dík
Trinidad
Wyrwolova - Slivenec
Muj motoskolitel byl super, ferove jednani a byla jsem s nimi hodne spokojena.
1 reakcí na tento příspěvek Motoškola v Praze
100% spokojenost - ferove jednani, myslim ze v ramci toho co te muze normalni autoskola naucit udelal maximum.
motorky:
125ccm - nejaka Yuki
250ccm - CBF 250 - tu sem i s nim postavil uprostred krizovatky na zadni
a pak Virago 535 - naprosta pohoda, nizky sedlo, V2
jinak v autoškole Letná sem dělal B, a mel sem skvelyho instruktora, ktery tam uz ale bohuzel nedela :-/
1 reakcí na tento příspěvek Motoškola v Praze
na motce jsem nikdy neseděl a dělal papíry na velkou - výborneý instruktoři, oba asi 195cm a váha tak 120kg :).. jízda nejen ve městě, ale i na okresce!!! jízdy nebyly ve stylu, že se to musí odjezdit, ale abych se vážně něco naučil.. hlavně ta okreska byla fajn ;)
motorky kawa er5, ZR 7 a er6n.. 125 nějakej shit...:)
MOTORKY:
Suzuki GN 125 (na tom sem jezdil fakt sračka do kopce to nechtělo)
Honda CBF 250
Kawasaki ER5
Jinak v poho všechno vysvětlil, když sem tam přišel a řek sem mu, že sem na motorce vživotě nejel, tak mě vzal na parkoviště. Po pár kolečkách sme vyrazili do provozu.
1 reakcí na tento příspěvek Motoškola v Praze
Jinak všechno ti ukáže a vysvětlí, testy s tebou natrénuje vše OK dal sem a ty to dáš určo taky.
Celkem bych ho doporučil.
1 reakcí na tento příspěvek Motoškola v Praze
pudes k nemu i na velkou motku???
1 reakcí na tento příspěvek Motoškola v Praze
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola v Praze
Patrik-1>Jo a jestli už máš nějakou nižší skupinu, tak tě na ER5 možná pustí jinak pochybuju.
Proč pochybuješ, zákony jsou takové že výcvik provádíš na motocyklu dané skupiny... Je sice prakticky možné se nejdříve svézt na slabší, ovšem je to jaxi mimo zákon. Pokud děláš "na velkou" a jezdíš na něčem slabším težko se to dá uznat jako výcvik dle zákona (možná tak jako kondiční jízdy pokud na to už máš řo), ale v případě že máš jenom B a chceš dělat na velkou tak jezdíš rovnou na velký. Kdybys jezdil během výcviku na neomezenou např. na 125ccm a stal se nějaký průser tak by to bylo podle mě asi stejný jako kdyby jsi výcvik na 125ccm dělal na pětikuli... Prostě na tom nemáš co dělat, ani v autoškole! Pokud mám žáka který se hned na "velkou" necejtí tak ho nechám svézt na 125ccm na cvičišti, ale do provozu bych s ním na tom z výše uvedených důvodů nejel.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motoškola v Praze
Patrik-1>MATY2> To je pravda, ale viděl bych tu jeden problém: Jak je možné, že některé autoškoly provádějí výcvik na skupinu Am když nemají žádnou 50ku a jezdí se na 125ce.
Patriku, na to Ti odpovím já - v zákoně o autoškolách (č. 247/2000 Sb.) je takový výcvik povolen. Je to z jednoduchého důvodu - na trhu neexistuje moto ve skupině AM, které by mělo užitečnou hmotnost alespoň 160 kg, aby to uvezlo dva lidi (žák a učitel). Proto je umožněno provádět výcvik na skupinu AM na motocyklu zařazeném do podskupiny A1 - max. 125 ccm a 11 kW výkonu, ovšem musí se dodržet rychlost jízdy do 45 km/h, což odpovídá skupině AM.