dodělávám si papíry na moto, dřív jsem se k tomu nějak neodhodlala, mám 11letého syna a tak byla práce hodně s ním, teď už si začínáme tak nějak užívat každý své "svobody" , já navýšila životní pojistku a hurááááá za splněním svých snů.
Jenže stojím před otázkou, jestli mám začít na slabším naháči, kterého,když položím,tak nenadělám takových škod ,nebo rovnou na CBR 600 F,kterou budu jednou chtít a když bych jí pořídila hned budu se jí pokoušet samozřejmě krotit pozvolna,nejsem bezmozek. Musím se opravdu nejdřív vyjezdit někde na letišti a pak každý den po práci, to je samozřejmé,potřebuju to trošku dostat do ruk.
Budu ráda za každý názor, poučeních jsem slyšela již hodně - včetně mé rodiny,jako že ať přepíšu na svého "milovaného" bratra barák, na druhého životní pojistku a tak - jsou vtipný - nebo ať si koupím babetu ...
Navíc mám problémy i s výškou, měřím 161cm a dělá mi problémy dosáhnout na zem takže zkušenosti,jestli jde nějaká líp snížit...
Zkrátka prosím o každou radu. Díky
Petta>Až budeš toho Bandita 400 prodávat, určitě ti utrhají ruce. Je o něj velkej zájem...
Prakticky jsem začal na 125 konový šestce a také tu mašinu nezvládám, neumím jezdit
a hrozně lituju, že jsem nezačal na 500. Lituju, že jsem nešel rovnou do litra a
vy tu polemizujete, jestli 500 nebo ne zrovna silná 600.
Za mě, vezmi cbr.
čehože to prosímtě lituješ? chceš jít do litra a nezvládáš šestku?
1 reakcí na tento příspěvek Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
1 reakcí na tento příspěvek Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
Příště by to chtělo trochu číst..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
3A1718>vubec nepremyslej di rovnou do cbr, min se nadres pri razeni - nemusis tak casto radit, coz je pro zacatcnika vyhodou, kdyz budes jezdit na vyssich rychlostnich stupnich v nizsich otackach tak neni tak citliva a divoka, da se udrzet v rukach v pohode.ja stal pred stejnym problemem kdyz jsem prechazel z chopra na silnici a taky jsem si tak nechal poradit. dnes s odstupem casu to vidim jako vyborne rozhodnuti. ja presel rovnou na CBR 900. at ti to dobre a bezpecne jezdi.
ahoj, jestli jsi tady čet nějaké příspěvky,tak jsi jediný,který mi toto píše, abych byla upřímná,já si to myslím taky, jenže průser je v tom,že to občas mám tendenci přirovnávat k autu, jezdím 13let několi tisíc ročně a ať už jsem se posadila zacokoliv prostě jsem vždy jela a cestou člověk zkouší co to umí či neumí,ale je pravda,že si zpětně říkám,jak je možné,že jsem nenabourala,že jsem vůbec přežila,že jsem na začátku vůbec nic neuměla,když jsem vyšla z autoškoly, to samé teď vidím na motce, neumím vůbec nic, jsem ráda,že znám základy řazení,schopnost ladit spojku s plynem a o klopení zatáček nemůže být třeba vůbec řeč... a už vůbec ne o tom,když mi podjede zadní pneu,co mám udělat... jezdím s kamarádky přítelem na fárošovi,je léty zkušený jezdec,když mu zadní pneu něco udělá,ví co s tím, jezdí s "rozumem" a je jedno,jestli 200 nebo 250,ale vím,že zodpovědně a když se něco přihodí,motorku má dokonale pod kontrolou... já ji nebudu mít pod kontrolou ani v 50km/hod. jak už tady někdo psal,určitě si potřebuju vyzkoušet mokrý terén a vlastně vyzkoušet vše,abych věděla,co se může stát a co ne...
To pak dáš 80 tis za 125 ccm, za dva roky 150 tis. za 500 ccm, za další dva roky 250 tis.
za 600 ccm a nakonec 360 tis. za 1000 ccm, nedej bože, když chceš ještě stoupat na 1300 - 1400 ccm.
Jsem zastáncem postupného zvyšování kubatury motorek
Naposledy editováno 28.08.2009 13:21:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
1 reakcí na tento příspěvek Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
1 reakcí na tento příspěvek Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
Radím ať pořídí to na co se cítí a samozřejěmě i to co se jí líbí.Pokud šestku nebude točit,nepojede to tolik,ale zase je ta motorka o něco málo těžší,pro začátečníka by to mohl být problém.Ze svý zkušenosti je opravdu lepší začít na slabší kubatuře do těch 500ccm. Ale nikomu nic nevnucju. Ve finále se člověk stejně rozhoduje podle sebe a né jen názorů ostatních. Takže přeju dobrý výběr a hlavně až vyjedeš tak vofafrně.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
jako laik jsem poznala akorát CBF 250 od 600 hornet a to že opravdu sakra hodně, v autoškole a poznal to i můj instruktor -
teď možná napíšu něco naprosto hloupého,ale já to trošku ´vidím takto,ale budu ráda,jestli je to omyl,když mi to někdo vysvětlí:
k té citlivosti v plynu - mám auto,které jede 220, ale taky s ním tak rychle nejezdím nebo ne aspoň tak často, je to o tom,co kdo má v hlavě a výkon motoru si uvědomuju,když přesednu ze svého auto do auta kamaráda,který má načipovanou octávku,takže z nuly na 100 je to během chvilenky,ale nemagořím za každou cenu tam dát vše na maximum, vidím provoz,předpokládám, nemagořím,nefrajeřím...
to samé doufám budu dělat i v jedné stopě - samozřejmě tam nemám vyzkoušený terén,nemám vyzkoušené vlastnosti atd.... ale právě když nevím,tak raději postupně a opatrněji,než zbrkle a v jedné sekundě přijít o vše...
velký??? těžkýýýý???? -
no, prostě motorka - ale třeba máme ještě malou motorčičku - odstrkovadlo, taky po synovcovi - to je lehoučké,lehce ovladatelné, i můj brácha mi to doporučil,abych si sjela kopec,že na mě pod kopcem počká s kládou v ruce a veme mě po zádech,abych věděla,jak to bolí,když do něčeho narazím.... v - trochu ironie, možná trochu pravdy... Prostě můj základní názor,nebát se a když se bojím,vzít to od základu nebo od toho odejít...
katynka7177>Pepino.rb>
jako laik jsem poznala akorát CBF 250 od 600 hornet a to že opravdu sakra hodně, v autoškole a poznal to i můj instruktor -
teď možná napíšu něco naprosto hloupého,ale já to trošku ´vidím takto,ale budu ráda,jestli je to omyl,když mi to někdo vysvětlí:
k té citlivosti v plynu - mám auto,které jede 220, ale taky s ním tak rychle nejezdím nebo ne aspoň tak často, je to o tom,co kdo má v hlavě a výkon motoru si uvědomuju,když přesednu ze svého auto do auta kamaráda,který má načipovanou octávku,takže z nuly na 100 je to během chvilenky,ale nemagořím za každou cenu tam dát vše na maximum, vidím provoz,předpokládám, nemagořím,nefrajeřím...
to samé doufám budu dělat i v jedné stopě - samozřejmě tam nemám vyzkoušený terén,nemám vyzkoušené vlastnosti atd.... ale právě když nevím,tak raději postupně a opatrněji,než zbrkle a v jedné sekundě přijít o vše...
nelze srovnávat auto a motorku, motorka je svižnější,otočíš plynem a pokud dost neopatrně,tak ležíš...na motorce jsi na zemi ani nevíš jak
Jen nechápu ty mírně rejpavý řeči ohledně váhy motorky. Každej nějak začínal a každýmu ta motorka přišla alespoň z kraje dost těžká a ženským kór.Proto holt mají ženský zúženější výběr,pokud jsou malé a drobné. Je třeba si na to zvyknout,pak ta váha nepříjde,spíš tedy při tý manipulaci...když se motorka rozjede tak kila cítit nejsou Podle toho co píšeš bych ti řekla, jdi do toho CBRa,ale radit ti to nebudu,člověk může být sebevíc opatrnější a i tak můžeš skončit tam co ti, o kterých se říkalo že jsou to borci na silnici.
katynka7177>Pepino.rb>
jako laik jsem poznala akorát CBF 250 od 600 hornet a to že opravdu sakra hodně, v autoškole a poznal to i můj instruktor -
teď možná napíšu něco naprosto hloupého,ale já to trošku ´vidím takto,ale budu ráda,jestli je to omyl,když mi to někdo vysvětlí:
k té citlivosti v plynu - mám auto,které jede 220, ale taky s ním tak rychle nejezdím nebo ne aspoň tak často, je to o tom,co kdo má v hlavě a výkon motoru si uvědomuju,když přesednu ze svého auto do auta kamaráda,který má načipovanou octávku,takže z nuly na 100 je to během chvilenky,ale nemagořím za každou cenu tam dát vše na maximum, vidím provoz,předpokládám, nemagořím,nefrajeřím...
to samé doufám budu dělat i v jedné stopě - samozřejmě tam nemám vyzkoušený terén,nemám vyzkoušené vlastnosti atd.... ale právě když nevím,tak raději postupně a opatrněji,než zbrkle a v jedné sekundě přijít o vše...
Vůbec nelze srovnávat nadupaný auto a motorku! A opakuju, není to o hlavě, ale o zkušenostech. Proti pětikilu je šestka hodně citlivá na plyn (mám na mysli sporty), podle mě je v tom hodně velkej skok, kterej mi třeba přišel bez problému, ale jenom díky tomu, že jsem s pětikilem zažila tři sezony!
1 reakcí na tento příspěvek Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Začít na slabší Honda 500 nebo rovnou CBR 600 F
GRASSEL>A.F.I.> dyť kvůli tomu to taky mám
a pozoruješ u sebe nárůst sebevědomí či něčeho jiného?