Téma: Auto papá olej, co s tím?
 
12.6.2009 v 12:30
Zdarec, brácha má Ford Focus 1,6 Zetec r.v. 2001 a motor mu baští poměrně dost oleje (za 14 tisíc km cca 2,5 litru). Nechali jsme přeměřit tlaky a je to špatenka,tzn. že stírací kroužky jsou připečené. Teď můj dotaz, máte někdo zkušenosti s čistícíma prostředkama co se přilévají do oleje a čistí motor od karbonových usazenin? Teoreticky by mohlo stačit kdyby povolil bordel kolem kroužků a ty se vrátily zpět k dobrým těsnícím vlastnostem. Je to podle mě stejně jen takový pokus a nedávám tomu moc šancí na úspěch,ale zkusíme asi všechno možné, jen ať nemusí generálkovat motor za 15 tisíc.
Předchozí
1 2
Následující

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 12:40 | Nahoru | #1
Co se týká těch sajrajtů do oleje a do paliva, tak Ford jednu dobu spolupracoval s firmou TEC2000 a prý to fungovalo. Viděl jsem nějaké grafy tlaků před a po použití. Nevím jestli tomu věřit, ale přímo Ford to jako možnost doporučoval, což by se dalo považovat za určitou záruku funkčnosti. Cena jedný plechovky je cca 400 Kč. Dělají to jako příměs do oleje a do paliva, čili jako pokus za 800 Kč před generálkou motoru to můžeš zkusit. V nejhorším případě vyhodíš 800...

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 12:41 | Nahoru | #2
Nebo ho zkus naucit na zeleninu pokud papa tucny...

1 reakcí na tento příspěvek Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 12:45 | Nahoru | #3
Asi bych to překroužkoval a rychle prodal

1 reakcí na tento příspěvek Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 12:45 | Nahoru | #4
Právě známý z Fordu mi něco takového doporučoval,ale moc mě nepřesvědčilo,když dodal: No už jsme to semtam nalili,ale nějak zvášť to nepomohlo. To je jakoby řekl stojí to za hovno, ale i za pokus. Přece jenom vydělá nějaká firma co to vyrábí nějakou kačku navíc a tím se ekonomická krize zpomalý.

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 12:46 | Nahoru | #5
Já bych to jen rychle prodal...

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 12:46 | Nahoru | #6
Když už by se v tom hrabalo kvůli kroužkům,tak by se to udělalo komplet a nechal by to pár let doma. Být to moje auto,tak na to trtkám a jenom liju olej.To je asi nejlevnější.

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 12:49 | Nahoru | #7
vrakoviště a nove

1 reakcí na tento příspěvek Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 13:41 | Nahoru | #8
2.5 l za 14000 km mi teda prijde dost v pohode, rekl bych ze neni duvod to resit.
BTW: Jak jste podle tlaku poznali ze jsou spatny stiraci krouzky by me docela zajimalo.

Ale k dotazu: Jednoum jsem pri vymene oleje pouzil vyplachovaci pripravek Engine Flush a od te doby ma auto spotrebu oleje polovicni, takze to zahnojene stiraci krouzky zrejme opravdu uvolnilo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 14:06 | Nahoru | #9
PetrVTR_new> No ten proplach mě přijde ještě slabší, jen to na sebe natáhne nějaký bordel ze stěn, ale za tu chvilku co to tam je to nic moc asi neuvolní. Podle tlaků mi radili ve Fordu. Jsou moc nízké, což má zřejmě na svědomí to, že kolem kroužků uniká tlak a tím pádem i zůstává olej na stěnách válců.
Ad 2: 2,5 litrů mezi výměnama mě osobně přijde docela dost (vzhledem k tomu, že náplň je cca 4,5). Ještě to chce ale příště měnit olej doma a ne v servise,abych věděl, kolik ho tam skutečně leju a olik pak dolívám. Je totiž možné, že mu nenalili oleje dost už při výměně a jeho spotřeba je nižší. Kdyby to bylo ještě do 1,5 litru, tak bych to neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 14:11 | Nahoru | #10

Spores>PetrVTR_new> No ten proplach mě přijde ještě slabší, jen to na sebe natáhne nějaký bordel ze stěn, ale za tu chvilku co to tam je to nic moc asi neuvolní. Podle tlaků mi radili ve Fordu. Jsou moc nízké, což má zřejmě na svědomí to, že kolem kroužků uniká tlak a tím pádem i zůstává olej na stěnách válců.
Ad 2: 2,5 litrů mezi výměnama mě osobně přijde docela dost (vzhledem k tomu, že náplň je cca 4,5). Ještě to chce ale příště měnit olej doma a ne v servise,abych věděl, kolik ho tam skutečně leju a olik pak dolívám. Je totiž možné, že mu nenalili oleje dost už při výměně a jeho spotřeba je nižší. Kdyby to bylo ještě do 1,5 litru, tak bych to neřešil.



no vetsina aut ma v manualu nejakej limit do kdy je to Ok, tusim ze benzinova oktavka 20v1,8 tam ma neco jako 1l na 1000km.... takze 2,5 na 14tis mi prijde jeste celkem v poho, dost mozna by to na novem aute nebylo ani na reklamaci, rekli by ze je to v norme..

ad tlaky... myslim ze tlaky to muze mit blby i kvuli jinejm vecem a olej to muze zrat i jinde nez jen kolem krouzku...

me kdyby naky auto zralo takhle malo oleje tak proste jen jednou za cas doleju litrik a neresim...

u golfa1 sem byl zvyklej lejt cca litr na 2-3tis... u zigula ke konci uz i casteji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 14:16 | Nahoru | #11

assassin>Spores>PetrVTR_new> No ten proplach mě přijde ještě slabší, jen to na sebe natáhne nějaký bordel ze stěn, ale za tu chvilku co to tam je to nic moc asi neuvolní. Podle tlaků mi radili ve Fordu. Jsou moc nízké, což má zřejmě na svědomí to, že kolem kroužků uniká tlak a tím pádem i zůstává olej na stěnách válců.
Ad 2: 2,5 litrů mezi výměnama mě osobně přijde docela dost (vzhledem k tomu, že náplň je cca 4,5). Ještě to chce ale příště měnit olej doma a ne v servise,abych věděl, kolik ho tam skutečně leju a olik pak dolívám. Je totiž možné, že mu nenalili oleje dost už při výměně a jeho spotřeba je nižší. Kdyby to bylo ještě do 1,5 litru, tak bych to neřešil.

no vetsina aut ma v manualu nejakej limit do kdy je to Ok, tusim ze benzinova oktavka 20v1,8 tam ma neco jako 1l na 1000km.... takze 2,5 na 14tis mi prijde jeste celkem v poho, dost mozna by to na novem aute nebylo ani na reklamaci, rekli by ze je to v norme..

ad tlaky... myslim ze tlaky to muze mit blby i kvuli jinejm vecem a olej to muze zrat i jinde nez jen kolem krouzku...

me kdyby naky auto zralo takhle malo oleje tak proste jen jednou za cas doleju litrik a neresim...

u golfa1 sem byl zvyklej lejt cca litr na 2-3tis... u zigula ke konci uz i casteji...



tak zigul si vzal 1 ku 1 jako benzinu ne ? !

(reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 14:21 | Nahoru | #12
Spores>
Kolik to má najeto? Měřili ti kompresní tlaky ve válci za tepla nebo za studena (značnej rozdíl cca až 2 bary)? Jak zjistili, že to je přes kroužky? Stříkali do válce trochu oleje aby kroužky zatěsnili (může to brát olej přes simerinky na ventilech)?

(reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 14:22 | Nahoru | #13

master.frydek>assassin>Spores>PetrVTR_new> No ten proplach mě přijde ještě slabší, jen to na sebe natáhne nějaký bordel ze stěn, ale za tu chvilku co to tam je to nic moc asi neuvolní. Podle tlaků mi radili ve Fordu. Jsou moc nízké, což má zřejmě na svědomí to, že kolem kroužků uniká tlak a tím pádem i zůstává olej na stěnách válců.
Ad 2: 2,5 litrů mezi výměnama mě osobně přijde docela dost (vzhledem k tomu, že náplň je cca 4,5). Ještě to chce ale příště měnit olej doma a ne v servise,abych věděl, kolik ho tam skutečně leju a olik pak dolívám. Je totiž možné, že mu nenalili oleje dost už při výměně a jeho spotřeba je nižší. Kdyby to bylo ještě do 1,5 litru, tak bych to neřešil.

no vetsina aut ma v manualu nejakej limit do kdy je to Ok, tusim ze benzinova oktavka 20v1,8 tam ma neco jako 1l na 1000km.... takze 2,5 na 14tis mi prijde jeste celkem v poho, dost mozna by to na novem aute nebylo ani na reklamaci, rekli by ze je to v norme..

ad tlaky... myslim ze tlaky to muze mit blby i kvuli jinejm vecem a olej to muze zrat i jinde nez jen kolem krouzku...

me kdyby naky auto zralo takhle malo oleje tak proste jen jednou za cas doleju litrik a neresim...

u golfa1 sem byl zvyklej lejt cca litr na 2-3tis... u zigula ke konci uz i casteji...

tak zigul si vzal 1 ku 1 jako benzinu ne ? !



cece az kdyz uz mel ke 200tis km a i tak to nebylo 1:1, a asi hlavne kolem ventilu, cca do 100tis nezral skoro nic.. byla to posledni karburatorova 2104.. pak uz byly Fi... nemuzu si na nej stezovat...
pak jsem ho pujcil kamosovi a ten ho ztratil...

1 reakcí na tento příspěvek Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 14:29 | Nahoru | #14
2,5 litru oleje na 14.000 opravdu slušný. Jestli má smysl s tím něco dělat netuším. Možná by stačilo vyjet pár nádrží nějakého extra aditivovaného benzínu. Když přišel před lety shell s benzinem v-power, tak to testovali v autotipu, nejdřív rozebraly řádně jetý motor nafotili jak je zanesený, bez očištění ho poskládali a najezdily určitý počet kilometrů, kolik si již nepamatuji, ale myslím, že to vycházelo na dvě nádrže a motor zase rozebrali. Otázka je, nakolik na ten článek zapůsobila marketingově společnost shell, ale výsledek byl dost znatelný.

1 reakcí na tento příspěvek Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 14:33 | Nahoru | #15
Tak mu kup naky kvalitni a bud rad, ze mu chutna.

(reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 14:38 | Nahoru | #16

Natsu>Tak mu kup naky kvalitni a bud rad, ze mu chutna.



taku picovinu muzes vymyslet jen ty

(reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 14:42 | Nahoru | #17

miura>2,5 litru oleje na 14.000 opravdu slušný. Jestli má smysl s tím něco dělat netuším. Možná by stačilo vyjet pár nádrží nějakého extra aditivovaného benzínu. Když přišel před lety shell s benzinem v-power, tak to testovali v autotipu, nejdřív rozebraly řádně jetý motor nafotili jak je zanesený, bez očištění ho poskládali a najezdily určitý počet kilometrů, kolik si již nepamatuji, ale myslím, že to vycházelo na dvě nádrže a motor zase rozebrali. Otázka je, nakolik na ten článek zapůsobila marketingově společnost shell, ale výsledek byl dost znatelný.



jo motor bude cistej... ale kdovi jestli nebude ten olej zrat vic nez predtim... vse vychazi z toho ze krouzky netesni protoze jsou zaneseny...coz nikdo nevi..

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 15:17 | Nahoru | #18
No uvidíme tedy co bude dál,olej tentokrát vyměním sám a propláchnu to tím sajrajtem co doporučují ve Fordu,myslím že Tec-2000. A snad to bude cajk aspoň o něco. Jinak nachystáme litr nebo dva na dolití.

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 15:18 | Nahoru | #19
Já sem jezdil s Mercedes Sprinter V6 a ten žral tak 2 litry za 5 000 je pravda že měl nalitano čtvrt mega ale šéf řikal že to žralo lehce olej už od novoty

A do feldy sem taky dolíval každou chvíli. Dokaď to nečadí jak třiapula v kopci tak bych neřešil

Naposledy editováno 12.06.2009 15:20:01

1 reakcí na tento příspěvek Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 16:25 | Nahoru | #20
zajimave ze muj favorit nezere olej vubec a to ma natocene kurwa hodne nebo spise to neresim , az dojezdi tak kupim nove auto .... dokud to jezdi neni duvod menit

(reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 16:27 | Nahoru | #21

Everts72>Asi bych to překroužkoval a rychle prodal



Typicky Čech

(reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 16:28 | Nahoru | #22
master.frydek> Máš na to stejný názor jako já. Mám staroučkého Peugeota v naftě a furt říkám, dokud je to schopné pohybu, tak to nechám doma.

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 16:30 | Nahoru | #23
jinak Favo mi cosi žere..nevim kolik...prostě raz za čas otevřu kapotu,a šoupnu mu tam par deci jakehosi oleje ,když neni nic,tak aji fritovaci(joke) za par kč...kolem 40,nebo 50kč litřik..nějak mě to nesere

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 20:19 | Nahoru | #24
Dnesni auta casto zerou vic oleje i funglovy. Ja bych to neresil a jednou za cas dolil.

Kdyz je rec o spotrebe oleje, muj Dnepr ma v manualu uvedenu obvyklou spotrebu oleje 1,5L na 1000km. Limit, kdy se maj zkontrolovat krouzky a voditka, je 2,5L na 1000km

1 reakcí na tento příspěvek Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 20:29 | Nahoru | #25
Moje Astra 1,6 16V ECOTEC od nového auta 1 L na 5tis. normalka,sere me to, ale odpovida to tech. parametrum. Pry to je prave kvuli ekologictejsimu provozu....

1 reakcí na tento příspěvek Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 20:44 | Nahoru | #26
Na zakarbonované kruhy funguje poměrně dobře petrolej, vypusť olej, vyšroubuj svíčky a do válců lej petrolej, pod vanou si nech nějakej lavor do kteryho to bude stíkat a pak to tam nalej znovu a pořád dokola. Zezačátku z toho bude čůrat malej pramínek a postupně bude slábnout, až to bude jenom sem tam kapat tak je to hotovy. Může to trvat aji 2 dny než to povolí, tak to chce trpělivost. Po nastartování to bude strašně hulit tak se nelekni a když říkám strašně tak tím myslím opravdu strašně. On se ti ten petrolej totiž dostane i do výfuku a tam se začne vypalovat, bude to taková pirotechnická vložka a zábava pro sousedy. Tak hodně štěstí.

(reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 23:30 | Nahoru | #27
LovecTaťka> MÁŠ KRÁSNOU ZMIJOVKU A ty kutrny maš taky pěkně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 23:34 | Nahoru | #28

koroner>Moje Astra 1,6 16V ECOTEC od nového auta 1 L na 5tis. normalka,sere me to, ale odpovida to tech. parametrum. Pry to je prave kvuli ekologictejsimu provozu....



když to žere olej, tak to je ekologičtější jo?

nic proti, ale spalování oleje neni moc ekologický

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 23:42 | Nahoru | #29
ty ses praštil asi pořádně do kebule, co? 2,5 litru na 14tis km je nádherná spotřeba. bože, proč to vůbec řešíš????????

to je 0.18 litru na tisíc km, jen tak pro informaci a tomu se říká: motor mi skoro nebere olej

Naposledy editováno 12.06.2009 23:43:51

Auto papá olej, co s tím?

12.6.2009 v 23:47 | Nahoru | #30
To není auto to je ford Ne teď vážně neřešil bych to, je to úplně normální , že některé motory žerou olej, a v plno knížkách od výrobce aut píšou , že když si motor veme na 1000km 1l oleje tak je to pořád v normě
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist