1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
kubbbi>Ahoj chlapi, chtěl bych se zeptat na nastavení zadního pérování.Mám efko z 97 roku.Vím že je tam matka se kterou se má otáčet, ale nějak jsem nepochopil jak to má fungovat. Mně to jde otáčet jenom na jednu stranu a myslím že je to čím dál horší.Pokud s tím máte někdo zkušenosti tak mi prosím poraďte.
No já mám eFko z 98 a tam je přímo takovej celej válec kterým se otáčí, nicméně být tebou bych zvážil dvě varianty 1. na jednu stranu to jde lehčeji protože Ti pomáhá váha motorky a na druhou to jde víc z toho protože Ti v tom váha motorky brání(čistě teoretická úvaha), jinými slovy na druhou stranu je třeba zabrat víc. 2. třeba už to bylo na max takže je logické že to jde už jen na jednu stranu ...
milion>daval sem tusim 2x 3mm na sebe a rozdil byl znat bylo to akorat vic jsem nezkousel uz se to blbe skladalo (chytit zavit kdyz musis premoct pruzinu
Díky to sem potřeboval vědět.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
Naposledy editováno 20.07.2009 09:39:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
DRN>zrada žádná akorát pozor abys dal dobre kabely na válce (neprehodil je) a pak na hadicku odvzdusnení nádrže, já ji skřípl mezi nádrž a airbox jo a na svíčky budeš potřebovat ten jejich originál klíč, nebo jiný tenký dlouhý
přesně něco takové jsem potřeboval, já bych ty kabely určitě zpřeházel odpojují se tam dvě hadičky, tak to snad nepopletu a co se týče těch hadiček píšou tam jak se má nastavit kohout, mám na něm tři polohy, dopředu, dolu a dozadu, vím, že ste mě to už psali, ale já to pokaždý zapomenu, co znamená která poloha ? Ten originální klíč, díky slušnému předchozímu majiteli mám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
firecracker>DRN>zrada žádná akorát pozor abys dal dobre kabely na válce (neprehodil je) a pak na hadicku odvzdusnení nádrže, já ji skřípl mezi nádrž a airbox jo a na svíčky budeš potřebovat ten jejich originál klíč, nebo jiný tenký dlouhý
přesně něco takové jsem potřeboval, já bych ty kabely určitě zpřeházel odpojují se tam dvě hadičky, tak to snad nepopletu a co se týče těch hadiček píšou tam jak se má nastavit kohout, mám na něm tři polohy, dopředu, dolu a dozadu, vím, že ste mě to už psali, ale já to pokaždý zapomenu, co znamená která poloha ? Ten originální klíč, díky slušnému předchozímu majiteli mám.
u me dopredu rezerva, dolu normal (nebo obracene ted nevim) dozadu PRI tim napoustit karbece, mas podtlakovej ventil takze krom polohy dozadu je to jedno, nepotece to ale ja myslel hadicku ktery planda volne neni do niceho zastrcena na tu pozor abys ji neskrip, to je odvzdusneni nadrze
3 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
Naposledy editováno 20.07.2009 20:31:00
lukas.mat>Ahoj překvapila mě tu vaše debata o polohách kohoutu. Je možné že já mám kouhout dělaný tak že ho mám na levé straně motorky a když se na něj dívám tak vlevo je PRI, dolů normal a v pravo rezerva. Takže obráceně než co jste tu psali. Je tedy možné že se ty kohouty se tam dávali dvy druhy? A dá se ně
není to jinak než píše DRN je to uplně stejně a nemá cenu používat do leva a do prava když můžeme jednoduše používat do předu a do zadu, to si nikdo nesplete
lukas.mat>Ahoj překvapila mě tu vaše debata o polohách kohoutu. Je možné že já mám kouhout dělaný tak že ho mám na levé straně motorky a když se na něj dívám tak vlevo je PRI, dolů normal a v pravo rezerva. Takže obráceně než co jste tu psali. Je tedy možné že se ty kohouty se tam dávali dvy druhy? A dá se ně
pochybuju ze by davali rozne druhy kohoutu, kazdopadne dozadu je urcite pri to si muzes vyzkouset jestli mas pruhlednej palivovej filtr ze tam potece benal i kdyz budes nenastarovanej, on a rezerva si fakt nejsem jistej ale myslim ze rezerva je poloha dopredu, jeste me napadanemas prehozenej ten plisek co je to nem napsane (myslim jako hore kolama, ze nekdo rozebiral kohout a prehodil to)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
DRN>jenom dotaz co jezdite za retezovky? pomalu zacina odchazet ta at mam cas nasetrit jinak jsem se rozhod a dam dozadu zase 140 gumu
chtěl jsem tam dát CZ, ale vycházela dráž než DID takže jezdím DID, ale zdá se mě, že to ten řetěz nějak moc vytahává, napnu ho a za chvíli je zase prověšenej a to tam mám řetěz výkonostně pro Busu, tak nevím co je špatně, samozřejmě ho mažu a čistím. No a co se gumy týče, tak proč to chceš vrátit. Jinak, když bdueš mít chvíli čas tak bychom se třeba někdy v práglu mohli sejit pokecat a trochu se třeba projet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
lukas.mat>nechci experimentovat. Jezdím na ON ale když mi dochází benzín tak to na rezervu přepnout musím. TAk proto se ptám když nevím kde je REZ a kde PRI jestli se náhodou něco nestane. Protože mě řekl bejalej majitel že dozadu je REZ a dopředu je PRI.
beres to tak ze ti to rek nebo si videl to oznaceni?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
firecracker>chtěl jsem tam dát CZ, ale vycházela dráž než DID takže jezdím DID, ale zdá se mě, že to ten řetěz nějak moc vytahává, napnu ho a za chvíli je zase prověšenej a to tam mám řetěz výkonostně pro Busu, tak nevím co je špatně, samozřejmě ho mažu a čistím. No a co se gumy týče, tak proč to chceš vrát
na cz jsemslysel chvalu cenove jsem to jeste nezjistoval, gumu pac ta 150 me dela strasnou strechu a ojizdi stred (hodne blbe) no a taky kdyby nahodou nedejboze nehoda tak je to o pruser, projet klidne muzem, moto mam u sebe tak klidne o vikendu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
DRN>na cz jsemslysel chvalu cenove jsem to jeste nezjistoval, gumu pac ta 150 me dela strasnou strechu a ojizdi stred (hodne blbe) no a taky kdyby nahodou nedejboze nehoda tak je to o pruser, projet klidne muzem, moto mam u sebe tak klidne o vikendu
mě se taky sjíždí střed, ale asi tak nějak normálně, já to za 140 nemůžu protože mám v papírech 150, tenhle víkend asi ne, protože budu na dovolený mimo prahu ale třeba ten další, ozvu se Ti
firecracker>mě se taky sjíždí střed, ale asi tak nějak normálně, já to za 140 nemůžu protože mám v papírech 150, tenhle víkend asi ne, protože budu na dovolený mimo prahu ale třeba ten další, ozvu se Ti
ok, ja mam original 140 ale obuj jsem sirsi kvuli jizdnim vlastnostm, pada to lip do zatacky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
DRN>beres to tak ze ti to rek nebo si videl to oznaceni?
Beru to tak že mi to řekl. Žádné označení tam bohužel nemám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
lukas.mat>Beru to tak že mi to řekl. Žádné označení tam bohužel nemám.
mas, sundej ten plastovy cyp kterym tocis, pod nim je takovy plisek a tam je to vyznacene, jinak si myslim ze borec taky nevedel a proste jezdil na pri
Naposledy editováno 21.07.2009 22:00:11
firecracker>chtěl jsem tam dát CZ, ale vycházela dráž než DID takže jezdím DID, ale zdá se mě, že to ten řetěz nějak moc vytahává, napnu ho a za chvíli je zase prověšenej a to tam mám řetěz výkonostně pro Busu, tak nevím co je špatně, samozřejmě ho mažu a čistím. No a co se gumy týče, tak proč to chceš vrát
Také jezdím DID....pravidelně mažu Motulem,čistím a dobrý .Gumy Continentalky Contiforce ,vzadu 150ka
Naposledy editováno 27.07.2009 18:43:11
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
Mach1>Zdravím .Chlapy,příští týden chci měnit olej a protože nemám po ruce žádný manuál,jsem línej to hledat na netu,tak se Vás ptám:kolik oleje budu na výměnu potřebovat a který olej by jste mi z vlastní zkušennosti doporučili?Předem díky za odpověď
No na tom místě kde se do toho lije olej je napsáno 3300ml a 10W40 mě se tam vždycky vejdou 4l a dávám olej 15W50. Jinak hodně lidí používá Motul Ester 5100 s viskozitou 10W40 a nebo 15W50
firecracker>No na tom místě kde se do toho lije olej je napsáno 3300ml a 10W40 mě se tam vždycky vejdou 4l a dávám olej 15W50. Jinak hodně lidí používá Motul Ester 5100 s viskozitou 10W40 a nebo 15W50
Čoveče,že já si toho udaného množství nikdy nevšiml .Na zátce jsem zaregistroval 1OW40 .Mám možnost koupit IPONE 10W40 za 170kč/l. Každopádně díky za echo
Naposledy editováno 30.07.2009 14:38:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
firecracker>No na tom místě kde se do toho lije olej je napsáno 3300ml a 10W40 mě se tam vždycky vejdou 4l a dávám olej 15W50. Jinak hodně lidí používá Motul Ester 5100 s viskozitou 10W40 a nebo 15W50
motul lepi spojku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F
DRN>motul lepi spojku
mam na motulu odjeto asi 8k km, jak se to lepení spojky projevuje ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |