Co bych ale vytknul že málo vydrží, na to že je jezdím na šestce a mají najeto tak 3 tisice tak už jsou sjete ze tří čtvrtin. Předek se sjíždí stejnoměrně jak zadek (myslel sem si že než bude v hajzlu předek tak sjedu vzadu ještě nejakou starší gumu)
Jinak někdo psal "kdoví jestli tam tři směsi sou a není to jen marketingový blábol" tak to je blbost, přechod jde krásně vidět, boky žmolkují ale střed ne
Příště ale zkusím jiné gumy kvuli tomu že sem čekal že víc vydrží
Po defektu jsem zadek musel zahodit(ale dojel jsem na nem domu v pohode, i kdyz tam bylo 0,5Atm tak se dalo jet) a predek vydrzel jeste 2000km
Takze za mne spokojenost, budu je jezdit dal
1 reakcí na tento příspěvek Battlax BT 016
Edit - tak sjeto do kraje - svěrač přemožen
Naposledy editováno 10.11.2009 00:01:26
1 reakcí na tento příspěvek Battlax BT 016
1 reakcí na tento příspěvek Battlax BT 016
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Battlax BT 016
Stewe>kámoš je měl na sv 650 a šli srát po 3 t km
by mne zajimalo, jak muzou jit srat po 3tkm kdyz mi na dvouvalcovem litru vydrzi tech 10tis KM a to jezdim hodne svizne, hlavne akceleraci kdy ji davam nazrat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Battlax BT 016
to jezdíš až na "plátno" ne?
1 reakcí na tento příspěvek Battlax BT 016
Stewe>
Naposledy editováno 13.08.2009 14:48:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Battlax BT 016
Ozzy_>Tak predek na hranu jezdi v provozu malokdo Hlavne malokdo ma na seriovy masine tak vysoko stupacky/vejfuky/stojanky aby to vubec technicky slo.
ja mam vejfuky i stupacky opravdu vysoko.. to me nelimituje.. a stojanek uz je ubrousenej... ale i tak je to asi uz na to co umim v provozu neresitelny:) ale i co mivam pneu z okruhu tak maj ten pas kterej jedu dotrhanej a uplne na hrane to taky neni... takze asi i zalezi na stylu jizdy,motorce, rafky, pneu....
1 reakcí na tento příspěvek Battlax BT 016
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Battlax BT 016
assassin>ja mam vejfuky i stupacky opravdu vysoko.. to me nelimituje.. a stojanek uz je ubrousenej... ale i tak je to asi uz na to co umim v provozu neresitelny:) ale i co mivam pneu z okruhu tak maj ten pas kterej jedu dotrhanej a uplne na hrane to taky neni... takze asi i zalezi na stylu jizdy,motorce, rafky, pneu....
Ja mam na stupackach zadek do kraje a na predku zhruba pul cm. Na to se v provozu dostavam tak na kruhaci najezdech atd ... v beznym provozu mam daleko vetsi rezervy aby slo vic zarvat do riditek a bylo kam priklapet.
Z okruhu je to povinnost :) Kluci co "nicim nedrou" a narozdil ode me umi jezdit to servou na hranu i na predku .... mluvim typicky o supersportech.
zalezi samo na vsem. Kdysi tu nekdo psal ze na SV byl na hrane zaroven u predku i u zadku, vetsina to ma tak ze zadek na kraji znamena jeste netknutej pasek strachu na predku ...
Gumy, geometrie podvozku atd ...
Kamos zase rikal ze stary continentaly jezdil na hranu a nazul novy JAUZNEVIMCO a najednou pul cm od kraje a ani ranu. Stejna masina, stejnej jezdec ...
1 reakcí na tento příspěvek Battlax BT 016
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Battlax BT 016
Stewe>karf> co máš za gumy?
metz sportec m3. zadní má 6mm. přední asi míň a vydrží mi 6/7 tisíc (P/Z) což je docela solidní...a drží čertovsky