Začal jsem těžce uvažovat nad tím, proč se vyráběji sekačky 4T , když se říká že 2T je výkonější než 4T ! A k tomu jde o obsah ani né 50ccm ale +- 35ccm .... Hm ??
přece jde o otačky ty by měli být co nejvyšší .
Naposledy editováno 28.09.2009 12:52:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Lion>no já nevím nejel jsem na ničem takovým ale údajně tam kopanec je a velkej... končím jdu spát a nebudem to tady zasírat... můžem pokecat někde jinde kde to bude k tématu
Je možný že na tom cebru je... Říkám, na tom jsem až tolik nejezdil abych poznal co umí. Ale na 100% vim že tak krásně nevoní a nemá tak krásnej zvuk jako maj 2T
Nevím, jak moc si na dvoutaktech jezdil, ale opravdu bych ti přál zažít ten pocit když se otevře přívěra Jak to najednou dostane odpich a krásně se to rozeřve a rozklepe... Prostě pohádka
Jo a dobrou
Naposledy editováno 28.09.2009 23:08:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Já bych prostě ten výkon šestky asi nevyužil. Stejně moc pilu nejezdim (kluci co se mnou někdy byli na projížďce vědí ) a spíš si užívám řazení převodů tak aby to co nejmíň trhlo, plynulý průjezdy zatáčkama, plynulý brždění a rozjezdy... Prostě řídit motorku tak aby měla pořád ideální otáčky a motor byl taknějak celkově spokojenej, aby spolujezdec (když nějakýho vezu) neměl natažený šlachy v rukou z toho jak se opírá o nádrž když brzdim nebo se mě drží když se rozjíždim a naděláno v kalhotech, prostě aby ta jízda byla technicky co nejsprávnější, nejkomfortnější a nejbezpečnější.
A k tomu je 2T řekl bych ideální. Na 4T si ty převody můžu lupat jak se mi zlíbí a on si to vždycky nějak přebere, u 2T musim dělat všechno s citem protože jinak mi to chcípne nebo se dostanu do moc vysokejch otáček a časem zadřu.
Takže kdyby přede mě někdo postavil NSR 125 a CBR 600 nebo jakoukoliv jinou šestistovku, vzal bych NSR. Na tom si trvám.
Navíc ještě ten krásnej zvuk a vůně dvoutaktu...
Naposledy editováno 28.09.2009 23:34:50
1 reakcí na tento příspěvek 4T sekačky. Proč?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
dabel.v.kravate>Lion>
Takže kdyby přede mě někdo postavil NSR 125 a CBR 600 nebo jakoukoliv jinou šestistovku, vzal bych NSR. Na tom si trvám.
To tvrdí každej kdo ještě na šestistovce nejel...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
jinak to že když chceš z mašiny při rozjezdu dostat maximum tak ji spojkou držíš na vrcholu křivky mně přinde jako normální.
ne, popírá to tvý tvrzení o nepříjemnéch propadech a úzké špičce. a použitelný spektrum otáček je v tom proporcionálním poměru dostatečný.
mimochodem ještě jsem neviděl motor, se kterým bys z místa vystřelil od volnoběhu.
co to znamená že nepříjemně vibruje, to že to co zrovna motor dělá poznáš nejen podle otáčkoměru?
a kvaltů je tam v tomhle pásmu dostatek, sice by se pátá hodila, ale akorát jako další za čtverku. motor si s hustotou převodů poradí. míň by jich sice byt nemohlo, ale stačí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Laďa.s>To tvrdí každej kdo ještě na šestistovce nejel...
Já na ní jel, ale ten výkon NSR mi prostě stačí a má určitý kvality který žádnej čtyřtakt nikdy mít nebude...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Přečti si můj příspěvek před tím grafem výkonu. Opravdu mě nijak neláká jezdit kudlu, nepřináší mi to žádný dobrý pocity, spíš se bojim že si někde rozbiju hubu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
memphis.unv>Deadman> ještě když se pozastavuješ nad tim v jakým spektru otáček se kde nachází křivka, já mám otáčky na té své podstatně snížený. maximum obou hodnot mám asi o 1000 otáček níž a za jízdy se v podstatě přirozenou cestou nedostanu ani na 5 tisíc.
jinak to že když chceš z mašiny při rozjezdu dostat maximum tak ji spojkou držíš na vrcholu křivky mně přinde jako normální.
ne, popírá to tvý tvrzení o nepříjemnéch propadech a úzké špičce. a použitelný spektrum otáček je v tom proporcionálním poměru dostatečný.
mimochodem ještě jsem neviděl motor, se kterým bys z místa vystřelil od volnoběhu.
co to znamená že nepříjemně vibruje, to že to co zrovna motor dělá poznáš nejen podle otáčkoměru?
a kvaltů je tam v tomhle pásmu dostatek, sice by se pátá hodila, ale akorát jako další za čtverku. motor si s hustotou převodů poradí. míň by jich sice byt nemohlo, ale stačí
Ty jsi úplně beznadějnej. :\ Svez se na normální motorce a uvidíš sám. Motor co táhne pouze od 3 do 5 tisíc, se nedá nazvat jinak než úzkopásmovej, fungující normálně pouze v 2000 otáček úzkém pásmu. Na 4T motorkách se i při svižném rozjezdu nejdřív pustím spojku a pak tomu teprve naložím Od volnoběžných otáček to vyrazí. Pochopitelně takhle netáhnou od volnoběhu sportovně laděné motorky. U Jawy nejdřív vytočím plyn a pak hobluju spojku, a to i při klidnějším rozjezdu. :\ Normální motor táhne silně dejme tomu od 2000 do 9000 otáček, pokud má volnoběh 1500 nebo vejš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
a chtěl bych tě vidět jak s mašinou co se dá točit do devíti tisíc pojedeš sportovně aji třeba na pěti tisícách. to co říkáš je demagogie, já se taky dostanu na dva tisíce, na dvojku klidně pod dva a nedělá to problémy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
já se tady celou dobu snažím tvrdit že si to místo pod sluncem zaslouží a ty přindeš s tim že tvrdím že J350 je nejlepší motor na světě. na dementy nemám náladu. nemám rád buď když někdo lže, demagogii nebo když někdo účelově podsouvá co jsem nikdy neřekl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Naposledy editováno 29.09.2009 02:54:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
prackarr>
Navíc najet za rok 1500km,tak jezdím na piciglu a ne na prkači.
Tu je lesu 3prdele ale když přijdeš ze školy ve 3 ještě se učit tak už ani nemáš náladu jezdit,,, a jezdím pravidelně v utery a ve čtvrtek a takove ty sobotni a nedělni jezdění takže jezdím málo
Takže kdyby přede mě někdo postavil NSR 125 a CBR 600 nebo jakoukoliv jinou šestistovku, vzal bych NSR. Na tom si trvám.
Laďa.s>To tvrdí každej kdo ještě na šestistovce nejel...
Přesně tak!
A nebo na ní jel s vočima vyvalenýma,jak přepitý tele s ručičkou otáčkoměru na 2500.
Ďáblíku,přestaň mrdat pyskama,meleš opět cypoviny jak bič...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
VradosV>Tu je lesu 3prdele ale když přijdeš ze školy ve 3 ještě se učit tak už ani nemáš náladu jezdit,,, a jezdím pravidelně v utery a ve čtvrtek a takove ty sobotni a nedělni jezdění takže jezdím málo
Takže ty nemáš čas,bo se učíš,tak jezdíš pravidelně úterý čtvrtek a sobotu?
A to najedeš 1500km/ročně? Kolik teda najedeš za jednu vyjížďku? Když vezmu,že nejezdíš v zimě(i když enduro se dá i v zimě),tak to máme 8 měsíců,t.j. cca 34 týdnů x 3dny v týdnu na moto,t.j. cca 104 dní na moto dle tvého ježdění,co jsi udal. To mi vychází 15km/jedna vyjížďka,na to si kup vážně ten picigl,nebo nekecej,bo něco tu neštymuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Laďa.s>Deadman> Já bych to nazval "házení hrachu na zeď"
Přesně to jsem mu psal o stránku zpět. Napsat o 2T 40 let starém motoru,že má lepší vlastnosti a krouťák,jak 4T,který táhne prakticky všude,to je opravdu bud nevědomostr,propaganda,nebo pokus o vyvolání šlamastiky.
Ale dobře si člověk počte a a občas se i poučí,například z grafu tvarem jako hora říp,když jeho majitel prohlásí,že je to křivka podobná dieselu!
Nebno když týnager,co neumí bez asistence půlky republiky vyměnit ani trubku mezi karbecem a klikovkou prohlásí,že by si vybral NSR,bo šestky vlastně nejedou...
Naposledy editováno 29.09.2009 07:45:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
nikde jsem neřekl že motor J350 je lepší než moderní čtyřtakt. přímo tahle diskuze která se teda už dostala úplně někam jinam byla o srovnání dvoutaktu a čtyřtaktu, načež tady začali lidi na dvoutakt házet vlastnosti, který vůbec mít nemusí, ale oni to mají naučený nazpaměť.
já jsem tvrdil že dvoutakt může mít nízkou spotřebu, nemusí mít žádný propady, může mít přívětivou křivku průběhu a co je podstatný že ten krouťák velké je. to, že jsem dal motor J350 jako příklad, je irelevantní. stejně tak vám můžu dat jako příklad třeba motor MZ 150, která má 9 kW a 15 Nm. ukaž mně jedinou čtyřtaktní dvácu, která krouťák víc než o polovinu větší než výkon.
uznávám, to s tim přirovnáním k dieselu bylo přehnaný, bylo to na popud toho když jste tvrdili že takhle vypadá charakteristika závodního motoru, což je nesmysl, tady je široký skoro konstantní pásmo, závodní motor má pokud vím špičku.
vím že 4t motor by třeba na těch dvou, dvou a půl tisícách táhl líp, ale to je mně naprosto na hovno.
ale veškerá diskuze je marná v případě, že někdo mně začne něco podsouvat, případně útočit na to co mně přisoudí aniž bych to kdykoliv řekl!
a pokud máš pochybnosti o J350, podivé se na nějakou J250. Jakou má podle vás ta křivku? taky závodní když je to dvoutakt?
anebo si nandi křivku modelu 593 a můžeš se na to úzký pásmo podívat, to je moderní motor
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Laďa.s>To tvrdí každej kdo ještě na šestistovce nejel...
Přesně tak... bych řek že ďábel viděl šestku tak leda na obrázku... Protože srovnat byť jen starou vránu jako gsx-f 600 (kterou stále ještě vlastním) a NSR je zcela nemožný. Aspoň na motor. Jo možná v zatáčkovitém úseku ta nsr s dobrým pilotem ujede, ale to je vše. Na motor ho eFko naprosto sežere. A to to eFko poměřuju s Mitem evo, a né se starým NSR...
Podobný charakter mají všechny staré 4T motory, než nastala éra sportovních motorek. A i ty sportovní táhnou vyrovnaněji než Jawa fungující jenom od 3 do 5.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 4T sekačky. Proč?
Bludevil>Přesně tak... bych řek že ďábel viděl šestku tak leda na obrázku... Protože srovnat byť jen starou vránu jako gsx-f 600 (kterou stále ještě vlastním) a NSR je zcela nemožný. Aspoň na motor. Jo možná v zatáčkovitém úseku ta nsr s dobrým pilotem ujede, ale to je vše. Na motor ho eFko naprosto sežere. A to to eFko poměřuju s Mitem evo, a né se starým NSR...
Já ti nevím, ale axel k tomu měl nějaké připomínky , ale nebudu nic říkat protože by si mu jí už nepučil