Jak postupovat? zatím jsem jim napsal jen reklamační email s fotkou...ale co když se budou cukat?
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba
Nicméně reklamace, nebo alespoň tak to funguje u nás v shopu(taky prodáváme vybavení na moto) je lepší jim zavolat a oznámit jim škodu a rovnou jim doporučeně poslat zboží(hlavně né na dobírku!!), po zkušenostech s ČP určitě balík pojisti a nech si potvrdit přijetí zásilky.
Ode dne přijetí mají 30ti denní lhůtu na vyřízení reklamace. E-mail byl dobrý nápad, osobně taky rači řešíme věci po e-mailech, protože ty telefony jsou sice dobré a rychlé, ale je lepší když se na to každý může zpětně podívat co zákazník vlastně chtěl.
PS: Podle zákona máš také 14ti denní lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodu, ale zboží musí být tedy nepoužité v originálním obalu, tak můžeš hrát i na to, ale nevím jak je to s tou vadou pak...
Přeji ti kladné vyřízení reklamace a ať nám to jezdí bez nehod
Naposledy editováno 16.06.2009 11:22:34
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace přilba
jetam>jinak u ppl máš možnost si zkontrolovat zásilku při převzetí případě poškození jí nepřebrat jinak bych to řešil tam kde sem to kupoval a at oni si to vyřešej s dopravcem
no nevím jak povolné máte u vás řidiče,ale jak jsem mu to řekl já že si to zkontroluju jestli tam je co jsem si objednal,a řidič na mě začal prskat že jak si to představuju?!že když si v obchodě kupuju kilo cukru tak že to taky rozbalím,vysypu jestli tam to kilo cukru je a pak si to vezmu....že prý jak by vypadal kdyby přijel na poštu s rozbaleným balíkem...ještě to byl takový slizoun nagelovaný tak jsem vzal balík a řekl ať jede do řiti....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace přilba
Naposledy editováno 16.06.2009 11:45:00
jetam>sherm14> na poště to musíš přebrat pak si můžeš vyžádat aby tam byl někdo ze zaměstanců a ty to před ním rozbalil případě poškození nebo že ti někdo poslal něco jinýho to můžeš reklamovat ... u ppl by si to měl moc rozbalit před převzetím... to mi řikal kámoš co se živí rozvozem zásilek a najímá si ppl a podobný..pplko to snad nenechává na poště ne? ale u nich na skladu někde ..a když to rozbalíš proč by to měli dávat na poštu???
no když jsem byl doma tak mi to ppl normálně přivezla před barák,sešel jsem dolů,zaplatil a hotové....na poště ti to asi nechají když nejsi doma.....k tomu poslednímu dotazu: jako kdybych nebyl spokojený a balík by byl rozbalený,tak mi říkal co by mu na to na poště řekli kdyby se to asi posílalo zpátky...tak jsem to od něho pochopil...byl to totální pitomec,jestli mi ještě něco doveze tak ten balík před ním rozpárám ať chce nebo ne
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba
1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba
Za řízení reklamace podle mě jednoznačně odpovídá prodávající, sběrka pro mě není partner, v případě že k vadě došlo v důsledku přepravy , je mi celkem šumák , ať se sběrkou dohaduje prodejce.
Naposledy editováno 16.06.2009 12:02:14