paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Upravy motoru jawa 250 353
1.4.2009 v 16:51
čím zlepčit výkon motoru jawa 250..

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 17:07 | Nahoru | #1
neeee

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 17:08 | Nahoru | #2
letos pojedu zavody.... do vrchu tak potřebuju upravy

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 17:10 | Nahoru | #3
slicovat a vylestit kanalky, dat vetsi karburator, snizit hlavu, odlehcit klikovku a vyvazit, vylestit ojnici, dat co nejvetsi vybrus, ladeny lauf- moznosti je spousta otazkou je jestli to za ty penize stoji

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 17:29 | Nahoru | #4
Jawu 250/353 nechat stát a na závody do vrchu si koupit něco silnějšího ...
Jak už ti psal amanzes - úprav je spoustu, ale z jawáckého motoru o moc vyšší výkon nedostaneš. Základní úpravy - viz jak popsal amanzes.
Pokud by jsi chtěl z toho mermoci vyrobit superstroj, tak by si musel vyhodit kliku, dát jinou - s menším zdvihem (aby motor byl více čtvercový, nebo ještě lépe podčtvercový), tím pádem by ti vznikl v klikové skříni volný prostor - ten by si musel vyvložkovat, vyrobit si nový válec - vícekanál (dejme tomu, že by si udělal 6 kanálů), vyrobit si hlavu s vyšší kompresí. Hlava a válec by museli mít odpovídající množství žeber, aby se to uchladilo. Dále si vyrobit domeček na klapku, případně koupit bateriové zapalování, které by si hodil na L stranu a zprava by si udělal sání přes šoupátko do klikové skříně. Vypočítat výfuky, použít jiný karburátor. A všechno by si to musel samozřejmě propočítat . A celé by tě to vyšlo asi tak na 30 000 - 50 000
Přeju hodně štestí s úpravami

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 18:04 | Nahoru | #5
tak to je teda dobryyy diiky za radu hned du na to 50 000 za jawu to je za darmo proč néé

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 18:13 | Nahoru | #6
tak o 2 koně to zvedneš i levnějc..

1 reakcí na tento příspěvek Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 18:16 | Nahoru | #7
nejlepší tuning je nafoukat gumy a zhubnout ))

(reakce na) Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 18:16 | Nahoru | #8

krf>nejlepší tuning je nafoukat gumy a zhubnout ))



to mě taky napadlo

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 18:35 | Nahoru | #9
dobré tuning noo ale ja myslim spiš motór ale nejaké levněši tuning né za 50tisic

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 18:50 | Nahoru | #10
tkmoto.cz to jistí
když snížíš hlavu, neodlehčuj kliku, ta se při větší kompresi víc namáhá
dej nový ložiska do kol

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 19:10 | Nahoru | #11
ook

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 20:10 | Nahoru | #12
Jestli to myslíš vážně tak si kup panelku. Z kejvačky pár koní navíc dostaneš, ale neuchladíš ji.

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 20:45 | Nahoru | #13
dej tam ještě jeden motor do řady

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 20:45 | Nahoru | #14
Turbo nebo 100 oktanovej benzín a nějakej motor oil co nedusí a tak na 5 litrů benálu dej 2decky rostliného oleje a to se budou dít věci!!! číza nám na to jela jak defka,ale ten řízkovej smrad je pak na blití.

Upravy motoru jawa 250 353

1.4.2009 v 21:18 | Nahoru | #15
pořádnej tuning najdeš volne na netu a jmenuje se to "upravy 250 a 350 pro ternéní závody (možna 353 a 356)" vydal svazarm...je tam od kliky až po přeovodovku všechno... ale připrav si penize, tuzing stylu kanaly nebo lehci klika, vegtsi karb nebo ladenej vyfuk ti je sam o sobe k prdu pamatuj, že když koně žerou, potřebujou i srát!

1 reakcí na tento příspěvek Upravy motoru jawa 250 353

2.4.2009 v 18:26 | Nahoru | #16
jinak spoustu informací měl FK racing, firesnek.sweb.cz
Mandela: jedině technickej, tech 80 oktan bouchá rychlejc!!!!
taky bych přidal vstřikování vody jako u letadel za 2. sv. války
A při zvýšené kompresi bych do tý vody přidal trochu lihu.

Naposledy editováno 02.04.2009 18:27:40

(reakce na) Upravy motoru jawa 250 353

2.4.2009 v 22:08 | Nahoru | #17

exxxi>jinak spoustu informací měl FK racing, firesnek.sweb.cz
Mandela: jedině technickej, tech 80 oktan bouchá rychlejc!!!!
taky bych přidal vstřikování vody jako u letadel za 2. sv. války
A při zvýšené kompresi bych do tý vody přidal trochu lihu.

Víš vůbec proč tam to vstřikování vody bylo? A proč se do ní přidával líh?

1 reakcí na tento příspěvek Upravy motoru jawa 250 353

3.4.2009 v 10:55 | Nahoru | #18
Ale ten líh jsem si vymyslel
Voda způsobí ochlazení směsi, takže se jí vejde do válce trošičku víc. U dvoutaktu to jde použít jen při vysokých otáčkách, jinak to má zase efekt jako nekvalitní benzín.

Upravy motoru jawa 250 353

3.4.2009 v 11:23 | Nahoru | #19
dát tam panelkovej motor, nebo koupit něco jinýho

Upravy motoru jawa 250 353

3.4.2009 v 11:51 | Nahoru | #20
Jediná úprava která má cenu a není moc pracná ani drahá je snížení hlavy o kolik nevim a samozřejmě se musí dát nová kvalitnější ložiska a to na ojnici. Odhadem to přidá 2koně.

Ovšem myslim, v tomhle ohledu bude lepší motor z panely ten má 14kobyl v základu.

Ono chtít upravovat motor z dvěapůly je nahovno, respektive krok hoodně špatným směrem ve výběru motoru na úpravy.

prostě smůla, usílí vynaložené na úpravy není odměněno hromadou koní navíc

Co takhle splašit motor z MZty 250?

Naposledy editováno 03.04.2009 11:51:59

(reakce na) Upravy motoru jawa 250 353

3.4.2009 v 12:53 | Nahoru | #21
exxxi> Tak si příště nevymýšlej.....protože líh (nebo methanol-musel bycht to najít) se opravdu přidával, ale bylo to kvůli zamrzání vody ve velkých výškách. Jenže tahle směs se vstřikovala do sání, aby se směs ochladila za kompresorem, takže je ti to u nepřeplňovanýho dvoutaktu celkem na nic, bez ohledu na otáčky.

Naposledy editováno 03.04.2009 12:54:13

Upravy motoru jawa 250 353

18.4.2009 v 20:22 | Nahoru | #22
zhubni a poradne to nafouni vyrvy gufero pod zapalkem a kdyz ti to lapene tak to je neco strasnyho minimalni otacky pod 10 000 nejdou me se to stalo a je to mazec horsi jsou potom pistni krouzky a pist

Upravy motoru jawa 250 353

15.6.2009 v 17:49 | Nahoru | #23
Nejlepsi jak natunit kejvacku je dat do ni motor z panelky a na panelkovsky motor 250 se dela vybrus 290 ccm s pistem z MZty, dela to i tkmoto.cz muzes mrknout. Motor z tripade bych do toho necpal, vzhledem k tvemu jezdeni a k tomu jak je tripade rozezrana.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3897, 3898] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116934 Dnes v 20:20 Koudy01
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist