globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Metzeler roadtec Z6 interact
 
6.7.2008 v 20:57
Uz ji nekdo ma na motorce pochlubte se jaky mate zkusenosti.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 15:09 | Nahoru | #121
stejnou vydrz ma i strada?

Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 16:44 | Nahoru | #122
tak taky přispěju.
jednu z6 sem ojel na sv, výdrž 8500 a ještě tam bylo.
teď je mám na báwu předek i zadek. vpředu cenťák od kraja, zadek pr mm od kraja(slon pod chobotem).na báwu nemožu říct jedinou výtku, drží jak židovská víra.

na sv to klouzalo, na báwu tak neprasím s odřazováním, takže to byla prča, na druhou stranu sv je o 70kg lehčí takže by to tak sedělo.

a výdrž super. ode mě doporučení, ale zkusím roadsmarty dvousměs, přeci jen 100nm gumku celkem papká

Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 21:30 | Nahoru | #123
roadsmart je dvousmes,to zni zajimave...sehnat gumu s dobrou prilnavosti,turistickou a s dobrou vydrzi preci musi nejak jit:)

Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 21:39 | Nahoru | #124
ZdeněkS: já asi zkusím tu pirrelku diablo strada - je to pečený ve stejný peci a ze stejný směsi jako Z6 (pirelli=metzeler) a je o 600kč levnější.. jinak i když je ta Z6 jednosměs, tak si myslím že v průměru 9000km výdrž na dvouválu není tak špatný

co se tu tak různě řeší, tak ty dvou a tří směsovky nejsou zas tak rozdílný co se opotřebování středů a kraje týká, tak nevím..

2 reakcí na tento příspěvek Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 21:56 | Nahoru | #125
Z6 Interact by měla být 2 směs. Já teď zvažuju BT021, ale jak to tu čtu, možná ji testnu.

Dojíždim M3ku, uvidíme, asi to bude změna, ale jezdí se už více ve 2 :-/ a vejletově ...

(reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 22:02 | Nahoru | #126

ra.rasch.ek>Z6 Interact by měla být 2 směs. Já teď zvažuju BT021, ale jak to tu čtu, možná ji testnu.

Dojíždim M3ku, uvidíme, asi to bude změna, ale jezdí se už více ve 2 :-/ a vejletově ...



021cku doporucuju Na zadku uz slouzi pres 12,6kkm, a lize prvni znacku Takze tak 14 pojezdi a jeste bude mit vzorek.

A na predku teda vydrzela jen 10500 :( Ale prej se soudruzi s bridgestone poucili, prze nejsem jedinej komu se stalo ze v sade odesel predek driv nez zadek, a neco s predkem udelali aby vydrzel stejne. Kazdopadne i 10500 je hezkej najezd

1 reakcí na tento příspěvek Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 22:29 | Nahoru | #127
mě teda na gsx-f vydržely gumy tak zhruba nastejno a někdy předek taky míň, záleží jak člověk jezdí a brzdí..

ten interact jsem ještě nazutej neměl, ale myslím že je to taky jednosměs, už se to tu taky někde řešilo, ale fakt nevim.

(reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 22:32 | Nahoru | #128

dva_hrnce>mě teda na gsx-f vydržely gumy tak zhruba nastejno a někdy předek taky míň, záleží jak člověk jezdí a brzdí..



No, jde o to, ze predchozi Bt021 se mi sjeli na zadku driv nez na predku :) A ze bych od ty doby min tahal, a vic brzdil predkem se mi nezda. Ne, fakt myslim ze spis udelali soudruzi u bridgestonu drobnou chybu, proc by jinak nove predky teze gumy zacali znacit "s prodlouzenou zivotnosti" ze ano :)

Ale i tak, vazne spokojenost. Jezdili i v mrazu, i se svezli na okruhu, vsechno suverenne. Na mokru jsem si s nima po ceste na yamahaden taky dovolil celkem dost a nestezovali si

PS: A jak rikal pepa srsen, na to nase jezdeni staci kdeco

Naposledy editováno 20.05.2009 22:33:42

Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 22:57 | Nahoru | #129
Hamleteeeee: Jakej je rozdíl mezi Z6 Interact a Z6 Interact C???? Cenově asi kilo a u C máš popis.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact

20.5.2009 v 23:18 | Nahoru | #130

ra.rasch.ek>Z6 Interact by měla být 2 směs. Já teď zvažuju BT021, ale jak to tu čtu, možná ji testnu.

Dojíždim M3ku, uvidíme, asi to bude změna, ale jezdí se už více ve 2 :-/ a vejletově ...



Z6 Interact je jednosmes s jinou (lepsi) smesi, nez klasicke Z6

(reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact

21.5.2009 v 07:43 | Nahoru | #131
Paťa.> Metzeler ROADTEC Z6 Interact využívá jinou směs než RoadtecZ6 ale hlavně jinou stavbu kostry pláště, stejně jako SPORTEC M3/SportecM1 nebo RACETEC Interact//Racetec,vynutí ocelového kordu není stejné jako u vícesměssových plášťů ale jeho tuhost či měkkost ovlivnuje zhuštění ocelových lan v kordu radiální konstrukce s patentovanou technologií 0°pásu, všechny pláště jsou jednosměsové ale na kilometry vydrží stejně jako pláště jiných výrobců v srovnatelných kategoriích.

1 reakcí na tento příspěvek Metzeler roadtec Z6 interact

21.5.2009 v 13:54 | Nahoru | #132
dva_hrnce: 9000 km je hodně dobrá výdrž

Metzeler roadtec Z6 interact

21.5.2009 v 17:40 | Nahoru | #133
Německý magazín Motorrad News pasoval Metzeler Roadtec Z6 Interact vítězem testu Sportovně Turistických plášťů

Výsledky:
1. Points 19: Metzeler Roadtec Z6 Interact 2. Points 18: Pirelli Angel ST, and Michelin Pilot Road 2, and Dunlop Sportmax Roadsmart 5. Points 16: Conti RoadAttack, and Bridgestone BT021 7. Points 14: Conti Motion 8. Points 12: Dunlop D218

Výsledky vyhodnotily že přilnavost a stabilita při vysokých rychlostech je cestou k úspěchu. Specielně při jízdě na mokrém povrchu komentář pro první místo:"Z6 Int ukazuje neskutečnou sílu s 12metry kratší brzdnou dráhou než originální obutí motocyklu"
(SUZUKI BANDIT 1250)

Další pozitiva:
"Nejrychlejší čas kola a nejkratší brzdná dráha se nedají oddiskutovat, zkušební jezdci byly u vytržení!"
Metzeler je plně ochráněn proti konkurenci, stabilita při zatáčení, stabilita v přímém směru a vysoký rozsah kontrolovatelnosti jsou na samé špici.

1 reakcí na tento příspěvek Metzeler roadtec Z6 interact

21.5.2009 v 19:47 | Nahoru | #134
MartinSamus: Vicemene z toho vyplyva, ze je uplne fuk co si koupis, ze dvaceti bodu ma sest plastu 19, 18 nebo 16 bodu :) .. rozdil ctyri body mezi prvnim a sestym mistem ...

Takze jde jen o to co lip sedne dane motorce, a nebo jizdnimu stylu toho ktereho uzivatele, jinak je uplne jedno jestli si koupis Z6, andilky, PR2, Roadsmart, RoadAttack nebo Bt021 .....

Naposledy editováno 21.05.2009 19:47:58

(reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact

21.5.2009 v 20:09 | Nahoru | #135

ZdeněkS>dva_hrnce: 9000 km je hodně dobrá výdrž



první mi vydržela 10500. ale už za to víc tahám, tahle druhá má 8500 a těch 9000 bude asi strop..
A Breva není tak zlá

(reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact

22.5.2009 v 08:47 | Nahoru | #136
Ozzy_> No , ono to asi zas tak fuk nebude,třeba ta brzdná dráha je znát ale , testy byly prováděny na SUZUKI BANDIT 1250, takže výsledky odpovídají pro daný motocykl. Zřejmé je že v kategorii cestovních plášťů jsou na nejlepší úrovni pro tento motocykl: METZELER, PIRELLI, MICHELIN,DUNLOP (ROADSMART), otázkou je jak se budou pláště z testu chovat v polovině své životnosti.

(reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact

3.6.2009 v 16:47 | Nahoru | #137
Paťa.> INTERACT je dalším vývojovým stupněm úspěšné Z6. V posledním kroku vývoje Metzeler nekopíruje konkurenční značky používající populární multi-technologie směsy, odpovídá komunikativní jednosložkovou pneumatikou s jedinečnou a unikátní kostrou.
Metzeler doslova vyplétá svou patentovanou technologii 0° ocelového radiálního pásu. Stručně řečeno, vnější vrstva ocelového "závitu" pneumatiky - “část pneumatiku pod gumou která je v kontaktu s vozovkou” – je stále konstrukcí 0°pásu kde ocelové nitky běží, či přesněji jsou vinuty , ve stejném směru jako je směr otáčení pneumatiky. Hlavní přínos této konstrukce je ve vysoké úrovni stability při vysokých rychlostech. Metzeler patent v tomto procesu je, že vinutí je prováděno jediným ocelovým vláknem zabaleným do formy pásu.
Jaký je tajemství INTERACT technologie ocelového pásu ? :
Ocelové vlákno samotné. Závit jako stočený kabel, podobně spíše struně kytary než pevnému drátu. Tato konstrukce umožňuje kontrolovat napětí vlákna v určitých oblastech pneumatiky, a tím dosáhnout požadované teploty směsy v každé oblasti profilu. Jedná se o přibližně 120 ocelových vláken, která tvoří ocelový pás. Počtem vláken a jejich uspořádáním je dosaženo postupné snižování napětí ve vinutí z centra na okraj kostry, s větší hustotou vláken o vysokém napnutí v centru a menší hustotou vláken v tahu na hraně. Tato metoda přispívá k ideálnímu rozložení styčné plochy a ideálnímu výkonu při přechodu do zatáčky či zatáčení.

Metzeler roadtec Z6 interact

15.7.2009 v 11:02 | Nahoru | #138
Z6 interact paradni, moto jezdí jak po kolejích, slony na bocích uz dávno nemám. Bohužel jediná věc, se kterou nesouhlasím je výdrž. Mám najeto cca 5500 a předek má stěží 3mm, zadek 2 mm. Myslím že tak ještě 1000 - 2000 a půjdou... mít prachy, šel bych do nich znova. Takhle budu muset koupit pilot road 2 a doufat že vydrží víc.. To že tu někdo psal, že kloužou nebo co je nesmysl - guma jetá do kraje a nikdy jsem necítil nestabilitu.. Proto doporučuju .. Jinak mám CBF 1000. (negumuju, nedělám žádný blbiny, nejezdím na okruhu, jen normální silnice - sportovně-turisticky, tak nevím kde je chyba s tou výdrží.

[img]

Metzeler roadtec Z6 interact

1.9.2009 v 17:23 | Nahoru | #139
Nová Interact má 4mm přední a 5,9mm zadek, otázkou je co kolikrát lidi berou jako výdrž, jestli k povolený hranici, nebo do mrtva, jak je těžká motorka a jaká převažuje jízda - sólo/ve dvou.. Pořád váhám, ale asi je taky vyzkoušim, snad ještě vyjde nějakej testík na Anděly..

Metzeler roadtec Z6 interact

1.9.2009 v 18:29 | Nahoru | #140
hele s tou vydrzi spis to bude o pravy ruce. mam je rovnejch 10000 na bulikoj a este tak 3000 vydrzej a to neni nejlehci krumpl.a kroutak nejakej se taky najde.ale jezdim spis turistiku nez co jinyho ono to jinak moc nejde :)

Metzeler roadtec Z6 interact

1.9.2009 v 22:33 | Nahoru | #141
tak Z6 jsem dojezdil - zadni do kase, predek by jeste neco dal. kazdopadne jsem najel 6100km. Takze nevim. Uvidime co vydrzi ted Pilot road 1.

Metzeler roadtec Z6 interact

2.9.2009 v 09:42 | Nahoru | #142
To jsi za 600km zlikvidoval vzorek, co byl na fotce? Nevim nevim, jestli jezdíš fakt turistiku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact

11.9.2013 v 11:35 | Nahoru | #143
dva_hrnce> máš něco proti Třebu

(reakce na) Metzeler roadtec Z6 interact

11.9.2013 v 13:01 | Nahoru | #144

Shrak píše: dva_hrnce> máš něco proti Třebu


Kulomety, granáty, děla.. Proč se ptáš?
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist