globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: BIG
29.9.2009 v 22:20
mam takovej zapeklitej problem,porad pokoukavam po velke motorce. nejlip cestovni enduro nejradsi bych biga. ale nastava problem 750vs800 prosim o info proc ten model a nebo zase ten dik

Naposledy editováno 29.09.2009 22:32:27
Předchozí
1 2
Následující

BIG

29.9.2009 v 22:36 | Nahoru | #1
800 bo je novejsi

BIG

29.9.2009 v 22:44 | Nahoru | #2
Starší model 750 (ročník 87 - 90)byl víc do terénu, vyšší sedlo, minimum plastů.

Nový model 800 (ročník 91-99) je více silniční, kompletně se změnily plasty, sníženo sedlo z 900 na 860 mm, vyšší plexi, nové budíkyprojové desky, vetší kotouč, menší nádrž (z 29 litrů na 24 litrů a místo dvoudílné nádrže použita jednodílná),automatický dekompresor, namísto jednoho výfuku použity dva + další jiné drobnosti.

Pak byl ještě "hybridní" ročník 1990, což byl starý model, ale už 800 ccm.
Vybíral bych asi podle toho který model se ti víc líbí, a hlavně který seženeš v lepším stavu. Za mě 800

Jinak něco málo tu http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=71529&fid=8

Naposledy editováno 29.09.2009 22:51:19

BIG

30.9.2009 v 07:54 | Nahoru | #3
Nééééw

BIG

30.9.2009 v 09:27 | Nahoru | #4
Mám DR800 a to z toho důvodu, že jsem chtěl co nejnovější kousek a co nejvíce zachovalý. Dnes bych si vybral stejně, pro 750 bych se rozhodl jen v případě, že bych narazil na nějaký echt zachovalý kousek (ta 29l nádrž s dvěmi víčky je úžasná )

BIG

30.9.2009 v 12:12 | Nahoru | #5
XTZ 750 Super Tenere
XRV 750 Africa twin

PAk jednobuchy jako je big a pod

BIG

30.9.2009 v 14:43 | Nahoru | #6
Záleží co se ti líbí víc,jestli lehčí vzhled 750/800 nebo plastomrdka 800

Jinak teda slyšel jsem plno motorů 750tky a několik 800 a musím říci,že ta 750 je nejtišší,nejhlučnejší zvonkohru 800 mám asi já

BIG

30.9.2009 v 17:34 | Nahoru | #7
Určite by som išiel viac do novšieho tipu.Podla mna jedinu vyhodu čo mala 750,je väčšia nadrž inač v ničom.Okrem toho 800-ka ma vzadu kotuč čo 750-nema,ma bubon.Okrem toho je dobre ak budeš kupovať biga,tak ho skus zohnať aby mal aj nejaku vybavu.U Vas v Cechach ich mate na predaj dosť,tu na Slovensku som našiel asi štyri kusky a ani jeden nemal papiere.Inač myslim si že dobra volba ale zaleži aj kolko financii maš na to určene.Treba pouvažovať aj ked ja mam Biga moc rad,či neni lepšie sa popozerať aj po inej velkej motorke ako je vyššie spomenute.No ak chceš Biga čisto ako srdcovka,je to dobra volba.Inač,bať sa toho že je to jednobuch a jeho vybracii,tak to sa nemusiš,je to pohodka.Tak,spravny vyber ti želam.

BIG

30.9.2009 v 18:41 | Nahoru | #8
koukam ze prispevku mam dost. nech veco co se menily jako kotouc plasty nadrz vejfuk sem si vsiml ale spis me zajma po motorove strance. ale asi sem to blbe napsal

1 reakcí na tento příspěvek BIG

30.9.2009 v 19:04 | Nahoru | #9
Si musíš vyzkoušet,to popsat ani nejde.
Klidovka je do 120,pak jako víc to jde,ale zbytečný.Při přesunu na dálnici z Olympie jsem myslel,že to zatavím
Krouťáku s ysvodem a vejfukama dosti,na origo jsem nejel,výkonu by se někdy šiklo víc.Vibrace nějaký občas jsou.

1 reakcí na tento příspěvek BIG

30.9.2009 v 19:08 | Nahoru | #11
A sakra!
Copak,copak? Přezbrojuje se?
Dědóch> jj KTM 950 Adventure

BIG

30.9.2009 v 19:21 | Nahoru | #13

(reakce na) BIG

30.9.2009 v 20:05 | Nahoru | #14
Delta> v poklidu ja jeste ani nevim jestli nevezmu jinaciho cestaka. nebo jestli si nenecham udelat pohodlnejsi sedlo na motarda a nezustanu u nej
Dědóch> pockej jak malem zatavil?? rikas neni to na rychlejsi presuny po daklnici ? tim rychlejsi myslim tak 140km.h

BIG

30.9.2009 v 20:09 | Nahoru | #16
nejradeji bych BMW gs1200 ale nato jaksi nejsou penizky teoreticky bych na nejakoou moto mohl met cca 50000 a za to bavo fakt nesezenu
blazenxt350> prostě jsem valil 150,možná i víc po dálnici a pak se mi zdálo,že se tomu moc nechce... ,ale druhej den to jelo zase normálně
na okreskách jezdím kolem 120 a pohoda,máš dostatečnou rezervu na předjetí...
pokud s tím chceš lítat furt 140 a víc,tak si kup něco s motorem ROTAX,tzn. BMW F 650,Pegaso.
To je pravej opak,furt to hltá po otáčkách a zvládá to uplně v poho.
Dědóch> nene nejde me o prumernou rychlost 140 ale chtel bych to na cestovani a tak aby to melo jak rikas tu rezervu. problem je v tom ze jedina motorka ktera me s cestovnich endur je cenove dostupna jak sem rekl strom mam cca tech 50litru tak se me libi big a to uz hodne dlouho. vsak sme to spolu tenkrat resily
Delta> tož pak přijdi mezi nás http://www.motorkar...amp;fid=4&pgr=32

zakládáme klub LC8
blazenxt350> já vím,já si to pamatuju

Pokud ti nevadí,že nebudeš lámat rekordy,pokud ti nevadí,že si to občas cucne trochu oleje,že při každý výměně oleje rozhodíš 1/2 motorky,tak jdi do BIGA
Dědóch> pockej jak je to s tou vymenou oleje ? o tom ze si to polkne vic oleje vim a pocitam s tim .

blazenxt350>Dědóch> pockej jak je to s tou vymenou oleje ? o tom ze si to polkne vic oleje vim a pocitam s tim .


Prosim tě nijak, vyměníš olej, filtr, dopneš vyvažovák, a třeba uděláš i ventily..
Rico> sem si rikal co by tam melo bejt tak zvlastniho ze se kvuli tomu musi rozebirat pul motorky

(reakce na) BIG

30.9.2009 v 21:32 | Nahoru | #24

ýbrc>Delta> tož pak přijdi mezi nás http://www.motorkar...amp;fid=4&pgr=32

zakládáme klub LC8


není můj ale kámoše

blazenxt350>Rico> sem si rikal co by tam melo bejt tak zvlastniho ze se kvuli tomu musi rozebirat pul motorky



no při dopínání vyvažovacího řetízku musíš sundávat levé víko motoru (přičemž ti může vyskákat pár ozubenách koleček ), což se může pro BFU (běžný Franta uživatel) jako dost složitý zákrok :\

Ale neboj se toho

(reakce na) BIG

30.9.2009 v 21:55 | Nahoru | #26
Laďa.s> Třeba já se toho pořád bojím, tak to zatím nechávám na servisu. Ale ventily+vyvažovák bych se chtěl naučit..

1 reakcí na tento příspěvek BIG

1.10.2009 v 09:02 | Nahoru | #27
BLAZENXT350 -No,pokial som pochopil spravne,tak maš nejakych 50litrov na moto.Neviem ale V stroma môžeš zohnať za 50 litrov alebo sa ti len pači,to som nejak nepochopil.Ak ti bude stačiť priemerna rychlosť a dostačujuca na tento motocykel ako Big je 120-130.Potom to je už trapenie tej motorky.Inač čo som čital od chalanov neni problem 160.Treba brať ohlad na to že je to jednobuch.No čo sa tika tych spominanych reťazi,ani ja sa do toho nepušaťam a teraz si to idem dať robiť a to do konca k Vam do Ciech,lebo tu na Slovensku neni odbornik na tieto konkretne motorky.No čo sa bude tikať ako po vymene si kontrolovať pri vymene oleja došponovanie reťazi tak to sa chcem aj ja naučiť.Inač,tych koliesok sa nebudeš musieť bať,len si pamätať ako idu.Inač na DR-BIG.CZ su aj všetky tech. informacie.Ak sa ti ale jedna aby bola tvoja buduca motorka viac svižnejšia teda rychlejšia a aj lepšia akceleracia a maš 50 litrov,prečo nejdeš do Yamahy XTZ 750 super tenere?Pripadne Honda Transalp? prve ročniky Honda Afrika?Skutočne ak chceš mať jazdu viac svižnejšiu a viac akceleracie chod do inej moto.Moja rada.Ja som tiež blazon do Bawa ale mne idu skôr tie r 1150gs-ka,no aj tam su ceny dosť brutus.Takže,ja som sa tiež naučil kochať na mojom Bigovi pri menšich rychlostiach a už som si zvykol že to neni žiadna Hayabuška,no ale je to aj tak krasna moto z dobrou a postačujucou silou.Držim palce

(reakce na) BIG

1.10.2009 v 10:15 | Nahoru | #28
black333>

BIG

1.10.2009 v 14:34 | Nahoru | #29
No však,když děláš olej,tak se dopíná i vyvažovák ,tak jsem to myslel

BIG

1.10.2009 v 17:50 | Nahoru | #30
mám biga už po druhý,vystřídal jsem mnoho motorek,at svejch nebo pujčenejch,gsx1200,gsxr,cbr900,xjr,maxe,endura ani už nevím,ale Big je pro mně něco jako funbike,prostě mě jiná ještě tak nebavila,tet ho mám už 4tej rok,koupil jsem ho jako novýho v německu,nejdřív jsem chtěl afriku protože biga už jsem kdysi měl,ale to sem zavrh po projíždce,prostě tenhle jednoválec jede stejně a s větší razancí než celá xtz a pod(nebavím se o maximálce),mám to přetriskovaný,64 koní 60Nm,140 jezdím normálně,nechápu vaše údaje,jezdí to do šesti litrú,vyvažovák a ventily dělám jednou za rok(to je asi 10 tiskm),dřív nemá smysl,nyní mám najeto 45 tis.motor je tichej a nikdy se nic nerozbilo,v partě máme asi 6 bigú a všichni ti řeknou to samý,bráchovo má najeto necelých 90 tis a je stejnej jak ten múj,na motoru to není znát.a nejlepší na něm je že se jdu projet s kroskama na tankodrom a nebo že si na cestách kde se nedá jet víc jak 160 oloupu kde koho,a to je pohled k nezaplacení když vydím ty závodníky co jezděj hlavně na zvuku,ono je to totiž všechno hlavně pocitový to jestli to jede nebo ne,a mít z toho zážitky a pocity jako dědoch,tak to prodam

Naposledy editováno 01.10.2009 18:09:43
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dr big 800 dvě lanka plynu Suzuki DR 800 Big Petrcajk 8 14.11.2023 v 02:49 karelsychra
Kde sehnat šrouby ke kapotazi Suzuki DR 800 Big Petrcajk 6 11.11.2023 v 16:32 wedness
Palivová pumpa Suzuki Dr 800 Suzuki DR 800 Big Petrcajk 9 19.10.2023 v 10:17 Petrcajk
Kde shánět náhradní dily Suzuki DR 800 Big Petrcajk 7 1.10.2023 v 00:04 zdenysrx6
Suzuki DR 800 BIG - Laser Produro -... Suzuki DR 800 Big Hejros 10 12.4.2023 v 12:38 assassin


TOPlist