globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto z USA
 
24.6.2009 v 16:42
zajímalo by mě jestli se motorky (auta) v USA liší použitými díly oproti Evropě (ČR)?? když se liší v homologaci apod, tak se to někde na motce musí projevit ne? třeba tlumiče, brzdy, emise atd...? nechtěl bych se napálit při koupi motorky, která je dovezená z US. "třeba že bude hůř brzdit"...

Moto z USA

24.6.2009 v 17:51 | Nahoru | #1
Záleží jak u jakého modelu, ale většinou je to- jiné světla (parabola), amerika má všude odrazky a mají filtr na výpary z nádrže (taková černá baňka). Brzdit by to určitě nemělo hůře, podvozek může být nastaven jinak, bývá i jiné zpřevodování (amící neradi řadí i na motorkách ) a mají i semtam jiné zrcátka (zase jiné předpisy). Ale jak říkám záleží na konkrétním modelu- jsou motorky, které se třeba neliší vůbec.

1 reakcí na tento příspěvek Moto z USA

24.6.2009 v 18:07 | Nahoru | #2
Srouby, hlavne pozor na srouby. Budou mít jejich míry a jejich zasrany zavity!

(reakce na) Moto z USA

24.6.2009 v 18:16 | Nahoru | #3
Tafi.xXx> Tohle snad nemyslis vazne.... Mam druhou motorku z Ameru a vzdycky meli metricke zavity.

1 reakcí na tento příspěvek Moto z USA

24.6.2009 v 18:52 | Nahoru | #4
už vidim japonce,jak tam kvuli amíkovi vrtá jiný díry,protože metrický maj jenom v evropě.

Moto z USA

24.6.2009 v 20:19 | Nahoru | #5
nedávno to kámoš řešil na technické....
... Nehomologované světla,čísla rámu-motoru (neměl tam nic)....
U jeho motorky Goldving, pěkná darda a spousta práce.
Bez tlačenky na technické, dost peněz navíc...

Moto z USA

24.6.2009 v 21:34 | Nahoru | #6
Nejde o závity. Mám auto z USA, Ford Focus sedan a stojí za hovno. Tím myslím kvalitou. Odcházejí postupně ložiska, brzdiče, klima ... Problém je v tom, že v americe je auto spotřebák a cena mýho focuse je asi 10.500 dolarů, novýho. Srovnejte si to s cenama v Evropě. Nemyslím si, že je to jenom o marži prodejců. Levný materiály apod. Jo a je dělanej v dílech v Evropě, v Americe je jenom smontovanej. :\

(reakce na) Moto z USA

24.6.2009 v 21:36 | Nahoru | #7
los fazeros> Proč by Japonci vrtali jiný díry? Ty si myslíš, že motorky se vozí z Japonska??? Tak to jo.... Já bych spíš řekl, že se motorky vyrábějí v Americe, stejně jako například pro Evropu se vyrábějí v Itálii, ať je to Honda nebo Džamaha, to je fuk.
Ale tím netvrdím, že rozdíly jsou. jen komentuji...

Moto z USA

24.6.2009 v 21:39 | Nahoru | #8
Jo a auta standardně neprojdou na technické kvůli světlům i blinrům. Blinkry totiž blikají červeně, což se u nás nepromíjí.

Moto z USA

25.6.2009 v 20:55 | Nahoru | #9
takže byste nedoporučili koupi moto z USA? nebo se najde někdo s vlastní zkušeností?

Moto z USA

26.6.2009 v 08:25 | Nahoru | #10
Já měl motorku z USA, ale já jí nevez. Všechno sem tam už měl předělaný aby to vyhovovalo v evropě. Kamaríd občas připravuje nějakou tu mašinu z USA na technickou u nás a zas tak hrozný to neni. Důležitý je, aby to mělo evropskou homologaci. proto se nejlíp tahaj harleye, protože maji celosvětovou. Hlavně na tu homologaci bacha. Stejná motorka u nich může mít jiný emisní limity a u nás neprojde. Ne že by ti jí měřili, ale podle VIN. Já měl třeba VT1100 verze SC23. Kouknou do tabulek a i když to bude jen nějakym seškrcenim a ucpávkou ve vejfuku, tak ti to nedaji, i kdybys to tam dal. Mělo by to projít správně výzkumákem a to je raketa. Pak sou některý věci co ti může potvrdit autorizovanej servis. Něco podobnýho jako třeba škrtící kit na 25kW, abys moh jezdit dřív jak ve 21. Ale nejsem schopnej ti říct jaký. Nicméně, když si vybereš motorku která má i evropskou homologaci, už to předělat neni zas tak hrozný. Nejhorší je že nemaji parkovačky. takže buď splašit světlo, nebo někoho šikovnýho a odvážnýho, kdo vyvrtá parabolu pro žárovku na parkovačku. Další věc sou blinkry. Přední svítí a jak tu někdo psal, že sou červený, tak taky ne vždycky. S barvou si poradíš, když to budou skla červený, tak vyměníš celý blinkry, to neni tak hrozný. Ale je potřeba trochu průměrně vzdělanej elektrikář, aby ti ty blinkry předrátoval. Podle bratra žádná věda, měl to za 20 minut u kamarádovo mašiny. Na druhou stranu, na mojí X4, z USA, mi taky svítí, oranžově, a předělávat to budu až v momentě, kdy kámoš odejde z STKčka, nebo až mě budou prudit kamarádi co pomáhaji a chrání. Jinak jestli chceš dovézt choppera, maj tam zpravidla navěšenejch spoustu serepetiček, světla, klaksony a tak. To musí před technickou dolu. Tim se dostávam k poslední věci ohledně těch šroubů jak tu někdo píše. Sou na motorce normálně metrický, jen u těch doplňků a toho co se tam navěšuje navíc, tak tam sou ty jejich závity. Takže jestli třeba někdo měnil na chopperu řídítka s držákama, nebo nějak jinak tunil, budou tam UNF závity. Takže, když něco sundáš, je třeba si psát nebo malovat, kam jakej šroub patří. Holá motorka je už, ale v pohodě. Měl sem 3 motorky z USA, intruder 750, vt1100 a teď X4, a všechny sou v metrickejch závitech. Dokonce i X4, i když je určená jen pro Japonsko a USA a v evropě se nikdy neprodávala žádná její verze.

Moto z USA

26.6.2009 v 11:23 | Nahoru | #11
Ta moje současná hvězda je USA,jediný rozdíl ,zatím co jsem zjistil,je v předním světle chybí parkovačka,protože místo ní svítí neustále přední blinkry ,jako asi většině amerik a hlavně má naloženo o spoustu chromu víc než ta evropská verze Koupil jsem jí však už na českých papírech přímo od dovozce,je to určitě lepší,než se v tom patlat sám a nebo si dovést moto z kterým je nějaký problém ohledně TP a technické,to by pak byl pěkný vopruz takže já jsem rozhodně pro moto z usa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist