globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tričko a kraťasy - asi je to normální...

14.7.2009 v 20:04
Asi jsem už totálně zmagořel když říkám žákům furt dokola ať na motorku nesedaj v kraťasech a v tričku. Nejenže ty svoje bejvalý žáky pak potkávám jak jinak než v kraťasech, ale co mě dneska dostalo? V sousedním městě jsem potkal učitele autoškoly na motorce v trenkách a v tričku, boty jsem si nestihl prohlédnout, ale vůbec bych se nedivil kdyby to byli pantofle.
Nějak tomu po celým dnu v plné výbavě při tomhle počasí přestávám rozumět. Neměl by jít učitel svým žákům příkladem? Nebo je teda v pořádku jezdit v tomhle počasí na motorce téměř nahý? Asi už jsem přepracovanej nebo se mi v helmě uvařil mozek ale fakt to nechápu.
Zkuste anketu, kdybych si mohl dovolit nevydělávat tak bych určitě volil bod č.5
Anketa: v tričku a v kraťasech:
jezdím běžně - je to ok
jezdím vyjímečně když je fakt nesnesitelný vedro
13%
nejezdím, vždy si vezmu alespoň rifle a bundu
27%
177
bez pořádný vybavy bot a motohadrů s chrániči na motorku nesednu i když je vedro
54%
357
ve vedru prostě nejezdím protože to je v motohadrech masochizmus

15.7.2009 v 01:30 | Nahoru | #61
Jo ale jednou jsem jel fotit na nějakej ples, a měl jsem tankvak plnej vybavení, oblek už se mi tam nevešel, tak jsem 160 km dlouhou trasu z Prahy do Příbrami a zpátky absolvoval jen v obleku a helmě

Budil jsem docela rozruch, ale konečně jsem si připadal jako ďábel v kravatě

15.7.2009 v 04:06 | Nahoru | #62
včera jsem potkal takovýho machra v kratasech, triku a bez helmy..jel po hlavní v jihlavě z náměstí, snažil se kličkovakt mezi auty a byl to evidentně čurák. kdyby ho něco sundalo, tak by mi to asi ani nevadilo

15.7.2009 v 08:46 | Nahoru | #63
co se týče autoškoly tak si nemůžu stěžovat co se týče instruktora tak mi předal pár dobrých zkušeností, ktery jsem už párkrát využil a motorka už jedzdila poslední sezonu ale furt byla v celkem dobrým stavu

jinak teda taky nechápu některý lidi co na to vlezou jak kdyby šli na plavečák
řídič je rohlík a silnice struhadlo co k tomu víc dodat

Já bych na to teda takhle nevlezl a sice na svýho cestáka taky nemám to co bych si předstvoval ale snážím se to postupně doplnovat dle financí

15.7.2009 v 11:01 | Nahoru | #64

Jinak u Matyho jsem delal rozsireni na A neomezene ja a nemuzu si stezovat...
...Ukazes se Maty na FestLejtu v Vlastejovicich?

dík za recenzi Na srazy jezdím opravdu jen vyjímečně a navíc mám teď práce až nad hlavu (a ne jen ježdění) takže na festlejtu mě nepotkáš...

Naposledy editováno 15.07.2009 11:02:53

15.7.2009 v 11:06 | Nahoru | #65
Známej má autoškolu,z 90% jezdí auta,motorku dělá jen tak okrajově. On sám jezdí jen v "montérkách" a nízkejch DC botech. Helmu má slušnou,to se musí nechat... V jeho případě to není o tom,že by se potil,ale spíš,že se mu nevyplatí si kupovat oblečení na motorku,když na tom jezdí jeden týden v měsíci.
Jinak souhlasím s tím,že by instruktor měl jít příkladem a na motorku bych posadil jen žáka taky ve výbavě,aspoň bunda,nějaký vyšší boty...

15.7.2009 v 11:10 | Nahoru | #66
Na "krátké" jízdy, sem si pořídil kevlarky a k tomu normál budnu od kombošky. Rychleji se to obléká, je to skoro jako normální jeansy a snad by to i trochu ochránilo. Jinak na vyjížďku, vždy komplet oblečení.
Když se bavíte o těch autoškolách. Já dělal moto současně s autem a jízdy sem neměl ani jedny. Závěrečky na moto sem dělal tak, že sme autem autoškoly přijeli ke garáži s učitelem, já tam nasedl na moto autoškoly, učitel jel přede mnou autem a já za ním sám na moto. Valil to tenkrát asi 110 po státní Přijeli sme na plácek, kde čekal policajt, já tam udělal pár koleček a osmiček, policajt řekl dobrý a zase sme valili zpátky do garáže. Pak pokračovala moje jízda autem.
Ještě že sem měl z vesnice něco odlítáno na strejdově 350
Už je to pár let a bylo to na taky na 350, ale dodnes se tomu musím smát. Byl sem tenkrát rád, že sem nemusel jezdit s instruktorem, ale na dnešních motorkách, by byl tento postup dost o hubu, a samozřejmě protiprávní...

15.7.2009 v 11:16 | Nahoru | #67

15.7.2009 v 11:19 | Nahoru | #68
když je pekelnej hic, tak jezdím mezi garáží a barákem jen v džínách a mikině (škopek a rukavky jsou samozřejmost). a to jen kvůli tomu, že je tam nahovno MHD a nezřídka se stane, že bych musel v kombinéze 5km šlapat pěšky jinak na moto bez kombo nesednu.

jo, a kůže

15.7.2009 v 11:20 | Nahoru | #69
Většinou komplet, ale semtam, když jedu jen z práce domu, tak si beru jen bundu, blembák a rukavice. Na druhou stranu jsem však byl před 2ma týdny v Barceloně a tam v motohadrech nejezdí nikdo a taky to jde..

15.7.2009 v 11:23 | Nahoru | #70
podle mne jezdí v trenkách a triku jen lidi, co si ještě neustlali a nepodstoupili dobrovolnou depilaci

ti ostatní už vědí, jak to boli

15.7.2009 v 12:45 | Nahoru | #71

Bludevil>Díky, ale jel jsem tak zrovna včera, tílko a kraťasy, cca 2km jízdy. Díky, ale na kpuliště se fakt do kůže soukat nebudu. A za druhý, jak jezdíš na kole? Tak ve "full"? Ono mi přijde jedno, pokud se vyseknu v 50ti na kole, nebo na mašině. A když jedu jak holátko, tak jedu fakt s krajní opatrností. Možná teda někoho baví masírovat ego, že je takymotorkář, proto i kousek k vodě to potřebuje v plné kombi s páteřákem.

taky jsem se jel za kamarádama koupat, roztrženej nárt, dvacet štychů a prázdniny proležený na kanapi mně z toho vyléčily a to jsem ani nespad z motorky stačilo potkat ču.. kerej si to namířil přes křižovatku rovnou ke svýmu rohovýmu baráku a asi už myslel na to jak mu stará naloží knedlo zelo vepř k obědu

15.7.2009 v 12:51 | Nahoru | #72
Za mlada jsem taky jezdil jenom v kraťasech a triku. Jedou mi při jízdě po louce cestou na fotbalový hřiště vlítla do nohavice včela. Dostal jsem žihadlo kousek od rozkroku. Seskočil jsem z toho za jízdy, motorka ujela ještě 20 metrů a pak lehla a moje jediná starost byla stáhnout kalhoty a tu včelu dostat ven. Těch pár lidí co stalo opodál napřed moc nechápalo, ale pak se dobře bavili. Od tý doby už jedině dlouhý kalhoty a rukáv a co jsem pořídil lepší motku tak i oblečení s protektorama.

15.7.2009 v 12:52 | Nahoru | #73
do 50 km taky jezdim nejradeji jen v ryflich

15.7.2009 v 13:05 | Nahoru | #74

15.7.2009 v 13:06 | Nahoru | #75

15.7.2009 v 13:07 | Nahoru | #76

Laďa.s>Dřív jsem tak nějak zastával názor že bez pořádného oblečení ani ránu, ale když v poslední době vidím co za individua si kupují motorky a v čem jezdí tak si říkám - dobře jim tak. Ať si jezdí v čem chtějí, však oni si budou dřív svoji kůži, né moji.

přesně tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tričko a kraťasy - asi je to normální...

15.7.2009 v 13:36 | Nahoru | #77

to se mi líbí

15.7.2009 v 13:48 | Nahoru | #78
Nam instruktor rikaval, ze pokud nebudeme mit dlouhe kalhoty, bundu a pokud mozno pevnou obuv, tak nas na masinu proste nevezme.
Ja muzu rict, ze i kdyz mam plnou kapotaz, tak jsem pred 14 dny dostal na dalnici v 100km/h zihadlo pres rifle do stehna a byl to docela slusny tanecek. Obzvlaste kdyz jsem si na dalnici sundaval kalhoty. Par devcic i zatroubilo.
Skoncil jsem s obvazanym stehnem, protoze to nejak oteklo a udelal se flek.
To me jen utvrdilo, ze poradny hadry jsou potreba i kdyz se jezdi kolem komina. Proto jsem si uz radsi objednal kombosku, at mam klid.

15.7.2009 v 13:52 | Nahoru | #79

MATY2>Mrzout>Kdybych spad at se radsi odre ta kravska kuze zvenku, nez kuze vola uvnitr. To rikal muj instruktor autoskoly...

to se mi líbí

Zaved to do osnov
Jinak kdyz si jedu 500m pro cigara na benzinu (lenora lina sem) mam vzdycky alespon dziny, motoboty, vrsek od komby, helmu a rukavice... Protoze dlouhy kosti lip srustaji nez natrznea plice...

Naposledy editováno 15.07.2009 13:54:20

15.7.2009 v 13:53 | Nahoru | #80
Pokaždé když to vidím....+batůžky s tangama za ušima v pantoflíčkách.....řeknu si :

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......a představuju si ty sedřeniny,odřeniny atd.

Sama jsem jela nedávno v riflích+komplet......bylo to fsjn,je to nakažlivé,ale musím říct,že jsem pořád myslela nanožičky, stehýnka,po nějakém malém klarambolu

15.7.2009 v 13:57 | Nahoru | #81
Mě absolutně dostává týpek co jezdí tady po Boleslavi.Neznám ho teda, ale jinak než v kraťasech jsem ho nepotkal.Na těle bundu, na nohách tenisky...A jezdí furt jen dokola po městě.Gixer 750...asi čeká že na to někoho nabalí...

15.7.2009 v 14:41 | Nahoru | #82
Taky musim uznat, že když jedu "jen" do města (cca 6km) beru si pouze ryfle,jinak v plný palbě - taky jsem měl tu čest se slečnou asfaltovou když jsem jí před rokem brousil.. Jinak tam kde jsem dělal autoškolu, ze strany školitelů dle mého uvážení v pořádku. Jen ten vozový park :\ , ale udržovaný.

Naposledy editováno 15.07.2009 14:45:43

15.7.2009 v 14:44 | Nahoru | #83
No, majstrštyk byl, když jsme kdysi dávno jeli s kámošem na ples z Jablonce do Hejnic v kvádrech a v lakýrkách. Motocykly MZ 150, byl únor a běžkaři na Smědavě na nás dost blbě koukali Po svý vlastní prdeli jsem se už taky svezl, jak už to tady někdo říkal, blbě se spí, sedí, leží.... hrůza. A od té doby dávám přednost kombošce.

15.7.2009 v 14:53 | Nahoru | #84
Přiznávám, že když je to opravdu maso, tak si odepnu vrch kombi a vezmu si rifle, ale to když si jedu jen pro cíga, v riflích bych se necejtil, takže buď jedu jen vopatrně kochačku, někde kousek, nebo jedu v kombi, nebo vůbec.

15.7.2009 v 15:04 | Nahoru | #85
Jinak na sportu bych se necejtil ani v textilu, sice to má chrániče, ale po kámošově pádu v pomalé vracečce se ty chrániče válely všude možně jen ne tam kde měly. Na cestování dobrý, ale jinak na prd.

15.7.2009 v 15:54 | Nahoru | #86
Já jezdím převážně vzorově oblíklej.Ale jsou případy že jedu jen v džínách a k. bundě s chráničema a v keckách.
Ale vím že kdyby něco tak to bude bolet.Tak že jen vyjímečně a jen na kousek.

15.7.2009 v 16:22 | Nahoru | #87
Ségra mojí ženy - 18 nebo 19 let (nevim přesně) Jezdí na skůtru, a to ZÁSADNĚ v sexy tílečku, a miniaturní letní sukýnce, pod kterou, když jí za jítdy vlaje, jsou vidět sexy tanga. Paráda. Když jsem s ní o tom mluvil, tak řekla že není třeba se oblíkat, že je to jen padesátka a nikdy z toho nevytáhla víc jak 70 km/h Jo a - cituji: Tak ať mi naši koupí motorku, a budu se oblíkat jak oni chtěj (a já doplním - a obleču si to co mi koupí, protože moje prachy z brigády jsou na chlast a cigára, a ne na kokotiny).

Jo a teď nevim jestli mi to říkala ona, nebo jiná "teen" blondýna se kterou jsem měl podobný hovor - to už je jedno, ale ta věta by zasloužila někam vytesat:
"Když jsou blbý a padaj jak padaj, tak jsou pak vodřený. Kámoš říkal že když spadnu tak se mám kutálet, a nešoupat se po silnici, abych nebyla pak odřená."

Že mě to tywoe nenapadlo hned!!! Je to tak jednoduchý!

15.7.2009 v 16:22 | Nahoru | #88
Loni na Motomanii jezdil typek naboso

15.7.2009 v 16:45 | Nahoru | #89
Sakra, skoro se podle toho strašení bojím dojet pár km z práce domů, protože pojedu zas jen v obleku (jak už jezdím pár let). Ale když člověk teda padá co pár metrů, že ani z baráku bez kompletu nemůže vyjet, asi to prodám (jo ale xichty na to, že někdo sedí na supersportu v obleku mě baví )

15.7.2009 v 17:26 | Nahoru | #90
Ani hovco, bez hadrů bych nevyjel a než jezdit v tomhle horku v kůži, tak to radši vydržím až bude přijatelněji... prostě teď nejezdím... Ty co jezděj v tričkách a kraťasech ani nezdravím... i když já letos už nezdravím skoro vůbec i tak, mašinu má každej trouba...