1 reakcí na tento příspěvek JAk správně padat
1 reakcí na tento příspěvek JAk správně padat
1 reakcí na tento příspěvek JAk správně padat
1 reakcí na tento příspěvek JAk správně padat
2 reakcí na tento příspěvek JAk správně padat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAk správně padat
kasmar>Kolikrát jsem četl, že někdo od někud spadnul, když byl krapet ožralej (třeba někam lez apod.) a právě díky tomu, jak byl gumovej, když padal, tak měl menší, nebo žádný zranění v porovnání s tím, kdyby padal střízlivej. Inu co z toho vyplývá za ponaučení?? Jinak noufír tu před časem vehementně probíral techniku vyskakování ze sedla před blížícím se čelním střetem, zkus hledat.
pravda, je to asi tejden co sem se ožral ja dobytek a asi v 40kmh na fekálu jsem naboural do plotu, plot mě odmrštil a nic se mi nestalo "ožrala má vždycky štěstí"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAk správně padat
not.available>Musime si uvedomit, ktera čast těla je nejlepe chraněna a ktera je nejmeně potřebna. Bez rukou a nohou si asi těžko znova zajezdíš. A kvalitní helma by měla přežít hodně. Takže z toho vyplývá jen jedno - DRŽKOU NAPŘED!
aha ale bez hlavy to si zajezdíš vpohodě no,to máš pravdu !!!ty vole hlavou napřed je podle mě největší blbost co můžeš udělat....vem si že bys měl narazit do nějakého sloupku nebo trubky/tyčky od plotu nebo čehokoliv....já bych teda radši šel nohama napřed,rozlámal bych si nohu,než jít napřed hlavou a máš to jako tutovku....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) JAk správně padat
not.available>Musime si uvedomit, ktera čast těla je nejlepe chraněna a ktera je nejmeně potřebna. Bez rukou a nohou si asi těžko znova zajezdíš. A kvalitní helma by měla přežít hodně. Takže z toho vyplývá jen jedno - DRŽKOU NAPŘED!
..nejlepší způsob jk jít do penálu. Nenapadlo tě že by sis mohl zlámat vaz? Někde jsem také čet o sílách které působí na mozek při prudkém nárazu...hlavou bych do toho nešel
A jinak k tématu: když nebudeš padat, nemusíš řešit jak padat Řekl bych, že návod neexistuje, až poletíš přes řidítka, těžko si vzpomeneš, že máš dát levou ruku před sebe, pravou si držet palec, levou nohou kroužit a pravou škubat. Snad jedině zkus se po pádu koulet, jako když dopadneš s padákem nebo vyskakuješ z vlaku...
to mi připomíná mě pár tejdnů zpátky s tím rozdílem že sem trochu poboural zaparkované auto u silnice :\ naštěstí jen ohlej blatník u fichtla
chlapiiii, myslím, že mám už hezkou databázi pádů z druhé ruky. Chodím hodně fotit na okruh a sbírku těch fotek mám na webu... můžu Vám říct, že jsem toho viděla "live" hodně, kluk projede rovnou kačerem a čelně do bariéry, pády při highsiderech ani nemluvím.. brrrrrrrrr i ten můj "drak" toho už nalítal z motorky na můj vkus dost. Zatím měl štěstí , spousta dalších zase ne a skončili v nemocnicích. Je to JEN o štěstí a děkuji bohu, že už jezdí více méně jen na okruhu, protože když jsme udělali tyhle fotky:
tak jsem z toho byla tedy fakt dost rozhozená. Kamarád pod těmi svodidly nakonec PODLETĚL a o svodidla si "jen" urazil obě nohy v kotníku (díky botám mu zůstaly pohromadě) takže ho dali nakonec dohromady...
takže zbývá také dodat, že záleží také na tom, KDE padáte...
1 reakcí na tento příspěvek JAk správně padat
1 reakcí na tento příspěvek JAk správně padat
co se to snažil částečně aplikovat, ale koukněte se, kde spadl a kam až letěl a co mu dělají nohy...
Co jsem se ptala kluků, tak říkali, že se končetiny prostě nedají udržet u těla, jak letíte, tak Vám setrvačností lítaj kde chtějí...
honza-exc125>to je originální ale myslím si že když je moto gp tak asi ty střelci ví jak padat ne? vetšinou se kloužou po zádech
To jo, ale na okruhu není krajnice, škarpa, hrboly nebo jiné nerovnosti když se dostaneš mimo silnici. To je lepší kopírovat terén. Aspoň podle mě a navíc kutálením prodloužíš dráhu do zastavení a protože čím větší budeš mít zpomalení za stejný čas, tak tím větší síla od toho co tě zpomaluje bude. Princip deformační zóny v autě.
Ale i na volných jízdách si člověk užije!
tady excelentní série z brněnské "osmnáctky" kde můj drahý skončil už dvakrát. Fotky jsou od VEJMIHO: