Téma: Hlavně bezpečně
11.6.2009 v 11:50
Vzhledem k otázkám kolem dálkových světel a zviditelnění se, mne napadla myšlenka.

Co přidat před řidítka světla pro denní svícení, která jsou na autech.

1) jsou homologovaná
2) rozhodně mě více zviditelní, než dálková světla
3) na některých motkách by to mohlo vypadat i dobře ( na jiných ne, samozřejmě )
4) je to diodové světlo, není nutné vozit další žárovky sebou.
5) opticky to zvětší objekt, pohybující se na silnici, tudíž Vás

tak co ? Myslíte, že je to blbej nápad ? Jde mi hlavně o to, aby nás nepřehlédli Ignoranti v plecháčích na křižovatkách třeba. No však ty situace znáte
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 11:58 | Nahoru | #1
Tak za zamyšlení to stojí jen aby to fakt nevypadalo blbě

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:00 | Nahoru | #2
už jsem nad tím dumal a sháním jen adekvátní velikost. držáky není problém.
Já to snad začnu pak dělat doma sériově

1 reakcí na tento příspěvek Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:02 | Nahoru | #3
Hele na chopper mozna,ale na kapotovanych motorkach je to uplne zbytecny(svetla sviti hodne a riditka jsou maly)..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:06 | Nahoru | #4
Gregi> já si myslím, že nikoliv. I na supersportech, jsou chrániče rukou před páčkama. Tam jsem myslel, že by to mohlo být právě umístěno. Jde jen o tu velikost. Uvědom si, že budeš opticky daleko širší

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:14 | Nahoru | #5
ja o zadnym chranici rukou na my motce teda newim?

(reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:14 | Nahoru | #6
PijanST> Chranice rukou?Nejak nevim co tim myslis..jedina moznost kam to pridelat je treba misto zavazicek do riditek,nejaky pozicni svetla..ale myslim,ze je to zbytecne.Kdyz neuvidi svetla motorky,tak nejake male pozicni nic nezachrani..taky zalezi jak moto sviti,u starsich motorek by to treba viditelnost trochu zvysit mohlo..

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:14 | Nahoru | #7
například :
Světla denní svícení LED s homologací. Špičková světla pro denní svícení. Rozměry š 146 x v 44 x h 47 mm. Homologace dle EHK/OSN č. 48 pod číslem E11 - 00 0003.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:15 | Nahoru | #8
PijanST> No nevím kam bych to dal na mojí motorku no snad jedině na padáky

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:16 | Nahoru | #9
klucí....
mě jde jen opravdu o to, prostě dát o sobě vědět v co možná největší míře. Tohle je jedno z možných řešení.

(reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:19 | Nahoru | #10

Paša>PijanST> No nevím kam bych to dal na mojí motorku no snad jedině na padáky


no tak by to bylo na padácích no....
Hele, rozhodně to zpředu pak bude vitět víc. Vždyt si všimni, že i auta, která to mají, jsou díky tomu vidět z větší dálky.

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:21 | Nahoru | #11
Hmm, statistika veda presna je, zavineni nehod dle typu vozidla a veku ridice: novinky.cz
Mam na tom ladeny vyfuk a svetlomet jak z lokomotivy, myslim, ze dalsi svetylka uz tomu moc nepomuzou.

Spise by pomohlo prenest na bourajici ridice vetsi cast zateze ze skod co musi po nich pojistovna plnit. Ale je pravda, ze to se neda prisroubovat dvojici sroubu a pripojit dratkem...

1 reakcí na tento příspěvek Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:24 | Nahoru | #12
ja osobe davam vedet zvukem

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:25 | Nahoru | #13
jasný, chápu, že mladoši jsou tak trochu bezmozci a hned by chtěli být závodníci. Ale kolikrát se tu na webu řešilo, že zemřel motorkář, kterého někdo přehlédl.
Prostě je to jen úvaha o zvýšení bezpečnosti.

(reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:25 | Nahoru | #14

zemic>ja osobe davam vedet zvukem


nezlob se, ale v klimatizovaný tatře, tě uslyším až vedle sebe. Věř mi

1 reakcí na tento příspěvek Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:26 | Nahoru | #15
ale ja jezdim pomalu a strily mi to stejne jak krawa

(reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:27 | Nahoru | #16

zemic>ale ja jezdim pomalu a strily mi to stejne jak krawa


mě taky

1 reakcí na tento příspěvek Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 12:57 | Nahoru | #17
S homologovanýma a správně zapojenýma Ti nebude svítit zadek, takže za mně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 13:07 | Nahoru | #18

MiKu>S homologovanýma a správně zapojenýma Ti nebude svítit zadek, takže za mně



To se snad dá jednoduše propojit s klasickým světlem mimo to jemu nejde o zhasnutí hlavního světla a svícením jen tímto přídavným ale prostě posílení bezpečnosti o tyto přídavné.

Nápad to neni špatný pokud bys to u sportů zabudoval do zrcátek asi tak nějak jak to má audi hezkou vlnobku tak by to jistě slavilo úspěch

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 13:30 | Nahoru | #19
na sporta to neni kam přidělat, to radši koupim homologovaný vysocesvítivý halogeny (který tam mám)

(reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 13:45 | Nahoru | #20

Prda1>MiKu>S homologovanýma a správně zapojenýma Ti nebude svítit zadek, takže za mně

To se snad dá jednoduše propojit s klasickým světlem mimo to jemu nejde o zhasnutí hlavního světla a svícením jen tímto přídavným ale prostě posílení bezpečnosti o tyto přídavné.



takhle to právě být nesmí! světla pro denní svícení lze užít pouze samostatně, tzn. při jejich použití nesmí svítit ani opbrysové ani potkávací ani dálkové...

1 reakcí na tento příspěvek Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 14:01 | Nahoru | #21
dobře, jak tedy to udělat, aby dobře bylo, ? Nehledě k tomu, že světla pro denní svícení jsou zatím jen na auta. Podle mne by to bylo jen přídavné světlo, které lze použít i tak, aby svítila i zadní svítilna. Nehledě k tomu, že v noci by asi musela být zhasnutá ty ledky jsou asi ve tmě hnus. Taky by se pro to muselo udělat něco na seřízení kvůli oslnování, ale kdo není blbec, nastaví to v pohodě.

1 reakcí na tento příspěvek Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 14:31 | Nahoru | #22
No mě tak napadlo nacpat třeba ledky do bočních blinkrů (bílé), případně někam pod ně, né celé světla, jen šikovně přidělat pár bodů co budou lehce zvýrazňovat obrys motorky. - ne hlavně žádný modrý blikátka všude kam to jde, nejsme přeci kolotočáři, ale myslim že jednoduchá bílá by nemusela bejt špatná

(reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 14:35 | Nahoru | #23
CharlitoCZ> tak to už mám také vymyšlené, protože se prodávají i kulatá světla, která by se k tomu hodila. vlastně mít to zabudované do blinkru, který je v řidítkách. Právě to jsem měl třeba na mysli pro ty supersporty a naháče
pro shopperáky jsem myslel, že bych udělal něco jako hrazdy před rukojetěma a na to to montoval. Vše by mohlo klidně být zabudované v hliníkovém odlitku, která jde dobře vyleštit. V podstatě by to byla pěkná a účelná součást motky

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 14:36 | Nahoru | #24
taky jsem přemýšlel o něčem takovým

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 14:39 | Nahoru | #25
udělám tedy předběžné nákresy, jak by to mohlo vypadat, jak na chopperech, tak na supersportech. Variant je docela mnoho.

Ono kdyby se to ujalo, tak bych možná byl schopen to dělat na zakázku. V barvě i v chromu

(reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 14:46 | Nahoru | #26

PijanST>dobře, jak tedy to udělat, aby dobře bylo, ? Nehledě k tomu, že světla pro denní svícení jsou zatím jen na auta.



světlo pro denní svícení můžeš dát i na motorku ale jen jedno v ose motocyklu, kdybys to chtěl dělat na kšeft a dávat tyto světla v páru a zapojovat to současně s obrysovými/potkávacími, asi by se muselo požádat o nějakou homologaci a vyjímku ze zákona - nesmyslná byrokracie...

pokud si to někdo namontuje a zapojí jinak než povolují zákony tak riskuje problémy na STK a při silniční kontrole

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 14:50 | Nahoru | #27
ted je otázka, kolik stojí homologace. Vím že na to sám nestačím s financema, ale pokud by se našel výrobce, který by do toho šel.... kdo ví

Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 15:15 | Nahoru | #28
Já myslim že tohle by při technický bylo bez problému - resp. když to budeš mít na zvlášť spínač. Prostě přídavné světlo v předu bílé a vzady červené barvy... tohle je podle mě moc nezajímá

(reakce na) Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 16:18 | Nahoru | #29

Prda1>MiKu>Tak pro Tebe ještě jednou S HOMOLOGOVANÝMA A SPRÁVNĚ ZAPOJENÝMA !!! Ti nebude svítit zadek, takže za mně

To se snad dá jednoduše propojit s klasickým světlem mimo to jemu nejde o zhasnutí hlavního světla a svícením jen tímto přídavným ale prostě posílení bezpečnosti o tyto přídavné.

Nápad to neni špatný pokud bys to u sportů zabudoval do zrcátek asi tak nějak jak to má audi hezkou vlnobku tak by to jistě slavilo úspěch



b]Tak pro Tebe ještě jednou S HOMOLOGOVANÝMA A SPRÁVNĚ ZAPOJENÝMA !!![/b]

1 reakcí na tento příspěvek Hlavně bezpečně

11.6.2009 v 20:19 | Nahoru | #30
A jak to maj delany treba bavoraci jak tam maj ty svetylka.? BMW tem to sviti normalne...docela bych to chtel na moto protoze se mi to libi...ale chci aby mi svitil i zadek normal..

Naposledy editováno 11.06.2009 20:20:21
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki VS 800 Intruder 1993 nemá vý... Suzuki VS 800 Intruder Bzricho 23 20.6.2024 v 12:47 Dusko
VS 800 Intruder problém s motorem Suzuki VS 800 Intruder Jenyk78 10 28.4.2024 v 12:29 Jenyk78
Intruder VS 800 originál vs jiná ří... Suzuki VS 800 Intruder jarmilerik 11 25.4.2024 v 08:17 bazin.
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009
Klub příznivců motocyklů Intruder [1 ... 36, 37] Suzuki VS 800 Intruder petr1989 1086 19.9.2023 v 08:00 dzej.pi


TOPlist