predni brzda vic se klopi, zadni brzda te srovna bacha na to!!
jeste si tu muzes najit tema o tom ze zatlacis na riditko a ono se to klopi jeste vic - jako kdyby si zatacel na opacnou stranu, chce to jen zkouset...
Nejlepší je, když do zatáčky vidíš, najedeš si do protisměru-ted myslím pravotočivou a z protisměru sjíždíš do svého pruhu. Já brzdím před zatáčkou, v zatáčce max když jsem moc rychlej nebo dlouhej. Nejezdím pod plným plynem, ten mám před zatáčkou, v zatáčce jen tak na půl plynu a při výjezdu plný.
snad něco z toho použiješ
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji poradit.....
moto4ever>a jak odhadujete tu rychlost při nájezdu do zatáčky????
to je dost těžké říct,prostě člověk ježděním získá tak nějak odhad(radši si víc zabrzdím před zatáčkou a pak v zatáčce víc přidávám než abych se tam nevešel),jo a jinak jak psal milion o kontra řízení tak to je pravda
1 reakcí na tento příspěvek Potřebuji poradit.....
jinak můžeš samozřejmě trénovat na silnici, nebo si udělej okruh na nějáké dálniční křižovatce, ale je to nebezpečný. sice jedeš pořád prakticky v jednosměrce ale když to náhodou položíš tak nemáš únikový zóny. motku rozbiješ vo svodidlo a sám budeš rád když ti svodidlo neufikne hlavu...
Okruh je dobrý ale oproti reálu je někde úplně jinde.Vidíš krásne témeř každou zatáčku,povrch je taky trochu jinde,nepřekvapí tě tam štěrk,bláto,olej,pes,dítě,odstavený auto.....atd atd!
Naposledy editováno 21.06.2009 16:26:27