globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 2T
 
24.9.2009 v 18:46
Cuz lidi vybiram si moto 125 a nvm jak je to stima novyma 2T ( husqvarna SM 125 , Yamaha
DT 125 X atd..) jesli se porad musim mychat benin s olejem jako to je u tich starych moto ?

Naposledy editováno 24.09.2009 18:50:16

1 reakcí na tento příspěvek 2T

24.9.2009 v 18:50 | Nahoru | #1
Mno v podstatě už dnes má každej 2T oddělený mazání.

2T

24.9.2009 v 18:51 | Nahoru | #2
řekl bych že to bude mít přimazávání s oddělený nádoby ale ruku do ohně za to nedám

2T

24.9.2009 v 18:52 | Nahoru | #3
no jasny ja prave taky nvm

Naposledy editováno 24.09.2009 18:53:03

(reakce na) 2T

24.9.2009 v 18:53 | Nahoru | #4
Deagle> no v podstatě to pravda není

1 reakcí na tento příspěvek 2T

24.9.2009 v 18:54 | Nahoru | #5
Tuším že to má přimazávání z oddělené nádobky, ale u 2T si připrav nemalé investice za olej a servis.

2T

24.9.2009 v 18:55 | Nahoru | #6
DTčko oddělené mazání má (pokud ho nějaký pablb neodpojil),ale u té Husqvarny absolutně netuším.

(reakce na) 2T

24.9.2009 v 18:56 | Nahoru | #7
ViperCZ> neni pravda s tim olejem to tak hrozný neni
a servis? no tak jako jasný občas vyměníš píst nebo uděláš Go ae pořád v tom se za mín než když ti spadne ventil

2 reakcí na tento příspěvek 2T

24.9.2009 v 18:58 | Nahoru | #8
jak často děláš GO a jak často ti spadne ventil? Nejsem proti 2T, ale dlemého názoru už jim odzvonilo. Když si vemeš co je 2T motor za primitivnost. nic ve zlém

ViperCZ> jak často děláš GO a jak často ti spadne ventil? Nejsem proti 2T, ale dlemého názoru už jim odzvonilo. Když si vemeš co je 2T motor za primitivnost. nic ve zlém


2T motor je mozna primitivni ale je to tezkej motor na naladeni

2T

24.9.2009 v 19:01 | Nahoru | #10
ViperCZ>
Jsem sympatizant 2T, ale víš jak to je. Ten motor je prostě na závody. A pro normální užití "trochu" nepraktickej. Jo jede to fakt pěkně, vím, měl jsem RS 50, překitovanou, ale ta spotřeba. A když už 2T, tak aspoň Japonskej A teď se do mě pusťte

(reakce na) 2T

24.9.2009 v 19:06 | Nahoru | #11
Mára_Mito> aha lad si 4T se vstřikama bez kompu
ViperCZ> jako viš co beru to ale výhoda toho 2T je v tom dvojnásobnym, výkonu o proti 4T a proto to lidi kupujou
eMko> jj

2T

24.9.2009 v 19:10 | Nahoru | #14
jak se o 2T staráš tak tak tě i povozí

1 reakcí na tento příspěvek 2T

24.9.2009 v 19:11 | Nahoru | #15
2T motor je mnohem nachylnejsi na jakoukoliv malou zmenu Například o nsr sem slysel ze treba na zavody nesli naladit moc dobre ty hondy nefungovali
Mára_Mito> běž radši spát

1 reakcí na tento příspěvek 2T

24.9.2009 v 19:13 | Nahoru | #17
DT i Huska SMko májí oddělený mazaní na 100%, a s tou údržbou to není nic hroznýho, jediná nevýhoda je GO motoru no ale to už ke 2T patří, a to že je 2T primitivnost, no co V JEDNODUCHOSTI JE SÍLA

(reakce na) 2T

24.9.2009 v 19:14 | Nahoru | #18
Holmis>

smoke>Mára_Mito> běž radši spát

pujdu at sem v noci cilej odjizdim do frankfurtu...
Mára_Mito> mě je to vřele uprdele já příští tejden do vietnamu a taky ti to nevnucuju

2T

24.9.2009 v 19:20 | Nahoru | #21
a jéje, on se "Mára Mito" sere i sem a to už je po večerníčku. Snad mu tatínek kterej mu ujíždí na CBR1000RR bo čem za chvilku půjde vypnout PC a říct pohádku na dobrou noc o frankfurtu...
smoke> za Thajkama na mrdač*uuuuuuuuuuuuu

(reakce na) 2T

24.9.2009 v 19:22 | Nahoru | #23
ViperCZ> psssssssssssssssssssssssst

2T

24.9.2009 v 21:01 | Nahoru | #24
za Thajkama do Vietnamu?? Nebylo by lepsi za Thajkama do Thajska jeti?

Jinak s tema 2T bych to nevidel tak pesimisticky - je to proste jinej koncept majici nektere sve vyhody a nektere sve nevyhody. Kdo chce jezdit na motorce po silnici, rekreacne (vetsina z nas), ten dnes sahne s velkou pravdepodobnosti po 4T, ale kvuli tomu bych jeste 2T koncepci nepohrbival

(reakce na) 2T

24.9.2009 v 21:57 | Nahoru | #25
smoke> a clovek je pak velkej kluk

2T

24.9.2009 v 21:58 | Nahoru | #26
kua ja bych chtel 2t az bych brecel jednou jsi koupim rs 250 a budu ji drbat na vystavce v obyvaku za soupatkem:)))

2T

24.9.2009 v 22:31 | Nahoru | #27
v jednoduchosti je síla, 2T síla naladěný RS 250 bych moc rád zkusil, musí to bejt nálož

2T

24.9.2009 v 22:39 | Nahoru | #28
njn... 2T - teoreticky 2x vetsi vykon z litru; v praxi (ztraty pri vyplachu, mazani) dejme tomu 1.2 (lodni motory) - cca 1.7? (zavodni 2T motorky)

2T

24.9.2009 v 22:46 | Nahoru | #29
mixer

2T

25.9.2009 v 14:37 | Nahoru | #30
Dvoutakt mam v babetě, ale 4takt je mému srdci bližší
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist