Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

21.6.2009 v 10:20 | Nahoru | #841
DaliboRR> a pak ses probudil a šel si do garáže natočit hyosung 125 a trénovat podřazování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

21.6.2009 v 13:13 | Nahoru | #842
DaliboRR> dewwil> Myslíš,že bych to napsal,kdybych to neměl vyzkoušené? Jen pro tvoji informaci: TLR,Ducati a SV. A můj závěr? Novější litrové V4 mají spodek i střed srovnatelný s V2,ale nahoře jim ujedou o parník.To,že jsou V4 dole mrtvé už nějakých 7let neplatí....tobě taky dobré ráno. A že se nemusí V4 krotit? Tak to snad ani nemá cenu komentovat

Nikde jsem nepsal že 4R jsou dole mrtvý a že nejsou rychlejší, jinak rozjeď V2, který nemá antihop a zkus si skopnout o 2kvalty dolů, co budeš krotit víc 2V nebo 4V??? Jinak taky dobrý ráno

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

21.6.2009 v 13:34 | Nahoru | #843
dewwil> Můžu ti odpovědět stejně: nikde jsem netvrdil,že V2 není třeba krotit Prostě u V2 musíš hledat zábavu jinde než u V4...ale to jistě dobře víš

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

21.6.2009 v 19:52 | Nahoru | #844

HonzaSV>Stev>tureg> tos popsal dobře, prostě pro dálniční střelce co dávaj každou delší rovinku plnej 2V opravdu není a nemůže je bavit. Ale pro ty co se rádi vozej v zatáčkách je ten motor fajn a může bejt lepší než 4V

Souhlas... to je přesně můj případ, vyhledám zatáčky.
Ale na druhou stránku bych zase chtěl zkusit třeba něco ostrýho, třeba gsxr 1000. Jel jsem na ninja 900-2000rok a nic moc..



No teda sory hanzy ZX9R je už v podstatě vydechlina, ale motorově proti tvýmu sv raketa akorát se to holt musí vytočit

Je to o tom komu se co líbí a vyhovuje a ty klady si na tom každej najde, svoje. Nevím proč furt někdo musí někomu vnucovat svůj názor o tom co je lepší a horší.

jo a kdy se opijeme sem tě čekal na Křivonosce ob´hlížel SVčka a ty nikde

Naposledy editováno 21.06.2009 19:56:56

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.6.2009 v 09:20 | Nahoru | #845
tak jak to tady čtu,tak si myslím,že nejlepší je si vyzkoušet obě varianty a pak se uvidí.já jsem jezdil prvně 4v,ale ty mě nějak neupoutaly.Teď mám doma TL 1000 s a jsem nadšenej jak se dá jízda na moto užívat.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

25.6.2009 v 12:34 | Nahoru | #846

judy46>tak jak to tady čtu,tak si myslím,že nejlepší je si vyzkoušet obě varianty a pak se uvidí.já jsem jezdil prvně 4v,ale ty mě nějak neupoutaly.Teď mám doma TL 1000 s a jsem nadšenej jak se dá jízda na moto užívat.



Tohle už začíná být klišé....i přesto me,jako majitele stejné moto,vždycky potěší,že to tak nevnímám jen já...jupí

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

1.7.2009 v 10:58 | Nahoru | #847
ono taky záleží na stylu motorku. Jestliže bych měl supersporta, asi volím ty 4 válce, tam to bude asi dělat lepší službu. V2 ale třeba na náháčovi je super věc. Nedovedu si představit 4válec na enduru :)

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

18.7.2009 v 16:05 | Nahoru | #848
Je velký rozdíl mezi TL-R a SV 1000?
myslím motorově, jede TLR o tolik lépe? Má to stejné nebo jiné převody?
(neberu v potaz, že SV je v podstatě cesťák, ale zajímá mě jak "táhne" na těch dvou motor..)
Jasně že bych raději telátko, jenže když za stejné peníze můžu mít SV o 6 let mladší
Graf TL-R


graf SV 1000

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

20.7.2009 v 16:43 | Nahoru | #849
dnes sem koupil dvouvalec a jako docela to frci uplne to rozborilo muj nazor na dvouvaly, ze nejedou

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

20.7.2009 v 17:51 | Nahoru | #850
Bubrak ZX10R> No vidíš!Čoveče!! To já jsem si tuhle říkal že ten zelenej vysavač taky musim zkusit,ale nějak mě to nenadchlo

[img]

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

19.9.2009 v 10:09 | Nahoru | #851
Asi zůstanu u 2-T jednoválce. Nejede moc rychle, ale adrenalinu, zážitků z jízdy a šílenýho rámusu mám taky dostatek Nejlepší je řazení, co ztratim při přeřazení, to mi tam vrátí setrvačník Výkonová a momentová maxima různě přelézají podle teploty a nálady, pasti na mamuty jen zatřesou plechem, a když předemnou jede nějaká šílená věc, tak jí vždycky v zatáčkách doženu Už jsem v zatáčce i drhnul padákama o zem, ale neustlal jsem si

Pálí to jednou za otáčku, jako 4-T 2V, tak si možná jednou pořídim 2V nebo 1V, ale stíhačku rozbitých okresek si nechám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 13:40 | Nahoru | #852

C.J.>Je velký rozdíl mezi TL-R a SV 1000?
myslím motorově, jede TLR o tolik lépe? Má to stejné nebo jiné převody?
(neberu v potaz, že SV je v podstatě cesťák, ale zajímá mě jak "táhne" na těch dvou motor..)
Jasně že bych raději telátko, jenže když za stejné peníze můžu mít SV o 6 let mladší
Graf TL-R


graf SV 1000



TL-R je v podstatě díky svému podvozku taky cesťák..Jedna věc je motor a druhá to co využije jeho potenciál..Za mě bych neváhal šel do SV..Ikdyž já jel jen na 650de a na tu už nikdy po druhé nesednu ..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 14:32 | Nahoru | #853
..Roko..> TL-R je taky cesťák? Aha.. měls namysli TL-S, ne?
C.J.> takhle to nemůžeš brát, jedno je cesťák, druhé je čistokrevná lámačka. S jedním brousíš stupačky na kdejakým kruháči a s druhým je neškrtneš ani na okruhu. Motorově budou +- stejné, jen potáhnou v jiných točkách. Ale určitě bych bral raději starší TL-R, SVo je sice o 6let mladší, ale technicky o několik světelných let zpátky, taková omrdaná nízkorozpočtovka..

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 14:55 | Nahoru | #854
Mileek> Ehehe,vtipnej profil,četl jsem tedy pouze to o te RSV,jsou to všechno mrdky a je jedno jestli 04´nebo 08´ italové umí zmenit leda tak barvy

PS: To o tom TLs vezmeš zpět nebo si tě najdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 15:50 | Nahoru | #855

Mileek>..Roko..> TL-R je taky cesťák? Aha.. měls namysli TL-S, ne?
C.J.> takhle to nemůžeš brát, jedno je cesťák, druhé je čistokrevná lámačka. S jedním brousíš stupačky na kdejakým kruháči a s druhým je neškrtneš ani na okruhu. Motorově budou +- stejné, jen potáhnou v jiných točkách. Ale určitě bych bral raději starší TL-R, SVo je sice o 6let mladší, ale technicky o několik světelných let zpátky, taková omrdaná nízkorozpočtovka..



No podvozkově určitě není TL-R čistokrevná lámačka..Je mi daleko sympatičtější TL-S to si alespoň vzhledem nehraje na něco co není..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 18:28 | Nahoru | #856
..Roko..>Ahoj! Jak to myslíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 19:58 | Nahoru | #857
NejsemVrah22> já se o TL-S ani nezmínil.. to bylo srovnání TL-R a SV

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 20:19 | Nahoru | #858
No řekl bych ,že TL-S ikdyž o něm taky koluje fám víc než dost působí dojmem subtilní hravé a nepřekoňované motrky na které se dá svižně řádit a zárověn schroupnou něaký ten kilák..Hodí se přímo k tomu čemu bylo určeno a to pokořit VTR1000F..TL-R mělo být vyloženě sportovní náčiní..Ale když postavím TLR vedle RSV nebo SPčka řekl bych že silně pokulhává..Je na dvouválec strašně obrovský a oproti VTR a RSV má v podstatě cestovní podvozek..Neříkám že se nemůžu mýlit vycházím ze zkušeností jiných lidí a ktomu jsem si přidal vlastní postoj..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 20:40 | Nahoru | #859
..Roko..> pravdu v podstatě máš i nemáš..
nemáš, protože potenciál sportovního superbika to mělo (byla nasazena do amerických superbiků)
a máš, protože to nemělo žáden úspěch a suzuki se vrátila zpátky k džixu..
každopádně TL-R nemůžeš nazvat "cesťákem"

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

28.9.2009 v 22:25 | Nahoru | #860

Mileek>..Roko..> pravdu v podstatě máš i nemáš..
nemáš, protože potenciál sportovního superbika to mělo (byla nasazena do amerických superbiků)
a máš, protože to nemělo žáden úspěch a suzuki se vrátila zpátky k džixu..
každopádně TL-R nemůžeš nazvat "cesťákem"



Svatá pravda, a doteď na TLR (trochu modifikovaný) jezděj závody v UK a vyhrávaj na tom v závodech 2V i nad RSV i VTR SP, jasně že SP je fakt racing a TLR vedle něj vypadá jak "cesťák", ale je to jen zdání, to musíš zkusit na tom jet. Jinak TLR bylo stvořeno k pokoření Ducati stejně tak jako SPčko, motorově na to mělo, no ale ty italský podvozky jsou prostě nej...a s tím podvozkem je to srovnatelný i s K1, když ho máš správně nastavenej a to je u TLR problém, když se každej hrabe v tom rotačáku, ale to vyřeší třeba výměna za jiný tlumič, já s tím problém nemám a funguje mi dobře....

edit: třeba lidi co jezděj na jiných moto, si stěžovali max.na deceleraci motoru, a pak až po jízdě koukali cože to tam mám za divnej rotační bazmek pod sedačkou jinak RSV má z těhle 2V motorek dle mě nej podvozek, SP je fakt jak šutr vhodný fakt na ten okruh (o Ducati nemluvím, to je jiná třída)

Naposledy editováno 28.09.2009 22:34:12

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.9.2009 v 09:34 | Nahoru | #861
Určitě jsem nechtěl TLR něak hanit..Jsem v podstatě za každý sportovní dvou kladivo z Japonska rád a to už jen proto ,že od té doby nic lepšího se sportovním véčkem z JPN než TL(S-R) a SP nepřišlo..Ale trendy se vracejí, to dokládá V4ka tak snad přijde i opět éra V2..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.9.2009 v 09:56 | Nahoru | #862
..Roko..> v poho a ta éra 2V snad ještě příjde

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.9.2009 v 10:01 | Nahoru | #863

dewwil>..Roko..> v poho a ta éra 2V snad ještě příjde



To radši né - teď je dvouvál pro fajnšmekry, nerad bych měl spotřebák

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.9.2009 v 10:01 | Nahoru | #864
tady je racing TLR

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.9.2009 v 14:07 | Nahoru | #865

FiZzeR>To radši né - teď je dvouvál pro fajnšmekry



To vypadá jako kdybys tomu vážně i věřil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.9.2009 v 14:25 | Nahoru | #866
dewwil> ty vole to je krásnej okruh, ten bych zkusil...myslim že se tam jezdí i britský superbiky...ty kopce tam musej bejt husý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.9.2009 v 20:14 | Nahoru | #867
Mileek> Takže ty to neodvoláš?

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.9.2009 v 20:29 | Nahoru | #868

Sefo>dewwil> ty vole to je krásnej okruh, ten bych zkusil...myslim že se tam jezdí i britský superbiky...ty kopce tam musej bejt husý



jj, angličani se uměj vyřádit...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

29.9.2009 v 20:35 | Nahoru | #869

FiZzeR>To radši né - teď je dvouvál pro fajnšmekry, nerad bych měl spotřebák



Tak s tím souhlasím...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

30.9.2009 v 10:58 | Nahoru | #870
NejsemVrah22> co mám odvolat?? asi jsem zabržděný jak TL-S
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist