globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Třikrát stejná závada v záruce??
 
17.7.2009 v 18:31
Ahoj všem....

když koupíte např. televizi a má třikrát za sebou stejnou závadu, kterou se nepodařilo v záruce odstranit, pak počtrvté dostáváte zpět peníze, nebo nový výrobek, podle toho, co si vyberete.
Nevíte náhodou, jak je to s tímto u motorek??

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:09 | Nahoru | #31

babuka>..
Jinak pochopitelne vse zavisi jestli prodavajici reklamaci uzna pokud ne, tak plno lidi jde od toho,preci jen soudni znalec.
nosti s provozem vaseho zarizeni.

Vse je o dohode a kompromisech a jestli nekdo lita rok na motorce a vohuntuje ji no tak co chce, ale opacne, pokud mi nekdo rekne, ze po par tisich neco, tak jdu do toho.



Přesně, je to o kompromisech, obzvláštzě u složitějšího zboží..

Ale šance na výměnu auta/motorky v záruce je skutečně jen teoretická.

O hodně jednodušší to je u větších firem s větší reputací, ty si samozřejmě budou krýt záda a než aby se problémy propíraly na veřejnosti, tak raději ustoupí a vše vyřeší v klídku. Což se asi nebude týkat nějakého místního prodejce motorek, který stejně bude existovat pár let, než toho stejně nechá.. A snažit se, aby v specializovém magazínu napsali o reklamaci jendohoho motorkáře je taky asi zbytečné.. Vyměnit v reklamaci nějakou elektroniku je pro prodejce jednoduché a většinou ji je schopen bez ztráty prodat. Ale co udělá prodejce s více než rok jetou motorku? Na tom už prodělá majlant a raději riskne jednoho nasraného zákazníka než takovou finanční ztrátu.. Zákazník si může nechat vypracovat znalecký posudek, že to není způsobeno běžným opotřebením, ale k čemu mu ten posudek je? Pre prodejce to je cár papíru.. Posuddek nepůjde ani použit při případném soudním sporu, protože posudek by musel vypracovat nezávislý soudní znalec... Takže myslím si, že ohánět se na prodejce Obč. zákoníkem nemá moc význam..

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:10 | Nahoru | #32

NoFear4>C.J.> Ona se chysta nejaka novela reklamacniho radu ktera bude jednoznacne nevyhodna pro spotrebitele a EU uz to schvalila?



Ne novela, ale i v naší zemi se budeme řídit zákony, které dávno platí v EU.. K čemuž jsme se závazali při vstupu do EU

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:11 | Nahoru | #33

C.J.>Pokud přijde zákazník s oprávněnou reklamací,m tak se to myslím každý prodejce snažit vyřešit co nejdrříve, nejlépe na místě. Dovolím si risknout, a pokud se věc pokazí po pár dnech používání a slušný zákazník donese vše kompletní (a ne že bude tvrdit, dle zákona nepotřebuji krabici ani záruční list - na to mu odpovím a já mám dle zákona 30 dnů na vyřízení, kdyby jste to donesl, tak bych vam klidně vratil penitze nebo dal jiný kus) tak takovému zákaznikovi klidně vyměním na místě věz za 30-50tis Kč, když ji mám skladem. Ale oprávněných reklamací je skutečně málo.. Většina zákazníků absolutně nedokáže pochopit, že zboží za několik desítek tisíc se skutečně opravuje, diví se, že jim po roce nevrátím peníze při první reklamaci..



Cetl jsem rozhovor s jednim nejmenovanym zastupcem dodavatele notebooků a ten, že prý 20% noteboků je vadných a že i tak se jim to vyplatí.

Ono obchodnici casto mlzi a ze zakaznika delaji hlupaky, smejd vydavaji za kvalitu

Naposledy editováno 18.07.2009 00:14:42

3 reakcí na tento příspěvek Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:11 | Nahoru | #34
Můžete mi říct jedinou zemi, kde by spotřebitel měl záruku a práva jako v ČR?! V koliak zemích si myslíte,m že např. platí záruční doba 24 měsíců?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:13 | Nahoru | #35

babuka>
Cetl jsem rozhovor s jednim nejmenovanym zastupcem dodavatele notebooků a ten, že prý 20% noteboků je vadných a že i tak se jim to vyplatí



To jsem nepochopil, jako vadných od výroby? A co že se jim vyplatí?

Naposledy editováno 18.07.2009 00:13:46

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:17 | Nahoru | #36

C.J.>Můžete mi říct jedinou zemi, kde by spotřebitel měl záruku a práva jako v ČR?! V koliak zemích si myslíte,m že např. platí záruční doba 24 měsíců?!



nevim jestli tam maj 24mesicu na zaruku,ale vim ze treba v americe maj zakaznici 90 dni na vraceni zbozi bez udani duvodu.A funguje to vyborne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:18 | Nahoru | #37

NoFear4>C.J.>Můžete mi říct jedinou zemi, kde by spotřebitel měl záruku a práva jako v ČR?! V koliak zemích si myslíte,m že např. platí záruční doba 24 měsíců?!

nevim jestli tam maj 24mesicu na zaruku,ale vim ze treba v americe maj zakaznici 90 dni na vraceni zbozi bez udani duvodu.A funguje to vyborne.

Použitého zboží? To asi ne,kolego...

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:19 | Nahoru | #38

C.J.>babuka>
Cetl jsem rozhovor s jednim nejmenovanym zastupcem dodavatele notebooků a ten, že prý 20% noteboků je vadných a že i tak se jim to vyplatí

To jsem nepochopil, jako vadných od výroby? A co že se jim vyplatí?



Vyplati se delat smejdy,protoze i tech 20 % smejdu prodaji a jen cast zakazniku to resi a z te casti se to jen nekterym uzna, takze platim za kvalitu a kvalita nikde

1 reakcí na tento příspěvek Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:24 | Nahoru | #39
Jak dlouho ma vyronek fungovat ? Jak dlouho maji byt na nej dily ? Reklamoval jsem telefon kvuli naproste banalite krytka pametove karty a jeden servis neresime, druhy prodame krytku a nakonec ze pry neprodaji, treti servis oprava kvuli krytce bude draha 2 tis !! nakonec normalni rekalmace uznana a ja cekal tri nedele kvuli krytce ze 20 Kc

baterie do notesu za dva roky od koupe uz nikdo neprodava origo baterku ! no nebudu jmenovat

Clovek jde vetsinou reklamovat a s prominutim zmoula cepisi, tak to nejde, chce to duraz ne sprostotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:27 | Nahoru | #40

C.J.>Můžete mi říct jedinou zemi, kde by spotřebitel měl záruku a práva jako v ČR?! V koliak zemích si myslíte,m že např. platí záruční doba 24 měsíců?!



Nesmysl nesmysl a kde jsou obchodnici tak vycurani a kde maji takove marze kamos kupoval kolo silnicku v CR 120 tis. Nemecko v nekolika prodejnach to same za 80 tis. Predrazenost v CR je znama viz. ceny nekterych aut.

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:37 | Nahoru | #41

prackarr>NoFear4>C.J.>Můžete mi říct jedinou zemi, kde by spotřebitel měl záruku a práva jako v ČR?! V koliak zemích si myslíte,m že např. platí záruční doba 24 měsíců?!

nevim jestli tam maj 24mesicu na zaruku,ale vim ze treba v americe maj zakaznici 90 dni na vraceni zbozi bez udani duvodu.A funguje to vyborne. Použitého zboží? To asi ne,kolego...



Tak to asi jo kamarade.Ani nemas tuseni co vsechno se v Americe vraci a oni to s usmevem berou zpatky.nebudu rikat co vsechno jsem koupil a po krasnem zadarmo š mesicnim pouzivani zase vratil zpatky.Ale naprosto bezne se tam vraci nedojedena babovka protoze nechutna,maso z mrazaku,protoze jim asi dosli prachy,pripadne chcipla ryba do akvarka,ktera preci musi vydrzet dele nez jen chvili.....je toho spousta co jsem na Wallmartu zazil co Americani vracej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:43 | Nahoru | #42

babuka>C.J.>Můžete mi říct jedinou zemi, kde by spotřebitel měl záruku a práva jako v ČR?! V koliak zemích si myslíte,m že např. platí záruční doba 24 měsíců?!

Nesmysl nesmysl a kde jsou obchodnici tak vycurani a kde maji takove marze kamos kupoval kolo silnicku v CR 120 tis. Nemecko v nekolika prodejnach to same za 80 tis. Predrazenost v CR je znama viz. ceny nekterych aut.


kolik % by jsi si představoval,že by měl mít slušný prodavač na zboží? A co za práci děláš ty,smím-li se optat?

NOFEAR- takže podle tebe je normální,že si v lednu koupím novou motorku,v dubnu vrátím,vezmu zas novou a takto každé 3 měsíce? Brzdi,at si tě nemusí člověk přestat vážit...

Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:48 | Nahoru | #43
Navrhuji různá zařízení pro petrochemii, energetické bilance atd. atd. prostě chemie, strojařina, měření a regulace, ekonomie, právo

Chemical_engineering

Účastnil jsem se několika velmi inspirujících reklamací v zahraničí

PS to není o tom kolik by mě mít marži, ale o tom co prodává a proto mám trpělivost, protože mnohdy je v tom prodejce nevinne

Naposledy editováno 18.07.2009 00:50:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 00:57 | Nahoru | #44
prackarr> ano je naprosto normalni,ze si koupis novou televizi,koukas na ni a pak si ji vymenis zase za novou,stejne tak to udelas s horskym kolem,tenisovou raketou,oblecenim a proste vsim co jde v supermarketu koupit.Vyjma CD a DVD.
Samozrejme nevim jak je to v pripade nakupu vozu nebo motorky,ale zato naprosto presne vim.ze kdyz dealer aut stoci tachometr na aute ktere prodava,tak jde sedet.
Ale to uz jsme odbocili.Ja tim jen chtel rict,ze se klidne zreknu zaruky na 2 roky,kdyz budu mit stejnou moznost jako maj americani na ty 3 mesice.Jo jeste neco,mel bys videt ty fronty dovnitr obchodu kratce po vanocich.Vsichni vsechno vracej...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 01:20 | Nahoru | #45

NoFear4>prackarr> ano je naprosto normalni,ze si koupis novou televizi,koukas na ni a pak si ji vymenis zase za novou,stejne tak to udelas s horskym kolem,tenisovou raketou,oblecenim a proste vsim co jde v supermarketu koupit.Vyjma CD a DVD.
Samozrejme nevim jak je to v pripade nakupu vozu nebo motorky,ale zato naprosto presne vim.ze kdyz dealer aut stoci tachometr na aute ktere prodava,tak jde sedet.
Ale to uz jsme odbocili.Ja tim jen chtel rict,ze se klidne zreknu zaruky na 2 roky,kdyz budu mit stejnou moznost jako maj americani na ty 3 mesice.Jo jeste neco,mel bys videt ty fronty dovnitr obchodu kratce po vanocich.Vsichni vsechno vracej...



Všechno se to hezky čte. Ale kdo to zaplatí. Jen a vždy konečný kupující.

Rád budu tyto služby poskytovat(podnikám a prodávám elektroniku), ale lidé budou muset chtít více zaplatit za mojí marži, která díky tomu bude muset narůst.

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 01:34 | Nahoru | #46
AndělČK> ja myslim ze se hluboce pletes a pravy opak je pravdou.jediny problem je,ze ja jsem cech a choval jsem se jako cech a i ty se na to divas jako cech.Pro americana je to jen jasny dukaz duvery,ze si muze s naprosto klidnym svedomim koupit temer cokoliv aniz by musel mi strach o kvalitu.protoze jestli se mu to vysere,okamzite to vrati a koupi si to jinde a od jineho vyrobce

Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 07:26 | Nahoru | #47
Ano, v americe to skuečně funguje tak, že člověk může bez udání důvodů věc vrátit, dokonce vím o případech, kdy vyčuraný čech na brigádě po půl roce vrátil nábytek, ledničku, kolo, byvení bytu a vráti lse do ČR.. V maerice to tak funguje, ALE ZÁSADNÍ ROZDÍL JE V TOM, ŽE AMERIČANA ANI NENAPADNE VĚC VRÁTIT! Mluvil jsem s čechem který má v USA svůj shop s elektronikou, říkal že za dva roky zažil jeden případ kdy přišel zboží vrátit američan !!

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 07:31 | Nahoru | #48

babuka>Jak dlouho ma vyronek fungovat ? Jak dlouho maji byt na nej dily ? Reklamoval jsem telefon kvuli naproste banalite krytka pametove karty a jeden servis neresime, druhy prodame krytku a nakonec ze pry neprodaji, treti servis oprava kvuli krytce bude draha 2 tis !! nakonec normalni rekalmace uznana a ja cekal tri nedele kvuli krytce ze 20 Kc

baterie do notesu za dva roky od koupe uz nikdo neprodava origo baterku ! no nebudu jmenovat

Clovek jde vetsinou reklamovat a s prominutim zmoula cepisi, tak to nejde, chce to duraz ne sprostotu.



No tak to skutečně je.. Záruka je dva roky, ale už dávno neplatí, že by musel existovat mimo záruční servis a už vůbec neplatí, že by se měly prodávat samostatně díly zvlᚍ ani po dobu prodeje přístroje.. S tímhle se u elektroniky setkávám, jediné na co má zákazník nárok, je reklamace po dobu 24 měsíců.. U levných šmejdů skutečně neexistuje možnost placené mimozáruční opravy či sehnaní poškozeného/opotřebeného dílu. Funguje to tak u největších šmejdů, které nemají v ČR ani servis a o distribuci/reklamace se starají jen velkoobchody. Pokud se vada vyskytne, tak mění celý výrobek.

Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 08:18 | Nahoru | #49
Pěkně se to tu rozjelo

Já osobně se také setkávám s reklamacema v mém oboru (okna, dveře) a je pravdou, že někdy jsou to bizardní záležitosti. Nikoho jsem zatím ještě "neodpálkoval" a vždy to nějak vyřešil ke spokojenosti obou stran. A o tom to je. V případě mé motky....dávám ji tam do servisu jen proto, že je ještě v záruce, jinak bych ji dal do servisu jinam, nebo se na ní podíval nejprve sám. Jen mě tak prostě napadlo, jak to s těma vadama v tomto případě vlastně je.
V mém případě to bude nejhůře čerpadlo, ale myslím si, že spíš někde nějaká netěsnost.

2 reakcí na tento příspěvek Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 08:36 | Nahoru | #50
Odkud že jsi noufíre? Aha!tak to chápu! Tobě přije normální,používat 3 měsíce věc a pak ji vrátit,že jsem se vůbec ptal...
Jestli to někdy přijde k nám,jakože ne,tak Praha padne na buben první,lidí jako ty je tam totiž nejvíc.

Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 11:03 | Nahoru | #51
Bohužel v poslední době kolem mě pořád někdo něco reklamuje a jedná se většinou o světové značky hlavně v elektronice atd. atd. Člověk si koupí vlastně vývojový model a pak testuje nový a nový firmware v telefonu atd. atd. Tak je to se vším.

Moje teta reklamovala studnu měla být xx metrů a byla jen x a to ještě úplně mimo termín, když chtěla reklamovat, tak jen výsměch, že takhle by si prý nic nevydělal. Nakonec přestali komunikovat a hotovo.

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 11:04 | Nahoru | #52

prackarr>Odkud že jsi noufíre? Aha!tak to chápu! Tobě přije normální,používat 3 měsíce věc a pak ji vrátit,že jsem se vůbec ptal...
Jestli to někdy přijde k nám,jakože ne,tak Praha padne na buben první,lidí jako ty je tam totiž nejvíc.



Ano přijde mi to normální. Pokud to nefunguje, tak to je normální.

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 20:02 | Nahoru | #53

prackarr>Odkud že jsi noufíre? Aha!tak to chápu! Tobě přije normální,používat 3 měsíce věc a pak ji vrátit,že jsem se vůbec ptal...
Jestli to někdy přijde k nám,jakože ne,tak Praha padne na buben první,lidí jako ty je tam totiž nejvíc.



Odkud jsem?Jsem z maleho mesta kousek od prahy.A co to s tim ma co delat?Odkud jses ty?Jsi snad svatej kvuli tomu,ze ja bydlim v praze a ty na dedine?Hele driv nez me zase zacnes napadat,pripadne moralizovat o tom co je spravne a co je neslusne.Reklamacni rad v americe je v tomto pripade naprosto jasne dan a ja mam tim padem aniz bych porusoval nejaky zakon,nebo vyhlasku pravo jakoukoliv vec bez udani duvodu vratit a to take cinim.Cili necinim nic,co by se nesmelo.A nemuze me za to nikdo napadat.Kdyby chteli aby to bylo jinak,tak by tohle nevymysleli a neschvalili.
Kdyby si videl jake zbozi a hlavne jidlo se na Walmartu hazi do kontejneru jako odpad,misto toho aby se poslalo treba do afriky,tak bys z prominutim drzel hubu.A nemel kecy,ze kdyz jsem si na 3 mesice jakoby pujcil televizi,fotak,pripadne horske kolo,abych tam nebyl jako uplna socka, tak bych tam stejne pak vsechny ty veci musel nechat a tudiz bych si domu nedovezl ani dolar a cela pulrocni nabaze by byla naprosto zbytecna.nemluve o tom,ze oni ty veci stejne hned vrati do regalu a prodaji nejakymu cernochovi.
Vec ktera jde naprosto nejvic temer veskeremu osazenstvu tohoto fora je moralizovani.

1 reakcí na tento příspěvek Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 21:13 | Nahoru | #54
Říkám, že češi jsou nejvychcanější národ pod sluncem

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 21:31 | Nahoru | #55

C.J.>Říkám, že češi jsou nejvychcanější národ pod sluncem



Hele to je prd.Ti povim jak funguje mozek cecha v americe.treba chytrej noufir prisel na to,ze tenisova raketa je na jednom Walmartu ve sleve za 8$ a na druhem ji maj za 15.Takze rychle koupit dve rakety,ale protoze vracet se to ma tam kde se to koupi,cimz bych na tom logicky nic nevidelal. Tak jsem jako ztratil ucet a mohl se domahat vraceni neboli vymeny za jine zbozi na tom krame,kde ty rakety byli za draho.A tak jsem mel treba zadarmo walkmena,kteryho uz jsem ani nevracel.

1 reakcí na tento příspěvek Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 22:17 | Nahoru | #56
Já tě ale nemoralizoval. Já se tě ptal,jestli ti to,co jsi psal přijde normální. Nic víc.
Každému takovému chytrolínovi přeji,aby ho stejným způsobem ojebal jeho zákazník v jeho kšeftě,nic víc. Mě by toto prostě nenapadlo. Tebe jo. A co se týče toho města/dědiny,jak jsi psal,máš recht,není to o tom,je to o lidech...

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 22:25 | Nahoru | #57
prackarr> myslim ze to nechapes.Neni to ojebavani,je to sluzba zakaznikovi a ja ji jako zakaznik bebezbytku vyuzil.Nic vic nic min.problem je,ze se na to nedokazes podivat nezaujate....asi mozna proto,ze jsi podnikatel a neco prodavas.vidis na tom jen podvod a ojebavani prodejce.

1 reakcí na tento příspěvek Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 22:28 | Nahoru | #58
A není to tak?
Za každou službu se platí. Pokud ti prodám postel na 100 dolarů a ty mi ji bez udání důvodu za 2,5 měsíce vrátíš,a já ti dám z5 100 dolarů,tak mi pověz,co jsem vydělal? Já ti službu poskytl,ale ty jsi za ni nezaplatil!
Je to stejné,jako by jsi u pumpy koupil za 300kč benzín,projel ho a pak šel reklamovat,že ti motorka nejela dobře,a ty chceš prachy z5.
Podnikal by jsi ty takovým způsobem? Tobě fakt toto přijde normální? Nezlob se na mě,ale mě ne.

(reakce na) Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 22:44 | Nahoru | #59
prackarr> odpovim ti jednoduse a podle sebe tak jak bych to opravdu delal kdyby to bylo tak u nas v cechach.Koupil bych to u tebe,vklidu ti to za X mesicu vratil.A kdyz by ses na me jeste pri tom usmival,byl milej popral mi hezky den a probehlo by to bez problemu.TAK BYCH PAK OD TEBE KUPOVAL VSECHNO PO ZBYTEK ZIVOTA.A nic uz ti nechodil vracet.Chapes.
jenze u nas obchodovani a vztahy zakaznik prodejce funguji uplne jinak.

Naposledy editováno 18.07.2009 22:45:05

1 reakcí na tento příspěvek Třikrát stejná závada v záruce??

18.7.2009 v 22:46 | Nahoru | #60
Tak tímto způsobem bych od tebe kupoval po zbytek života i já,a schválně by mě zajímalo,jestli by jsi se při mém vracení zboží tobě taky tak hezky usmíval,jak píšeš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist