Uzavřeno 14.12.2010 v 18:19 uživatelem GarageCafe
Otevřeno 17.09.2012 v 18:59 uživatelem GarageCafe
Naposledy editováno 05.07.2009 18:00:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
GarageCafe>dannyboy> Zkus se spojit s tímhle maníkem . Jste oba z Prahy ,tak vzhůru .CB 450 - 1971
Diky chlape!Ale vypada to,ze to je bez paposu.Snad neco vymyslime..
Naposledy editováno 15.09.2009 18:08:55
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
Je to problém a bude čím dál větší. Když jsem překopával svoji motku tak jsem řešil dilema jestli jít do radikální přestavby ( bez blintrů, bez zrcátek, bez blatníků atd. ) a pak ale mít neustálé problémy s policajtama a na STK anebo to překopat tak nějak "opatrně" a zbytečně neprovokovat. Protože na ní i jezdím ( letos asi 3.000 km ) a nechtěl jsem mít problémy, volil jsem zatím tu druhou možnost.Stavěli mne asi 3x a OK.
Pak mne napadla ještě třetí možnost, radikální překopávka ale tak, aby se to před STK dalo dát do stavu aby to prošlo a pak to zase očesat. Mluvím samo o motorkách, které jsou na CZ papírech.
Mít super kafáče bez papírů ale jenom se něj dívat je škoda.
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
Ládes900>Pro curdaracer - slyšel jsem, že když máš venku platnou technickou, tak to tady normálně pojistíš, údajně to stojí o něco víc, ale i to je cesta. Originální značky máš, takže jestli je ještě platná technická (v Anglii je to tuším jen rok), tak máš ještě šanci.
Pojistit motku v ČR není problém, pojistí se to na původní techničák třeba z Německa a místo SPZ se tam uvede VIN. Po přidělení české SPZ se to pak v pojistce jenom doplní. Ale ty české SPZ jsou u těchto motocyklů problém. Pojišťovně je to jedno.
miciangora-tcd> CAU borci dik za hudebni ukazky musim uznat ze mate vkus nejen na masiny.Co se tyce te technicke buzerace je to dost na hovno ,tet mi rikal kamos,ze stk jsou propojeny s fizlama a ti maj v databazy stav motorky pri stk takze projdes,prekopes,lapnou TE amas pruser.FUCK OF SYSTEM.
S tím propojením STK a policií to asi ještě nebude tak horké.Dyť vyhrožovali, že se STK budou točit na kameru online a pokud vím tak ještě ani tohle naštěstí nefunguje. Teda alespoň v Boskovicích kam jezdím.Doufejme, že to ještě chvíli vydrží.
Je to ale stejně bordel. Většina upravených motocyklů je pokud vím v perfektním technickém stavu a neprošly by. A na silnici se pohybuje tolik vraků ať už aut, náklaďáků, traktorů - a to nikomu nevadí.
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
Ládes900>No u nás už technickou i evidenční kontrolu na video točí a myslím, že v budoucnu to bude všude. Další věc je, že když nějakým způsobem budou v TP dva válce místo jednoho, je to padělání a pozměňování úřední listiny - to taky není nic moc. V případě bouračky by se na to mohlo přijít a protistrana se samozřejmě na tom bude točit - nehomologovaný stroj na silnici...
Přesně tak.V případě bouračky je pak problém, tedy pokud takový motocykl způsobí škodu někomu jinému, může pojišťovna odmítnout plnit z důvodu, že motocykl neodpovídá technické způsobilosti.Pojišťovny chtějí vždy kopii velkého TP!!
Zatím to u nás není tak horké, ale už jsou pojišťovny, které když zjistí např. racingové gumy na běžným motocyklu odmítají vyplatit škodu že takový moto nemělo na silnici co dělat. A někdy to může být i docela dost peněz.
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
stal jsem pred budovou tak jak jsem zaparkoval, typek mrknul na cisla, gumy, zeptal se na povinnou vybavu a sel to napsat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
Dargas>cece nevim, letos jsem delal technickou a zadny kamery jsem si nevsiml.
stal jsem pred budovou tak jak jsem zaparkoval, typek mrknul na cisla, gumy, zeptal se na povinnou vybavu a sel to napsat.
Tak to naštěstí zatím většinou u motorek funguje, dělá se to venku před STK, no jo vono to vlastně tou halou projet na moto nejde, spadlo by to té díry co tam mají na kontrolu podvozku aut
Nescafé>Tak to naštěstí zatím většinou u motorek funguje, dělá se to venku před STK, no jo vono to vlastně tou halou projet na moto nejde, spadlo by to té díry co tam mají na kontrolu podvozku aut
Já třeba halou projet musel sice jen po kraji ale musel,jo a startovat mi nařídili venku abych jim to nezasmradil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kult C A F E R A C E R
Jinak vsem dekuji za spoluucast na mem malem soukromem problemku.
PS; Skoda,ze si taky nemuzu zarytmit do ty muziky co tam palite.Firma nam tyhhe vesely servery zablokla..
1 reakcí na tento příspěvek Kult C A F E R A C E R
konstruktér Ing. Františka Pudila (28.2.1933 – 21.6.2000)
[img]
konstruktér Ing. Františka Pudila (28.2.1933 – 21.6.2000)
[img] dílo p. ing. Pudila. Měl jsem tu čest se ním několikrát setkat a byl to fakt vzácný člověk.Bohužel žil a tvořil ve špatné době.