paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Každá pneu jiná?
 
9.6.2009 v 20:14
Můžu zkombinovat na předku Pirelli MT75 se zadní Metzeler Lesertec viz toto fórum
PS: Koukám, že vkládání odkazů se vylepšilo

Naposledy editováno 09.06.2009 20:14:52

Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 20:22 | Nahoru | #1
Každá guma může bejt od jinýho výrobce, nemělo by to dělat problémy. Já mám taky každou gumu jinou, a drží to líp než kdekterá sada. Hlavní je aby odpovídaly rozměry.

Naposledy editováno 09.06.2009 20:22:57

Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 20:32 | Nahoru | #2
rozměry a asi bych si pohlídal i konstrukci. R vs. D

Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 20:32 | Nahoru | #3
No ono je vždy lepší mít sadu-naprosto stejná směs,konstrukce kordu,stejný ohřívání pneu.Ale rozhodně není to předpis a nic tím neskazíš.Jen když jednou zkusíš jet sadu a potom třeba každou jinou,tak rozdíl malinko poznáš.Ale je to jen o pocitu.Hlavně nekombinuj měkou směs na předek a tvrdou na zadek a opačně.Ale rozhodně se toho neboj.

1 reakcí na tento příspěvek Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 20:43 | Nahoru | #4
Chlapi!
Nedá mi to, abych si tu trochu přidal do mlýna
Uvědomte si, že pneumatiky jsou na motocyklu životně důležitá část!!!
Pokud někdo jezdí rekreačně,rozdílné gumy mu nemusí vadit.
Ale stačí jezdit razantně, nebo brzdit na plno a okamžitě poznáte že mít rozdílnou směs čili výrobce je smrtící chyba
Jednak rozdílná není jen směs,ale i sjetí takových pneumatik. Každá potom "drží" jinak. A to se vůbec nebavím o zahřátí a tedy provozní teplotu. Jestli chcete ušetřit,budiž,ale už jsem viděl pár borců, co toho pak litovali.
Tak si to břeberte jak chcete,ale zeptejte se zkušených borců jako třeba Pepy sršně a ten vám vypucuje žaludek víc než já

1 reakcí na tento příspěvek Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 20:47 | Nahoru | #5
Můžete mi prosím někde vysvětlit typi směsí a jak se značí a kde to najdu? Dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 20:47 | Nahoru | #6
miki_pilot> Různě se sjíždí i gumy v sadě. Zadní jde do kopru vždycky tak v polovině životnosti přední.

Jako třeba na Busu bych si taky nedovolil dát různý gumy, ale u 250 ccm si myslim že by to opravdu neměl bejt problém.

Takže asi takhle: Radši dvě kvalitní pneumatiky od různýho výrobce, než nekvalitní sadu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 20:49 | Nahoru | #7
Tafi.xXx> Typ směsi poznáš podle toho, jestli je pneumatika turistická, sportovně-turistická nebo sportovní. Sportovní jsou měkčí a dřív se sjedou, turistický zase moc nedrží a sportovně-turistický jsou takovej kompromis mezi dvěma výše zmíněnýma.

(reakce na) Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 21:04 | Nahoru | #8

dabel.v.kravate>Tafi.xXx> Typ směsi poznáš podle toho, jestli je pneumatika turistická, sportovně-turistická nebo sportovní. Sportovní jsou měkčí a dřív se sjedou, turistický zase moc nedrží a sportovně-turistický jsou takovej kompromis mezi dvěma výše zmíněnýma.


Plno lidí řeší nějaký písmenka,číslíčka a přitom je tak jednoduchý

Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 21:09 | Nahoru | #9
Obě mám sportovně-turistický, takže asi není co řešit. Díky všem za rady

(reakce na) Každá pneu jiná?

9.6.2009 v 21:15 | Nahoru | #10

dabel.v.kravate>miki_pilot> Různě se sjíždí i gumy v sadě. Zadní jde do kopru vždycky tak v polovině životnosti přední.

Jako třeba na Busu bych si taky nedovolil dát různý gumy, ale u 250 ccm si myslim že by to opravdu neměl bejt problém.

Takže asi takhle: Radši dvě kvalitní pneumatiky od různýho výrobce, než nekvalitní sadu.


Hele já třeba jezdím taky rozdílný gumy co se do výrobce týče,ale směs je plus mínus stejná.Když jsem měl zx6 tak na předku jsem měl slick a vzadu skoro turistiku.Předek držel,ale zadek občas už nestíhal.Ale to jsou extrémy.Jo a jezdím zásadně jetý gumy už 6 let-vím,teď mě sežerete,ale já se nedám

Každá pneu jiná?

10.6.2009 v 01:03 | Nahoru | #11
Jezdím ve předu vždycky něco co nejměkčího ( v krizovkách a pod. se vždycky hodí a párkrát už mě dost podržela) a vzadu sportovně cestovní a pohoda. Nepozoruju žádný negativní vlastnosti.. teda možná bych je zpozoroval, až bych dal celou sadu, ale myslím že na normální ježdění stačí pohlidat stejnou konstrukci a spravne rozměry a je to v pohodě.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist