1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Dawe02>assassin> jestli mas rad zelezo a preplnovani....tak se neptej z ceho budou za chvilku turba!
Nebudes mit radost
ale čínský turba z kelímku a větrníku už přece existujou a fachaj prej skvěle -?
... teď to tady pěkně zaseru, ale nedá mi to:
Rom (česky: cikán) v auto-tuningshopu:
A: Dobrý den pane, přejete si?
B: Jo. Bych chtěl ňákej tůning, jako tůning na mojí káru.
A: Prodavač odhaduje zákazníka: A máte Schade nebo Kopjejka?
B: Cože woe?
A: Jestli máte Škodovku stodvacítku nebo Žigulíka.
B: Kua woe! Já mam to zahraniční ne, jako z dovozu ne.
A: Aha. A co byste si tak asi představoval?
B: Nevim kua, ty si fachman ne? Hlavně aby to jako pořádně táhlo, no jako závoďák, ne.
A: Hmmm. Uvidíme co se dá dělat. A na jaký vůz by to mělo být?
B: Kua přece na muj, woe!!
A: A to je? Značka, model...
B: To teď zrovna nevim, kua. Ale ňákej jako jižanskej, takovej jako futuristickej...
A: ... Ferrari, Bugatti, Lamborghini, Maseratti, Fiat, Lancia?
B: Jo! To je vono ty woe, to poslední!
A: A model? Podivejte se třeba do papírů.
B: Papíry nemam, ne kua. Voni tydle sportovní káry maj jako hustej výkon ne, a s tim
bych jako správňácky nesměl na ulici, no ne?
A: Hmm. Aha, ano. A neni ta značka aspoň napsána vzadu na tom autě? Sportovní Lancia
- hm, to by mohla být třeba Lancia Delta Integrale?
B: Ne to neni, woe. No, vona je jako sportovní, ale spíš taková jako historická, ne.
Se podivám, kua ... (jde ven) ... jo, tak sem tu. Má tam napsáno 1300, Dacia 1300.
A: (chvíli ticho, prodavač se kouše do rtu)... Neříkal jste Lancia?
B: To máš jedno, ty woe, prostě chci aby byla fakt jako nadupaná. Hlavně jako takový
ty veliký kola a veliký křídlo a ty heligonový světla ... a další husťárny, kua!
Jako hodlám do toho vrazit fakt jako slušnou vatu ne, woe, klidně i pět
papouchů ne. Takže vidiš, že jako prachy nehrajou žádnou roli, co, kua?
A: Hm, ale ty stylingové úpravy, co jste popsal, ty by vyšly tak alespoň na 20 tisíc.
B: Cože woe, to ses posral ne, si deláš kozy?! Jako víš co, já nemusim mít jako
originál značkový díly Dacia woe, to jako chápu, ne, že sou jako drahý, no ne?
A: (dusí se smíchy) Takže těch pět tisíc bych Vám doporučil ušetřit na sešrotování.
B: Ale jako teď bez prdele, woe, jako tam už je jako hodně tůningu jako hotovýho.
Dyž sem jako zalepoval kobercovkou ty prorezlý díry ne, tak sem si s ní jako
zamračil světla, ne a taky stříbrnym celofánem z čokolády sem si vobalil celý
zrcátka - sice v nich teď kua nic nevidim, ale vypadá to fakt masérsky, no ne?!
A: No to je ale skutečně "husťárna", jak říkáte. Hmmm a copak že to má za motor?
B: Nevim woe, ale jako ňákej fakt dost dobrej, úplně to v něm rachotí a práská,
jako těm závoďákům, ne. Jako čovek uplně slyší ten extrémní výkon, ne kua!
A: Tak jinak, třeba za kolik to má zrychlení z nuly na sto?
B: To nevim woe, tolik sem eště nikdy nejel, ale jako dostal sem z toho přes
devadesát. Ty woe, to byl zážitek z jízdy, no ne, fakt soda nářez.
A: A z nuly na ehm... těch devadesát?
B: Jako woe vyjel sem z Prahy na Brno po D1 ne, a na těch devět pětek sem to vytáh
někde... no... asi tak...
A: ... u Průhonic?
B: Hovno woe, někde dál za nima ne, tam jak pak jedeš hodně z kopce, no víš kde ne...
No tak tam, kua! Jako hnal bych to vejš, se kua nebojim ne, ale to právě bych teď
potřeboval eště ňáký jako zvýšení výkonu, ne! Jako hlavně asi jako ten čiptůning,
to je prej fakt husťárna. Ty woe, to sem jako čet, že pak jedu fakt jako kráva!
A: No to Vám opravdu věřím... ale ten chiptuning u Vašeho vozidla bohužel asi udělat
nepůjde, nemáte v něm totiž žádnou elektroniku.
B: Jakto že ne, kua!? Jako Fanda mi do přístrojový desky vyříz díru - ten debil
kulatou - a do tý sem si, ty woe makačka, jako nalepil kalkulačku ne. Takže tam
teď mam i ten palubní počítač, no ne? No, a do tý díry vod rádia sem si jako
vlepil svojí fotku z basy a z dálky ty mříže vypadaj fakt jako navigace, bomba ne?
To nemá ty woe ani můj předák v práci ne, a ten má kua fakt hustou káru, Oltcita!
Hele - ale jako i ten motor, ten už je teď taky dost vytúněnej. Sem si doma vyrobil
turbo podle toho návodu na tom internetu v tý malý televizi, ne: to ty woe stačí
papírovej větrník, provrtáš pikslu vod párků a hotovka. Ta montáž, ta byla ale dost
vobtížná, no a ten jako nárůst výkonu je sice ty woe fakt dobrej, ale taky se mi
kua nějak moc nezdá! No a s tim mi teda musíš eště něco hustýho kua udělat, no ne!?
A: Ehm, no, jak Vás tak poslouchám, to je tedy opravdu husté. To jsme tady proti Vám
úplní břídilové... a jak to tak vypadá, tak my ten Váš fantastický závoďák u nás
už bohužel víc zdokonalit nedokážeme... Takže sbohem, kua no ne, ty woe?!!
Naposledy editováno 05.06.2009 15:20:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
Dawe02>assassin> jestli mas rad zelezo a preplnovani....tak se neptej z ceho budou za chvilku turba!
Nebudes mit radost
zelezo jsem myslel jako "zelezo" .. jakoze krasna mechanicka konstrukcni reseni... ne ke vsemu mrsknout servo a vsechny konstrukcni nedostatky poladit softwarem:)
jinak turba... takova ta umela hmota plnena uhlikovejma ulomkama ne?:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
oxygen>assassin> M3 jsem měl a byla na hovno - jen na rychlý silnice nebo Jižní spojku, z ostřejších zatáček mi i TDIčka dycky nejdřív poodjely... tyhle piloty bych posadil třeba do Peugeotu 206GTI 1.9 - 120 koní na 800kg váhy, zavadils o plyn a okamžitá reakce, auto šlo furt předkem/zadkem/obojím do smyku... z tebe adrenalin stříkal jak na motárdu
neverim, jakou? E46? ja driv jezdil TDI oktavkou a ted e36 328 ... jo je potreba si zvyknout, ale troufam si rict ze ani prefouknuty TDI nema ani to obycejny bawo... jestli mi nekde poodjede na motor (kdyz se mi nekde nepodari vcas podradit:) ) tak dve ostry brzdeni pred zatackou, TDI uvareny brzdy a papa lala.... navic i prujezd zatackou s tou prdokolkou myslim bude pomalejsi, kdyz pridas tak zacnou kvicet kola a jede to rovne... tezko rict no, je fakt ze srovnat muzu prevazne s tou O1 protoze s tou jsem jezdil hodne a ta ma podvozek divnej - hlavne zadni napravu
ostatne vsechny kary nizsi stredni od koncernu maji poddimenzovane brzdy, jediny co trosku brzdi je leon cupraR s brembama....
205gti jsem jezdil taky, motokara, sedelo to, motorove mi to zas tak divoky neprislo.. blby bylo ze to sedelo az do te chvile kdy se to utrhlo.. a pak uz s tim neslo nic delat...
kamos mel jeste 309gti .. pohotovostni temer stejna (taky kolem 900kg) ale ten motor v tom byl se sestnacti ventilovou hlavou a 118(plus minus) kW v serii... on mel nejakej vejfuk nazakazku,sani + chip na tyhle upravy, koni podvozek a ve vetsi zbesilosti sem od te doby nejel:) (treba aliiiho cupraR jede vyrazne rychleji, ale neni z toho ten adrenalinovej pocit, tam sem se spis malem po... diky tomu jak s tim jezdi:) )
Naposledy editováno 08.06.2009 10:19:52
1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
Co ty na to Bubráku???
Mám jí lehčí 29,5 kg bez origo výfuků a JEDE !!!
Naposledy editováno 08.06.2009 13:40:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
hluska>oxygen: Cauves. Chtel bych se te na neco zeptat, vim ze to je mimo tema. Ale je velkej rozdil mezi K6 a K4?? K6 jsem zatim bohuzel nemel moznost vyzkouset. Diky
malinkej rozdíl je ve výkonu a hmotnosti, větší už ve velikosti,, posezu víc nakrátko a tj. v ovladatelnosti až hravosti u K5/6...
jo a ty řeči o tom, jak se to některejm samo zvedá až nahoru od dvojky vejš - tomu moc nevěřte, to jen ten můj Husaberg to dokáže i na 3 (ale dost hustě zpřevodovanej)
PS: a ještě Korychovy K4ky, tak ty se samy zvedaj snad i na 6ku - njn, rozeta velikosti rodinný pizzy
Naposledy editováno 08.06.2009 14:55:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
oxygen>hluska>oxygen: Cauves. Chtel bych se te na neco zeptat, vim ze to je mimo tema. Ale je velkej rozdil mezi K6 a K4?? K6 jsem zatim bohuzel nemel moznost vyzkouset. Diky
malinkej rozdíl je ve výkonu a hmotnosti, větší už ve velikosti,, posezu víc nakrátko a tj. v ovladatelnosti až hravosti u K5/6...
jo a ty řeči o tom, jak se to některejm samo zvedá až nahoru od dvojky vejš - tomu moc nevěřte, to jen ten můj Husaberg to dokáže i na 3 (ale dost hustě zpřevodovanej)
tak tak, nekteri maji "velky voci" a pod pojmem ze se to zveda plynem i na trojaka si predstavuji znervozneni riditek pri akceleraci... TL jako povestne wheelie machine se plynem do svice nezvedne ani na dvojaka a to ani s vyrazne kratsim prevodem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
já nepsal o absolutní rychlosti a nejrychlejších průjezdech zatáčkou, ale o tom živočišnym adrenalinu z pocitu bezprostředního nebezpečí při jízdě na hraně např. s tim nedokonalym Peugeotem 205kou - to je skoro jako srovnání auto vs. motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
oxygen>assassin> M3 jsem měl a byla na hovno - jen na rychlý silnice nebo Jižní spojku, z ostřejších zatáček mi i TDIčka dycky nejdřív poodjely... tyhle piloty bych posadil třeba do Peugeotu 206GTI 1.9 - 120 koní na 800kg váhy, zavadils o plyn a okamžitá reakce, auto šlo furt předkem/zadkem/obojím do smyku... z tebe adrenalin stříkal jak na motárdu
Neco takovyho sem mel, Renault 21 Nevada, kombik, 1050 kg a asi 100 koni, ale to co rikas mi to nedelalo.
2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
lubos69>No na pořádnej zátah se mi docela pozdává moje ZZR 1400
Co ty na to Bubráku???
Mám jí lehčí 29,5 kg bez origo výfuků a JEDE !!!
To samozrejme schvaluju, prijed s tim na sprinty!
oxygen>assassin> já měl E36ku, 6-kvalt s 321PS - který tam ovšem byly až kdesi nahoře, dole bída... ta 328ka naopak silně zatahuje už odspodu... ale brzdy a hlavně podvozek (já měl nastavitelnej), to zas ta M3 měla 1A
já nepsal o absolutní rychlosti a nejrychlejších průjezdech zatáčkou, ale o tom živočišnym adrenalinu z pocitu bezprostředního nebezpečí při jízdě na hraně např. s tim nedokonalym Peugeotem 205kou - to je skoro jako srovnání auto vs. motorka
no asi chapu co myslis...me po predchozich strecholetech i ta 328 prijde nejaka jista v zatackach... bojim se co se stane az se dostanu na hranu... ze jedes rychleji nez mala "gti" ale porad je to az moc snadno, neni to se studenym potem v zatylku:)
me se moc libi jednickovej golf gti.. ale ten uz by byl za dvojnasobnou cenu co to bawo a to jeste v nic moc stavu:)
jo 328 jede docela hezky odspodu.. respektive se nic vetsiho nedeje nahore:) od 2,8 sem cekal vic.. ale na my volsovy ruce:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>Koukam, ze se bavite o karach, zitra si jedu pro Pontiac Firebird 5.7 V8, 6sp manual, tak pak taky reknu co a jak.
heh, trosku protiklad k tomu jakou mas moto ne? to melo bejt naky s2000 ... 240ps v 9ti tis nebo tak neco:)
no tak dalsi uz te ceka jen viper no:) nebo z06 .. to bych si z amerik vybral ja...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
assassin>Bubrak ZX10R>Koukam, ze se bavite o karach, zitra si jedu pro Pontiac Firebird 5.7 V8, 6sp manual, tak pak taky reknu co a jak.
heh, trosku protiklad k tomu jakou mas moto ne? to melo bejt naky s2000 ... 240ps v 9ti tis nebo tak neco:)
no tak dalsi uz te ceka jen viper no:) nebo z06 .. to bych si z amerik vybral ja...
Ja bych si toho vybral, tohle je zrovna co se nejak komplikovane namanulo ci do ceho sem byl podloudne zatazen. Proste sem se kdysi zminil, ze bych si nekdy za par let az budu bohaty koupil Corvette, jen na kochacku, a takhle to dopadlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?
Bubrak ZX10R>oxygen>assassin> M3 jsem měl a byla na hovno - jen na rychlý silnice nebo Jižní spojku, z ostřejších zatáček mi i TDIčka dycky nejdřív poodjely... tyhle piloty bych posadil třeba do Peugeotu 206GTI 1.9 - 120 koní na 800kg váhy, zavadils o plyn a okamžitá reakce, auto šlo furt předkem/zadkem/obojím do smyku... z tebe adrenalin stříkal jak na motárdu
Neco takovyho sem mel, Renault 21 Nevada, kombik, 1050 kg a asi 100 koni, ale to co rikas mi to nedelalo.
... bo jsi z těch sto koní ní byl připosranej a jen tak to čudlal... jako na motorkách teď
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35872 | Dnes v 01:02 oxygen |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 600 | Včera v 14:08 IvanDvoutakťák |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |