globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR125
 
11.12.2006 v 19:58
čeká na mě nebo spíš cerku tohle moto pod stromek, ale je to z Němec a je to omezené. Naštěstí je to karbec, teda snad naštěstí, protože si myslím, že to bude zadušené jen nějakou restrikcí. Nedělal už někdo z vás takovou úpravu? Říkal jsem si trochu k tomu odškrcení otevřít výfuk, snad by to pomohlo, jinak jsem na zemi, je mi jasné, že 4t ve 125 není a nebude žádné dělo, ale o to taky tak trochu jde, na druhou stranu, aby to uvezlo i mě. Díky za rady.

(reakce na) Suzuki DR125

24.5.2007 v 10:54 | Nahoru | #121
Jo a je to modro tmavě zelenej u mě

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

24.5.2007 v 14:11 | Nahoru | #122
Tak jsem to nainstaloval a omezuje to ot. na všechny kvalty. :(
Asi mám smůlu. Odpor jsem přeměřil, je O.K. Kostra opravdu ukostřená... Jdu ještě bádat.

Suzuki DR125

24.5.2007 v 20:58 | Nahoru | #123
tak custe panove, je mozny, abych mel rychlostni omezovac na 80kmh :mad: ?? BTW: mam karbec uplne cistej bez elektriky ( zadnej otackovej omezovac ) 4ka jde vytahnout na 90 (ale ten motor uz jenom kvíli :marod: , docela ho lituju) kopnu tam 5 ku :shy: a rychlost spadne na 80 a drzi se na ni... je mozny, ze by CDI nejako "ochudilo" jiskru na svicce :/ - min by to blaflo a tim padem nizsi vykon?? protoze nijak jinak me uz nenapada, cim by to mohlo regulovat :rolleyes:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

25.5.2007 v 06:51 | Nahoru | #124
alesmoto>kua, to me ani trochu netěší... co máš za model(/rok)?

(reakce na) Suzuki DR125

25.5.2007 v 08:37 | Nahoru | #125
kotrix>Je to 97, ale zkusím ještě něco vymyslet. Až bude trochu čas dam to na mont. stojan, roztočím šestku do omezovače a budu měřit multimetrem, co leze za změněný hodnoty z převodovky.

Suzuki DR125

25.5.2007 v 09:47 | Nahoru | #126
stačí jen měřit kde se měmí odpor při řazení. Nemusíš to mít nadráplý. Jakej drát si střihnul?Jakou měl barvu a kde byl v CDI? Já ho měl nalevo nahoře tmavě zeleno modrej

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

27.5.2007 v 22:02 | Nahoru | #127
Zdravim všechny DRkáře,má doma taky jedno a chtěl bych ho nechat vrtnout ale nevim kolik ale nevim kolik si můžu dovolit,může te mi někdo poradit,díky :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

28.5.2007 v 11:20 | Nahoru | #128
driftbiker> Do původní vložky se dá dát o nějaký 4mm větší píst. dá to pak 142ccm a větší kompresní poměr. Mám ho tam od Wiseca. Ale lepší varianta je od nich koupit větší píst i s větší vložkou. Nebo si vložku nechat vytočit z tvrdší litiny - vyjde to levněji. Otvor ve válci zvětší každej, kdo má frézu. Není to nic složitýho. Dostaneš se pak na 160ccm. To už s tím jinak jede. *yes*

(reakce na) Suzuki DR125

28.5.2007 v 14:44 | Nahoru | #129
alesmoto>Díky za radu,určitě do toho půjdu,alespoň těch 160ccm.

Jinak bezva forum, to s tim odporem taky zkusim a pak poreferuju,DR mam už čtyři roky,takže změnu zaručeně poznam poznam :lol:

3 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

28.5.2007 v 19:59 | Nahoru | #130
Custe bikeri, dneska mi prisel manual na DRavce a jemu podobne stroje od suzuki (motorove) hnedka sem se koukl na rozpis elektriky a porovnal to se skutecnosti a bud mam nejakej prechodovej typ ( mam r.v96) nebo mi tam nekdo nasteloval elektriku z GNka :mad: takze barvicky dratu sou uplne jiny... a jeste se tady spekulovalo, jak to muze bejt omezeny...indikatorem zarazeny rychlosti to vazne neni.. verte mi.. :thmubup: podle schemat to je omezeny diky nejake civce, ktera je u alternatoru ( na jakym principu to funguje fakt nevim :/ )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

28.5.2007 v 21:18 | Nahoru | #131
VojtasDR>A ty mi věř že sme tam dali odpor a lítm 115:) Jinak nemoch bys ho naskenovat? Udělal sem stránky http://dr125.wz.cz a schánim všechno na dr. Jestli si někdo nechával vrtnout dr tak bych byl rád kdyby o tom napsal článek a poslal mi ho

(reakce na) Suzuki DR125

28.5.2007 v 21:21 | Nahoru | #132
VojtasDR>můžeš to mít opravdu jinak, běžné je omezení otáček, které funguje na všechny kvalty, ale DRko rok 98 mění odpor při řazení, to je ten zelený drát, tam si stačí jenom vybrat ten odpor, při kterém se ti zdá, že to jede nejlíp a dát ho tam místo řadičky, někdo už vyzkoumal, že je to ten 820 ohm a osobně celkem souhlasím. To tvoje omezení půjde určitě taky vyřadit, protože ta cívka bude nejspíš odpor, který začne něco zkratovat, už tu někdo podobné systémy snad i řešil, tady jsou chlapi koumáci, ikdyž vzhledem ke kubatuře asi ještě mlaďoši, ale aby mi někdo napsal, jak se má nastavit rozvoďák, tak to ne, sakra, mrkněte někdo do manuálu. Dík.

(reakce na) Suzuki DR125

28.5.2007 v 21:29 | Nahoru | #133
gynekolog>sak ja ti verim, ja jen konstatuju, ze tam mam asi uplne jinou elektriku nez vy, mimochodem uz sem ti psal na navsetvni knihu, jestli nechces fotky z generalky motoru...jo, jinak scanner nemam, je to knizka , ktera ma 200stranek a na to, ze je okopirovana, nebyla zrovna levna,to vite, kseft je kseft ;) , takze treba kdyz se budu o prazkach hodne nudit ( ale opravdu hoooodne ) a kamos bude mit moře casu, tak bych k nemu skaknul, a udelal bych z toho PDF.. jinak nouzove to muzu blejsknou digitalem.. ale vsichni vite, jak to bude asi vypadat..takze az budes dodelavat sekci s omezovacem, tak ti vyblejsknu elektricky schemata ( na DRka jich tam je opravdu hafo, jen ja mam na GNko :lol: ) a ty to muzes zakreslit rovnou do toho, at to je i pro " blbce " :thmubup:
BTW: nekam se ti z hlavni strany ztratili odkazy na guestbook atd..jo a jeste... kolik dratu vam vede z CDI...me 5 zelena,modra, - asi civka a pak bila,cerno-bila,oranzovo-bila

Suzuki DR125

29.5.2007 v 09:53 | Nahoru | #134
By bylo supr. Ta stránka ti nevalila asi proto že si tam byl v době kdy sem jí předěláal takže asi hodinu se to furt měnilo te'd už valí jak má ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

30.5.2007 v 12:22 | Nahoru | #135
Konečně jsem koupil odpor a připájel ho tam. Ale nepodařilo se mi povolit žádnej šroub, abych to mohl ukostřit... myslíte že bych to mohl přidělat na zápornej pól baterky? (neměl jsem už čas to vyzkoušet, tak se radši předem ptám )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

30.5.2007 v 14:31 | Nahoru | #136
VojtasDR>kde jsi koupil ten manual? je v cestine?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

30.5.2007 v 14:59 | Nahoru | #137
kotrix>vem měřák a najdi si nějaký místo nevodivý. Jeden drát přilož na ten drát a druhej kam to chceš ukostřit a hledej kde to nevodí

(reakce na) Suzuki DR125

30.5.2007 v 20:05 | Nahoru | #138
kotrix>koupil jsem ho od maníka, kterej rušil motoservis, a mel takovejhle knizek hafo, jinak pres internet, kdo hleda , ten najde. nasel jsem ho na motoinzertu (ne motoinzerce!! )stal me 500 i s dobirkou, je cernobíle okopirovanej ( za ty prachy mohl bejt barevnej :lol: ) a cesky fakt neni, toho bys chtel prilis.ale dostal jsem k tomu i technickej slovník, takze uz vím, jak se řekne anglicky "přícne ulozeny motor :P" jinak je to knizka z rady Haynes Manual, je to zaroven manual GS, GN, GZ a DR ... jinak je na nem videt, ze byl pouzivany, pac je okopceny i s mastnejma prstama obtisklima na papire :thmubup: jinak nemam prostredky na jeho ofoceni, takze ani nepiste , ze ho checte taky :rolleyes:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

30.5.2007 v 21:24 | Nahoru | #139
gynekolog> proč kde to nevodí? spíš kde to vodí, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

30.5.2007 v 21:44 | Nahoru | #140
kotrix>klidně i na ten minus na baterce, ale je to divné, ukostřených šroubů tam musí být hafo

(reakce na) Suzuki DR125

31.5.2007 v 06:27 | Nahoru | #141
Luboš> oni tam sou, ale bohužel zrovna teď nemám dostatečný vybavení, abych je dokázal povolit, sou strašně utáhnutý... ta baterka bude jen dočasný řešení :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

31.5.2007 v 19:24 | Nahoru | #142
kotrix>ne když to kostříš tak to přece dáváš tam kam to nevodí. Ten odpor jak je na tom kusu drátu co je z cdi mu říká že tam 820 ohmů je a cdi to stačí. A ten druhej by tam moch bejt jen tak ale ukostři ho.dej ho někam kde to nevodí. Moc nešpekuluj a povol nějakej šroub:) na http://dr125.wz.cz dám za chvíli přesnej návod i s foto tak kdyžtak sleduj. Dál tam bude návod na výbrus od Vojtas CDI Jinak bych prosil všechny aby se tam taky koukli a kdyžtak mi pomohli, kdo chce ať se regne na http://dr125.wz.cz/forum/index.php a pomůže se fóru rozhejbat. Díky moc všem za pomoc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

31.5.2007 v 21:44 | Nahoru | #143
gynekolog>teď jsi mě trochu zmátnul, jestli máme oba stejnou motorku, ten drát, co přestříhneš od CDI byl zapojený přes různé odpory na řadičce a na N-5 a 6 měl nulový odpor, na ostatních kvaltech byl měřitelný odpor kolem 900 ohm, při tomto odporu to hezky točilo, takže řešení je jasné, ten kousek drátu z CDI zapojit přes ten odpor na kostru, tím se obejde to řazení a máš trvale největší nebo spíš nejmenší omezení otáček

(reakce na) Suzuki DR125

31.5.2007 v 21:45 | Nahoru | #144
jo a ten drát od řadičky nechej v luftu, ten už je nanic

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

31.5.2007 v 22:06 | Nahoru | #145
Pokud na CDI neni sestipinovy konektor tak skrceni hledejte jinde

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR125

31.5.2007 v 23:17 | Nahoru | #146
Zdravim chlapi Drko mám od 27,05,2007 je to super stroj ale mam na nem omezovac chci ho dolu, ale chci se zeptat jestli po úkonu co tu popisujete myslim prestrihnuti dratu a nasledne pridani odpotu jestli to premosti jen omezovac <strong>rychlostni</strong> nebo i <strong>otackovej</strong> diky!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

1.6.2007 v 14:25 | Nahoru | #147
gynekolog> to uskotření ale právě musí vést proud, jinak by se to CDI nedozvědělo jakej tam je zrovna odpor, takže uplně jedno není pod kterej šroub to dám... ale hlavně mi nejde žádnej povolit :D to je největší problém :D

(reakce na) Suzuki DR125

1.6.2007 v 20:28 | Nahoru | #148
Susak11> jojo, mam petipinovej, zakze musim hledat opravdu nekde jinde... :shy: sem promeroval odpory u vsech kabelu vedoucich z cdi a nic :D

(reakce na) Suzuki DR125

2.6.2007 v 14:01 | Nahoru | #149
kotrix>hele tak číhem občas na ty stránky jak sem ti napsal dám tam článek s fotkama. A nebo napiš Susakovi na icq ten to dělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR125

2.6.2007 v 14:02 | Nahoru | #150
Vidadek>Zdar sundej sedlo a koukni na cdi jesli ti do něj de 6 drátů. Jestli jo tak to máš good zbavíš se jak omezení otáček tak rychlosti tim odporem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist