Jedná se o hodnocení všech jezdců, bez rozdílu počtu startů i tříd, ve kterých se zúčastní kterékoliv ze závodů na českých přírodních okruzích.
Bodové ohodnocení je odstupňované podle důležitosti podniku, kvality jezdců a délky okruhu. Podle tohoto pravidla má pak jezdec startující ve třídách do 600cc a nad 600cc bodový příděl za pořadí v kvalifikaci a v závodě za 300 Zatáček Gustava Havla v Hořicích a Havířovský Zlatý kahanec násobený koeficientem 2,0. Pro ostatní závody a třídy platí bodový příděl zde uvedený. Do hodnocení jsou zahrnuty výsledky prvních 10ti jezdců ze závodů a tréninků z každé objemové třídy.
Přidělování bodů :
- z pořadí dosaženého v kvalifikaci : 20; 15; 12; 10; 8; 6; 4; 3; 2; 1.
- z pořadí dosaženého v závodě : 50; 40; 30; 25; 20; 15; 12; 10; 5; 1.
- nejrychlejší kolo v závodu : 5
- překonání rekord objemové třídy : 10
- překonání traťového rekordu : 20
Bodování je vypsané pro všechny zúčastněné české i zahraniční jezdce tříd
SPORT 125, GP125, GP250, OPEN600, OPEN1000, SUPERMONO.
Podniky zahrnuté do hodnocení
300 Zatáček Gustava Havla Hořice
Slovácký okruh O cenu Bohumila Kováře Staré Město
Okruh Františka Bartoše Ostrava - Radvanice
Havířovský Zlatý kahanec
Kyjovský okruh
Bezručův okruh Opava
Takže přátelé, 20 let po revoluci jsme se zase tam... Dle důležitosti podniku a kvality jezdce dostaneš body...
Hold všichni jsme si rovni, jen někteří jsme si rovnější...
1 reakcí na tento příspěvek Czecher road racing rankings
Takže od začátku...Vše začalo,a to musím říci,suprovím nápadem vyhodnotit jezdce jezdící na přírodních okruzích...Do té doby zde bylo bodované mistrovství na autodromech a přírodní okruhy byly tak nějak "v pozadí".Takže,zrodil se SUPER nápad,který se postupně rozvíjel až došel k tendenci vytvořit OPRAVDOVÝ,oficiální přebor přírodních okruhů,t.j pod hlavičkou autoklubu!!!SUPER...co by to znamenalo...popularita mezi jezdci a né jen tuzemskými!Přilákalo by to spoustu lidí,kteří by měli motivaci jezdin na VŠECHNY přírodní okruhy s vidinou získávání bodů a oficiálního umístění...A s tím HLAVNĚ souvisí motivace pořadatelů uspořádat závody...PRO NÁS,PRO JEZDCE!!!Na začátku letošního roku vznikla iniciativa,aby vše bylo oficiální!!!Vždyť přece nejen pro naše,ale i pro zahraniční jezdce je něco oficiálního motivace přijet!Vše bohužel stroskotalo,doufám že jen pro letošní rok...Zde bych rád připomenul,zmínil,že tato aktivita nebyla vyvinuta jen Automotoklubem Kyjov,jak jsem se někde dočetl...Kyjov byl ten,kdo předal žádost na AČR po schůzy,které se účastnili skoro všichni zástupci okruhů,kterých se to týká...(pokud by někoho zajímala prezenční listina účastníků schůze-není problém)Všem se omlouvám za tuto slohovou práci,ale nyní se vlastně dostávám k věci,kvůli keré toto vlastně píšu...Dočetl jsem se podmínky získávání bodů v tomo "přeboru" pro letošní rok...A i když jde o třídu,která by mě "neměla zajímat" docela mě to "zvedlo ze židle"...Body budou přidělovány vzhledam k-důležitosti podniku, kvality jezdců a délky okruhu a to na těch důležitých tratích násobeno koeficientem 2x- Opravdu jsem myslel,že celá tato akce má vyvolat zájem jezdit a přilákat jezdce na všechny přírodní okruhy u nás!!!A co toto bude mít za následek...aspoň podle mého názoru...Jezdci přijeďte,i ze zahraničí,ale na ty důležité okruhy,kde se vám body znásobí 2x a na ty ostaní vlastně nemusíte jezdit...A to bráno ze strany jezdců(můj pohled)...Na důležitých okruzích,s kvalitními jezdci si ti kvalitní udělají body,znásobí dvěma a vy ostatní,kteří chcete bojovat a odjet všechny přírodní okruhy...smiřte se že bodovou ztrátu stejně nedoženete i přez neúčast těch kvalitních jezdců...Dle mého dost smutný příběh a to nejen vůči jezdcům,ale HLAVNĚ pořadaelům těch nedůležitých podniků,kteří vyvíjí velké úsilí a bojují o naplnění sartovního pole...VŮČI NIM JE TOTO HROZNĚ NEFÉR!!!!!Zde si dovolím trochu zabrousi na začátek...už zde nemáme dva druhy okruhů...AUTODROMY A PŘÍRODNÍ TRATĚ...máme zde tři...AUTODROMY,DŮLEŽITÉ PŘÍRODNÍ OKRUHY A...a pak ty nedůležité...
1 reakcí na tento příspěvek Czecher road racing rankings
http://roadracing.we...istraku-za-rok-2009/
Zatim Ahoj
Naposledy editováno 23.06.2009 22:15:24
Ahoj,díky za info...!!!Pokud je to takto,tak beru pár věcí zpět...!Sice,ač jsem se snažil(asi špatně) nikde jsem nenašel vypsané přidělování bodů,jiné než to,na které jsem reagoval.A v neposlední řadě jsem se nedozvěděl nic ani od samotných pořadatelů závodů,kteří by měli být informováni v první řadě...Nicméně i tak má svůj názor na důležité podniky x2,byť je to "jen" v případě RANKINGS...
Autorem myšlenky a systému hodnocení jsem já. To, co zveřejnil Jezatec, je už od ledna letošního roku pověšené na mých stránkách, které se roadracingem zabývají. Tyto pravidla jsem rozeslal všem pořadatelům, na jejichž podnicích se jedou jakékoliv rychlé třídy v rámci mistráčku. Pořadatelům jsem rovněž poslal pravidla pro přidělování bodů za závody, které vytvoří pořadí jednotlivých tříd.
První a zásadní nepochopení je v tom, že v případě Czecher Road Racing Rankings jde o zcela odlišnou klasifikaci. Nejde o bodování jednotlivých tříd (kterého jsem se taky ujal a můžete ho najít na mých stránkách, mají ho k dispozici i všichni pořadatelé vČR). Bodování ve třídách je stejné jako třeba v MS - tedy prvních patnáct jezdců bere body od 25 až po 1. A vůbec nerozlišuji, jestli někde jede (nebo dojede do cíle) třeba jenom pět jezdců. Takže mistráčku se to netýká. To aby bylo jasné.
Pokud jde o zmiňovaný Czecher Road Racing Rankings - tam je situace jiná. Jednak systém "svazarmovského" bodování (jak je nazval AKRO) je s malými úpravami převzat ze systému, který několik desítek let úspěšně funguje v irském roadracingu, včetně koeficientů a NIKOHO tam nepohoršuje a nikdo jej nenazývá skandálem. Důvody, proč používat koeficienty jsem vysvětlil a zaslal všem pořadatelům. A jsou prosté - zatímco dvackaři (ať už GP nebo SPORTy) anebo dvěpade mají svých závodů pět, šestkaři a litraři pouze tři, resp. dva. A nechce mi nikdo tvrdit, že dojet třeba čtvrtý ve dvěpade (kdekoliv) je stejné jako být čtvrtý v Těrlicku nebo v Hořicích v litrech nebo v šestkách (mám tím samozřejmě na mysli sešlou konkurenci).
Nejde o žádné vyzvihování jednoho podniku nad druhým, ale právě naopak. Výsledky z tréninků, rekordy tříd atd. mají taky své opodstatnění - někdo dobře odtrénuje, ale v závodě mu to odejde. Proč by neměl být ohodnocený za svou kvalitu? Je na tom něco divného?
Pokud je to někomu i nadále nejasné, klidně mě může kontaktovat.
Ale hlavně - zklidněte vášně
www.roadracing.webnode.cz
Omlouvám se za slohové cvičení
Ještě edit - až zase budete chtít něco kritizovat, sežeňte si, prosím, veškeré dostupné informace, abyste byli plně v obraze
Naposledy editováno 24.06.2009 10:37:30
1 reakcí na tento příspěvek Czecher road racing rankings
Rankings je věc druhá a předem podotýkám,toto ber jako mů příspěvek a názor...jelikož mně toto moc nezajímá napíšu pouze pár řádků a nechci o tom vést další spory...Děkuji za Tvé vysvětlení...Násobení koeficienty - promiň,ale to by se mohli násobit všechny třídy...je asi i rozdíl dojet čvrtý třeba ve 125GP a 125SP,kde v SP je podstatně víc jezdců a litry by se mohly násobit x4,jelikož jedou pouze dva závody oproti šestkám,které,aspoň podle mích informací a jestli se nic nezmněnilo nejedou tři ale čtyři závody...
Pokud jde o "spravedlnost" hodnocení, tak chvíli počítejte se mnou :
1. SPORT 125, GP 125 ....... po 6ti závodech (jede se všude)
2. GP250 ................... 5 závodů
3. OPEN 600................. 4 závody (z toho dva s koeficientem 2,0 = de facto 6 závodů)
4. OPEN 1000 ............... 2 závody (oba s koeficientem 2,0 = de facto 4 závody)
Kdo je tady znevýhodněný? Ještě to pořád nemá logiku?
Ještě malý edit - stránky roadracing.webnode.cz jsou v provozu od začátku ledna tohoto roku a veškeré tyto informace na nich jsou po celou dobu. Myslím, že je to dost dlouhá doba na to, aby každý, koho to zajímá, věděl o co GO.
Naposledy editováno 24.06.2009 13:40:50
1 reakcí na tento příspěvek Czecher road racing rankings
atd. atd. Samozřejmě taky 300 zatáček. Po revoluci jsem byl nucen jezdit do Brna nebo do Mostu, či na různá letiště, a to mě brzo přešlo.
Zbyly Hořice a několik závodů veteránů, včetně kouzelné Branné. Ten kontakt diváka s jezdci, které od sebe dělí jen natažené "mlíko", je něco, co se vpije pod kůži a stane se drogou. Je mi trochu líto dnešních mladých nadšenců, kteří nelitují jet na motorce přes půlku republiky třeba v dešti na závody v Hořicích. Proto doufám, že se Ti podaří dotáhnout vše navrhované do konce, a že se tedy bude opět na přírodních tratích bojovat o body. Držím palce....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czecher road racing rankings
Ale jinak dík za podporu
Filly>.....ale HLAVNĚ pořadaelům těch nedůležitých podniků,kteří vyvíjí velké úsilí a bojují o naplnění sartovního pole...VŮČI NIM JE TOTO HROZNĚ NEFÉR!!!!!...
Než něco takového příště napíšeš, podívej se na již zmiňované stránky a jejich fórum. Pak možná zjistíš, že podpora a propagace těm "nedůležitým" z mé strany určitě nechybí, narozdíl od jiných oficiálních serverů.
1 reakcí na tento příspěvek Czecher road racing rankings
De facto, kdyby jsi jel čtyři závody, tak musíš taky čtyřikrát vyhrát a ne dvakrát...
Co Frohburg??? V okolí stovek kilometrů poslední příroďák kolem dokola ČR. Snažíme se sem dostat němce, ale sami tam nejezdíme ani nemotivujeme české jezdce, aby tam dojeli.
Navíc se tam samozřejmě jedou i tzv. velké motorky
A prakticky máš zase dva závody navíc i pro litry
Všude se jedou otevřená mezinárodní mistrovství, tak zkusme dokopat Čecháčky k tomu, aby se předvedli i jinde než doma...
Frohburg by měl být logicky zahrnut do tohoto seriálu !!!
1 reakcí na tento příspěvek Czecher road racing rankings
Michale máš tady na fotu dobfotku,protože jsem jí fotil já...
GO Czech Road racing GO ahoj Vojta
Jinak ještě jednou chci poděkovat WUSOVI za to co pro nás všechny,co máme rádi Road Racing dělá DÍKY
Naposledy editováno 24.06.2009 14:35:23
1 reakcí na tento příspěvek Czecher road racing rankings
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czecher road racing rankings
Jezatec>Tak vysvětlení je určitě obsáhlé a dík za něj. Trošku si ale stejně rejpnu...
De facto, kdyby jsi jel čtyři závody, tak musíš taky čtyřikrát vyhrát a ne dvakrát...
Co Frohburg??? V okolí stovek kilometrů poslední příroďák kolem dokola ČR. Snažíme se sem dostat němce, ale sami tam nejezdíme ani nemotivujeme české jezdce, aby tam dojeli.
Zkusím to ještě jednou.
ad počet startů :
Máš (svoji) pravdu, ale vyhrát závod, ve kterém startuje 35 soupeřů, je přece jenom asi obtížnější, resp. pravděpodobnost úspěchu je menší, než ..... (nechci se nikoho dotknout, tak si to domysli sám, uznávám vás všechny bez rozdílu, ale určitě víš, co mám na mysli)
ad Frohburg :
Ano i takové úvahy jsem zpočátku měl. Ale - po loňském, řekněme nultém, ročníku českého mistráčku, kdy se výsledky jenom z přírodních okruhů sčítaly poprvé po více než dvaceti letech, jsem chtěl hlavně podpořit ty nadšence, kteří třeba uvažují s uspořádáním dalších závodů u nás. Dalším důvodem bylo to, že právě Frohburg měl kdysi silné vazby k nám a když před lety spouštěli společně s Ostende a Hengelem 3Landen Cup - ani si na nás (české jezdce, diváky a pořadatele) ani nevzdechli. Proč je mám tedy hned řadit do našeho mistráku?
Když budeš pozorně prohlížet roadracing.webnode.cz, určitě tam najdeš, v jakém "seriálu" je letos Frohburg zařazený a proč tam je. Ale to je jiná písnička (nicméně taky zajímavá )
1 reakcí na tento příspěvek Czecher road racing rankings
já už jsem si svoje vyslechl za to,že jsme s něčím takovým vylezli
je lepší srát na všechno
pomalu sby se člověk o tom bál psát
dohoda platí
kdo chce ať to podle toho jede
ty to sečteš
my rozdáme poháry
tečka
pokud to bude stát za hovno
příští rok to může zkusit někdo jinej
už jsem ti říkal, ať se o tom moc nemluví nahlas
tak to raději už dál neřešte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czecher road racing rankings
Dobře víš, že Frohburg dělají úplně jiní lidé než před 20ti lety, komunikace mezi Hořicemi a Frohburgem je nula. Proč to nevim, zas tak se v tom rejpat nechci, ale přišla nová generace mladých a myslím si osobně, že vedení v přelomu nenašlo společnou řeč. Každopádně je to škoda, je to super trať, skvělá atmosféra a Hořicím se minimálně vyrovná.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czecher road racing rankings
Hlavně prosím o tom moc nemluvme, neboť by jsme mohli narazit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czecher road racing rankings
jo i já jsem proto něco dělal a vím, že jsem se se zlou potázal
ale tady nebudu psát kde kdy jak a proč
nepřítel naslouchá
nechme pro letošek pravidla jaký jsou
vyhodnocení taky bude
pak to můžeme hodnotit
co mohlo nebo mělo bejt lepší
a pokud bude nějaký příště mohou se zlepšení udělat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czecher road racing rankings
A to je přesně to, co mě s**e. Já to nedělám pro zvýšení svého ega, ale proto, že mám tenhle sport hrozně rád a myslím si, že si to prostě JENOM zaslouží, včetně vás, jezdců.
Jsem ochotný i schopný o tom s kýmkoliv komunikovat, ale ne s někým, kdo to postaví takhle
Howgh
Naposledy editováno 24.06.2009 18:35:34
Ale stejně se něco musí stát... v době kdy neexistuje MČR, ME a MS je jakýsi "DORNA CUP", kdy pouze agentura rozhoduje o tom, kdo pojede MS a kdo ne, kdo má peníze a kdo ne, kdo je dobrý a kdo ne, kdo je starý a kdo ne atd...
Budem se muset poohlédnout po jiné sportovní autoritě...Po té, co nám bude vycházet vstříct, co pochopí, že si to třeba platíme...a že třeba chceme jezdit mistrák na tom co se nám líbí a ne to co nám autorita nabízí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Czecher road racing rankings
Ale Frohburg je prostě dobrý a navíc je to opravdu kousek. Je škoda, že nemůžete najít společnou řeč.
To, že se někdo někde nedokázal domluvit po ukončení PMP na další spolupráci, kdy se měnilo vedení, je smutné, ale nás se to snad netýká, nebo snad jo?