se problem projevuje v zavislosti na teplote si rikam..taky mi kamos poradil zavarit diry na vyfuku kvuli tahu, to nezabralo :D

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

7.10.2009 v 23:51 | Nahoru | #26
JAman> To by mohlo být, ale musím jet hodně dlouho z kopce a zvolnit aby nebyl v tahu, jinak vetšinou nepomůže nic, na rovině nebo do kopce potupně skončím u krajnice.

Na teplotě? Jakože když je chladno a vlhko tak šlape výrazně ochotněji než plně zahřátá a v teple? Tak se chová mně.

Možná blbý dotaz, ale přidřený motor se pozná jak? Já měl za to, že by žral olej, nejel ani na volnoběh, netáhl a z kopce nebrzdil. Mně naopak šlape i brzdí ochotně do magické hranice 4 tisíce, kde se začne srát a nad 6 tisíc se zpierdoli plně.

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

8.10.2009 v 09:19 | Nahoru | #27
Dingo> motka zahřátá jízdou po městě, jedu plynule bez sytiče. Např. na červené na volnoběh mírně přidám sytič a hned se začne dusit, poklesnou otáčky a i na otočení plynu reaguje neochotně. Když přidám sytič víc, tak už jde s prděním do otáček. Když sytič zase vypnu tak postupně (ne hned, chvíli trvá) se zase dusit přestane. Co to znamená, moc bohatou směs?

Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

8.10.2009 v 09:25 | Nahoru | #28
dj_hroch>Možná blbý dotaz, ale přidřený motor se pozná jak? Já měl za to, že by žral olej, nejel ani na volnoběh, netáhl a z kopce nebrzdil. Mně naopak šlape i brzdí ochotně do magické hranice 4 tisíce, kde se začne srát a nad 6 tisíc se zpierdoli plně.
-- jj presne tohle mi dela,jak se pozna pridreny motor netusim, ale vsichni mi tvrdi ze to tim byt nemuze, ze bych na nej neujel tolik km a slo by to hnedka do kytek, ale znas to asi sam: co clovek to rada..

(reakce na) Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

8.10.2009 v 09:26 | Nahoru | #29

dj_hroch>Dingo> motka zahřátá jízdou po městě, jedu plynule bez sytiče. Např. na červené na volnoběh mírně přidám sytič a hned se začne dusit, poklesnou otáčky a i na otočení plynu reaguje neochotně. Když přidám sytič víc, tak už jde s prděním do otáček. Když sytič zase vypnu tak postupně (ne hned, chvíli trvá) se zase dusit přestane. Co to znamená, moc bohatou směs?



mas sestelovanej volnobeh? je to takovy delsi sroub u karbecu?ja to musel taky poladit..

Suzuki GS 500 - regulátor napětí, palivový kohout

8.10.2009 v 09:30 | Nahoru | #30
>dj_hroch >no nic,spis jsem zvedavej na ty svicky,hod je tam a uvidime..taky bych do nich vlitnul
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 4 Dnes v 15:00 sseba1
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano


TOPlist