1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Nikde jsem nepsal že 4R jsou dole mrtvý a že nejsou rychlejší, jinak rozjeď V2, který nemá antihop a zkus si skopnout o 2kvalty dolů, co budeš krotit víc 2V nebo 4V??? Jinak taky dobrý ráno
HonzaSV>Stev>tureg> tos popsal dobře, prostě pro dálniční střelce co dávaj každou delší rovinku plnej 2V opravdu není a nemůže je bavit. Ale pro ty co se rádi vozej v zatáčkách je ten motor fajn a může bejt lepší než 4V
Souhlas... to je přesně můj případ, vyhledám zatáčky.
Ale na druhou stránku bych zase chtěl zkusit třeba něco ostrýho, třeba gsxr 1000. Jel jsem na ninja 900-2000rok a nic moc..
No teda sory hanzy ZX9R je už v podstatě vydechlina, ale motorově proti tvýmu sv raketa akorát se to holt musí vytočit
Je to o tom komu se co líbí a vyhovuje a ty klady si na tom každej najde, svoje. Nevím proč furt někdo musí někomu vnucovat svůj názor o tom co je lepší a horší.
jo a kdy se opijeme sem tě čekal na Křivonosce ob´hlížel SVčka a ty nikde
Naposledy editováno 21.06.2009 19:56:56
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
judy46>tak jak to tady čtu,tak si myslím,že nejlepší je si vyzkoušet obě varianty a pak se uvidí.já jsem jezdil prvně 4v,ale ty mě nějak neupoutaly.Teď mám doma TL 1000 s a jsem nadšenej jak se dá jízda na moto užívat.
Tohle už začíná být klišé....i přesto me,jako majitele stejné moto,vždycky potěší,že to tak nevnímám jen já...jupí
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
myslím motorově, jede TLR o tolik lépe? Má to stejné nebo jiné převody?
(neberu v potaz, že SV je v podstatě cesťák, ale zajímá mě jak "táhne" na těch dvou motor..)
Jasně že bych raději telátko, jenže když za stejné peníze můžu mít SV o 6 let mladší
Graf TL-R
graf SV 1000
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Pálí to jednou za otáčku, jako 4-T 2V, tak si možná jednou pořídim 2V nebo 1V, ale stíhačku rozbitých okresek si nechám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
C.J.>Je velký rozdíl mezi TL-R a SV 1000?
myslím motorově, jede TLR o tolik lépe? Má to stejné nebo jiné převody?
(neberu v potaz, že SV je v podstatě cesťák, ale zajímá mě jak "táhne" na těch dvou motor..)
Jasně že bych raději telátko, jenže když za stejné peníze můžu mít SV o 6 let mladší
Graf TL-R
graf SV 1000
TL-R je v podstatě díky svému podvozku taky cesťák..Jedna věc je motor a druhá to co využije jeho potenciál..Za mě bych neváhal šel do SV..Ikdyž já jel jen na 650de a na tu už nikdy po druhé nesednu ..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
C.J.> takhle to nemůžeš brát, jedno je cesťák, druhé je čistokrevná lámačka. S jedním brousíš stupačky na kdejakým kruháči a s druhým je neškrtneš ani na okruhu. Motorově budou +- stejné, jen potáhnou v jiných točkách. Ale určitě bych bral raději starší TL-R, SVo je sice o 6let mladší, ale technicky o několik světelných let zpátky, taková omrdaná nízkorozpočtovka..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Mileek>..Roko..> TL-R je taky cesťák? Aha.. měls namysli TL-S, ne?
C.J.> takhle to nemůžeš brát, jedno je cesťák, druhé je čistokrevná lámačka. S jedním brousíš stupačky na kdejakým kruháči a s druhým je neškrtneš ani na okruhu. Motorově budou +- stejné, jen potáhnou v jiných točkách. Ale určitě bych bral raději starší TL-R, SVo je sice o 6let mladší, ale technicky o několik světelných let zpátky, taková omrdaná nízkorozpočtovka..
No podvozkově určitě není TL-R čistokrevná lámačka..Je mi daleko sympatičtější TL-S to si alespoň vzhledem nehraje na něco co není..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
nemáš, protože potenciál sportovního superbika to mělo (byla nasazena do amerických superbiků)
a máš, protože to nemělo žáden úspěch a suzuki se vrátila zpátky k džixu..
každopádně TL-R nemůžeš nazvat "cesťákem"
Mileek>..Roko..> pravdu v podstatě máš i nemáš..
nemáš, protože potenciál sportovního superbika to mělo (byla nasazena do amerických superbiků)
a máš, protože to nemělo žáden úspěch a suzuki se vrátila zpátky k džixu..
každopádně TL-R nemůžeš nazvat "cesťákem"
Svatá pravda, a doteď na TLR (trochu modifikovaný) jezděj závody v UK a vyhrávaj na tom v závodech 2V i nad RSV i VTR SP, jasně že SP je fakt racing a TLR vedle něj vypadá jak "cesťák", ale je to jen zdání, to musíš zkusit na tom jet. Jinak TLR bylo stvořeno k pokoření Ducati stejně tak jako SPčko, motorově na to mělo, no ale ty italský podvozky jsou prostě nej...a s tím podvozkem je to srovnatelný i s K1, když ho máš správně nastavenej a to je u TLR problém, když se každej hrabe v tom rotačáku, ale to vyřeší třeba výměna za jiný tlumič, já s tím problém nemám a funguje mi dobře....
edit: třeba lidi co jezděj na jiných moto, si stěžovali max.na deceleraci motoru, a pak až po jízdě koukali cože to tam mám za divnej rotační bazmek pod sedačkou jinak RSV má z těhle 2V motorek dle mě nej podvozek, SP je fakt jak šutr vhodný fakt na ten okruh (o Ducati nemluvím, to je jiná třída)
Naposledy editováno 28.09.2009 22:34:12
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
dewwil>..Roko..> v poho a ta éra 2V snad ještě příjde
To radši né - teď je dvouvál pro fajnšmekry, nerad bych měl spotřebák