globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Reklamace přilba
 
16.6.2009 v 10:51
Zdravím..dnes mi přišla přilba z netu. Záruční list v krabici nevyplněn, daňový doklad přiložen. Helma je ovšem na zadní straně naprasklá, což od nového výrobku za skoro 6tis neočekávám))

Jak postupovat? zatím jsem jim napsal jen reklamační email s fotkou...ale co když se budou cukat?


Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:04 | Nahoru | #1
Sepsanou reklamaci jim spolu s helmou doporučeně pošli zpět, některé firmy mají v záručních podmínkách jen reklamaci touto cestou a mail korespondenci neuznávají. Na vyřízení mají tak jako tak 30 dní ( i u tak jasné vady). Nicméně není nad to takové věci kupovat v kameném obchodě. ( bohužel jsem si taky naběhl).

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:06 | Nahoru | #2
tak obchody to zas mají dražší...já jsem si jí zkusil v obchodě..zjistil velikost, a pak objednal.

(reakce na) Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:08 | Nahoru | #3
Fakes> a hned si zjistil proč to maj dražší a že se možná vyplatí trochu připlatit

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:09 | Nahoru | #4
než email to raději volat, bude to rychlejší

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:12 | Nahoru | #5
a může taková prasklinka ovlivnit funčknost? (snad jsem to slovo na f napsal dobře ) nebo to je jen estetivcká vada? a nebo těžko říct, takhle z fotky?))

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:15 | Nahoru | #6
při nákupu přes net, máš právo věc bez udání důvodu do 14ti dnů vrátit

(reakce na) Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:16 | Nahoru | #7
Fakes> z venku je to prasklinka, uvnitř těžko říct z kolika metrů jim spadla, já bych to na sebe nebral....

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:17 | Nahoru | #8
jo, četl jsem si obchodní podmínky...ale poštovné zpět mne tak nebo tak nemine...

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:17 | Nahoru | #9
Hlavně zavolej na přepravku, která Ti to doručila a nahlaš, že s nimi chceš sepsat zápis o škodě, protože to po Tobě může prodejce chtít (i když je jasný, že to není způsobené přepravou), pak se může vymluvit na to, že to nemáš a máš smůlu. U pošty se myslím musí nahlásit poškozená zásilka do 2 dnů, u PPL je to myslím 3. Co se týče pošty tak to tam budeš muset osobně donést s tou krabicí a vycpávkami, ve které to přišlo spolu s FA. U PPL Ti přijede nějaký řidič sepsat zápis, ale to Ti řeknou až tam zavoláš. Teď jsem si objednala světlo, ženská blbě zabalila a řeším ten samý problém, takže to radši udělej.

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:18 | Nahoru | #10
tak za 1) volej za 2) jak psal bidlo máš 14dní na vrácení zboží při nákupu z netu 3) je to prasklej lak estatetika ale je to nová helma tak má bejt bez vady

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:20 | Nahoru | #11
A při nákupu přes net máš právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů, ale nejde na to vztahovat reklamace. Věc musí být bezvadná, to si hodně lidí neuvědomuje. Sice to není vada jako taková, ale která byla už při prodeji, takže sepiš ten zápis o škodě a pak už dořešíš s prodávajícím.

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:20 | Nahoru | #12
ČAU chlape, to máš tedy peška s tou helmicí to je tak když v krámě něco pošlou bez toho, aby to prohlídli.. (a pokud to prohlídli a poslali, tak sis objednal ze supr krámu.. )

Nicméně reklamace, nebo alespoň tak to funguje u nás v shopu(taky prodáváme vybavení na moto) je lepší jim zavolat a oznámit jim škodu a rovnou jim doporučeně poslat zboží(hlavně né na dobírku!!), po zkušenostech s ČP určitě balík pojisti a nech si potvrdit přijetí zásilky.
Ode dne přijetí mají 30ti denní lhůtu na vyřízení reklamace. E-mail byl dobrý nápad, osobně taky rači řešíme věci po e-mailech, protože ty telefony jsou sice dobré a rychlé, ale je lepší když se na to každý může zpětně podívat co zákazník vlastně chtěl.

PS: Podle zákona máš také 14ti denní lhůtu na vrácení zboží bez udání důvodu, ale zboží musí být tedy nepoužité v originálním obalu, tak můžeš hrát i na to, ale nevím jak je to s tou vadou pak...

Přeji ti kladné vyřízení reklamace a ať nám to jezdí bez nehod

Naposledy editováno 16.06.2009 11:22:34

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:26 | Nahoru | #13
No právě, můžeš vrátit nepoškozené zboží do 14dnů..a tohle poškozené je.

Nesundal jsem ani folii ze skla, takže jde videt ze je 100% nepoužitá (mnou)

..ještě přemýšlím, jestli nechtít nějakou slevu, popřípadě jakou. A nebo to fakt vrátit.

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:28 | Nahoru | #14
Volal jsem přímo s řidičem, a ten říkal, že to mám řešit před firmu co mi to prodala, nebo maximálně zavolat na PPL depo.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:29 | Nahoru | #15
jinak u ppl máš možnost si zkontrolovat zásilku při převzetí případě poškození jí nepřebrat jinak bych to řešil tam kde sem to kupoval a at oni si to vyřešej s dopravcem

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:33 | Nahoru | #16
u PPL to teda mužu rozbalit?

A na poště ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:42 | Nahoru | #17

jetam>jinak u ppl máš možnost si zkontrolovat zásilku při převzetí případě poškození jí nepřebrat jinak bych to řešil tam kde sem to kupoval a at oni si to vyřešej s dopravcem


no nevím jak povolné máte u vás řidiče,ale jak jsem mu to řekl já že si to zkontroluju jestli tam je co jsem si objednal,a řidič na mě začal prskat že jak si to představuju?!že když si v obchodě kupuju kilo cukru tak že to taky rozbalím,vysypu jestli tam to kilo cukru je a pak si to vezmu....že prý jak by vypadal kdyby přijel na poštu s rozbaleným balíkem...ještě to byl takový slizoun nagelovaný tak jsem vzal balík a řekl ať jede do řiti....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:44 | Nahoru | #18
sherm14> na poště to musíš přebrat pak si můžeš vyžádat aby tam byl někdo ze zaměstanců a ty to před ním rozbalil případě poškození nebo že ti někdo poslal něco jinýho to můžeš reklamovat ... u ppl by si to měl moc rozbalit před převzetím... to mi řikal kámoš co se živí rozvozem zásilek a najímá si ppl a podobný..pplko to snad nenechává na poště ne? ale u nich na skladu někde ..a když to rozbalíš proč by to měli dávat na poštu???

Naposledy editováno 16.06.2009 11:45:00

(reakce na) Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:49 | Nahoru | #19

jetam>sherm14> na poště to musíš přebrat pak si můžeš vyžádat aby tam byl někdo ze zaměstanců a ty to před ním rozbalil případě poškození nebo že ti někdo poslal něco jinýho to můžeš reklamovat ... u ppl by si to měl moc rozbalit před převzetím... to mi řikal kámoš co se živí rozvozem zásilek a najímá si ppl a podobný..pplko to snad nenechává na poště ne? ale u nich na skladu někde ..a když to rozbalíš proč by to měli dávat na poštu???


no když jsem byl doma tak mi to ppl normálně přivezla před barák,sešel jsem dolů,zaplatil a hotové....na poště ti to asi nechají když nejsi doma.....k tomu poslednímu dotazu: jako kdybych nebyl spokojený a balík by byl rozbalený,tak mi říkal co by mu na to na poště řekli kdyby se to asi posílalo zpátky...tak jsem to od něho pochopil...byl to totální pitomec,jestli mi ještě něco doveze tak ten balík před ním rozpárám ať chce nebo ne

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:53 | Nahoru | #20
tak pan Trávníček, se mi do telefonu přiznal, že ji neprohlédl...a mě to teď bude stát poštovné...tam...a dost možná i zpět.

(reakce na) Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:56 | Nahoru | #21
Fakes> no tak ty 300,- co se dá dělat no

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:57 | Nahoru | #22
není po uznání reklamace povinen prodejce uhradit i to poštovné za tvojí reklamaci???

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:58 | Nahoru | #23
Tak neříkám, že mě to finančně složí, ale to je každou chvíli něco....300 sem, 500 tam...kde na to kur.a vydělám?

Co naplat, jinudy cesta nevede

Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:58 | Nahoru | #24
Nevím, nějak si nedokážu představit řidiče, který mě nechá před zaplacením zboží balík rozbalit. To bych mu taky potom mohl říct : hele, myslel jsem že ta modrá bude trochu tmavší, tuhle nechci, balík si nech. Díky čau pozdravuj doma

Za řízení reklamace podle mě jednoznačně odpovídá prodávající, sběrka pro mě není partner, v případě že k vadě došlo v důsledku přepravy , je mi celkem šumák , ať se sběrkou dohaduje prodejce.

Naposledy editováno 16.06.2009 12:02:14

(reakce na) Reklamace přilba

16.6.2009 v 11:59 | Nahoru | #25
sherm14> všude tam píšou, že to musíš posílat doporučeně, a že na dobírku to nepřevezme.

1 reakcí na tento příspěvek Reklamace přilba

16.6.2009 v 13:06 | Nahoru | #26
nevim proč to řešíte tak složitě, když je prasklá, už to tady lidi psali, 14dnů na vrácení bez důvodu, není co řešit...

(reakce na) Reklamace přilba

16.6.2009 v 13:14 | Nahoru | #27
PRETORIAN88> je co řešit.... už jsem to tady psal... do 14 dnů můžeš vrátit bez udání důvodu nepoškozene zboží

Reklamace přilba

17.6.2009 v 20:42 | Nahoru | #28
Tak ať to vrátí, pokud to tak přišlo, může to tak i odejít....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist