Teď je ale problém při rozhodování. Chci na motorce taky každej den dojíždět v Praze do školy.
Můj sen je Aprilia RS 125, ale ve městě bude hodně žrát, musí se dlouho zahřívat, tečou jí vidle, centrály, odchází motory...neni to moc praktický do města a navíc docela nákladný.
Tak sem uvažoval o nějakém 4T...CBR 125 ale rozhodně nechci.Enduro a cross taky ne.
Tak mi zbývaj asi jenom choppery. Třeba taková Honda Rebel 125 je hezká, a má to i dobrej zvuk...samožrejmě, oproti Aprilii RS má velmi nízkej výkon a podvozek taky nic moc...ale zas do toho města je to praktický..žere to 3l a nemusí se nějak zvlášť zahřívat....tak ale teď babo raď....koupit RS nebo nějakýho toho choppera? Díky za názory.. :/
Co se týče ty rieju ve čtyřtaktu tak je to moc pěkná motorka, viděl jsem jí na vlastní oči a je na co koukat. Problém je že je menší (asi proto že je pro 16letý), takže pokud máš kolem 170čísel bude tak nějak podle mě akorát. Jinak motor z yamahy takže osvědčený :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek Dilema ve výběru 125tky
1 reakcí na tento příspěvek Dilema ve výběru 125tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema ve výběru 125tky
Jo CBR 125 má 10,6 Nm/8250 nim-1 , jelikož je to 4T tak předpokládám,že ty ostatní 2T ho budou mít podstatně menší .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema ve výběru 125tky
Torque: 15.00 Nm (1.5 kgf-m or 11.1 ft.lbs) @ 8000 RPM
NEOTEVRENY MITO 1999
Torque: 12.50 Nm (1.3 kgf-m or 9.2 ft.lbs) @ 7750 RPM
NOTEVRENA RS 1999
Torque: 15.00 Nm (1.5 kgf-m or 11.1 ft.lbs) @ 6250 RPM
zdroj: http://www.bikez.com/
Cekal sem, ze to bude psat nejakej zarytej 4Tar, kterej musi jen tise zavidet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema ve výběru 125tky
Musíš mít motorky 2! U nás to byla padesátka Jawa Mosquito a velká 4t 125.
Ta padina (nemusí to být zrovna docela výkonné Mosquito, stačí skoro cokoli s papíry) se pořídí za pár korun a používá se na každodenní popojíždění typu cesta do školy nebo do sámožky. Motor se neprohřívá, nikdo se s tím moc nemaže - prostě to je spotřební materiál. Jede se s tím po polňačce okolo řeky k jezu a přes výmoly a pařezy. Když něco upadne, tak se to podomácku nějak přivaří ... Rachtání v převodovce nikoho moc nevzrušuje - takhle to rachtá už 3 tisíce km, ... Žere to tak 3l/100km a není s tím problém. Jiné náklady s tím v podstatě nejsou. Jo - slušný olej se vyplatí.
Druhá motorka je srdcová záležitost. Vytahuje se hlavně o weekendu, motor se nechá prohřát, oblékne se páteřák a integrálka a bunda a kalhoty s protektory ... Jede se na sraz nebo na návštěvu někam dál. Natočí se třeba 100 nebo i 300 km za den. Když se přijede, omyje se maska a naleští se lak ...
Prostě nemůžeš chtít praktické přibližovadlo a ostrou žiletku v jednom. Když ti rodiče dají 10 tisíc na mobil, tak ať ti dají 10 tisíc na staršího skútříka nebo simpsona nebo mosquito ....
A tu velkou motorku si vyber podle srdce, vykašli se na spotřebu, tu prostě musíš milovat ...
Nechce se mi číst všechno co tu bylo, tak možná budu opakovat něčí nápady. Koukni na jetý motorky typu hyosung GT 125, Daelim Roadwin nebo MZ RT 125. Sou to všechno beúdržbový čtyřtakty, co málo žerou a maj i vzhled větších motorek. Nejlevnější z nich bude asi ta emzeta... :thmubup:
Taky nechápu kdes vzal že 4T má větší krouťák?
Tak nakonec to vidim tak, že na motorce asi do školy dojíždět by bylo dost nepraktický...asi budu jezdit dál MHD a na motce jenom odpoledne nebo o víkendu. Anebo to můžu střídat. Pár dnů MHD a pak si jednou zajedu na motorce, a nezruinuje mě to. :)
To 50ccm: Máš pravdu, níčit RS po městě nemá cenu...ale než bych jezdil na simálu, tak to radši pojedu tim MHD a budu tam rychleji...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema ve výběru 125tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema ve výběru 125tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema ve výběru 125tky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dilema ve výběru 125tky
1 reakcí na tento příspěvek Dilema ve výběru 125tky
Z RS tu delate nejkazivejsi motorku :) , joo jednou za 20 tis pistni sada, gumy budou tez potreba lepsi, olej... Nesouhlasim ale s tou zminovanou spotrebou. 7-8 litru to je docela strop, kdy to drzis furt nahore. Klidnou jizdou se da jezdit v pohode za 5,5l. Extrem je 4,8l ale to sem nejel pres 80km/h :lol: .
Bejt tebou tak beru NSR, chces sport, to splnuje, je na 2T sakra spolehliva, kamos za 3 sezony ani tuka, a motor furt v poradku. Spotreba tez dobra... Myslim ze z ni zklamany nebudes..