Začal jsem těžce uvažovat nad tím, proč se vyráběji sekačky 4T , když se říká že 2T je výkonější než 4T ! A k tomu jde o obsah ani né 50ccm ale +- 35ccm .... Hm ??
přece jde o otačky ty by měli být co nejvyšší .
Naposledy editováno 28.09.2009 12:52:43
Lion>dabel.v.kravate> v podstatě až do Vora odpich vím jakej je ale Vor je lepší... dá se rozjet bez plynu na jedničku, nemusím jít ani moc na brzdy motor brzdí dobře, výkon tam je vždycky a ten řev 4T je nezmar prostě vrrrrrrrrn než bzííííííí
To zvládne gas taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
maras>Já ti nevím, ale axel k tomu měl nějaké připomínky , ale nebudu nic říkat protože by si mu jí už nepučil
Když jsou karbece plný sajrajtu, tak to není to pravý, se ho zeptej teď, když je hotová;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Bludevil>Když jsou karbece plný sajrajtu, tak to není to pravý, se ho zeptej teď, když je hotová;)
Předevčírem taky nevypadal spokojeně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Bludevil>maras> Ale se mi panáček nesvěřoval, co s tím furt je?
nejdřív mu došel benzín, ale to byla jeho chyba, pak se to začlo uchcávat apod. Tak se rozhodl že tomu lehce přikuří ať se to pořádně pročistí a tahal tak mocně až urval plynové lanko...nehledě na to že to nejen podle mě řve a nejede
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
memphis.unv>roberto.cz> 343 ccm, 15 kW, 30 Nm, 170 kg, 3,5l/100 km. vysoká spotřeba?
1099 ccm 50kW 100 Nm, chroustá 3,8 - 4,5 l...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Bludevil>Přesně tak... bych řek že ďábel viděl šestku tak leda na obrázku... Protože srovnat byť jen starou vránu jako gsx-f 600 (kterou stále ještě vlastním) a NSR je zcela nemožný. Aspoň na motor. Jo možná v zatáčkovitém úseku ta nsr s dobrým pilotem ujede, ale to je vše. Na motor ho eFko naprosto sežere. A to to eFko poměřuju s Mitem evo, a né se starým NSR...
Omfg, kolikrát to mám říkat, já nemluvim o tom kdo by komu na čem natrhnul prdel ale o osobních preferencích
dabel.v.kravate>Lion> Jako jo, jelo to pěkně, to určitě, ale nebavilo mě to. Jediný co na tom bylo zajímavý bylo že se to dalo točit do 16 000 a mělo to při takhle vysokejch otáčkáčkách takovej specifickej zvuk a vibrace, ale jinak... Mě se na dvoutaktu hrozně líbí jak se rozjedou až tak okolo 8-9 000 a nutěj tě to furt vytáčet, na 4T 600 tě žádný takovýhle překvapení v průběhu výkonu nečeká.
Jinak bylo to efko, ale na něm jsem se moc neprojel, respektive neměl jsem příležitost vyzkoušet co umí takže to co říkám vychází spíš ze zkušeností s tím GSX
A tohle s tím kopancem a tak je co? nechceš mi tvrdit, že to máš z praktický zkušenosti. protože just gsx-f je vyhlášeno docela mrtvým spodkem a teprv začíná jet nad 7000 otáček (no jet, ve čtyřech má furt víc síly, než nsr v plných...) a nad 7000 se začne hodně citelně sbírat. Takže tvrď holubům něco o zkušenostech. Za druhý, efko má omezovač lehce za 12 000 otáček, tam jsi 16 fakt nepotkal. A za třetí bych ti půjčil zx6r 2006, která skoro těch 16 otáček udělá a garantuju ti, že by sis na dvojku při překročení 10 tisíc zesral trenky a nemluvil jsi o žádným specifickým zvuku...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
memphis.unv>Tysa> jenže 4t dváce žerou taky tři litry
moje 4T dváca jede 120km/hood. a žere 1,7 l/100km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
prackarr>moje 4T dváca jede 120km/hood. a žere 1,7 l/100km
Já posledně bral plnou (10l) po 103 km od posledního tankování
Ale stojí mi to za to. Mnohem víc mě trápí to co furt musim investovat do oprav, ale to je daný tim že se o to předchozí majitelé nestarali úplně tak jak by měli, dávali do karburátoru místo šroubu štelování směsi jakousi gumu a podobně :\
2 reakcí na tento příspěvek 4T sekačky. Proč?
El..Matador>Dělaj se i dvoutaktní sekačky, ale jsou o hafo dražší.. Jde o to že s ní můžeš sekat v jakymkolik náklonu.. kdežeto s 4t ne, protože když překonáš určitěj náklon (u každý sekačky jinej) tak motor přestane mazat a zadřeš jí...
Nesmysl...
1 reakcí na tento příspěvek 4T sekačky. Proč?
scrub-slasher>no ja sem si vždy myslel že sekačky sou 2t ale sou to 4t a vim proč bo levnejši udržba delši životnost neznečištuji přirodu ale sou i 2t a to třeba křovinořezy nevim esli je naki 4t
jsou ňáký 4T křoviňáky. Jeden doma mám,a je fajny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
El..Matador>Dělaj se i dvoutaktní sekačky, ale jsou o hafo dražší.. Jde o to že s ní můžeš sekat v jakymkolik náklonu.. kdežeto s 4t ne, protože když překonáš určitěj náklon (u každý sekačky jinej) tak motor přestane mazat a zadřeš jí...
napiš mi, jestli víš jakym způsobem maže standardní sekačka 4T díky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
El..Matador>Mirek12> Já nevim hele, mechanik nejsem, jen posílám dál co mi říkal borec když jsme kupovali Hondu co máme.. říkal že cena se odvíjí od toho do jakýho náklonu můžeš sekat, než sekačka přestane mazat a tvrdil, že jsou i drahý dvoutaktní sekačky, kde tě tohle netrápí.. tak nevim, už je to dýl, třeba je to pičovina
jo takhle... no ty sekačky 4T jsou mazané takovou rostřikovou vrtulkou a tím je v motoru takovej brajgl ze by ta sekajda musela sekat tak v náklonu 40 stupínků aby to nemazalo a to je sakra hodně
1 reakcí na tento příspěvek 4T sekačky. Proč?
Ovšem po zkušenostech s 2T křoviňákem mám 4T křoviňák-nebe a dudy-a sekačku mám 4T s tlakovým mazáním,svahová dostupnost 30 stupňů.A obojí za den spotřebuje méně benzínu než můj pes vody .v tom vidím hlavní výhodu 4T.spotřeba a krouťák.